چون گوگل با ایرانی ها همکاری نمیکنه من وارد جزئیاتش نمیشم...ولی می تونی یه حد متوسط بگی ؟
منظورتون رو دقیقا متوجه نشدم: "چون گوگل با ایرانی ها همکاری نمیکنه من وارد جزئیاتش نمیشم"
این قوانین که می گم برای کلمات کلیدی فارسی هم برقراره:
1. کیفیت سایت شامل: رتبه الکسا، گوگل پیج رنگ، سرعت سایت، وریفای بودن کدهای سایت، عدم استفاده از کدهای تخلف و ...
2. کیفیت مطالب سایت شامل: موجود بودن کلمه کلیدی در متن سایت به تعداد مناسب، رنگ کلمات، چینش مطالب سایت، یک دست بودن و مرتبط بودن مطالب سایت با کلمه کلیدی
3. عوامل خود ادوردز شامل: نسبت کلیک به نمایش ctr، نمره کیفیت کلمه کلیدی، تعداد رقبای تبلیغاتی روی آن کلمه
و ...
برای مثال برای نمره کیفیت 7 و بدون داشتن رقیب یک کلمه کلیدی فارسی را می توان با هزینه 5 سنت فعال کرد. برای نمره کیفیت 10 و بدون رقیب کلمه کلیدی با 1 سنت فعال می شود. هر چه رقبا هزینه کلیک خود را بالاتر ببرند، به همان نسبت نیز هزینه کلیک بیشتر می شود، برای مثال برای کلمه پر رقیب "هاست" این کلمه ممکن است حتی با 1 دلار هم فعال نشود.