برگزیده های پرشین تولز

فروش بازی های PC روی هارد (جدید ترین عناوین)

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Sid Meiers Civilization V Complete Edition
Sid-Meiers-Civilization-V-Complete-Edition-1-300x166.jpg
Sid-Meiers-Civilization-V-Complete-Edition-3-300x168.jpg

Sid-Meiers-Civilization-V-Complete-Edition-2-300x168.jpg
Sid-Meiers-Civilization-V-Complete-Edition-4-300x168.jpg




بررسي بازي
تاريخ انتشار ديتا: ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: استرانژيکي
زبان: ENG
حجم فايل: ???? GB
معرفي بازي :

اگر از طرفداران بازي هاي استراتژيکي باشيد حتما با سري بازي هاي Civilization نيز اشنايي داريد. سري بازي که اولين شماره آن در سال ???? ميلادي عرضه شد و از همان موقع جاي خود را در دل عاشقان بازي هاي استراتژِي پيدا کرد. حتما ميدانيد که يکي از ويژگي هاي اصلي اين سري بازي اعتياد آور بودن آن است به طوري که خيلي ها به صورت افراطي ساعت هاي متوالي رو با تمدنشان در بازي به سر ميبردن و از زندگي واقعي جا ميماندند. در بازي Civilization V مثل هميشه در ابتدا شما بايد به عنوان **** تمدن انتخابي و در نقش يکي از رهبران واقعي آن تمدن نوع بازي خود را انتخاب کنيد. تعداد تمدن هاي ديگر، بزرگي يا کوچکي نقشه، تعداد city state ها و … همه به سليقه خودتان بستگي دارد. در اين نسخه از بازي گرافيک واقعا بهتر از نسخه هاي قبل شده و همه چيز بسيار چشم نوازتر است و همين طور به جزييات واقعا توجه شده است.

جهت دانلود بازي و خواندن توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد…

در اين نسخه سيستم خانه هاي بازي کمي تغيير کرده و تبديل به شش ضلعي شده و به همين دليل مرز ها واقعا طبيعي هستند همين طور يک حالت در بازي هم هست که همه چيز به حالت دوبعدي و خانه ها به شکل شش ضلعي کامل و محسوس مي شوند و در اين حالت هر چيزي يک نماد مخصوص دارد و اين حالت هم بسيار زيباست. نکته ي ديگر اين است که وقتي که داريد يک عمارت wonder مي سازيد آن عمارت به صورت نيمه تمام و در حال ساخت بر روي نقشه نمايان مي شود که نشان دهنده ي اين است که چه قدر به جزييات توجه شده است در اين نسخه هم وقتي عمارتي(wonder) ساخته مي شود آن را به شما نمايش مي دهد.گيم پلي اين بازي همانند نسخه هاي قبلي واقعا عالي و بي نقص است، شما در ابتدا اگر بخواهيد بازي معمولي را شروع کنيد (نه مود را) يا بازي را به صورت سريع شروع مي کنيد و بازي به صورت تنظيماتي که از پيش در صفحه مخصوصي شده شروع مي شود يا اين که شما وارد اين صفحه مي شويد و مواردي مانند تمدن خود ، نوع نقشه ، اندازه ي نقشه ، درجه سختي بازي و… را تنظيم مي کنيد که البته اگر وارد صفحه ي تنظيمات پيشرفته شويد مي توانيد موارد ديگري از جمله تعداد کشور هاي مستقل و… را تنظيم کنيد. يکي از نکات مثبت سري بازي هاي تمدن وجود درجه سختي هاي زياد است که باعث مي شود شما با توجه به آشنايي تان با بازي و موارد ديگر يکي از درجه هاي سختي را انتخاب کنيد و اين باعث مي شود تا کاربران تازه کار بتوانند به راحتي بازي کنند و به همين دليل اين يکي از نکات مثبت بازي است.

منبع: www.top2download.com




























Tesla Effect a Tex Murphy Adventure
Tesla-Effect-a-Tex-Murphy-Adventure-screenshots-02-small.jpg
Tesla-Effect-a-Tex-Murphy-Adventure-screenshots-01-small.jpg

Tesla-Effect-a-Tex-Murphy-Adventure-screenshots-04-small.jpg
Tesla-Effect-a-Tex-Murphy-Adventure-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
Tex Murphy از خواب با سرگيجه بيدار مي شود و کنار شومينه ي خود در دفترش در Ritz Hotel افتاده است. يک صبح تکراري ديگر براي آخرين کارآگاهان قديمي به غير از او! چيزي که از آن به عنوان بدترين افتضاح تاريخ ياد مي شد به کابوسي گيج کننده تبديل شده است: چيزي يا کسي حافظه ي Tex را پاک کرده و ?سال از زندگي وي پاک شده است. عشق گمشده ي وي، انتقام و قوي ترين تحريک کننده ي دنيا، قهوه، باعث شده اند تا Tex ردپاهاي گذشته ي خويش را دنبال کند و قاتليني که دستگير نشده اند را دستگير کند و تکنولوژي هاي از دست رفته ي شرکت Nikola Tesla را بدان برگرداند.Tex Murphy بعد از ??سال دوري از طرفداران خود دوباره بازگشته تا طرفداران خود را شاد کند. پس با وي همراه شويد تا با کاراکترهاي تماما مبهم، دالان هاي خطرناک و بسياري از معماهايي که بايد حل شوند آشنا شويد و وي را همراهي کنيد.


منبع: www.downloadha.com























State of Decay
State-of-Decay-3-300x168.jpg
State-of-Decay-4-300x168.jpg

State-of-Decay-6-300x168.jpg
State-of-Decay-7-300x168.jpg



بررسي بازي
تاريخ انتشار: ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: اکشن
زبان: ENG
حجم فايل: ???? GB
اطلاعات بازي :

بازي State of Decay يکي پرفروشترين بازي ها در شبکه XBLA مي باشد که نمرات خيلي خوبي هم از سايت هاي معتبر گرفته است که به تازگي نسخه PC اين بازي توسط کمپاني Microsoft Game Studios منتشر شده است. اين بازي Open-World مي باشد که در سبک Post-Apocalyptic که زامبي ها در تمام محيط آن ديده مي شوند. استقامت و سلامتي محدود، باعث مي شود تا شخصيت بازي در طول گذر شب و روز خسته شود، چرا که در حين بازي بايد کارهاي زيادي را انجام دهند و در هر لحظه ممکن است با زامبي ها مبارزه کنيد.
در اين بازي بايد نجات يابيد، پس بايد راه هاي آن را پيدا کنيد، چون گيم پلي شما را درگير مسائلي مي کند که در آن ها هميشه بايد راه هاي جديد و مسيرهاي مختلف براي زنده ماندن و بازي کردن را انتخاب کنيد. مي توانيد براي خود تجهيزات مختلفي پيدا کنيد و با ديگر يارانتان به اشتراک بگذاريد. هدف اصلي شما در State of Decay اين خواهد بود که با ساير بازيکنان ديگر که آن ها نيز نقش بازماندگان را ايفا مي کنند، يک گروه و جامعه قوي را در يک دنياي آخر الزماني خلق کنيد. اما روند بازي به شکلي است که اين کار آسان نخواهد بود. محيط ها با الگوبرداري از بازي Fallout 3 ساخته شده و به همين دليل شما سرزمين هاي خشک و خشني را مشاهده مي کنيد. سيستم مبارزه هاي بازي از قسمت هاي جالب توجه اين عنوان به حساب مي آيد. ميزان استقامت محدود شما باعث مي شود تا نتوانيد در درگيري هاي بزرگ شرکت کنيد. هميشه بايد سعي کنيد که مبارزه هاي خود را بدون سر و صدا به پايان برسانيد، چون ايجاد صدا باعث مي شود که زامبي هاي بيشتري به سمت شما بيايند. همچنين اگر در بازي از خود عملکرد بهتري داشته باشيد، مي توانيد به عنوان **** گروه نيز انتخاب شويد.


منبع: www.top2download.com




























Wasteland
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Transformers Rise of the Dark Spark
Transformers.Rise.of.the.Dark.Spark.Screenshot.2.Small.jpg
Transformers.Rise.of.the.Dark.Spark.Screenshot.1.Small.jpg

Transformers.Rise.of.the.Dark.Spark.Screenshot.4.Small.jpg
Transformers.Rise.of.the.Dark.Spark.Screenshot.3.Small.jpg

Transformers.Rise.of.the.Dark.Spark.Screenshot.6.Small.jpg
Transformers.Rise.of.the.Dark.Spark.Screenshot.5.Small.jpg



بررسي بازي
اگر اهل فيلم هاي سري Transformers باشيد? حتما به دنبال بازي هاي سري Transformers هم خواهيد رفت. به تازگي از عنوان تازه اي از سري بازي هاي Transformers با نام Transformers: Rise Of The Dark Spark منتشر شده است. اين عنوان در واقع ادغامي از فيلم آينده Michael Bay و سري Transformers در قالب يک بازي جديد است. اين عنوان در New York Toy Fair معرفي شد و توسط استوديوي Edge of Reality ساخته شده است. بازيکن در بازي قابليت بازي بر روي هر دو جناح Autobots و Decepticons را داراست و در بازي بيش از ?? کارکتر قابل پخش وجود دارد. همچنين بازي داراي يک بخش چند نفره نيز هست که مي تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. نسخه کنسول Transformers: Rise Of The Dark Spark نيز داراي بخش Co-op هست که ? بازيکن را وارد اين بازي مي کند. تجربه هاي جمع آوري شده در بخش چند نفره و تک نفره Transformers: Rise Of The Dark Spark قابل اشتراک گذاري هستند.

