Assassin’s Creed Unity به قدری Glitch دارد که Ubisoft وبلاگی برای پیگیری ایجاد کرده است.
روز پنج شنبه، ناشر فرانسوی Ubisoft وبلاگی برای رسیدگی به باگ ها و glitchهای پیدا شده در Assassin’s Creed Unity راه اندازی کرده است. Assassin’s Creed Unity این هفته برای Xbox One, PlayStation 4, و PC منتشر شد اما آن طور که Ubisoft انتظار داشت پیش نرفت. بازیکنان باگ ها و glitchهای فراوانی که در بازی پیدا کرده اند را گزارش داده اند. مانند تشخیص برخورد ضعیف و مدل هایی که به طور کامل بارگزاری نشده اند. glitch زمانی بدتر می شود که صورت شخصیت ها تنها دارای چشم، مو و دهان هستند. این glitch باعث می شود شخصیت ها ظاهری مانند فیلم های هالووین داشته باشند. اما هالووین گذشته و طرفداران از عرضه بازی تمام نشده توسط Ubisoft ناامید شده اند.
برای رسیدگی به مشکلات موجود در هر سه نسخه Assassin’s Creed Unity، کمپانی Ubisoft وب سایتی راه اندازی کرده که جزئیات کار بر روی رفع اشکلات موجود در بازی بر روی آن قرار می گیرد.
در این بلاگ ما می خواستیم جزئیات کار بر روی رفع مشکلاتی که مشغول آن هستیم را به اطلاع شما برسانیم. ابتدا، به عنوان یادآوری، بروز رسانی روز اول که تعدادی از مشکلات را رفع می کند، منتشر شده است. کنسول یا PC خود را به اینترنت متصل کنید تا از مزایای این بروز رسانی بهره مند شوید. در حال حاضر ما بر روی بروز رسانی بعدی که تعدادی از مشکلات گزارش شده را رفع می کند. از جمله فرو رفتن Arno در داخل زمین. کرش کردن بازی در هنگام استفاده از حالت co-op. گیر کردن Arno درون گاری های یونجه. تاخیر در رسیدن به منوی اصلی در آغاز بازی.
Ubisoft در پی حل مشکلات مربوط به نرخ فریم، مسائل گرافیکی و برخورد، مشکلات مربوط به co-op و Helix Credits است. طبق پست بلاگ بروز رسانی های بیشتری عرضه خواهد شد و Ubisoft کاربران را به فرستادن نقطه نظرشان در مورد تجربه بازی، تشویق می کند. در حالی که تلاش Ubisoft برای حل مشکلات Assassin’s Creed Unity در اسرع وقت بسیار خوب است، اما از طرفی باعث ناامیدی مصرف کنندگان است زیرا مانند کسانی هستند که در حال تست نسخه بتای بازی می باشند. این در حالی است که محصول نهایی با قیمتی معادل ۶۰ دلار به فروش می رسد. موضوعی که در عین ناراحت کننده بودن خنده دار نیز هست، این است که در دسامبر ۲۰۱۳، کمپانی Ubisoft تاخیر Assassin’s Creed را اعلام کرد. Laurent Detoc، رئیس شعبه آمریکای شمالی Ubisoft در مصاحبه ای گفته است:
اگر فکر کنیم ۷۰ درصد بازی Assassin’s Creed را تمام کرده ایم، آن را عرضه نخواهیم کرد. این موضوع به این برند صدمه می زند. نمی خواهم نام این محصول ها را بگویم، زیرا شما بهتر از من نام آن ها را می دانید، اما اگر شروع کنید به ساخت بازیهایی با ۷۰ درصد کامل بودن، حتی اگر برند بزرگی باشد، در نهایت مردم نظرشان راجع به آن برند عوض می شود. دیگر آن را نمی خواهند.
هنوز مشخص نیست که انتشار ناموفق Assassin’s Creed Unity تاثیر طولانی مدت بر روی این سری دارد، یا باعث می شود که Ubisoft در مورد نصمیم خود مبنی بر تبدیل بازی به سری سالانه تجدید نظر کند، اما بازار سهام عدم رضایت خود از این وضعیت را به روشنی نشان داده است.
