shomal-pet
Registered User
- تاریخ عضویت
- 16 آگوست 2014
- نوشتهها
- 386
- لایکها
- 72
- سن
- 25
هدف، همه چیز است.
شما دیگر به کلمات کلیدی دقیق، برای بودن در نتایج جستجو نیاز ندارید، توسعه دهنده بخش مخاطبانMoz می گوید: “در قدیم، همه چیز در کسب کلیک بیشتر خلاصه می شد. امروزه موتورهای جستجو به میزان توجه مردم به سایت شما دقت می کنند: آیا آنها برمیگردند و روی نتایج دیگر کلیک میکنند؟ یا اصلا انها چیزی که دنبالش هستند را در سایت شما می یابند؟ امروز به رفتار بعد از کلیک توجه می شود. لذا نه تنها بایستی کلیک بدست بیاورید بلکه بایستی توجه جستجوگر را نیز جلب کنید”.
یکی از دوستان من گفت “در گذشته، ما بدنبال یافتن کلمات کلیدی در قالب کپی یا متا توصیف بودیم. اما امروزه این موارد بطور کامل حذف شده اند. با باهوشتر شدن موتورهای جستجو، آنها به دنبال یافتن کلماتی هستند که شما انتظار دارید در مقاله موجود باشند، که این کلمات نشاندهنده معتبر بودن مقاله در موضوع مورد نظر است. اگر مقاله ای در مورد ساعت اپل می نویسید، ممکن است از کلمات اپل، آیفون، اپلیکیشن و زمان استفاده کنید. لذا اگر در محتوای متن موجود باشند این پیغام را به موتورهای جستجو مخابره می کند که این مقاله، مقاله ای خیلی خوب است”.
75% از عبارت های جستجو بین 3 تا 5 کلمه است، بنابراین بایستی محتویات مربوط به تگ های h را با دقت بنویسید. موتورهای جستجو دریافتهاند که اگر مردم برای کلمه “بازار” جستجو انجام دهند، یا مشتقات آن با کلمات دیگر، به نتایج مورد نظر نمیرسند. برای دریافت نتایج مطلوب که بیشترین مطابقت را با سوال آنها دارد، آنها بایستی از عبارتی با 3 یا 4 کلمه استفاده کنند. به عنوان تولیدکنندگان محتوا، زمانی که به بهبود کیفیت فک می کنید، باید این موضوع را نیز مدنظر قرار دهید
نکته بالا فوق العاده با اهمیت بود مخصوصا جایی که گفته بودم تولیدکنندگان محتوا … . لطفا دقت کنید
بنابراین، به گفته سئوکار Outspoken Media Inc “محتوای اصلی، مهمتر از همیشه بنظر می رسد. محتوای اصلی که تولید کرده اید (حالا میخواهد عکس یا ویدئو باشد) و کنار هم گذاشتن اینها در کنار یکدیگر که باعث شود کسی علاقه مند به خواندنش باشد، خیلی تاثیر بیشتری دارد.”
به نظر بنده(امیر قمصری) تقویمی در کنار خود داشته باشید و تمام علایق مشتریان خویش را در آن ثبت کنید.
براساس تحلیل بنده و بررسی نظرات سیار همکارانم در سراسر جهان ، این مهمترین کاری است که یک بازاریاب برای سئو در سال 2016 می تواند انجام دهد:
محتوای شما باید اورجینال و برای مشتریان هدفمند باشد. اگر محتوایتان کپی باشد، پاراگرافی از مقالات دیگر و یا سایت های دیگر بیاورید و به آنها اعتبار بدهید و توصیفی به آنها اضافه کنید، و در عین حال یکی دو پاراگراف از خودتان بنویسید، اینجا جایی است که من فکر میکنم بخشها بهم مربوط می شوند و شما کل محتوا را از آن خود کرده اید.
من به بچه های تیم تولید محتوا دفتر خودم زمانی که مجبورند مطلبی را کپی کنند، همواره تاکید می کنم که حتما در هر خط یک تغییر ایجاد کنند.حال اینکه شما چه الگویی مدنظر قرار خواهید داد ، با خودتان !!!
مقالات طولانی در جستجو ها نتایج بهتری دارند چرا که کلمات و تصاویر بیشتری برای بالا بردن رنک وجود دارد. یکی از فعالان سئو در شبکه های اجتماعی می گوید: “مردم در محیط های اجتماعی مقالات طولانی را بیشتر به اشتراک میگذارند و بیشتر به آنها لینک میدهند. مقالات کوتاهتر گاهی اوقات عملکرد خوبی دارند اما بطور میانگین مقالات طولانی نتایج بهتری به بار می آورند”.
تموم شد.
