نگران نباش
توی فروم اپل زیاد بودند کسایی که این مشکل رو داشتند مخصوصاْ روی دیوایس 4S .
اولین راه اینکه که آیتیونز رو کلاْ پاک کنی ؛ سیستم رو ریستارت ؛ جدیدترین نسخه آیتیونز رو دانلود کن .
مورد بعدی ممکنه کابلت مشکل داشته باشه ؛ با یک کابل اورجینال امتحان کن.
اگر به یه سیستم دیگه دسترسی داری با اونم یه تست بکن.
توی یکی از تاپیک ها کسی که این مشکل رو داشت با کم کردن فضای گوشی مشکل رو حل کرده بود.
Try all the basics: - Install latest iTunes- Restart PC- Restart iDevice- Change USB Ports- Use another PC- Use another OS
This is how I fixed it:
Uninstalled iTunes and rebooted my computer.
Downloaded iTunes and installed it, then rebooted my computer.
Started iTunes and connected my phone, using a different cable (to rule out any cable related issues).
Clicked the "Restore" button in iTunes.
This time the driver installed succesfully and iTunes, immediately, started the restore process.
My phone is now updated to iOS 7, and working fine!
Hope this helps other people with the same problem!