روز پنج شنبه، ناشر فرانسوی Ubisoft وبلاگی برای رسیدگی به باگ ها و glitchهای پیدا شده در Assassin’s Creed Unity راه اندازی کرده است. Assassin’s Creed Unity این هفته برای Xbox One, PlayStation 4, و PC منتشر شد اما آن طور که Ubisoft انتظار داشت پیش نرفت. بازیکنان باگ ها و glitchهای فراوانی که در بازی پیدا کرده اند را گزارش داده اند. مانند تشخیص برخورد ضعیف و مدل هایی که به طور کامل بارگزاری نشده اند. glitch زمانی بدتر می شود که صورت شخصیت ها تنها دارای چشم، مو و دهان هستند. این glitch باعث می شود شخصیت ها ظاهری مانند فیلم های هالووین داشته باشند. اما هالووین گذشته و طرفداران از عرضه بازی تمام نشده توسط Ubisoft ناامید شده اند.
برای رسیدگی به مشکلات موجود در هر سه نسخه Assassin’s Creed Unity، کمپانی Ubisoft وب سایتی راه اندازی کرده که جزئیات کار بر روی رفع اشکلات موجود در بازی بر روی آن قرار می گیرد.
در این بلاگ ما می خواستیم جزئیات کار بر روی رفع مشکلاتی که مشغول آن هستیم را به اطلاع شما برسانیم. ابتدا، به عنوان یادآوری، بروز رسانی روز اول که تعدادی از مشکلات را رفع می کند، منتشر شده است. کنسول یا PC خود را به اینترنت متصل کنید تا از مزایای این بروز رسانی بهره مند شوید. در حال حاضر ما بر روی بروز رسانی بعدی که تعدادی از مشکلات گزارش شده را رفع می کند. از جمله فرو رفتن Arno در داخل زمین. کرش کردن بازی در هنگام استفاده از حالت co-op. گیر کردن Arno درون گاری های یونجه. تاخیر در رسیدن به منوی اصلی در آغاز بازی.
Ubisoft در پی حل مشکلات مربوط به نرخ فریم، مسائل گرافیکی و برخورد، مشکلات مربوط به co-op و Helix Credits است. طبق پست بلاگ بروز رسانی های بیشتری عرضه خواهد شد و Ubisoft کاربران را به فرستادن نقطه نظرشان در مورد تجربه بازی، تشویق می کند. در حالی که تلاش Ubisoft برای حل مشکلات Assassin’s Creed Unity در اسرع وقت بسیار خوب است، اما از طرفی باعث ناامیدی مصرف کنندگان است زیرا مانند کسانی هستند که در حال تست نسخه بتای بازی می باشند. این در حالی است که محصول نهایی با قیمتی معادل ۶۰ دلار به فروش می رسد. موضوعی که در عین ناراحت کننده بودن خنده دار نیز هست، این است که در دسامبر ۲۰۱۳، کمپانی Ubisoft تاخیر Assassin’s Creed را اعلام کرد. Laurent Detoc، رئیس شعبه آمریکای شمالی Ubisoft در مصاحبه ای گفته است:
اگر فکر کنیم ۷۰ درصد بازی Assassin’s Creed را تمام کرده ایم، آن را عرضه نخواهیم کرد. این موضوع به این برند صدمه می زند. نمی خواهم نام این محصول ها را بگویم، زیرا شما بهتر از من نام آن ها را می دانید، اما اگر شروع کنید به ساخت بازیهایی با ۷۰ درصد کامل بودن، حتی اگر برند بزرگی باشد، در نهایت مردم نظرشان راجع به آن برند عوض می شود. دیگر آن را نمی خواهند.
هنوز مشخص نیست که انتشار ناموفق Assassin’s Creed Unity تاثیر طولانی مدت بر روی این سری دارد، یا باعث می شود که Ubisoft در مورد نصمیم خود مبنی بر تبدیل بازی به سری سالانه تجدید نظر کند، اما بازار سهام عدم رضایت خود از این وضعیت را به روشنی نشان داده است.