برگزیده های پرشین تولز

گروه شرکت های سهلان (سهلان نما)

carinoweb

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 ژوئن 2017
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
سن
34
محل سکونت
tehran
سهلان

سهلان بیش از 25 سال است که با هدف ارتقاء کیفیت محل های کار برای سازمان های کوچک و بزرگ کار می کنیم. ما معتقدیم محیط کار و فضای اداری یک سازمان نقش مهمی در توسعه تجارت دارد و باعث افزایش اعتماد به نفس و انگیزه پرسنل سازمان می شود.




چادر های آلومینیومی بدون ستون
chador-aloy.jpg

تولید انحصاری شرکت سهلان نما است با مشخصات فنی و مهندسی که با توجه به استانداردهای ساخت سوله و سالن های موقت و دائمی طراحی، تولید و وارد بازار گردید.این محصول، انقلابی در تمام محصولات مشابه بوده و برای اولین بار در ایران، در شرکت دانش بنیان سهلان نما طراحی و به مرحله تولید انبوه و بهره برداری رسیده است. چادر های آلومینیومی بدون ستون شرکت سهلان نما که یک محصول منحصر به فرد بوده و در ایران نظیر ندارد، محصولی کاملا بومی بوده و با افتخار تماما ساخت در ایران عزیزمان میباشد. این محصول بی نظیر، مستحکم، شیک و پر کاربرد حاصل دسترنج ماه ها تلاش و طراحیِ طراحان صنعتی زبردست و هم میهن مان، امروز در کارخانه سهلان در حال تولید در بالاترین سطح استاندارد دنیا می باشد.

غرفه سازی نمایشگاهی

پشت میز ها و کانتر های طراحی شده، لا به لای دکور های مجلل و زیبا، زیر نورپردازی های حرفه ای و چشم نواز، همراه با ویترین هایی که جلوه گر محصولات شما هستند، در اتاق های VIP اختصاصی که به سلیقه شما ساخته و دکور شده اند، در جایگاه وزین و شکیل، جایی که کسب و کار شما حضور محکم و قوی داشته و چشم انداز و اهداف خود را به رخ مخاطبین میکشد، همه و همه به لطف دستان پر توان مهندسان شرکت سهلان ساخته و پرداخته شده و مدرن ترین و حرفه ای ترین غرفه های نمایشگاهی طراحی، تولید و اجرا میشوند.
 
بالا