webrgb
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 5 نوامبر 2013
- نوشتهها
- 40
- لایکها
- 12
- بهینه سازی تنها برای کاربران یا تنها برای موتورهای جستجو
از طرفی دیگر وبسایت هایی که فقط تمرکز بر بهینه سازی برای موتورهای جستجو را دارند برای بازدیدکنندگان بسیار نامناسب هستند.اغلب دارای ظاهری نامناسب و منسوج شده هستند. در همه جای وبسایت از کلمات کلیدی استفاده شده است . ممکن است در عملکرد خوبی در حوزه جستجو داشته باشند اما از دیدبازدیدکنندگان بسیار نامناسب و مایوس کننده است.
به یاد داشته باشید که شما باید تعادل را نگه دارید. علاوه بر تمرکز بر جلب رضایت بازدیدکنندگان باید به گوگل نشان دهید مطالب و موضوعات کلیدی شما چه هستند.
- اجتناب از آینده
- تمرکز بر روی کوتاه مدت
آیا شما ترجیح میدهید که امروز نتیجه خوبی بر روی کلمه کلیدی کسب کنید و در نتیجه رتبه خود را در طول هفته از دست بدهید؟ و یا میخواهید رتبه پایینی برای یک کلمه کلیدی در طول ماه کسب کنید اما در نهایت در آینده جایگاه بسیار خوبی در رتبه بندی کلمات کلیدی کسب کنید و همان جا باقی بمانید؟ پاسخ آن روشن و واضح است.شما باید تاکتیک های کوتاه مدت که در دراز مدت مفید نیست را حذف کنید.
- ایجاد لینک به جای کسب لینک
ایجاد پست مهمان باکیفیت بسیار عالی است.صاحبان وبسایتها اغلب نیاز به مطلب دارند.هنگامی که شما یک مقاله خوب و جذاب ارائه دهید آنها مایلند که به شما بک لینک دهند.