حداقل سيستم مورد نياز :

OS : Windows® Vista/7/8

CPU : Intel Core 2 Duo 2.6 GHz or AMD Phenom X3 8750

RAM : 2 GB RAM

Graphics: GeForce 8800 GT series with 512 MB RAM or ATI Radeon HD 4850 with 512 MB RAM

DirectX: Version 9.0c

Hard Drive: 10 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

منبع: www.downloadha.com




























Dracula 5: The Blood Legacy
Dracula-5-The-Blood-Legacy-screenshots-01-small.jpg
Dracula-5-The-Blood-Legacy-screenshots-03-small.jpg

Dracula-5-The-Blood-Legacy-screenshots-05-small.jpg
Dracula-5-The-Blood-Legacy-screenshots-06-small.jpg



بررسي بازي
شرکت Microïds سري پنجم بازي پرطرفدار و مشهور Dracula را با همکاري Koalabs Studio به نام Dracula 5 The Blood Legacy براي پلتفرم کامپيوتر منتشر کرد. اين بازي که به صورت اول شخص است در ژانر ترس و وحشت قرار دارد و مخلوطي از ماجراجويي و حل کردن پازل هاي مختلف است. Ellen بعد از حوادثي که در مجارستان پيش آمد به موزه ي متروپوليتن برمي گردد. او پرتره ي دراکولا را در استانبول يافته است ولي همان شب نخست آن را در نيويورک مي دزدند. حال Ellen در پي يافتن آن است. در طول بازي ? با ? شخصيت مواجه خواهيد شد که شما را به پرتره ي دراکولا نزديک مي کنند. بازي از گيم پلي روان و گرافيک جذابي برخوردار است. از ديگر ويژگي هاي اين بازي مي توان به دارا بودن پايان هاي متفاوت اشاره کرد. کيفيت فيلم هاي بازي HD و صداگذاري و موسيقي آن نيز بي نظير است. \


منبع: www.downloadha.com
























Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1
Unearthed-Trail-of-Ibn-Battuta-Episode-1-screenshots-02-small.jpg
Unearthed-Trail-of-Ibn-Battuta-Episode-1-screenshots-01-small.jpg

Unearthed-Trail-of-Ibn-Battuta-Episode-1-screenshots-04-small.jpg
Unearthed-Trail-of-Ibn-Battuta-Episode-1-screenshots-03-small.jpg

Unearthed-Trail-of-Ibn-Battuta-Episode-1-screenshots-06-small.jpg
Unearthed-Trail-of-Ibn-Battuta-Episode-1-screenshots-05-small.jpg



بررسي بازي
نام اپيزود اول بازي Unearthed مي باشد که توسط تيم Semaphore توليد و بوسيله Semanoor براي کامپيوتر منتشر شده است و درباره کاشف مسلمان ابن بطوطه مي باشد. اين بازي در اصل به زبان عربي بوده که با صداي انگليسي در نسخه طلايي خود عرضه شده است و داراي ?? زبان زيرنويس از جمله زبان فارسي مي باشد. داستان بازي درباره يک شکارچي پارسي ثروتمند به نام جواد مي باشد که همراه با خواهرش دانيا يک تماس تلفني از مراکش دريافت مي کند و از اينجاست که داستان بازي شروع مي شود. آنها به دنبال کاشف بزرگ مسلمان يعني ابن بطوطه هستند و در طول اين جست و جو با رهبران ارتش هاي نظامي، قاچاقچيان آثار باستاني و .. روبرو مي شوند که با اتفاقاتي که مي افتد داستان بازي را جذابتر مي کند.

منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
The Typing Of The Dead Overkill
The-Typing-of-The-Dead-Overkill-screenshots-01-small.jpg
The-Typing-of-The-Dead-Overkill-screenshots-03-small.jpg

The-Typing-of-The-Dead-Overkill-screenshots-02-small.jpg
The-Typing-of-The-Dead-Overkill-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
بازي Typing of the Dead Overkillيک بازي بر پايه تايپ است که بر اساس بازي The House of the Dead Overkill که در سال ???? براي PS3 منتشر شد ساخته شده است. در اين بازي به جاي به دست گرفتن تفنگ و تيراندازي کردن، بايد روي سرعت انگشت هاي خود حساب باز کرده و تلاش کنيد با تايپ سريع عبارات به نمايش درآمده روي تصوير، زامبي ها را از بين ببريد. به کساني که دوست دارند سرعت تايپ خود را افزايش دهند و علاقه اي هم به فضاهاي ترسناک و هيجاني دارند اين بازي را توصيه مي کنيم.
منبع: www.downloadha.com




























Real Boxing
Real-Boxing-S1-s.jpg
Real-Boxing-S3-s.jpg

Real-Boxing-S2-s.jpg
Real-Boxing-S4-s.jpg




بررسي بازي
Real Boxing براي شما رينگ هاي بوکس را به ارمغان مي آورد . اين بازي که بر اساس حرکات واقعي ورزشکاران اين رشته طراحي شده است که در آن مي توانيد با مشت زني به حريف خود ، امتياز کسب نماييد . با بيش از ?? حريف مختلف در سطح هاي متنوع مي توانيد به صورت دونفره يا آنلاين به رقابت بپردازيد . اين بازي در ابتدا براي گوشي هاي هوشمند عرضه شده بود که نسخه ي کامپيوتر آن نيز پس از درخواست متعدد هواداران ، منتشر شد . به لطف موتور Unreal Engine و گرافيک ?D بازي ، چهره ها و حرکات ورزشکاران به خوبي طراحي شده اند . اين قابليت را در بازي خواهيد داشت تا بوکسر خود را شخصي سازي کنيد و لباس ها ، شلوار ، خالکوبي ها ، مدل مو ، رنگ پوست و ساير بخش هاي آن را مطابق با سليقه ي خود انتخاب نماييد . بازي در شهرهاي مختلف مثل لاس وگاس ، ميدان سرخ مسکو، رم و نيويورک برگزار خواهد شد . در ادامه مي توانيد نسخه کرک شده ي CODX اين بازي را از سايت دانلودها دريافت نماييد .
حداقل سيستم مورد نياز :

OS : Windows XP

CPU : AMD Athlon 64 Processor 3800+ 2.4Ghz / Intel Core2Duo 2.0Ghz Processor

RAM : 3 GB RAM

Graphics: NVIDIA 9800GT 512MB / ATI Radeon HD 4850 512MB

DirectX: Version 9.0c

Hard Drive: 2 GB available space

Sound Card: 100% DirectX 9.0C compliant sound card or onboard sound
منبع: www.downloadha.com




























Memento Mori 2
Memento-Mori-2-screenshots-02-small.jpg
Memento-Mori-2-screenshots-01-small.jpg

Memento-Mori-2-screenshots-04-small.jpg
Memento-Mori-2-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
Memento Mori 2 يک بازي جديد و جذاب در سبک ماجراجويي است که توانسته جايزه بهترين بازي ماجراجويي هيجان انگيز در داستان جرم و جنايت را بخود اختصاص دهد. اين بازي توسط Centauri Production طراحي شده است. داستان بازي مربوط به حل معماهاي پيچيده و کشف اسرار چالش برانگيز است، در بازي سه شخصيت متفاوت دارد که هرکدام علاوه ويژگي هاي مختلف، پاياني متفاوت را در پيش روي گيمر قرار ميدهند، علاوه براين تصميم گيري هاي شما در بازي نتيجه را عوض ميکند و همين امر باعث شده تا بازي از حالت يکنواختي خارج شود. در طي ماجراجويي هاي خود به مکان هاي ديگر، آفريقاي جنوبي، فنلاند و ايالات متحده آمريکا سفر ميکنيد تا براي حل معماها اطلاعات بيشتري کسب کنيد. اين بازي بصورت ?D طراحي شده و حل پازل پيچيده و بسيار سخت از ويژگي هاي اين بازي است.


