• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

Doom4 تنها پروژه ی اصلیidsoftware است.

PS3.ONE

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2010
نوشته‌ها
3,296
لایک‌ها
354
سن
42
محل سکونت
طهران
همانطور که می دانیم،امسال بتزدا تایید کرد که تمامی اعمال و پروسه های انجام شده برروی Doom4 دور ریخته شده اند و کار برروی این بازی دوباره شروع خواهد شد؛احتمالا برای کنسول های نسل بعد.
تاکنون جرییات (و شایعات) بسیار کمی در مورد دلایل شروع درباره ی پروژه بدست آمده. در کوایک کان امسال،منابعی در IGN مصاحبه ای با کارگردان استودیو id software (قای Tim Willits)و معاون رئیس بخش فروش داشتند،در مورد شروع پروژه داشتند.

کارگردان استودیو گفته است:

اینطور نبود که مثلا طراحی هنری و یا برنامه نویسی بازی بد بودند،هر بازی یک روح برای خود یک روح دارد،هنگامی که شما Rage را بازی می کردید،شما متوجه این روح می شدید و (Doom) این روح را نداشت،شخصیت و هویتی نداشت.بازی کمی بحران هویتی داشت و شور و روح یک بازی id را القا نمی کرد. همه حس و حال و هوای Doom را می شناسند،ولی توضیح آن سخت است
.

هم Bethesda و هم id software نقل کرده اند که بازی ای که می ساختند،Doom نبوده است.

آقایPeter Hines گفت:

جوهره ی بازی چیزی بود که ما به آن نگاه کردیم و تیم id هم به آن توجه کردند و گفتند:"نگاه کنید؛ بازی لزوما بد نیست ولی آیا به اندازه ی کافی خوب است؟"شما می توانید یک بازی بسازید و بگویید:"این بازی بدی نیست،ولی آن چیزی نیست که یک بازی از سری Elder Scrolls باید باشد... و یک تفاوت وجود دارد؛این یک (بازی) عالی نیست،این یک( بازی) شگفت انگیز نیست،این چیزی نیست که مردم نمام مدت منتظرش بودند.این بازی باید نشان دهد که ارزش صبر کردن را داشته است،و من فکر می کنیم کاری که بچه هایid دارند انجام می دهند،مباززه کردن با محدودیت ها و به چالش کشیدن خودشان است. من نمی خواهم کسی به پروژه ی بعدی id نگاه کند و واکنشی را انجام دهد که مربوط به دهه ی نود است.
زمان عرضه ی بازی به تاریخی بسیار عقب تر افتاده است،id و بتزدا در حال کار برروی یک بازی با کیفیت مرغوب هستند(بر طبق ادعای خودشان) و باید دید که نتیجه چیست.

منبع خبري
 
بالا