webrgb
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 5 نوامبر 2013
- نوشتهها
- 40
- لایکها
- 12
سوالی که این روزها مطرح می شود این است که آیا بازاریابی محتوا و سئو کلیدهای آینده روابط عمومی هستند؟ پاسخ این سوال آری است، منظور از روابط عمومی تنها خبرهای فوری و مطالب خبری نیست بلکه برقراری ارتباط میان عنوان تجاری و جامعه است.
نقش ما برجسته نمودن بهتر و سریعتر مشتری می باشد. اما چیزی که بیشتر از رسانه در میان مردم رواج دارد اشتراک گذاری محتوای ***** افکار است. این امر فوق العاده است زیرا منجر به برقراری رابطه مستقیم با عموم مردم به جای استفاده از تاکتیک های سیاری عمده متعلق به فضای سنتی PR است. بنابراین، می توان هر دو روش سنتی و نوین را بکار گرفت. اما این مساله تنها محدود به بازاریابی محتوا و جستجو نمی شود؛ رسانه های اجتماعی را نیز می توان در این میان بکار گرفت.
PR دیجیتال – ترکیب بازاریابی محتوا، جستجو و جامعه با PR سنتی – این امکان را به ما می دهد که اخبار را از دفتر خارج نموده و مستقیما به میان مردم ببریم اما این مردم در خیابان ها نیستند بلکه در فضای آنلاین قرار دارند؛ بنابراین، هرچه سریعتر این چهار مورد با موفقیت ترکیب شوند، سریعتر میتوان برجستگی و تاثیر عنوان تجاری را ایجاد نمود.
۳ روش قدیمی برای یکپارچه سازی بازاریابی محتوا و سئو در PR به شرح زیر می باشند:
نقش ما برجسته نمودن بهتر و سریعتر مشتری می باشد. اما چیزی که بیشتر از رسانه در میان مردم رواج دارد اشتراک گذاری محتوای ***** افکار است. این امر فوق العاده است زیرا منجر به برقراری رابطه مستقیم با عموم مردم به جای استفاده از تاکتیک های سیاری عمده متعلق به فضای سنتی PR است. بنابراین، می توان هر دو روش سنتی و نوین را بکار گرفت. اما این مساله تنها محدود به بازاریابی محتوا و جستجو نمی شود؛ رسانه های اجتماعی را نیز می توان در این میان بکار گرفت.
PR دیجیتال – ترکیب بازاریابی محتوا، جستجو و جامعه با PR سنتی – این امکان را به ما می دهد که اخبار را از دفتر خارج نموده و مستقیما به میان مردم ببریم اما این مردم در خیابان ها نیستند بلکه در فضای آنلاین قرار دارند؛ بنابراین، هرچه سریعتر این چهار مورد با موفقیت ترکیب شوند، سریعتر میتوان برجستگی و تاثیر عنوان تجاری را ایجاد نمود.
۳ روش قدیمی برای یکپارچه سازی بازاریابی محتوا و سئو در PR به شرح زیر می باشند:
- بازاریابی محتوا می تواند به سادگی هدف گذاری مجدد یک ایتم به روش های متعدد باشد؛ این مساله نباید پیچیده باشد. یک مطلب خبری می تواند به پست یک بلاگ، یک ارائه، یک برنامه رادیویی یا عنوان یک مقاله تبدیل شود. بازاریابی محتوا به در بدست آوردن جایگاه بیشتر و مدیریت دقیق تر زمان کمک می کند اما بسیار وقت گیر است بنابراین باید «استاد هنر هدف گذاری مجدد محتوا» شوید.
- دائما در پی ارتقاء مهارت نوشتاری خود باشید یعنی مهارت های مطلب سرایی، روانی، کیفیت و محتوای متن را بهبود بخشید. این امر منجر به افزایش دوچندان جایگاه شما می شود. همچنین طرفداران پروپاقرص زیادی پیدا خواهید کرد. متوجه نیازهای برند تجاری خود باشید و براساس آنها اقدام به نوشتن نمایید.
- برروی «یک» عبارت کلیدی که میخواهید برند یا شرکت شما را برجسته کند تمرکز نمایید سپس آنرا در «همه جا» جامعیت بخشید. معرفی این عبارت کلیدی اهمیت حیاتی دارد. در مطالب خبری مرتبط به شرکت آنرا در عنوان و خط اول مطلب قرار دهید. اگر مطالب خود را با اسلاید نشان می دهید، آنرا در اسلاید اول قرار دهید. آنرا تا حد امکان خاص کنید.