حداقل سيستم مورد نياز:
OS: Microsoft Windows® XP SP2 or newer
Processor: Intel Core 2 Duo 2Ghz or dual core AMD XP or better
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 256MB graphics card (Shader Model 2.0 compatible)
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card


منبع: www.downloadha.com
























Demonicon
Demonicon-screenshots-04-small.jpg
Demonicon-screenshots-03-small.jpg

Demonicon-screenshots-06-small.jpg
Demonicon-screenshots-05-small.jpg




بررسي بازي
داستان بازي سرنوشت يک خواهر و برادر را به تصوير مي کشد. اين دو بعد از گذر از سرزمين هاي متعدد در سفر خود به جهان فانتزي The Dark Eye مي رسند و بعد از برخورد با شياطين به دام مي افتند. اينک مبارزه تنها راه براي نجات از وضعيتي است که در آن گرفتار شده اند. کاراکترهاي اصلي بازي در بدو بازي تنها به مهارت هاي اندکي در مبارزه دست يافته اند و مبارزه براي رهايي، شرايط را براي خلق يک عنوان نقش آفريني حماسي با محوريت اين دو کاراکتر فراهم مي کند. بازي يک نقش آفريني با زاويه ديد سوم شخص است. از اين منظر مي توان اين بازي را با عناويني مثل The Witcher يا Dragon Age مقايسه کرد. البته بازي به طور غيرقابل انکاري از المان هاي نقش آفريني در اين دو بازي و عنوان موفق Skyrim الهام گرفته است و همين موضوع باعث مي شود در مشاهده تصاوير بازي، خيلي زود اين بازي ها در ذهن بازيکن تداعي شود. شکل روايت داستان بازي عمدتا ديالوگ محور است. درست مانند بازي هاي نقش آفريني يکي دو سال گذشته، قهرمانان در شرايط مختلف با دوستان و دشمنان خود گفت وگو مي کنند و بازيکن سوال ها و جواب هاي مناسب را انتخاب مي کند. انتخاب هر سوال يا جواب مي تواند مسير داستان چند خطي بازي را در بازه اي کوتاه يا به طور کلي تغيير دهد. گيم پلي بازي عمدتا بر نبرد، کسب غنيمت، افزايش توانمندي قهرمانان و کار تيمي متمرکز شده است. بر خلاف Skyrim نمي توان بيشتر از چند دقيقه بازي را بدون جنگ پشت سر گذاشت و مهم ترين راه براي پيشرفت بازي، مبارزه است. مبارزات اين نسخه بزرگ و پهلوانانه به تصوير کشيده شده اند. Kalypso Media از فرصت ? ساله خود براي توسعه يک سيستم گرافيکي براي هر چه طبيعي تر جلوه کردن مبارزات بازي بهره برده است. هر يک از کاراکترهاي بازي مي توانند به چندين روش مبارزه کنند. از اين منظر بازي داراي يک سيستم درختي Talent است و بازيکن بنا بر صلاحديد خود، مهارت هاي لازم براي هر يک از کاراکترهاي بازي را انتخاب خواهد کرد. بخشي از مهارت هاي مبارزه در بازي از دشمنان آموخته مي شود. به همين دليل سيستم Dark Magic به عنوان يک روش مبارزه جادويي موثر عليه دشمنان در بازي طراحي شده است.

حداقل سيستم مورد نياز:
OS: Windows XP/Vista/7/8
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.0 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4400+
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 10 Gb free
Video Memory: 512 Mb
Video Card: nVidia GeForce 9600 / ATI Radeon HD 3870
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c



سيستم پيشنهادي:
OS: Windows Vista/7/8 x64
Processor: Intel Core 2 Quad @ 3.0 GHz / AMD Phenom II X4 @ 3.6 GHz
Memory: 4 Gb
Hard Drive: 10 Gb free
Video Memory: 1 Gb
Video Card: nVidia GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5850
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 11



منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Killer is Dead
Killer-is-Dead-screenshots-04-small.jpg
Killer-is-Dead-screenshots-03-small.jpg

Killer-is-Dead-screenshots-06-small.jpg
Killer-is-Dead-screenshots-05-small.jpg




بررسي بازي
Killer is Dead نام بازي جديدي است که اندکي شما را به ياد Killer7، يکي ديگر از ساخته‌هاي سودا، مي‌اندازد. علاوه بر تشابه اسمي، اين دو عنوان از نظر سبک هنري و گرافيکي و همچنين داستان و شيوه‌ي بيان که در مورد قاتلاني با قدرت‌هاي فرازميني مي‌باشد، شباهت‌ کاملا مشخصي به هم دارند. با اين وجود، همانگونه که خود سودا مي‌گويد، Killer is Dead يک عنوان کاملا مستقل و جديد است که هيچ ارتباطي با بازي‌هاي گذشته‌ي او ندارد. اين بازي يک اکشن Hack’n Slash تمام عيار است که مبارزات با سلاح سرد به سبک Lollipop Chainsaw را با تيراندازي سوم شخص از روي شانه ترکيب مي‌کند. اما اين عنواني نيست که در آن بتوانيد با خيال راحت دشمنان را از راه دور هدف بگيريد و بکشيد. داستان Killer is Dead، قاتل يا بهتر بگويم مزدوري به نام Mondo Zappa را دنبال مي‌کند. حوادث و اتفاقات بازي در آينده‌اي نسبتا نزديک رخ مي‌دهند، آينده‌اي که در آن سفر به کرات ديگر، تقويت کننده‌هاي سايبرنتيک، ربات‌ها و سايبورگ‌ها در زندگي روزمره‌ي انسان‌ها وارد شده‌اند. موندو و دستيارش Mika Takewaka، توسط شرکت متخصص در قتلي با نام Bryan Execution Firm، که توسط سايبورگي به نام Bryan Roses مديريت مي‌شود، استخدام مي‌شوند. Roses ماموريت‌هاي مختلفي به اين دو مي‌دهد که براي انجام آن‌ها بايد به کشورهاي مختلفي سفر کنند. Killer is Dead مانند يک فصل از يک سريال تلويزيوني، حالتي اپيزوديک دارد و هر مرحله‌ي آن با ماموريتي آغاز مي‌شود و با اعدام هدف مورد نظر به پايان مي‌پذيرد. با اين حال، بازي يک خط داستاني کلي هيجاني و گيرا دارد که در طول بازي کم‌کم فاش مي‌شود. چيز زيادي از داستان در دست نيست اما طبق گفته‌هاي سودا ??، عشق، از خود گذشتگي، فساد و قتل محورها و مفاهيم اصلي داستان را تشکيل مي‌دهند.

چيزي که در يک بازي Hack’n Slash مهم است، سريع و روان بودن گيم‌پلي مي‌باشد که خوشبختانه KiD نيز از آن سود مي‌برد. موندو در يک دستش کاتاناي تيز و کشنده‌اي دارد و دست ديگرش از سيستم سايبرنتيک تغيير شکل دهنده‌اي ساخته شده است. او با استفاده از شمشير دشمنان را به سرعت مي‌برد و تکه ‌مي‌کند و با استفاده از دست ديگرش ضرباتي نيرومند و کشنده وارد مي‌کند. از نظر ساختاري، گيم‌پلي اين بازي بهتر و پرداخته شده تر از عناوين هم سبک مي‌باشد و مبارزات آن شما را مجذوب مي‌کند.

علاوه بر کومبوهاي معمولي، موندو زاپا مي‌تواند جاخالي داده و با يک ضد حمله سريع و قدرتي خسارت زيادي به حريفانش وارد کند. همچنين دست سايبرنتيک او، در عين اينکه مي‌تواند تعادل دشمنان را به هم بزند، قابليت تغيير و تبديل به انواع و اقسام سلاح‌ها را دارد، از مسلسل و موشک انداز گرفته تا اره و دريل.

براي استفاده از سلاح‌ گرم، موندو مجبور است از خون خود استفاده کند، در اين حالت دوربين به روي شانه‌ي او رفته و تفنگ در کسري از ثانيه تعداد زيادي گلوله شليک مي‌کند. اين منبع خون، هنگامي که با کاتانا دشمنان را قطعه قطعه مي‌کنيد، دوباره شارژ شده و قابل استفاده مي‌گردد. البته در صورتي که خون نيز نداشته باشيد، مي‌توانيد از دست تفنگ شونده‌ي موندو استفاده کنيد، اما سرعتش به قدري پايين است که ترجيح مي‌دهيد آن را بکار نبريد. مي‌توانيد به جاي اينکه کم‌کم منبع خونتان را مصرف کنيد، همه‌ي آن را يکجا خالي کرده و وارد حالت ديوانه‌وار berserker شويد. در اين حالت زاپا بر دشمني خاص تمرکز مي‌کند و سپس طوفاني از ضربات، برش‌ها و گلوله را به سمت او روانه مي‌کند. وجود منبعي که مصرف شده و هميشه در دسترس نيست، باعث مي‌شود شما به دشمنان نزديک‌تر شويد و مبارزاتي نفسگير و فشرده را با حريفان متعدد خود داشته باشيد.

