FIFA WC 2010 l Interview
VG247:من یک اسکاتلندی هستم،بنابراین با افکار من آشنا هستید.اما آیا فکر می کنید انگلستان (تیم انگلستان) شانس بردن جام جهانی را دارد؟
Simon Humber:هیچ شانسی ندارد.
VG247:علاوه بر این،مطمئن هستم که همه می خواهند نظر شما را درباره ی موقعیت های گول زن چپ و راست بدانند؟
Simon Humber:خب،Johnson در حال حاضر در سمت چپ قرار دارد و Ashley در سمت راست قرار دارد،در غیر این صورت ما در حال مبارزه با زمان بزرگی هستیم.
VG247:پس.این بازی شماست.می توانید بگویید که چه چیزی پشت تصمیم های شما باعث شد تا یک بازی مخصوص برای جام جهانی تولید کنید و نه این که بازی را به صورت یک محتوای قابل دانلود در اینترنت قرار دهید؟
Simon Humber:همان طور که شما با آن چه که می توانید با محتوای قابل دانلود بکنید محدود می شوید،نمی توانید یک تجربه ی واقعی جام جهانی را ارائه دهید و این امکان پذیر نخواهد بود.در واقع این می شود که شما همراه با 32 تیم ، در Stanford Bridge و در هوای برفی برای رسیدن به پایان جام جهانی تلاش کنید.و این تجربه ی کاملی نخواهد بود.جام جهانی بزرگترین رویداد ورزشی در جهان است.این وضعیت از 6 کاپ کنفدراسیون و 199 تیم وارد مسابقه ی اصلی و از این شرایط وارد شد.بنابراین،این ممکن نیست که این تجربه را در قالب دانلود بدست بیاوریم،حتی اگر خودمان می خواستیم.
VG247:چه مدت FIFA WORLD CUP 2010 در دست ساخت بود و چند باشگاه و بازیکن در بازی گنجانده شده اند؟
Simon Humber:بازی حدود 12 ماه در دست ساخت بود و 199 تیم ملی و در حدود 6,000 بازیکن وجود خواهند داشت.
VG247:آیا همه ی استادیوم های جام حهانی در بازی وجود دارند؟
Silmon Humber:همه ی استادیوم های جام جهانی در بازی وجود خواهند داشت و از همان شروع بازی باز هستند،از جمله Amsterdam Arena.هیچ آیتم قابل باز شدنی (همانند Kits) وجود ندارند،با این حال ما چند آیتم های قابل باز شدنی را داریم که در حال حاضر آن ها را مخفی نگه داشته ایم.
VG247:می توانید تفاوت های اصلی در زمینه ی گیم پلی بین FIFA 10 و FIFA World Cup را به من بگویید؟
Simon Humber:ویژگی های جدیدی که وجود دارند دو دکمه ی کنترل هستند،معروف به Dad Pad.این به بازیکنان اجازه می دهد تا بازی برای کسانی که نمی توانند به طور معمول بازی بکنند قابل دسترس تر باشد.این کار به وسیله ی اختصاص دادن کنترل های اصلی به دو دکمه ی مورد نظر می باشد.بدیهی هست که این کار می تواند دارای دلهره ی کمتری برای کسانی که برای اولین بار بازی را تجربه می کنند باشد.Dad Pad در واقع راهی است که می توان با آن مردم را تشویق به امتحان بازی کشاند.مخصوصاّ کسانی که از جام جهانی لذت می برند و یا کسانی که سری های قبلی را بازی نکرده اند،برای این که FIFA برای آن ها پیچیده به نظر می آمد.این همانند راندن دوچرخه است،اول شما با استوار کننده (چرخ هایی که به پشت چرخ و به منظور تعادل دوچرخه برای خردسالان می بندند) شروع می کنید،و وقتی به ان عادت کردید آن ها را در می آورید.
یکی دیگر از ویژگی های جدید،ضربات پنالتی هستند.اولین چیزی که به این قسمت اضافه شده،خون سردی است که بوسیله ی یک Bar و با توجه به وضعیت افزایش و کاهش می یابد.بنابراین،پنالتی که در Final اجرا می شود بسیار سخت تر از پنالتی که در دور اول گرفته شده است.هنگامی که شما از تست تسلط (خون سردی) گذشتید،لازم خواهد بود تا قدرت ضربه ی خود را تعیین کنید و در همان زمان باید موقیع ضربه ی خود را با آنالوگ استیک تعیین کنید.هم چنین شما می توانید حقه هایی بزنید.به عنوان مثال می تواند دروازه بان را با لحظه ای مکث هنگام ضربه به طرف دیگر بفرستید.
