• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

13 نقل قول از فروشندگان موفق اینترنتی، پیرامون تکنیک ها و ترفند های بازاریابی محتوا و افزایش فروش

itlass2014

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2015
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
8
سن
36
در بازاریابی اینترنتی تولید محتوا و بازاریابی محتوا نقش اساسی دارد. این مهم است که شما چه محتوایی تولید کنید که به افزایش فروش محصولات منجر شود. بدین منظور، از افراد موفقی که توانسته اند از طریق وبلاگ، فروش خود را بالا ببرند، کمک گرفته ایم و توصیه های آنان را با تجربه های آرتا تلفیق کرده ایم تا شما بتوانید استراتژی خود را تغییر دهید و به افزایش فروش از طریق وبلاگ برسید.






بارویکرد آموزشی و مشورتی کاربران خود را درگیر کنید

Alertboot وب سایتی است که به ارائه ی محصولات امنیتی برای سیستم های دیجیتالی نظیر لپ تاپ ها مشغول است. مدیریت این وب سایت از پیشرفت بازاریابی اینترنتی خود، و افزایش فروششان بدین صورت صحبت می کند:Tim Maliyil معتقد است که در پست هایی که به آموزش نحوه ی ایمن سازی سیستم های کاربران پرداخته اند، بیشتر از هر چیزی توانسته اند، مشتری جذب کنند و بیشتر فروش ها از این کانال ها بوده است.پیشنهاد آرتا مارکتینگ :همین حالا وبلاگ کسب و کار و سایت خود را مورد بررسی قرار دهید، و ببینید که از چه کانال هایی می توانید به کاربرانتان آموزش دهید. توصیه می کنیم که یک بخش پرسش و پاسخ در وب سایت خود باز کنید و روی سوالات احتمالی کاربران، و حتی سوال های پرسیده شده توسط آنان مانور دهید. البته اهمیت و ارزش بخش پرسش و پاسخ در سایت چیزی فراتر از این هاست که می توانید از این مقاله اطلاعات خود را بالا ببرید.

از افراد اثر گذار در صنعت خود استفاده کنید

Rob Fulton که مدیر شرکت AudioLumin است، در مورد رویکرد وبلاگ خود معترف است که پرداختن به محصولات مشابه، برند های مشهور و همکار و حتی افراد تاثیر گذار در حوزه ی کارکرد این برند، توانسته حس خوبی ازAudioLumin در کاربران ایجاد کند که به فروش بیشتر انجامیده است:پیشنهاد آرتا مارکتینگ :کمی در مورد برند خود، کسب و کار و حتی زمینه ی کاری خود تحقیق کنید، افرادی که در این حوزه موثر بوده اند، چه در داخل و چه در خارج از ایران، را مشخص کنید و در مورد آن ها بنویسید. نکته مهم این است که باید از رویکرد آنان هم در کسب و کار خود استفاده کنید. کاربرانی که به چنین افرادی وابسته اند و تاثیر پذیرفته اند قطعا بهتر به شما نزدیک خواهند شد.


وبلاگ تان را اولین شاه راه فروش بشناسید


در قیف بازاریابی که بین بازاریابان شهرت دارد، باید اولین و بالاترین سطح را یک وبلاگ برای کسب و کار خود در نظر بگیرید. مدیر گروه National Debt Relief که Marcela DeVivo نام دارد، تاکید دارد که باید به وبلاگ بیش از یک صفحه ی عادی فکر کرد. با استفاده از وبلاگ می توان روی مرورگر ها کوکی هایی ایجاد کرد، بعد افراد را به سمت وبلاگ جذب کرد و آنان را به صفحه ی ای هدایت کرد که در واقع مرحله ای قبل از فروش است. در این صفحه به کاربر توصیه می کنیم که محصولی را دانلود کند یا فرمی را پر کند. در کنار این از کانال های شبکه های اجتماعی نیز می توان بازار خود را تقویت کرد. کاربران شبکه های اجتماعی نیز باید به گونه ای هدایت شوند که نهایتا خود را در وبلاگ سایت شما بیابند.پیشنهاد آرتا مارکتینگ:یک وبلاگ با موضوعات مرتبط با برند و محصول و یا خدمات خود داشته باشید، در آن یک بخش پرسش و پاسخ ایجاد کنید، و به مشاوره ی کاربران بپردازید و گاهی هم به آن ها آموزش دهید. به طور کلی سعی کنید مفید باشید.

عمر مفید محتوای همیشه سبز خود را افزایش دهید

David Ehrenberg مدیر گروه Early Growth Financial Services در مورد نحوه ی کارکرد خود معترف است که در وبلاگ خود به آموزش اقشار مرتبط با کسب و کارشان می پردازند، این افراد می توانند شرکا، مشتریان، مصرف کنندگان و حتی مردم عادی باشند. او می گوید که با استفاده از محتوایی که در وبینارها و سمینار ها به کاربران ارائه می شود، می توانند محتوای جدید تری ایجاد کنند و بدین طریق عمر مطالب خود را بالا ببرند.پیشنهاد آرتامارکتینگ:به طور کلی تولید محتوای همیشه سبز می تواند نقش بسیار مثبتی در افزایش بازدید و فروش داشته باشد. برای مثالی از محتوای همیشه سبز می توان به مقالات اشاره کرد که هنوز هم بسیاری از کاربران فرق مقاله با پست بلاگ را نمی دانند. در این باره ، مطلبی با عنوان تفاوت مقاله و پست وبلاگ و دانستنی های آن می تواند دیدگاه شما را شفاف تر کند.

رایگان بفروشید!

مدیر شرکت Ohio Cashflow یعنی Engelo Rumora به فروش محصولات در پسِ ارائه ی محتوای رایگان اعتقاد دارد. رویکرد این شرکت در تولید محتوا در وبلاگ، بدین صورت است که برخی محتوا ها را به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند که به طور جالبی مورد توجه مخاطبین قرار می گیرد و با اشتراک گذاری آن ها هم بازدید و هم مشتری های سایت بیشتر می شوند.پیشنهاد آرتا مارکتینگ : توصیه آرتا این است که در اغنای کاربران خسیس نباشید! کافیست گاهی ایبوک های رایگان را روی سایت خود قرار دهید اما به طور رندانه، لینک های مربوط به محصولات فروشی و ... را در آن قرار دهید. این اصل را فراموش نکنید که اغنای کاربران و آموختن به آن ها بدون اینکه هزینه ای بگیرید می تواند در بازگشت آنان بسیار موثر باشد.

اگر به این مطلب علاقه پیدا کرده اید می توانید 9 آیتم بعدی آن را در وبلاگ آرتا مارکتینگ بخوانید. بدین منظور کلیک کنید:تکنیک های افزایش فروش از طریق وبلاگ نویسی
 
بالا