البته سيستم مبارزه و کومبوهاي Killer is Dead تفاوت مشخصي با بازي‌هاي هم سبک خود دارد. در اين بازي لازم نيست براي اجراي يک کومبو ترکيب‌هاي مختلفي از دکمه‌ها را حفظ کنيد. ضربات کاتاناي موندو همگي با يک دکمه اجرا مي‌شوند. زماني که چندين دشمن را کشتيده‌ايد درجه‌ي کومبوي شما کم‌کم بالا مي‌رود و موندو نيز متناسب با آن حرکات متفاوتي را انجام مي‌دهد. براي اينکه از کاهش يافتن ميزان کومبو جلوگيري کنيد، فقط چند ثانيه فرصت داريد تا دشمن بعدي را پيدا کنيد و با ضربه‌ي شمشير خود او را به دو قسمت تبديل کنيد. اين عامل باعث مي‌شود مبارزات سرعت فوق العاده بالايي داشته باشند و ترکيب آن با سبک گرافيکي بازي حالتي بسيار سرگرم کننده و دلچسب به بازي داده است.

از نظر گرافيکي، Killer is Dead تصويري مات و زيبا از يک بيان و جلوه‌ي بصري گيرا و قابل توجه است. رنگ‌ها کنتراستي بالا دارند و در هنگام مبارزات سريع بازي، اين رنگ‌ها حالت هنري زيبايي به خود مي‌گيرند. به عنوان مثال شمشير موندو رد نئوني آبي رنگي از خود به جاي مي‌گذارد و ترکيب اين رنگ آبي با خون قرمز رنگ زنده‌ي دشمنان، حالتي محصور و مبهوت کننده بوجود مي‌آورد. سودا ?? در مورد رنگ‌هاي بازي مي‌گويد: " ما رنگي روشن و واضح مي‌خواستيم، بازي در ابتدا بسيار رنگارنگ بود و ما در واقع اندکي آن را ملايم‌تر کرديم. من فکر مي‌کنم که ما در نهايت به حالت ميانيِ خوبي رسيديم. حالتي رنگارنگ وجود دارد که تا حدودي تک رنگ است و در عين حال اين چنين نيست."

منبع توضيحات: وبسايت بازي نما



حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows Vista 64-bit
Processor: 2,0 GHz oder h?her
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GPU mit Shader Model 3.0-Unterstützung
DirectX: Version 10
Hard Drive: 13 GB available space



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows 7 64-bit, Windows 8
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-2400 CPU @ 3,10 GHz (4 CPUs)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTS 450
DirectX: Version 11
Hard Drive: 13 GB available space
منبع: www.downloadha.com






















Age of Wonders III
Age-of-Wonders-iii-screenshots-01-small.jpg
Age-of-Wonders-iii-screenshots-02-small.jpg

Age-of-Wonders-iii-screenshots-03-small.jpg
Age-of-Wonders-iii-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
Age of Wonders III نسخه جديد بازي استراتژيک کمپاني Triumph Studios مي باشد که براي کامپيوتر در سال ???? ساخته و منتشر شده است ، پس از مدتي طولاني نسخه سوم اين بازي نيز عرضه شد ، نسخه جديد شامل تغييرات بسيار مهم است که از جمله مي توان به ? بعدي شدن و همچنين اضافه شدن موتور گرافيکي جديد مي باشد ، پادشاهان ، ملکه ها و اربابان در حال طرح ريزي نقشه هاي مختلف براي گسترش دامنه امپراطوري خود هستند ، شما نيز بايد بايد سعي کنيد ضمن جلوگيري از اين اتفاق قلمرو خود را گسترش دهيد ، بازي با معرفي کلاس هاي جديدي از سبک استراتژيک/نقش آفريني سعي مي کند تجربه ي جديدي از اين نوع سبک بازي را به گيمرها هديه دهد ، وقت را هدر ندهيد با تاسيس امپراطوري خود و حمله به ديگر قبايل و کشف افسانه هاي مختلف به تاخ و تاز بپردازيد. ويژگي هاي بازي را مي توان در چند مورد بيان نمود: ?) توسعه ، اکتشاف و بهره برداري از يک دنياي فانتزي و همچنين کشف مکان هاي شگفت انگيز و افسانه اي از ويژگي هاي منحصر به فرد بازي محسوب مي شوند. ?) توسعه قلمرو خود با استفاده از توانايي هاي فردي و استفاده از استراتژي جنگي. ?) ارائه دهنده سبک و کلاس جديدي از بازي هاي RPG با تمرکز بر روي قدرت رهبري گيمرها. ?) داراي چندين نژاد مختلف که در ابتداي بازي مي توانيد با انتخاب يکي از آنها بازي را شروع نماييد. ?) داراي داستاني حماسي در بخش تک نفره با جزئيات بزرگ و قوانين مختلفي که براي مجموعه اي گسترده در نظر گرفته شده است. ?) داراي بخش چمد نفره پيشرفته و گسترده. براي دانلود بازي با لينک مستقيم مي توانيد به ادامه مطلب مراجعه نماييد.

حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1
Processor: Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,4 GHz oder AMD Athlon 64 X2 5000+ @ 2,6 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: nVidia 8800 / ATi Radeon HD 3870 mit 512 MB oder integrierte Karte Intel HD 3000 mit 3 GB Systemspeicher
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 10 GB available space
Sound Card: DirectX-9-kompatibel
Additional Notes: Offene Anbindung für Online-Mehrspielermodus. Bildschirmaufl?sung: 1024×786.



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1
Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2,4 GHz oder AMD Phenom X4 9900 @ 2,6 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia Geforce 460 1 GB oder AMD Radeon HD 6850 1 GB
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 10 GB available space
Sound Card: DirectX-9-kompatibel
Additional Notes: Offene Anbindung für Online-Mehrspielermodus. Bildschirmaufl?sung: 1920×1080

منبع: www.downloadha.com

























Day One Garrys Incident
Day-One-Garrys-Incident-3-300x168.jpg
Day-One-Garrys-Incident-2-300x168.jpg

Day-One-Garrys-Incident-7-300x149.jpg
Day-One-Garrys-Incident-5-300x168.jpg



بررسي بازي
تاريخ انتشار: ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: اکشن
زبان: ENG
حجم فايل: ???? GB
اطلاعات بازي :
بازي Day One Garrys Incident يک عنوان شوتر و ماجراجويي مي باشد که توسط کمپاني Wild Games Studio به طور انحصاري براي PC ساخته شده است همچنين اين بازي براي ساخت خود از موتور گرافيکي قدرتمند UnrealEnigne 3 بهره گرفته است. به گفته ي سازنده ي اين عنوان ، شما در محيط هاي ترسناکي قرار خواهيد گرفت و با جايگيري در محيط هاي تاريخي ، به جستجوي راجب تمدن هاي مربوط به آن محيط خواهيد پرداخت و درک خود را براي هميشه نسبت به جهان تغيير خواهيد داد. داستان بازي درباره گري (Gary) يک پدر خوب و خانواده دار است و تنها به فکر زندگي و آينده ي خانواده اش است. او طي يک پرواز با يک هواپيماي تفريحي بر فراز آسمان هاي جنگل آمازون ، خانواده اش را از دست مي دهد. در اينجا تنها هدف او ، نجات يافتن از اين جنگل مرموز و خوفناک است.
شما مي توانيد در اين جنگل به گشت و گذار بپردازيد تا آذوقه و اسلحه هايتان تامين گردد. همچنين در اين راه به سوي ماجراجويي و کشف آثار تمدن ها جذب مي شويد و گفتني است که هدف از اين ماجراجويي ، کشف يک تکنولوژي قديمي است که به نظر ساخته ي بيگانگان (موجودات ناشناخته) است ، مي باشد. در اين بازي سعي شده تا با ايجاد رنگ بندي تيره و سرد و کشاندن بازيباز به مناطق مملو از بناهاي مخروبه در جنگل آمازون ، دلهره را به گيمر منتقل کند.

حداقل سيستم مورد نياز :
OS : Windows XP / Vista / 7 / 8
Processor : ??? Ghz Dual Core
Memory : ? GB RAM
Graphics : ??? MB Nvidia Geforce 9800 GTX / ATI
DirectX : Version 9.0c
Hard Drive : ? GB available space
Sound Card : DirectX Compatible

سيستم پيشنهادي :
OS : Windows Vista / 7 / 8
Processor : ??? GHz Quad Core
Memory : ? GB RAM
Graphics : ?GB NVIDIA GTX 460 / ATI Radeon HD 6850 or better
DirectX : Version 9.0c
Hard Drive : ? GB available space
Sound Card : DirectX Compatible

منبع: www.top2download.com























Skulls of the Shogun
Skulls-of-the-Shogun-screenshots-02-small.jpg
Skulls-of-the-Shogun-screenshots-01-small.jpg



بررسي بازي
بازي Skulls of the Shogun يک بازي کم حجم استراتژيک با گيم پلي و سبک گرافيکي بسيار زيبا و خاص مي باشد که اين روزها سر و صداي زيادي به پا کرده است. اين بازي در زمان امپراطوري و خان سالاري ژاپن مي باشد. شما در اين بازي يک ژنرال ژاپني هستيد که به واسطه خيانت يکي از دشمنان به قتل رسيده ايد و در مي يابيد که دشمن شما نيز در نبرد به قتل رسيده است و حال روح ژنرال مي خواهد انتقام بگيرد. از اين رو با ارتشي از مردگان به پا ميخيزد تا انتقام خود را از دشمنانش بگيرد. شما براي اين کار مي بايست ساختمان و سلاح بسازيد و با افراد خود از کمپ خود دفاع کرده و در فرصت مناسب به دشمنان خود حمله کنيد.