VG247:در هنگام بازی نسخه های جدید FIFA،به نظر می رسد که بیشتر مردم ویژگی های جدید بازی را به خوبی درک نکرده اند،آیا موردی وجود دارد؟
Simon Humber:من فکر نمی کنم این ویژگی ها را درک بکنند،تا وقتی که با خودشان بازی کنند.همان طور که می دانید،ما چند ویدئو را نشان دادیم تا ویژگی هایی را که به آسانی دیده نمی شوند را توضیح دهیم،با این حال بسیاری از تغییرات سخت هستند تا بلافاصله شناسایی شوند.بهترین راه برای کسی که بخواهد متوجه ی این تفاوت ها بشود،این است که اول World Cup را تجربه کنند و بعد به سراغ FIFA 10 بروند.من مطئمن هستم که شما این کار را هنگامی که من انجام بدهم متوجه می شوید.
VG247:چرا شما مردم را تشویق به خرید World Cup می کنید،در حالی که FIFA 10 را خریده اند؟
Simon Humber:برای این که FIFA World Cup بهتر از FIFA 10 است.هر محصولی که با ارائه می دهیم بهترین محصول است.ما قصد عرضه ی یک محصول که بدتر از نسخه ی قبلی خود باشد را نداریم.ما گیم پلی بازی را بسیار پیشرفته کردیم.مدهای بی شماری را دارا می باشیم.ما بازی خود را با فوتبال بین المللی و همراه با دو مد آنلاین جدید ،جام جهانی آنلاین و add-on لیگ آنلاین مناسب کردیم.حتی وقتی World cup تمام شد،رقابتی اضافه خواهد شد که گیمرهای حرفه ای عاشق آن خواهند شد.هم چنین ما داستان مقدماتی را داریم،و داستان فینال ها که می تواند در طول جام جهانی پخش شود.یکی از دیگر از تفاوت ها این است که بازی بسیار شگفت انگیز به نظر می رسد.بازی دارای ویبره (جنب و جوش) می باشد و بسیار رنگارنگ و خوب به نظر می رسد.
VG247:درباره ی FIFA 11 چطور؟آیا می خواهید ویزگی هایی که امروز ذکر شد را در بازی اصلی جای دهید؟
Simon Humber:متاسفانه نمی توانم درباره ی FIFA 11 نظری بدهم.برای کسب اطلاعات بیشتر باید صبر کنید.
VG247:همه ی ما درباره ی مشکل مصدومیت دیوید بکهام آگاه هستیم،پس آیا او در بازی وجود خواهد داشت؟
Simon Humber:بکهام در بازی وجود خواهد داشت.او بخشی از بازی های مقدماتی است و بنابراین او در ترکیب پیش فرض وجود خواهد داشت.هنگامی که به May برسیم و ترکیب تیم ها را که 23 تا برای آفریقای جنوبی هستند را آپدیت کنیم،او به ذخیره خواهد رفت.او هنوز قابل استفاده می باشد.
VG247:و در آخر آیا حمایت هایی از ساپورت Natal و یا PlayStation Move در آینده انجام خواهید داد؟
Simon Humber:وقتی که هر یک از آن ها عرضه شدند ما فکر می کنیم که چه چیزی می توانند به تجربه ی فوتبال اضافه کنند.فکر می کنم چیزی که در رابطه با دستگاه سونی سخت هست،که به مقایسه ی آن و دسته ی Wii انجامیده،این است که نوع فوتبالی که ارائه می دهد چیز خاصی نیست.همان طور که می توانید از نسخه ی Wii نگاه کنید،بازی دارای arcadeier زیادی همراه با حرکات بزرگ و کار زیاد است.فکر می کنم در این جا تجربه ای متفاوت وجود دارد که در حال انتظار برای کشف شدن هست؛شاید،اما شخصاّ فکر می کنم که این سخت است تا آن را با بازی فوتبالمان مطابقت بدهیم.چیزی که می توانید به صورت بالقوه انجام دهید اضافه کردن مینی گیم ها،پنالتی ها و شبیه آن است،اما غیر از این مطمئن نیستم که چه کاری می توانید انجام دهید.
2010 FIFA World Cup South Africa برای پلتفرم های Ps3،360 و Psp و در 30 آپریل عرضه خواهد شد.
Source