hoseeinnkh
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 4 سپتامبر 2018
- نوشتهها
- 8
- لایکها
- 0
- سن
- 28
استراتژی انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای جستجوی محلی، از مهم ترین مراحل سئو محلی سایت شما می باشد. بسیاری استراتژی ها می توانند به شما کمک کنند تا برای کلمات کلیدی رقابتی مرتبط با محصول و صنعت خود رتبه بهتری به دست آورید؛ اما تنها عاملی که اغلب نادیده گرفته می شود سئو محلی (local CEO) می باشد.
مصرف کنندگان، کسب و کارها را با جستجوی محلی پیدا می کنند.
جستجوهای محلی ممکن است حجم کمتری از جستجوها را داشته باشند، ولی مسئله مهم این است که هدف کاربران واقعا خرید بوده و ترافیک حاصل از جستجو آماده تبدیل است.
در واقع 76 درصد از افرادی که روی گوشی هوشمندشان فروشگاه یا کسب و کاری نزدیک به موقعیت جغرافیایی خود را جستجو می کنند، حداکثر تا یک روز بعد به آنجا سر می زنند و 28 درصد این جستجوها به خرید منجر می شود.
در این مقاله توضیح می دهیم که چطور می توان کلمات کلیدی پیدا کرد که رتبه ما را در جستجوهای محلی بهبود دهد.
تحقیق درباره کلمات کلیدی در جستجوی محلی
ابتدا باید بدانید چه کلمات کلیدی باعث می شود کاربران کسب و کار شما را پیدا کنند.
اگر کلمات کلیدی که برایشان رتبه بندی می شوید را بشناسید، بهینه سازی وب سایت تان بسیار ساده تر خواهد شد و بعد از آن می توانید بر سایر کلمات کلیدی مرتبط تمرکز کنید.
اگر قنادی شما برای “مغازه قنادی لکزینگتون” رتبه خوبی دارد، می توانید روی کلمات کلیدی دیگر کار کنید. مثلا می توانید تمرکز خود را روی رتبه سایت تان برای عباراتی مانند “لکزینگتون قنادی” یا “بهترین قنادی در لکزینگتون” بگذارید.
اگر نتایج جستجو برای سایر عبارات مرتبط نیز بهبود پیدا کند، می توانید مشتریان بالقوه بیشتری را جذب نمایید.
آموزش یافتن بهترین کلمات کلیدی
هنگام یافتن کلمات کلیدی مناسب در جستجوی محلی، می توانید به کمک ابزارهایی مانند ابزار کلمات کلیدی گوگل (Google’s Keyword Planner) یا SEMrush داده های مربوط به میزان جستجوی کلمات در گوگل برای موقعیت جغرافیایی خود را به دست آورید.
به منطقه خودتان محدود نشوید
جستجو را به سایر نقاط نزدیک هم گسترش دهید.
به عنوان مثال اگر “خاص ترین نوشیدنی های ناپا” را دارید، به “بهترین ترکیب غذاها و نوشیدنی های ناپا” و “تور بهترین نوشیدنی های آمریکای جنوبی” هم بپردازید.
داده های مربوط به میزان جستجوی یک کلمه در گوگل، برای یک منطقه خاص ممکن است خیلی مهم به نظر نرسد، ولی مجموعه این نوع داده ها در کنار هم می تواند به شما کمک کند تا حجم مناسبی از ترافیک با قصد خرید بالا را جذب کنید.
زیاد از منطقه خود دور نشوید
علاوه بر این باید بفهمید رقبایتان برای کسب رتبه بهتر در جستجوی محلی چه کارهایی انجام می دهند. اگر URL صفحه تماس شان را به Google Keyword Planner بدهید متوجه می شوید که از نظر گوگل چه کلمات کلیدی به کسب و کار آنها ارتباط دارد. روی این کلمات کلیدی کار کنید تا بتوانید مزیت رقابتی بیشتری به دست آورید.
یافتن بهترین کلمات کلیدی برای جستجوی محلی
گوگل در تلاش است تا نتایج جستجو را هر چه بیشتر به شکل محلی ارائه کند.
تا چند سال پیش افرادی که در آریزونا موضوعی را جستجو می کردند و آنهایی که همان موضوع را در کالیفرنیا جستجو می کردند، نتایج مشابهی می گرفتند.
ولی حالا گوگل سعی می کند هنگام رتبه بندی نتایج جستجو، نتایج محلی را بالاتر قرار دهد، یعنی کسب و کارهایی که از نظر مکانی نزدیک به شخص جستجو کننده قرار دارند را ترجیح می دهد.
البته این کار فقط بر اساس موقعیت جغرافیایی نیست، بلکه سلیقه و انتخاب های شخصی کاربر هم در نظر گرفته می شود.
شخصی سازی نتایج توسط گوگل، از دو لحاظ برای سئو محلی شما اهمیت دارد:
به روز رسانی های بعدی هم فقط اصلاحاتی در این فرایند ایجاد کرده اند و حالا با تاکیدی که گوگل بر نتایج محلی دارد، می توانید برای این نوع عبارات رقابتی و عمومی هم رتبه خوبی به دست آورید.