منبع: www.downloadha.com
 

blue_ninja

Registered User
تاریخ عضویت
27 اکتبر 2013
نوشته‌ها
93
لایک‌ها
23
محل سکونت
طهرون
سلام داداش گلم.من تهرانم.بی زحمت آدرس و شمارتونو برام پخ کنید خیلی ممنون:)
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
سلام داداش گلم.من تهرانم.بی زحمت آدرس و شمارتونو برام پخ کنید خیلی ممنون:)
پ.خ شد دوست عزیر.

یکی از دوستان از من بازی Diablo II رو می خواستن. متاسفانه شماره ی تماس های گوشی بنده ریست شدند. دوست عزیز! اگر هنوز مایل به دریافت این بازی هستید، با من تماس بگیرید.
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Collapse
Collapse-pc-game-screenshots-01-small.jpg
Collapse-pc-game-screenshots-02-small.jpg

Collapse-pc-game-screenshots-03-small.jpg
Collapse-pc-game-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
در سال ???? در مرکز اروپا (اوکراين) شاهد يک فاجعه هستيم که همه نسبت به آن دچار بهت زدگي شده اند و اتفاقي که افتاد فراتر از درک مردم بود. بعدي از جهان پديدار شد و بخش عمده اي از اوکراين به منطقه از پديده هاي ماوراء الطبيعه تبديل شده است. تعدادي از مردم کشته شدند و کساني که موفق به زنده ماندن شدن براي خود قانوني ساخته و با قوانين خود زندگي ميکردند. شما در بازي نقش يک بازمانده را داريد که با استفاده از سلاح هاي گرم و سرد و گرفتن شمشير در يک يا دو دست به جنگ دشمن رفته و آن ها را نابود ميکنيد. باس هاي مختلف و بسيار قوي‌اي براي بازي در نظر گرفته شده است که شما بايد آن ها را نابود کنيد.


حداقل سيستم مورد نياز:

OS: XP/Vista/7/8
Processor: Pentium 4 2 MHz/Athlon 64 2800+,
Memory: 512 MB RAM
Graphics: DirectX compatible 128 MB
Hard Drive: 5 GB available space



سيستم پيشنهادي:

OS: XP/Vista/7/8
Processor: Core 2 Duo 2.5 MHz/Athlon 64 X2 3000
Memory: 1 GB RAM
Graphics: DirectX compatible 256 MB
Hard Drive: 5 GB available space



منبع: www.downloadha.com
























Dayz
dayz-standalone-details.jpg
original1.jpg





بررسي بازي
نقد و بررسي بازي DAYZ ، اين بازي هيچ داستاني ندارد ، اما شما بازي را ميان يک گروه سرباز خسته در يکي از ايالت هاي شوروي سابق به نام chernarus آغاز مي کنيد. زامبي ها همه جا ديده مي شوند ، اما بازماندگان ديگري هم در شهر وجود دارد. تنها چيزي که براي شما باقي مانده ابزار و وسايلتان است و به کمک آنها بايد برنامه اي بچينيد که نه فقط براي پيدا کردن آب و غذا که براي يافتن دارو ، اسلحه و مهمات نيز اجرايي باشد. چيزي که زنده ماندن در dayz را هر چه بيشتر به قلب سبک Survival horror فرو مي برد ، اين بوده که علاوه بر آب و غذا ، ممکن است بر اثر خونريزي يا پايين آمدن فشار خون بميرد. مثل COD BF نيست که هدشات شويد و با چند ثانيه کاور گرفتن دوباره اعضا و جوارح تان احيا شود! کاراکتر ممکن است پايش را از دست بدهد و به خاطر درد يا شدت خونريزي تمام کند ، حتي شايد زامبي ها شما را آلوده کنند و به مرور مرگي دردناک را برايتان رقم بزنند. در تمام اين موارد يک افکت محوشدگي و لرزش خفيف در تصوير ديده مي شود.
زامبي هاي DAYZ ، تر و فرز هستند ، نه اينکه يک متر راه رفتنشان دو ساعت طول بکشد! بهترين کار ، تشکيل دادن تيم با ديگر بازيکناني است که در بازي مي بينيد. منتها اصل مهم را فراموش نکنيد ، در DAYZ هيچ کس قابل اعتماد نيست! مورد ديگري که وجود دارد اين که هر کس فکر کند شما براي او به درد بخور خواهيد بود ، خيلي راحت با يک گلوله صورت کاراکتر را مي ترکاند و نعش آن را نقش زمين مي کند و در نتيجه از بازي خارج مي شويد.
حال و هوا و مکانيک هاي استاندارد خود را به شما ارائه مي کند ، اما اين که چطور با آنها برخورد کنيد يا اين که با چه افرادي برخورد داشته و صحبت کنيد ، کاملا به خودتان بستگي دارد. متاسفانه يکي از ضعف هاي بازي پيدا کردن خصلت انساني است! خيلي از کاربران ترجيح مي دهند فقط به فکر خودشان باشند. در DAYZ خيلي سخت است غريبه اي پيدا کنيد که حاظر باشد به مدت طولاني با شما همراه شود و زنده ماندن را در کنار هم تجربه کنيد.
خيلي از افرادي که با آنها برخورد مي کنيد تظاهر به دوستي مي کنند ، اما بعد از چند دقيقه همراهي با شما و فهميدن اين که چقدر برايشان فايده داريد ، دست به دامن شات گان مي شوند. آنها را تعمير کرده و استفاده کنيد ، اما در بين آنها ، هواپيما ارزش وقت و هزينه اي را که براي تعمير کردن مي گذاريد ، ندارد ، زيرا کنترل آن به قدري بد است که از زمين بلند نشده بايد فاتحه آن را بخوانيد! همان طور که اشاره شد از آنجا که اين بازي در مورد بقاست ، خوردن و نوشيدن نقش عمده اي در گيم پلي دارد. خوشبختانه فقط انسان ها زامبي شده اند و حيوان هاي زيادي وجود دارند که مي توانيد آنها را شکار کرده و از گوشت آنها براي تغذيه خود استفاده کنيد تا ضمن دوام آوردن بيشتر ، خون از دست رفته خود را نيز بازيابيد. حتي اگر از زوبين براي کشتن زامبي ها يا حيوانات استفاده کنيد ، مي توانيد تير شليک شده را ازبدن قرباني برداشته و دوباره استفاده کنيد. اگر در بازي زخمي شويد يا خونريزي کنيد ، تا زماني که بانداژ آن را نبنديد از دست دادن خون ادامه خواهد داشت.
منبع: ://mizban-shop.ir/





























Pool Nation
Pool-Nation-2-300x168.jpg
Pool-Nation-3-300x168.jpg

Pool-Nation-5-300x168.jpg
Pool-Nation-4-300x168.jpg



بررسي بازي
تاريخ انتشار: ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: ورزشي
زبان: ENG
حجم فايل: ???? GB
اطلاعات بازي :

Pool Nation يک بازي سه بعدي واقعاً زيبا با گرافيک واقعي مي باشد که به تازگي توسط کمپاني Cherry Pop Games براي PC منتشر شده است. اين بازي ميتواند شما را ساعت ها سرگرم کند. در اين بازي بيليارد شما مي توانيد در دو حالت رقابت و تمريني بازي کنيد. در حالت تمريني آن هيچ قانوني وجود ندارد و شما مي توانيد به هر شکل و از هر طرف که مي خواهيد به توپ ضربه بزنيد. تمرين هم براي آشنا شدن با بازي و هم براي کساني که در زاويه گيري براي ضربه زدن به توپ مشکل دارند بسيار مهم است، اين بازي براي علاقه مندان به رشته ورزشي بيليارد طراحي شده است اگه شما هم به بازي بيليارد علاقه داريد به هيچ وجه اين بازي زيبا رو از دست ندهيد.


