هیچ وبمستری نباید در شرایط کلاهبرادی، تهدید و شکایت کار کنه اگر به این موارد من توجه نکنید کلاهبرداری های مامور پیک = شکایت مشتریان از شما !
مشتری اهمیت نمیده کی کلاهبرادی کرده و فقط شما را میشناسه و از شما شکایت میکنه
امروز یه نفر زنگ زد هر چی فحش کاف دار بود بار من کرد آخر گفت از راه قانونی شکایت میکنم!! من هم با کلی ایکس مالی فهمیدم که 5 هزار تومن اضافه پرداخته و حکایت همچنان باقیست
مشتری اهمیت نمیده کی کلاهبرادی کرده و فقط شما را میشناسه و از شما شکایت میکنه
- اداره پست به دروغ میگه محموله شما برگشت خورده و دوباره اومده، 5 هزار تومن میگیره در حالی که کاملا دروغ میگه
- مامور پیک هم به تقلید از همکار خود همینکار را میکند هم 5 تومن را میگیرد و هم برای شیرینی/حق الزحمه و... اصرار میکنه و پول اون رو هم میگیره! (خودم از نزدیک دیدم!)
امروز یه نفر زنگ زد هر چی فحش کاف دار بود بار من کرد آخر گفت از راه قانونی شکایت میکنم!! من هم با کلی ایکس مالی فهمیدم که 5 هزار تومن اضافه پرداخته و حکایت همچنان باقیست
Last edited: