IrAdWords
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 24 آگوست 2011
- نوشتهها
- 17
- لایکها
- 0
بوسیله call to action به فروش مطلوب خود نزدیک شوید
تبلیغات شما زمانی بهتر کار می کنند که شما بتوانید از روش های فراخوانی (یا کارهایی که قصد انجام آنها را دارید) استفاده نمائید.
عباراتی از قبیل "همین حالا خرید نمائید"، "سود بیشتر"، "امروز ثبت نام کنید"، یا "بیشتر بدانید" نمونه ای از روش های فراخوانی هستند. زیرا کاربر با خواندن آنها به مرحله بعدی هدایت می شود.
این دو آگهی را در نظر بگیرید:
Budget HotelTokyo Clean, Comfortable Rooms, Close
to Subway and Downtown Attractions
example.com/Tokyo
Budget Hotel Tokyo Clean, Comfortable Rooms, Close
to Subway. Save 50% Today!
example.com/Tokyo
به نظر شما بر روی کدام آگهی بیشتر کلیک می شود؟
مشتریان را به جایی از وبسایت خود هدایت کنید که به آن تعلق دارند.
همانطور که ایجاد کلید واژه ها و تبلیغات تان را باید با تمام دقت و تمرکز انجام دهید، باید همان توجه را نیز در مورد URL های مقصد بکار ببرید. یعنی صفحات Landing Page که کاربران پس از کلیک بر روی تبلیغ شما به آن صفحات هدایت می شوند. چرا باید مشتریان بالقوه، سایت شما را برای یافتن آنچه که به دنبالش هستند، جستجو کنند؟، چه موقع باید آنها را به صفحه خاصی هدایت کنید که اطلاعات مفصلی در مورد محصول یا خدمات شما که در تبلیغ تان وجود دارد، ارائه می دهد؟
به عنوان مثال، فرض کنید شما یک بنگاه معاملات ملکی در لندن دارید که تبلیغی مبنی بر فروش آپارتمان در لندن داده اید. Campaign شما بهتر است به صفحه ای هدایت شود که در آن تمام آپارتمان های آناده فروش در لندن نمایش داده شده اند، نه اینکه به صفحا اصلی سایت تان هدایت شود. شما می توانید برای لندن یا هر شهر دیگر، ad group های مجزا ایجاد کنید که هر یک دارای URL مخصوص به خود باشد.
هرگونه پرسش یا پاسخ خود را با مجموعه IrAdWords مطرح کنید. کارشناسان AdWords: بهزادی، فرقانی نیا.
تبلیغات شما زمانی بهتر کار می کنند که شما بتوانید از روش های فراخوانی (یا کارهایی که قصد انجام آنها را دارید) استفاده نمائید.
عباراتی از قبیل "همین حالا خرید نمائید"، "سود بیشتر"، "امروز ثبت نام کنید"، یا "بیشتر بدانید" نمونه ای از روش های فراخوانی هستند. زیرا کاربر با خواندن آنها به مرحله بعدی هدایت می شود.
این دو آگهی را در نظر بگیرید:
Budget HotelTokyo Clean, Comfortable Rooms, Close
to Subway and Downtown Attractions
example.com/Tokyo
Budget Hotel Tokyo Clean, Comfortable Rooms, Close
to Subway. Save 50% Today!
example.com/Tokyo
به نظر شما بر روی کدام آگهی بیشتر کلیک می شود؟
مشتریان را به جایی از وبسایت خود هدایت کنید که به آن تعلق دارند.
همانطور که ایجاد کلید واژه ها و تبلیغات تان را باید با تمام دقت و تمرکز انجام دهید، باید همان توجه را نیز در مورد URL های مقصد بکار ببرید. یعنی صفحات Landing Page که کاربران پس از کلیک بر روی تبلیغ شما به آن صفحات هدایت می شوند. چرا باید مشتریان بالقوه، سایت شما را برای یافتن آنچه که به دنبالش هستند، جستجو کنند؟، چه موقع باید آنها را به صفحه خاصی هدایت کنید که اطلاعات مفصلی در مورد محصول یا خدمات شما که در تبلیغ تان وجود دارد، ارائه می دهد؟
به عنوان مثال، فرض کنید شما یک بنگاه معاملات ملکی در لندن دارید که تبلیغی مبنی بر فروش آپارتمان در لندن داده اید. Campaign شما بهتر است به صفحه ای هدایت شود که در آن تمام آپارتمان های آناده فروش در لندن نمایش داده شده اند، نه اینکه به صفحا اصلی سایت تان هدایت شود. شما می توانید برای لندن یا هر شهر دیگر، ad group های مجزا ایجاد کنید که هر یک دارای URL مخصوص به خود باشد.
هرگونه پرسش یا پاسخ خود را با مجموعه IrAdWords مطرح کنید. کارشناسان AdWords: بهزادی، فرقانی نیا.
Last edited: