FileFarsi
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 7 آگوست 2014
- نوشتهها
- 1
- لایکها
- 0
- سن
- 36
کسب و کارها به منظور ایجاد تأثیرگذاری اولیهی قدرتمند در مصرفکنندگان به لوگویی مناسب نیازمند هستند.
با وجود اهمیت لوگو، کسب و کارهایی که تنها کارکنان انگشتشماری دارند اغلب در طراحی لوگویی به یاد ماندنی با بودجه محدود دچار مشکل هستند.
مطالعهای جدید از گروه بینالمللی اندورانس، که ارائهدهنده راه حلهای پلتفرمی مبتنی بر اَبر است، دریافته است که ۱۵ درصد از کسب و کارهای کوچکِ دارای پنج کارمند و یا کمتر هیچ لوگویی ندارند، و ۵۶ درصد از کسب و کارها نیز لوگوشان را خودشان و بدون هیچگونه کمک حرفهای طراحی کردهاند.
مایکل کسلمان، معاون نوآوری و استراتژیِ اندورانس در بیانیهای اظهار داشت: «حتی در مراحل بسیار اولیه ایجاد کسب و کار، لوگوی برتر و حضور چشمگیر در وب بخشهای مهمی از ساخت برند هستند.»
این تحقیق نشان داد که بیش از یکچهارم از کسب و کارهای کوچک برنامهای برای تغییر لوگوی خود در چند ماه آینده دارند. کسلمان بیان کرد: «در طراحی لوگو باید در نظر داشت که نباید چیزها را خیلی پیچیده کرد.»
او گفت: «صاحبان کسب و کارهای کوچک باید طراحیای را انتخاب کنند که قدرت پایدار داشته باشد، اما باید ظرفیت سعی و خطاهای کوچک را نیز در طول زمان ایجاد کنند. ممکن است برندها با تکامل، گسترش، و نیز جذب مخاطبانِ بیشتر نیازمندِ ایجاد تغییر در لوگوی خود باشند – فقط یادتان باشد آنچه را که باعث میشود برندتان قابل تشخیص باشد از یاد نبرید، چه یک رنگ خاص باشد، چه یک عنصر گرافیکی»
اندورانس برای کمک به کسب و کارهای کوچک در تغییر لوگوشان چند راهنمایی ارائه میدهد.
منبع : business news daily
ترجمه و تدوین : فایل فارسی
منتشر شده در وبلاگ فایل فارسی با عنوان « آیا زمان تغییر فرا رسیده است؟ ۳ نکته برای بهروزرسانی لوگوی شما ! »
با وجود اهمیت لوگو، کسب و کارهایی که تنها کارکنان انگشتشماری دارند اغلب در طراحی لوگویی به یاد ماندنی با بودجه محدود دچار مشکل هستند.
مطالعهای جدید از گروه بینالمللی اندورانس، که ارائهدهنده راه حلهای پلتفرمی مبتنی بر اَبر است، دریافته است که ۱۵ درصد از کسب و کارهای کوچکِ دارای پنج کارمند و یا کمتر هیچ لوگویی ندارند، و ۵۶ درصد از کسب و کارها نیز لوگوشان را خودشان و بدون هیچگونه کمک حرفهای طراحی کردهاند.
مایکل کسلمان، معاون نوآوری و استراتژیِ اندورانس در بیانیهای اظهار داشت: «حتی در مراحل بسیار اولیه ایجاد کسب و کار، لوگوی برتر و حضور چشمگیر در وب بخشهای مهمی از ساخت برند هستند.»
این تحقیق نشان داد که بیش از یکچهارم از کسب و کارهای کوچک برنامهای برای تغییر لوگوی خود در چند ماه آینده دارند. کسلمان بیان کرد: «در طراحی لوگو باید در نظر داشت که نباید چیزها را خیلی پیچیده کرد.»
او گفت: «صاحبان کسب و کارهای کوچک باید طراحیای را انتخاب کنند که قدرت پایدار داشته باشد، اما باید ظرفیت سعی و خطاهای کوچک را نیز در طول زمان ایجاد کنند. ممکن است برندها با تکامل، گسترش، و نیز جذب مخاطبانِ بیشتر نیازمندِ ایجاد تغییر در لوگوی خود باشند – فقط یادتان باشد آنچه را که باعث میشود برندتان قابل تشخیص باشد از یاد نبرید، چه یک رنگ خاص باشد، چه یک عنصر گرافیکی»
اندورانس برای کمک به کسب و کارهای کوچک در تغییر لوگوشان چند راهنمایی ارائه میدهد.
- از مخاطبانتان نظر بخواهید. رسانههای اجتماعی برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان را آسان ساختهاند. مشتریان را به وسیله درخواست برای ارائه نظر، و حتی قضاوت در مورد طرحهای بالقوه، در فرایند طراحی وارد کنید.
- خیلی پیچیدهاش نکنید. تغییرات اساسی در برند ممکن است مشتریان را با شما بیگانه کند، به طوری که حتی تغییرات اندک نیز ممکن است تأثیرات زیادی بگذارند. بر روی یک یا دو عنصر تمرکز کنید و تغییرات ظریفی ایجاد کنید.
- تغییرات را در میان بگذارید. برای جلوگیری از سردرگمی، تغییر باید مناسب نقاط تماس مشتریان باشد. با در میان گذاشتن این تغییر با کارکنان و به روزرسانی بازاریابی مطمئن شوید مشکلی وجود ندارد.
منبع : business news daily
ترجمه و تدوین : فایل فارسی
منتشر شده در وبلاگ فایل فارسی با عنوان « آیا زمان تغییر فرا رسیده است؟ ۳ نکته برای بهروزرسانی لوگوی شما ! »