منبع: www.top2download.com


















IGI 1
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Yaiba Ninja Gaiden Z
yaiba-ninja-gaiden-z-screenshots-01-small.jpg
yaiba-ninja-gaiden-z-screenshots-02-small.jpg

yaiba-ninja-gaiden-z-screenshots-03-small.jpg
yaiba-ninja-gaiden-z-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
نينجا زخمي و خونين به زمين افتاده است. او فقط به فکر گرفتن انتقام خويش است و مي داند که در حال مرگ است … عضويت در گروه به اين سادگي ها نيست. نينجا ها بسيار مرگبار هستند و فقط مرگبارترين ها را ميپذيرند. کسي که بخواهد در اين خانواده عضو شود بايد وحشي و قدرتمند باشد، چرا که آن ها هر کسي را نمي پذيرند. هر نينجايي براي به پايان رساندن دوره ي آموزشي خويش و در حقيقت براي دادن آزمون نهايي بايد با يک استاد حقيقي نينجا مبارزه کند، کاري که هر کسي از پس آن بر نمي آيد. براي چند سال مداوم Yaiba يک استاد درجه آخر و فوق العاده نينجا بود. اما او توانايي پذيرش توهين هايي که به او مي شد را نداشت. او توهين را نمي پذيرفت. آن هم از طرف ايالاتي که تشکيل شده بودند از افراد پست و دون مايه. Yaiba تحمل اين را نداشت که آن مردم بزدل Ryu Haybusa را بزرگتر از او بدانند. کسي که در نظر Yaiba يک احمق بود. Yaiba نمي توانست بپذيرد که قبيله خودش نيز اين عقيده که Ryu برتر است را داشته باشد و به همين دليل تمام افراد قبليه خويش را قتل عام کرد. امکان نداشت که Yaiba و Ryu در يک جا به عنوان نينجاي برتر فعاليت کنند. همه ميدانستند به زودي نبردي بين اين دو شکل خواهد گرفت و اين اتفاق افتاد… جنگ ميان اين دو آغاز شد و پانزده نينجايي که تنها ياران Yaiba بودند کشته شدند. Yaiba تمام يار هاي خويش را از دست داده بود. ديگر فقط خودش مانده بود و آن Ryu Haybusa که هنوز هم در نظر Yaiba يک بزدل به نظر مي رسيد. اما Yaiba چيزي را فراموش کرده بود. Ryu Haybusa سلاحي سهمگين داشت. شمشير اژدها در دستان او بود. نبردي شديد در گرفت. هر دو بسيار زخمي شدند اما زماني که گرد و غبار هاي بلند شده فرو نشست در حقيقت Yaiba شکست خورده بود. چيزي بسيار بدتر از شکست. Ryu Haybusa در آن لحظه پيروز ايستاده بود. او يک چشم Yaiba را گرفته بود. يک بازويش را قطع کرده بود. در حقيقت Yaiba مرده بود…
اما هيچ کس نميدانست که اين تازه اول ماجراست… بعد از مدتي Yaiba Kanikaze توسط سازماني مرموز پيدا مي‌شود که قسمت‌هاي از بين رفته بدن او را با نسخه‌هاي مکانيزه شده بازيابي مي‌کند. Yaiba‌ آگاه مي‌شود که زامبي‌ها ظهور کرده‌اند و Ryu به دنبال منبع آلودگي مي‌ گردد. او تصميم مي‌گيرد که با سازمان همکاري کند تا بتواند انتقام خود را از Ryu بگيرد و همچنين مي‌پذيرد که جلوي گسترش يافتن زامبي‌ها را بگيرد. در مورد گذشته YAIBA اتفاقات رمزآلود زيادي وجود دارد که شما با ديدن فيلم‌هايي که به صورت نقاشي‌هاي جوهري ژاپني در بازي ارائه مي‌شوند بيشتر از آن ها مطلع مي شويد.



شاهکاري جديد در راه است

اگر بخواهيم به بازي سازان ژاپن فکر کنيم قطعا نام استادان بزرگي به ياد ما مي آيد. بزرگاني همچون شينجي ميکامي ( خالق سري Resident Evil) و هيدئو کوجيما ( خالق سري Metal Gear Solid). اين ها کساني هستند که هر کدام از بازي هايشان براي خود عنواني بزرگ بوده و هستند و همواره بازي هاي درحال ساختشان مورد انتظار بسياري از گيمران است. بازي هاي همچون The Evil Within و Metal Gear Solid V. اگر بخواهيم به بازي هاي نينجا و سبک hack&slash فکر کنيم، بايد بپذيريم که يکي از استادان اين زمينه Keiji Inafune ژاپني مي باشد. کسي که در کارنامه اش بازي هايي همچون Dead or Alive و Ninja Gaiden مي درخشد. و البته بايد پذيرفت اين بازي ها در اين سبک از برترين ها به شمار مي روند. سال گذشته Keiji Inafune صحبت هايي در رابطه با اين بازي انجام داد و اين موضوع که براي ساخت بازي از کميک هاي آمريکايي الهام گرفته شده است را تاييد کرد اما تاکيد کرد که اين بازي براي هر گيمري که طرفدار اين سبک باشد، حال چه ژاپني و چه آمريکايي و … قطعا جذاب و گيرا خواهد بود. وي از همان ابتدا اعلام کرد که با اين که اين بازي يک اسپين آف از سري Ninja Gaiden به شمار مي رود اما بازي اي فوق العاده، خاص و نو خواهد بود. چرا که داستان بازي کاملا متفاوت با سري Ninja Gaiden است و بازي در بخش هاي مختلف حتي سيستم مبارزات تفاوت هايي با Ninja Gaiden و ديگر بازي هاي اين سبک دارد. به طور مثال قابليت “Ultimate Technique” که در عناوين ديگر ديده مي‌شد با مُد ديگري به نام “Bloodlust”تعويض شده است که به Yaiba اجازه مي‌دهد چندين دشمن را در يک توالي سريع از بين ببرد.



گرافيکي قوي از جنس کميک ها

همه ما بازي The Wolf Among Us و The Walking Dead را مي شناسيم. دو بازي بسيار فوق العاده که داراي گرافيک آنچناني بازي هاي بزرگ نيستند اما براي خودشان يک شاهکار به شمار مي روند. ما در آن بازي ها ديديم که مي توان با گرافيک کميکي به جزئيات بالاي تصوير پردازي پرداخت و بدون هيچ مشکلي محيطي جذاب و شخصيت هايي زياد و با جزئيات ساخت. به طور مثال در گرگي در ميان ما ديديم که با اين که همه چهره پردازي ها کميکي است اما گرافيک آنقدر دقيق است که حتي حرکات صورت شخصيت ها هنگام صحبت کردن نيز کاملا طبيعي به نظر مي رسد. در حقيقت بايد بگوييم که Yaiba:Ninja Gaiden Z نيز دقيقا اين گونه است. اين بازي در نوع خودش جزئيات و گرافيک بالايي دارد و نکته اين است که سبک اين گرافيک کميکي است. گرافيک تماشايي و سبک وار بازيکنان را به ماجراجويي اي بزرگ دعوت مي کند.



جنگجويي پيشرفته

همان طور که گفتيم تقريبا بيشتر اعضاي مهم بدن Yaiba با قطعات مکانيکي جايگزين شده است و اين موضوع او را به يک ماشين زامبي کشي تبديل کرده است. او در وسايل جنگي اش از اره برقي تيز و برنده تا راکت پانچ را دارد. مي توان گفت شما سلاح هاي زيادي براي کشتن انواع زامبي ها در اختيار داريد و اين موضوع قطعا لذت بخش خواهد بود. اين بازي براي انواع گيمر ها ويژگي هايي را در نظر گرفته و اين موضوع باعث شده اغلب گيمر ها بتوانند ازين بازي لذت ببرند و با آن ارتباط برقرار کنند، چه آن هايي که به دنبال داستانند و چه آن هايي که به دنبال خشونت هستند. از نکته هاي مهم ديگري که در رابطه با توليد اين بازي بايد به آن اشاره کرد اين است که براي اولين بار Team Ninja و TECMO KOEI games بر روي يک آي‌پي جديد با هم همکاري مي‌کنند. در حقيقت اين بازي به شما اين امکان را مي دهد که خشم خود را با کشت و کشتار زامبي ها خالي کنيد و خشونت خود را که با آدرنالين انباشته شده است بر روي زامبي پياده کنيد! سعي کنيد تمام زامبي ها را نابود کنيد و از داستان نيز لذت ببريد. بايد گفت که در اين بازي، اکشن توقفي ندارد و خشونت بي‌رحم، تنها توسط هرج و مرج مطلق متوقف مي‌شود!