این قسمت از نتایج جستجو Local 3-pack نام دارد، و در SERP به این صورت نمایش داده می شود:
اگر می خواهید یکی از این سه جایگاه را تصاحب کنید، قطعا باید سئو محلی را جزء اولویت های ویژه خود قرار دهید.
مصرف کنندگان، کسب و کارها را با جستجوی محلی پیدا می کنند.
جستجوهای محلی ممکن است حجم کمتری از جستجوها را داشته باشند، ولی مسئله مهم این است که هدف کاربران واقعا خرید بوده و ترافیک حاصل از جستجو آماده تبدیل است.
در واقع 76 درصد از افرادی که روی گوشی هوشمندشان فروشگاه یا کسب و کاری نزدیک به موقعیت جغرافیایی خود را جستجو می کنند، حداکثر تا یک روز بعد به آنجا سر می زنند و 28 درصد این جستجوها به خرید منجر می شود.
در این مقاله توضیح می دهیم که چطور می توان کلمات کلیدی پیدا کرد که رتبه ما را در جستجوهای محلی بهبود دهد.
تحقیق درباره کلمات کلیدی در جستجوی محلی
ابتدا باید بدانید چه کلمات کلیدی باعث می شود کاربران کسب و کار شما را پیدا کنند.
اگر کلمات کلیدی که برایشان رتبه بندی می شوید را بشناسید، بهینه سازی وب سایت تان بسیار ساده تر خواهد شد و بعد از آن می توانید بر سایر کلمات کلیدی مرتبط تمرکز کنید.
اگر قنادی شما برای “مغازه قنادی لکزینگتون” رتبه خوبی دارد، می توانید روی کلمات کلیدی دیگر کار کنید. مثلا می توانید تمرکز خود را روی رتبه سایت تان برای عباراتی مانند “لکزینگتون قنادی” یا “بهترین قنادی در لکزینگتون” بگذارید.
اگر نتایج جستجو برای سایر عبارات مرتبط نیز بهبود پیدا کند، می توانید مشتریان بالقوه بیشتری را جذب نمایید.
آموزش یافتن بهترین کلمات کلیدی
هنگام یافتن کلمات کلیدی مناسب در جستجوی محلی، می توانید به کمک ابزارهایی مانند ابزار کلمات کلیدی گوگل (Google’s Keyword Planner) یا SEMrush داده های مربوط به میزان جستجوی کلمات در گوگل برای موقعیت جغرافیایی خود را به دست آورید.
به منطقه خودتان محدود نشوید
جستجو را به سایر نقاط نزدیک هم گسترش دهید.
به عنوان مثال اگر “خاص ترین نوشیدنی های ناپا” را دارید، به “بهترین ترکیب غذاها و نوشیدنی های ناپا” و “تور بهترین نوشیدنی های آمریکای جنوبی” هم بپردازید.
داده های مربوط به میزان جستجوی یک کلمه در گوگل، برای یک منطقه خاص ممکن است خیلی مهم به نظر نرسد، ولی مجموعه این نوع داده ها در کنار هم می تواند به شما کمک کند تا حجم مناسبی از ترافیک با قصد خرید بالا را جذب کنید.
زیاد از منطقه خود دور نشوید
علاوه بر این باید بفهمید رقبایتان برای کسب رتبه بهتر در جستجوی محلی چه کارهایی انجام می دهند. اگر URL صفحه تماس شان را به Google Keyword Planner بدهید متوجه می شوید که از نظر گوگل چه کلمات کلیدی به کسب و کار آنها ارتباط دارد. روی این کلمات کلیدی کار کنید تا بتوانید مزیت رقابتی بیشتری به دست آورید.
یافتن بهترین کلمات کلیدی برای جستجوی محلی
گوگل در تلاش است تا نتایج جستجو را هر چه بیشتر به شکل محلی ارائه کند.
تا چند سال پیش افرادی که در آریزونا موضوعی را جستجو می کردند و آنهایی که همان موضوع را در کالیفرنیا جستجو می کردند، نتایج مشابهی می گرفتند.
ولی حالا گوگل سعی می کند هنگام رتبه بندی نتایج جستجو، نتایج محلی را بالاتر قرار دهد، یعنی کسب و کارهایی که از نظر مکانی نزدیک به شخص جستجو کننده قرار دارند را ترجیح می دهد.
البته این کار فقط بر اساس موقعیت جغرافیایی نیست، بلکه سلیقه و انتخاب های شخصی کاربر هم در نظر گرفته می شود.
شخصی سازی نتایج توسط گوگل، از دو لحاظ برای سئو محلی شما اهمیت دارد:
- از کلمات کلیدی عمومی و رقابتی استفاده کنید
به روز رسانی های بعدی هم فقط اصلاحاتی در این فرایند ایجاد کرده اند و حالا با تاکیدی که گوگل بر نتایج محلی دارد، می توانید برای این نوع عبارات رقابتی و عمومی هم رتبه خوبی به دست آورید.
- رقابت بیشتر برای جایگاه های کمتر
این قسمت از نتایج جستجو Local 3-pack نام دارد، و در SERP به این صورت نمایش داده می شود:
اگر می خواهید یکی از این سه جایگاه را تصاحب کنید، قطعا باید سئو محلی را جزء اولویت های ویژه خود قرار دهید.