• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

Call of Duty قابل پیش بینی شده است

Malware

Registered User
تاریخ عضویت
15 آگوست 2014
نوشته‌ها
113
لایک‌ها
30
سن
27
Call of Duty قابل پیش بینی شده است

2622074-callofduty_advancedwarfare_multiplayer_cod_aw_riot_jailbreak-250x140.jpg


طراح بازی Doom، آقای John Romero می گوید، که Call of Duty مانند Madden قابل پیش بینی شده است. برخی اعتقاد دارند که Call of Duty: Advanced Warfare، با استفاده از قابلیت exosuit، گامی چشمگیر در جهت پیشرفت سری داشته است، اما John Romero باور دارد، که نوآوری در این سری که هر سال منتشر می شود؛ معنایی ندارد.


در مصاحبه ای Romero گفته است، که دلیل صدر نشینی Call of Duty در چارت های فروش را می داند، اما ادعا می کند که طرح مرکزی سری تا کنون تغییر زیادی نداشته است.

Call of Duty می تواند هر سال مردم را به بازی جذب کند، اما طراحی بازی مغز مردم را از بین می برد. این بازی قابل پیش بینی است، درست مانند Madden. می بینید، می دانید چه هست، و می دانید که اتفاق بعدی قرار است تکراری و مانند سابق باشد، اما در مکانی متفاوت، شاید در زمانی متفاوت، اسلحه و ویژگی های بسیاری وجود خواهد داشت.

به نوبه خود، ناشر Call of Duty، کمپانی Activision، مدعی است که این نسخه قرار فرمول سری به هم بریزد و تغییرات چمشگیری ایجاد کند، و بتواند تعداد درخواست های تجدید نظر را کم کند. Mark Rubin، تهیه کننده استودیو Infinity Ward گغته است، که Call of Duty عرضه شده در سال گذشته، شبیه به یک ورزش سنتی بوده است.

اگر فوتبال به یک باره تغییر پیدا کند، و به صورت “نمی توانید از پا استفاده کنید، باید از دست استفاده کنید.” دیگر چه کسی بازی را نگاه می کند؟

Romero، هم اکنون در حال کار بر روی یک شوتر معرفی نشده است، و اخیرا اعلام کرده که طراحان بازی، محدودیت آنچه که در بازار شوتر ممکن است، را از بین برده اند. با اینکه او جزئیات این پروژه جدید را منتشر نکرده، اما می گوید که بازی های سندباکس پایان باز، مانند Minecraft اثبات کرده اند که بازی ها برای موفقیت به ناشرین بزرگی مانند Activision نیاز ندارند. به نظر Romero، چیزی که بازیها نیاز دارند، وجود یک جامعه پویا از بازیکنان اختصاصی است.
چیزی به نام Call of Duty-Con وجود ندارد، اما MineCon, QuakeCon, و BlizzCon وجود دارند. اگر یک بازی از نظر مالی موفقیتی سریع بدست می آورد، اثباتی برای قدرت بازار یابی کمپانی است، نه کیفیت واقعی بازی.

Romero اعتقاد دارد، که در شرایطی خاص طراح از تکنولوژی پیش می گیرد. او می گوید،کنسول های جدید مانند Xbox One و PlayStation 4 گرافیک بهتری و هوش مصنوعی باورپذیری را ارائه می کنند، اما طراحی بازی را به خوبی انجام نمی دهند.
Minecraft، به سایه زنی و تعداد مثلث ها اهمیتی نمی دهد، زیرا این موارد مهم نیستند. Tetris به تعداد چند ضلعی ها اهمیت نمی دهد. داشتن تکنولوژی پیشرفته خوب است، اما بازیسازان می دانند که رقابت در عرصه فن آوری به پایان رسیده است. در حال حاضر ما رایانه ها، تلفن های سریعی داریم. هیچکس برای خرید کنسول جدید عجله نمی کند، بنابراین آن ها باید چیزی داشته باشند که تاکنون دیده نشده است. زیرا همه به دفعات زیادی آن ها را دیده اند، با این تفاوت که اکنون سریعتر هستند.​


منبع : gamefa
 

rezer

Registered User
تاریخ عضویت
27 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
840
لایک‌ها
428
سن
42
محل سکونت
تهران
این شمارش نسبت به قبلی گراقیک خیلی بهتری داره
 

farhadmouludi

Registered User
تاریخ عضویت
30 دسامبر 2014
نوشته‌ها
301
لایک‌ها
122
سن
34
گرافیک این نسخه خیلی حوبه اما متاسفانه call of duty کلا سبک بازیش داره عوض میشه . یکم زیادی داره تخیلی میشه . امیدوارم اینجوری پیش نره .
 

Babourian

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 آگوست 2011
نوشته‌ها
87
لایک‌ها
27
محل سکونت
مشهد
کال آف باید برگرده به جنگ جهانی اینجوری فایده نداره .
کاملا موافقم، حداقل نره به سال 2400 و در زمان حال بمونه، داستان خوب کم میارن دست به دامن تخیل میشن! حداقل Battlefield با این که داستان قوی نداره اما میزان تخیل رو خیلی زیاد نکرده.
 

rog66

Registered User
تاریخ عضویت
5 آپریل 2015
نوشته‌ها
364
لایک‌ها
98
محل سکونت
کرمانشاه
کاملا موافقم

کال آف باید برگرده به جنگ جهانی.
:general601:
 

esi625

Registered User
تاریخ عضویت
22 فوریه 2013
نوشته‌ها
76
لایک‌ها
15
محل سکونت
تهران
به نظر من هم باید برگزرده به جنگ جهانی
 
بالا