منبع : viara.ir
شما دیگر به کلمات کلیدی دقیق، برای بودن در نتایج جستجو نیاز ندارید، توسعه دهنده بخش مخاطبانMoz می گوید: “در قدیم، همه چیز در کسب کلیک بیشتر خلاصه می شد. امروزه موتورهای جستجو به میزان توجه مردم به سایت شما دقت می کنند: آیا آنها برمیگردند و روی نتایج دیگر کلیک میکنند؟ یا اصلا انها چیزی که دنبالش هستند را در سایت شما می یابند؟ امروز به رفتار بعد از کلیک توجه می شود. لذا نه تنها بایستی کلیک بدست بیاورید بلکه بایستی توجه جستجوگر را نیز جلب کنید”.
- کلمات کلیدی همه چیز و فصل الخطاب نیستند.
یکی از دوستان من گفت “در گذشته، ما بدنبال یافتن کلمات کلیدی در قالب کپی یا متا توصیف بودیم. اما امروزه این موارد بطور کامل حذف شده اند. با باهوشتر شدن موتورهای جستجو، آنها به دنبال یافتن کلماتی هستند که شما انتظار دارید در مقاله موجود باشند، که این کلمات نشاندهنده معتبر بودن مقاله در موضوع مورد نظر است. اگر مقاله ای در مورد ساعت اپل می نویسید، ممکن است از کلمات اپل، آیفون، اپلیکیشن و زمان استفاده کنید. لذا اگر در محتوای متن موجود باشند این پیغام را به موتورهای جستجو مخابره می کند که این مقاله، مقاله ای خیلی خوب است”.
75% از عبارت های جستجو بین 3 تا 5 کلمه است، بنابراین بایستی محتویات مربوط به تگ های h را با دقت بنویسید. موتورهای جستجو دریافتهاند که اگر مردم برای کلمه “بازار” جستجو انجام دهند، یا مشتقات آن با کلمات دیگر، به نتایج مورد نظر نمیرسند. برای دریافت نتایج مطلوب که بیشترین مطابقت را با سوال آنها دارد، آنها بایستی از عبارتی با 3 یا 4 کلمه استفاده کنند. به عنوان تولیدکنندگان محتوا، زمانی که به بهبود کیفیت فک می کنید، باید این موضوع را نیز مدنظر قرار دهید
نکته بالا فوق العاده با اهمیت بود مخصوصا جایی که گفته بودم تولیدکنندگان محتوا … . لطفا دقت کنید
- تمرکز روی تجربیات کاربر
بنابراین، به گفته سئوکار Outspoken Media Inc “محتوای اصلی، مهمتر از همیشه بنظر می رسد. محتوای اصلی که تولید کرده اید (حالا میخواهد عکس یا ویدئو باشد) و کنار هم گذاشتن اینها در کنار یکدیگر که باعث شود کسی علاقه مند به خواندنش باشد، خیلی تاثیر بیشتری دارد.”
به نظر بنده(امیر قمصری) تقویمی در کنار خود داشته باشید و تمام علایق مشتریان خویش را در آن ثبت کنید.
براساس تحلیل بنده و بررسی نظرات سیار همکارانم در سراسر جهان ، این مهمترین کاری است که یک بازاریاب برای سئو در سال 2016 می تواند انجام دهد:
محتوای شما باید اورجینال و برای مشتریان هدفمند باشد. اگر محتوایتان کپی باشد، پاراگرافی از مقالات دیگر و یا سایت های دیگر بیاورید و به آنها اعتبار بدهید و توصیفی به آنها اضافه کنید، و در عین حال یکی دو پاراگراف از خودتان بنویسید، اینجا جایی است که من فکر میکنم بخشها بهم مربوط می شوند و شما کل محتوا را از آن خود کرده اید.
من به بچه های تیم تولید محتوا دفتر خودم زمانی که مجبورند مطلبی را کپی کنند، همواره تاکید می کنم که حتما در هر خط یک تغییر ایجاد کنند.حال اینکه شما چه الگویی مدنظر قرار خواهید داد ، با خودتان !!!
- اندازه مهم است.
مقالات طولانی در جستجو ها نتایج بهتری دارند چرا که کلمات و تصاویر بیشتری برای بالا بردن رنک وجود دارد. یکی از فعالان سئو در شبکه های اجتماعی می گوید: “مردم در محیط های اجتماعی مقالات طولانی را بیشتر به اشتراک میگذارند و بیشتر به آنها لینک میدهند. مقالات کوتاهتر گاهی اوقات عملکرد خوبی دارند اما بطور میانگین مقالات طولانی نتایج بهتری به بار می آورند”.
- بهینه سازی برای موبایل
- استفاده از تصاویر واحد
تموم شد.
منبع : viara.ir
Last edited: