سازنده عنوان «سرافکنده»(Dishonored) یعنی استودیو «ارکین» از وجود یک حافظه رم ۸ گیگابایتی در «پلی استیشن ۴» بسیار خوشحال است و ان را لذت بخش می خواند.

اقای «کریستوف کریر»(Christophe Carrier) طراح ارشد عنوان «سرافکنده» در مراسم اهدا جوایز BAFTA گفت:
“می دانید ما به حافظه نیاز داریم؟ ما به عنوان یک طراح هر روز درگیر حافظه هستیم. ما بسیاری از چیز ها را قطع می کنیم, بسیاری از چیز ها را حذف می کنیم, بسیاری از چیز ها را ساقط می کنیم و همچنین npc ها را از بین می بریم به این دلیل که حافظه لازم را در دسترس نداریم.”
“پس حافظه یکی از مهم ترین نکات است که باعث می شود نسل بعد پیشرفته تر از قبل باشد, برای ما این یک لذت است. این چیزی است که ما منتظرش بودیم. ما قبل از هر چیز بازیکن PC بودیم.
“ما بازی های رایانه های شخصی را دوست داریم و همچنین باید بازی ها را بر روی کنسول نیز بسازیم اما همیشه برای کنسول ها مشکل اصلی حافظه بود. پردازنده ها خوب بودند اما حافظه برای بازی های ما بسیاری مهم است.”
بهترین بازی در اکادمی BAFTA عنوان «سرافکنده» انتخاب شد.