برگزیده های پرشین تولز

۱۰ جزیره برتر تایلند که حتما باید از آن ها دیدن کنید

sepidgasht

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2015
نوشته‌ها
477
لایک‌ها
10
سن
38
۱۰ جزیره برتر تایلند که حتما باید از آن ها دیدن کنید

۱۰ جزیره برتر تایلند
جزایر ساحل تایلند در دریای اندامان و جزایر خلیج سیام از از محبوب ترین مقاصد گردشگری در بین گردشگران جنوب شرق آسیا هستند. برخی از این جزایر با سواحل شنی زیبا و آب زلال دارای شهرت جهانی هستند. جزایر تایلند مکانی عالی برای استراحت و تفریح به حساب می آیند. در ادامه با ۱۰ جزیره برتر تایلند با شما هستیم.



۱۰ / جزیره کو لیپ Ko Lipe
این جزیره در مجمع الجزایر Adang-Rawi در غرب تایلند واقع شده است. کو لیپ یک جزیره ای کوچک است و گردشگران می توانند یک ساعته از تمام جزیره دیدن کنند. ساحل این جزیره دارای خانه های ییلاقی برای اقامت است.


کو لیپ Ko Lipe

۹ / جزیره کو لانتا Ko Lanta
کو لانتا از چندین جزیره در ساحل تایلند تشکیل شده است که بزرگترین این جزایر Ko Lanta Yai است. سواحل قسمت غربی این جزیره دارای اقامتگاه های ساحلی و کلبه های چوبی می باشند. این جزیره یک مکان عالی برای غواصی و مشاهده زندگی انواع گونه های مختلف دریایی و صخره های مرجانی است. هم چنین جزیره کو لانتا دارای انواع مختلفی از گیاهان گرمسیری می باشد.


کو لانتا Ko Lanta

۸ / جزیره کو سامت Ko Samet
کو سامت یک مکان عالی برای فرار از شلوغی و هیاهوی بانکوک است. اگر چه بیشتر مساحت این جزیره را پارک جنگلی تشکیل می دهد، اما این جزیره دارای اقامتگاه هایی با امکانات مختلف هم است. یکی از زیبایی های این منطقه سواحل آن با ماسه های سفید می باشد. گردشگران می توانند از بین سواحل متعدد این جزیره برای بازدید و سکونت انتخاب کنند. Ao Phutsa, Au NuanوAo Wai از سواحل زیبا و آرام این جزیره هستند در حالیکه سواحل Hat Sai Kaeo و Ao Hin Khok از سواحل شلوغ تر جزیره به حساب می آیند. گردشگران معمولا برای گرفتن حمام آفتاب و شنا کردن و قایق سواری به این سواحل می آیند.


کو سامت Ko Samet

۷ / جزیره کو تاروتائو Ko Tarutao
تاروتائو یکی از پنجاه و یک جزیره ی متعلق به مجمع الجزایر تاروتائو در جنوب تایلند است. این جزیره دارای اقامتگاه ها و خانه های ییلاقی برای اجاره است. مسافران می توانند از طبیعت بکر و آرامش موجود در این جزیره و هم چنین از تماشای منظر زیبایی از جنگل های انبوه گرمسیری لذت ببرند. علاوه بر این گردشگران می توانند شاهد انواع مختلفی از گونه های حیات وحش به خصوص در قسمت غربی جزیره باشند.


کو تاروتائو Ko Tarutao

۶ / جزیره کو سامویی Ko Samui
کو سامویی یکی از جزایر محبوب توریستی در تایلند است. این جزایر دارای اقامتگاه ها و ویلاهای مسکونی و خانه های ییلاقی است برای اجاره می باشد. هر ساله چندین فستیوال در این جزیره برگزار می شود از قبیل فستیوال مبارزه بوفالو ها،) The Ten Star Samui Art Party جشن ده ستاره هنری سامویی). همچنین در خیابان های این جزیره انواع فروشندگان و دکه های مواد غذایی محلی و فروشگاه های پوشاک و سوغات وجود دارد.


کو سامویی Ko Samui

۵ / جزیره کو پانگان Ko Phangan
این جزیره در بین جزایر کو سامویی و کو تائو واقع شده است. جزیره کو پانگان یک مقصد توریستی زیبا برای گردشگرانی است که عاشق زیبایی های بکر طبیعی هستند. هر ساله جشنواره رقص در این جزیره برگزار می شود. هم چنین گردشگران می توانند از معابد بودایی موجود در جزیره هم دیدن کنند. این جزیره دارای چشمه های آب معدنی و دوره های مدیتیشن هم می باشد.


کو پانگان Ko Phangan

۴ / جزیره پوکت Phuket
شهرستان پوکت دارای یک جزیره بزرگ و چندین جزیره کوچک در سواحل غربی تایلند است. خارج از بانکوک، پوکت یکی از مکان های گردشگری زیبا محسوب می شود و سواحل آن دارای اقامتگاه هایی زیبا برای گردشگران است. از دیگر جاذبه های این منطقه می توان به مناطق های تاریخی، زمین بازی گلف و ها کلوپ های شبانه اشاره کرد.


پوکت Phuket

۳ / جزیره کو چانگ Ko Chang
کو چانگ که در نزدیکی مرز کامبوج واقع شده، دومین جزیره بزرگ تایلند و از بزرگترین جزایر مجمع الجزایر کوچانگ است. کوچانگ با آبشارهای زیبا، صخره های مرجانی و جنگل های متراکم از زیباترین جزایر تایلند است و دارای انواع گوناگونی از جانوران از جمله گوزن، فیل، پرندگان مختلف و مار است. در طی ده سال گذشته کوچانگ به یکی از جاذبه های توریستی مهم در تایلند تبدیل شده است.


کو چانگ Ko Chang

۲ / جزیره کو تائو Koh Tao
کوتائو به معنای لاک پشت یک جزیره کوچک در نزدیکی سواحل شرقی خلیج تایلند است. سالانه در حدود ۷۰۰۰ غواص جدید برای غواصی به این منطقه می آیند که این خود این جزیره را به مکانی محبوب برای غواصی و شیرجه زدن تبدیل کرده است. غواصی در اطراف صخره های مرجانی این جزیره بسیار لذت بخش است چرا که می توانید شاهد انواع مختلف گونه های دریایی هم باشید.


کو تائو Koh Tao

۱ / جزیره کو فی فی Ko Phi Phi
کو فی فی یک مجمع الجزایر کوچک در جنوب تایلند است و Ko Phi Phi Don بزرگترین جزیره و تنها جزیره سکونتی این مجمع الجزایر می باشد در حالیکه جزیره کوچکتر Ko Phi Phi Leh با داشتن سواحل ماسه ای زیبا محبوبیت بیشتری دارد. بعد از اینکه این جزیره کوچک برای ضبط بیش از ۲۰۰۰ فیلم مورد استفاده قرار گرفت، گردشگری هم در آن افزایش یافت.


کو فی فی Ko Phi Phi

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در خصوص سفر به تایلند و تور تایلند با ما تماس بگیرید. ۸۸۸۰۸۱۱۸ آژانس مسافرتی سپید گشت
 
بالا