منبع توضيحات: وبسايت گيم فا


حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows® XP (32-bit)
Processor: Dual core CPU 2.5 GHz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® 9800 or better
Hard Drive: 7 GB available space
Sound Card: Standard audio device



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows® 7
Processor: Quad core 2.7 GHz or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 460 or better
Hard Drive: 8 GB available space
Sound Card: 5.1 audio device

منبع: www.downloadha.com

























Train Simulator 2014
Train-Simulator-2014-Steam-Edition-21-300x169.jpg
Train-Simulator-2014-Steam-Edition-31-300x169.jpg

Train-Simulator-2014-Steam-Edition-41-300x169.jpg
Train-Simulator-2014-Steam-Edition-61-300x169.jpg

Train-Simulator-2014-Steam-Edition-81-300x169.jpg
Train-Simulator-2014-Steam-Edition-71-300x169.jpg



بررسي بازي
تاريخ انتشار: ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: شبيه سازي
زبان: ENG
حجم فايل: ???? GB
اطلاعات بازي :

بازي ???? Train Simulator را ميتوان يک شبيه ساز بسيار قدرتمند قطار مسافربري و حمل بار دانست که محيطي بسيار واقعي و شبيه ساز حرفه اي را در قالب يک بازي براي گيمرها به ارمغان آورده است. در سري جديد اين بازي، مسير از هامبورگ به هانوفر است و شما قادر خواهيد بود با سرعت ??? کيلومتر در ساعت سفر کنيد. در بازي بايد با سوزن بان در ارتباط باشيد و گزارشات خود حاکي از تايم بارگيري، رسيدن به مقصد، تايم اتمام مأموريت وضعيت خود و لوکوموتيو را براي وي ارسال کنيد. داستان به همين جا ختم نمي شود و با يک بازي آرام و بدون چالش روبرو نخواهيد بود. علاوه بر هدايت قطار بايد به تأمين امنيت مسافران و بارها نيز بپردازيد. در حالات مختلف جوي مثل باران و برف و حتي روزهاي آفتابي احتمال وقوع حوادث و وقايع غيرقابل پيش بيني را در نظر بگيريد و با قدرت تمام بر روي ريل ها پيش برويد.

حداقل سيستم مورد نياز :
OS : Windows® XP / Vista / 7 / 8
Processor : Processor: 2.8 GHz Core 2 Duo (3.2 GHz Core 2 Duo recommended), AMD Athlon MP (multiprocessor variant or comparable processors
Memory : 2 GB RAM
Graphics : 512 MB with Pixel Shader 3.0 (AGP PCIe only
DirectX® : ???c
Hard Drive : 6 GB HD space
Sound : Direct X 9.0c compatible
Other Requirements : Broadband Internet connection
Additional : Quicktime Player is required for playing the videos

منبع: www.top2download.com



























Assetto Corsa Early Access
Assetto-Corsa-Early-Access-screenshots-01-small.jpg
Assetto-Corsa-Early-Access-screenshots-02-small.jpg

Assetto-Corsa-Early-Access-screenshots-03-small.jpg
Assetto-Corsa-Early-Access-screenshots-04-small.jpg



بررسي بازي
Assetto Corsa يک شبيه ساز نسل بعدي رانندگي براي ويندوز PC از دنياي واقعي است. اين بازي توسط Kunos Simulazioni ساخته و طراحي شده است و در ? نوامبر ???? بصورت رسمي منتشر شده است. شرکت سازنده سعي کرده تا در اين بازي گيمر را با يک رانندگي در جهان واقعي روبرو کند و سعي کرده از طبيعي ترين سيستم هندلينگ و شبيه سازي براي ساخت اين بازي بهره ببرد. اين بازي داراي ? حالت FREE PRACTICE, HOTLAP, TIME ATTACK, 12 SPECIAL EVENTS, DRIFT MODE ميباشد که بطور کلي ?? مدل خودروي زيبا و کارآمد، ?? کلاس خودرو و ?? مسير متفاوت در گيم پلي اين بازي قابل دستيابي مي باشند. به گقته سازنده اين بازي هر دو هفته بسته آپديتي براي اين بازي در نظر گرفته ميشود که هر هفته گيمر با ماشين هاي جديد و آهنگ هاي جديدي براي بازي روبرو ميشود.



حداقل سيستم مورد نياز:
OS: Windows Vista,7,8,8.1
Processor: AMD Athlon X2 2.8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2.4 GHZ
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 10.1 (AMD Radeon HD 6450, Nvidia GeForce GT 460)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 15 GB available space

منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Lichdom Battlemage Early Access
Lichdom-Battlemage-Early-Access-screenshots-02-small.jpg
Lichdom-Battlemage-Early-Access-screenshots-01-small.jpg

Lichdom-Battlemage-Early-Access-screenshots-04-small.jpg
Lichdom-Battlemage-Early-Access-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
يکي ديگر از بازي هاي اکشن که در نوع خود هم شکل ندارد.در اين بازي که به سبک اول شخص مي باشد شما که در نقش جادوگري هستيد که بايد بدون استفاده از صلاح و با قدرت جادويي که داريد دشمنان را نابود کنيد.براي مثال ميتوانيد از دستان خود اتش پرتاب کنيد و يا با نيروي جاذبه دشمنان را به سطح زمين بکوبيد. شما براي استفاده از جادو ميباست دشمنان را نابود سازيد و از درون انها سحر را برداريد و با ترکيب اين سحرها ميتوانيد جادوهاي زيادي را کشف و استفاده کنيد.اين بازي به گونه اي طراحي شده که در ديگر بازي ها اين نوع سبک از جنگيدن بسيار نادر ديده ميشود.همچنين بازي داراي گيم پلي خوب,گرافيک و از نظر داستاني که در اينده روي ميدهد بسيار عالي ميباشد. دقت داشته باشيد که اين نسخه، نسخه ي Early Access بازي مي باشد و پيش از آزمايش نهايي عرضه شده است و در شبکه ي استيم در دسترس است. براي اجراي بازي نياز است تا حداقل سيستم مورد نياز را بررسي نموده و پس از تطبيق حداقل شرايط لازم، به دانلود و اجراي بازي بپردازيد.
حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows 7 64-bit, Windows 8, Windows 8.1
Processor: Quad-core 2.80 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1024 MB Graphics Card (tested on AMD Radeon HD 7790 and NVIDIA GTX 750)
DirectX: Version 11
Hard Drive: 12 GB available space



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows 7 64-bit, Windows 8, Windows 8.1
Processor: Quad-core 3.5 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 1024 MB Graphics Card (tested on AMD Radeon HD 7970 and NVIDIA GTX 670)
DirectX: Version 11
Hard Drive: 12 GB available space

منبع: www.downloadha.com

























Gas Guzzlers Extreme
Gas-Guzzlers-Extreme-screenshots-02-small.jpg
Gas-Guzzlers-Extreme-screenshots-01-small.jpg

Gas-Guzzlers-Extreme-screenshots-04-small.jpg
Gas-Guzzlers-Extreme-screenshots-03-small.jpg

Gas-Guzzlers-Extreme-screenshots-06-small.jpg
Gas-Guzzlers-Extreme-screenshots-05-small.jpg



بررسي بازي
در اين بازي چيزي که بيشتر و قابل درک تر از ديگر بخش هاي مهم بازي است مرگ و باخت هاي پياپي و اعصاب خورد کني است که در طول مسابقات بارها و بارها گيمر را به مرز خورد کردن سيستم و کنترل ( GamePad ) سوق مي دهد. با شروع اين بازي حس خاصي خواهيد داشت ، حسي آکنده از نفرت !! شايد تعجب کنيد، ولي اين بازي تا جايي که من تجربه کرده ام به سختي عنواني همانند Dark Souls است که با روح و جان بازيباز مبارزه مي کند و او را به فکر اينکه چرا اين بازي را خريده است مي اندازد!! از جايي که بازي داراي سختي هاي زيادي است (منجمله مرگ هاي پي در پي) سازندگان سيستم جالبي براي بازي در نظر گرفته اند، آنهم دريافت پول در هر صورت است!! اگر بازي را تا انتها به پيش برويد و در انتها به مقام اول برسيد پول و امتياز زيادي کسب خواهيد کرد که در آپگريد و به روز کردن وسيله خود تاثير زيادي دارد، در غير اينصورت اگر در ميانه راه شکست بخوريد به ميزات مسافتي که طي کرده ايد و مقامي که داشتيه ايد پول و امتياز کسب مي کنيد، همين امر باعث مي شود تا بازيباز خيلي زود از روند کند و روح خراش بازي خسته نشود و اميدي هر چند کوچک براي ادامه مسير داشته باشد.

حداقل سيستم مورد نياز:
OS: Windows® XP/Vista(TM)/Windows 7/Windows 8
Processor: Dual-core 2.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX(R) 9 Compatible Graphics Card with SM 3.0. (GeForce(R) 8800 Ultra or 4850 AMD/ATi) with 512 MB RAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 12 GB available space
Sound Card: 16 Bit Sound Card

سيستم پيشنهادي:
OS: Windows® XP/Vista(TM)/Windows 7/Windows 8
Processor: Quad-core Q6600 2.4 GHz or Equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX(R) 9 Compatible Graphics Card (Radeon(R) 6850, GeForce(R) 560) with 1 GB RAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 12 GB available space
Sound Card: 3D Compatible Sound Card


منبع: www.downloadha.com
























The Novelist
The-Novelist-screenshots-02-small.jpg
The-Novelist-screenshots-06-small.jpg



بررسي بازي
عنوان The Novelist از شما يک سئوال اساسي مي پرسد: مي توانيد به آرزوهايتان بدون ترک اشخاصي که دوست داريد برسيد؟ بازي بر روي Dan Kaplan که يک رمان نويس مشغول به نوشتن مهم ترين کتاب زندگي اش در مورد خودش مي نويسد مي باشد. در حالي که سعي مي کند بهترين همسر و پدر باشد. خانواده ي Kaplan بايد به يک خانه ي ساحلي دورافتاده براي تابستان بروند، و از حضور کسي که بايد خانه را با آن شريک باشند بي خبر هستند. آن کس، کسي نيست جز شما!

منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Close Combat: Gateway to Caen
Close.Combat.Gateway.to.Caen.Screenshot.2.Small.jpg
Close.Combat.Gateway.to.Caen.Screenshot.1.Small.jpg

Close.Combat.Gateway.to.Caen.Screenshot.4.Small.jpg
Close.Combat.Gateway.to.Caen.Screenshot.3.Small.jpg




بررسي بازي
Close Combat: Gateway to Caen آخرين نسخه سري بازي هاي استراتژيکي Close Combat بوده و همينطور آخرين نسخه گيم پلي کنوني آن خواهد بود. در اين نسخه بزرگترين حمله کشور بريتانيا را که در جنگ جهاني براي نفوذ بر مرز هاي آلمان بود را موضوع اصلي بازي قرار گرفته است. قابل ذکر است سري بازي هاي Close Combat با داشتن سبک متفاوت استراتژيکي، طرفداران خاص خود را دارد.
سيستم مورد نياز:

OS: Windows XP/Vista/7/8

Processor: Dual-core CPU Intel Pentium D, AMD Athlon64 3000+, minimum 3GHz

Video Card: NVIDIA GeForce 8600 GT or higher, ATI Radeon HD X1800 or higher

Video Memory: 256 MB

RAM: 1 GB

Sound Card: DirectX Compatible

DirectX: 9.0c
منبع: www.downloadha.com



















How to Survive
How-to-Survive-screenshots-02-small.jpg
How-to-Survive-screenshots-01-small.jpg

How-to-Survive-screenshots-06-small.jpg
How-to-Survive-screenshots-05-small.jpg



بررسي بازي
در يک جزيره دور افتاده و سيلي از زامبي هاي خطرناک رو به رو هستيد ، براي اين که زنده بمانيد چکار خواهيد کرد؟ اين سوالي است که در اين بازي بايد به آن پاسخ دهيد ، اولين کاري که بايد انجام دهيد اکتشافات است ، با جمع آوري سلاح هاي مناسب و همچنين غذا براي خوردن حالا بايد سعي کنيد که زنده بمانيد ، در بازي شما بايد راه هاي خروج از جزيره را هم بشناسيد که در نهايت بتوانيد از اين جزيره تاريک و ترسناک فرار کنيد ، در بازي بيش از ??? سلاح مختلف از جمله اسلحه هاي اتوماتيک ، دستي ، چاقو و کوکتل مولوتف و … وجود دارد که در کمتر بازي اين ميزان ديده شده است.

حداقل سيستم مورد نياز:
OS: Windows XP SP3
Processor: Intel Core 2 Duo or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Ati 5700 series/NVIDIA GeForce GT240 or equivalent



منبع: www.downloadha.com
























The Banner Saga
The-Banner-Saga-screenshots-01-small.jpg
The-Banner-Saga-screenshots-02-small.jpg




بررسي بازي
گرافيک خوب، موسيقي متن ارزشمند و بسياري از ويژگي هاي جذاب ديگر در بازي Role-playing The Banner Saga ، اين بازي نقش آفريني در مورد نبرد هاي حماسي وايکينگ ها است جايي که تصميمات،گفتگو ها و درگيري هاي شما مستقيما بر اهداف و سفر شما در بازي تاثير خواهد گذاشت. در اين بازي شما با گرد آوردن متحدان خود از مناطق و مناظر چشم نواز و زيبا عبور خواهيد کرد و در کنار آن بايد افرادي را انتخاب کنيد که به نبرد شما در برابر تهديدي که امپراطوري شما را خدشه دار کرده کمک کنند ، در اين راه همه زنده نخواهند ماند ولي در يادها باقي ميمانند.در اين بازي ?? شخصيت قابل انتخاب وجود دارد که شامل انسان ها و غول ها ميشود و در ? کلاس طبقه بندي ميشوند که هرکدام قابليت ها و توانايي هاي خاص خود را دارند.

حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows XP SP3
Memory: 2 GB RAM
Hard Drive: 3 GB available space



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows 7 SP1
Memory: 4 GB RAM
Hard Drive: 6 GB available space



منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
GRID Autosport
GRID-Autosport-S5-s.jpg
GRID-Autosport-S1-s.jpg

GRID-Autosport-S4-s.jpg
GRID-Autosport-S2-s.jpg




بررسي بازي
اگر Grid Autosport را تجربه کنيد،اولين احساسي که به دست مي آوريد حس بازي هاي شبيه ساز است.زيرا تمام آن چه از يک بازي شبيه ساز همانند Gran Turismo انتظار داريد، در اين بازي وجود دارد. تمام المان هاي مربوط به دنياي واقعي همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندي مناسب براي ترمز کردن، موقعيت هاي درفتينگ (Drafting) و به خصوص توجه به ميزان چالاکي خودرو ها در بازي بسيار دقيق و قابل تامل کار شده است.در کل مي توان گفت هر آن چه نيازمند عنواني قابل توجه است،در اين بازي جمع شده و حس و حال دنياي خودرو ها را به خوبي مي توان با وارد شدن به دنياي Autosport حس کرد. در بازي مد (Mode) هاي مختلفي در نظر گرفته شده است که مي توان يکي از آنها را با نام Open Wheel معرفي کرد. در اين مد، اين خود بازيباز است که تمام و کمال کنترل وسيله نقليه را بر عهده مي گيرد و هيچ راهنما يا کمکي از سوي هوش مصنوعي براي هدايت بازيباز به بهترين مسير وجود ندارد.به طور مثال در يکي از تريلر هاي بازي شاهد پيچي بوديم که در آن راننده به طور کامل بازي را در اختيار دارد و بايد تصميم هاي مختلفي را بگيريد.به طور مثال خود اوست که ميزان و درصد ترمزگيري را مشخص مي کند.

تفاوت بين خودرو هاي Stock و Open Top همانند تفاوت بين روز و شب است، اين تفاوت را Autosport به خوبي به نمايش مي گذارد. در حقيقت کاري که AS انجام داده است،بسيار هيجان انگيز و قابل تشويق است؛استفاده از المان هاي خاص و ويژه باعث مي شود که تجربه اي که از هر دو نوع احساس مي شود بسيار خاص و قابل تشخيص باشد. رانندگي و مسابقه در Open Top ظرافت خاصي مي خواهد و براي برنده شدن بايد از اصول و استراتژي خاصي استفاده کنيد.براي درک اينکه چقدر بايد در Open Top احتياط به خرج دهيد،مي توان اين مثال را بيان کرد؛براي موفقيت در هر زمينه اي تمرين و تجربه در حل کردن مسائل آن از اصول جدايي ناپذير هر حرفه اي است،براي موفقيت در Open Top هم شما نياز داريد تا تمام اصول و پيچيدگي رانندگي را بدانيد و از آنها استفاده کنيد.اگر بتوانيد تمام مدت خودروي خودتان را در مسير نگه داريد و خطايي نداشته باشيد،آماده ورود به دنياي Open Top هستيد.در همين مورد،نسخه محدود و مخصوصي از بازي براي وب سايت ها فرستاده شده است که نشان از توجه خاص سازندگان به نقطه نظرات بازيکنان دارد. اگر واکنش منتقدين در اين مورد را قبول داشته باشيد،همگي آنها از اين بخش خاص تعريف و تمجيد کرده و از بالانسي که بين اجزاي مختلف بازي وجود داشته احساس رضايت کرده اند.بازي مد هاي مختلفي دارد که يکي از آنها Street Racing نام دارد. در اين مد، بازيباز در يکي از بزرگ ترين شهرهاي دنياي به رقابت با ديگر بازيکنان مي پردازد. بسته شدن خيابان ها براي چشيدن اوج لذت هيجان،مي تواند آدرنالين خونتان را تا بي نهايت بالا ببرد.




حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4Ghz or AMD Athlon X2 5400+
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD3000 or AMD HD2000 Series or NVIDIA Geforce 8000 Series Series
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 15 GB available space
Sound Card: Direct X compatible soundcard
Additional Notes: Supported Graphics Cards •Intel HD3000 Series, HD4000 Series, HD5000 Series • AMD Radeon HD2000 Series, HD3000 Series, HD4000 Series, HD5000 Series, HD6000 Series, HD7000 Series, R7 Series, R9 Series • NVIDIA GeForce 8000 Series, 9000 Series, GTX200 Series, GTX400 Series, GTX500 Series, GTX600 Series, GTX700 Series • AMD Fusion A8 or higher



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows Vista 64 bit, Windows 7 64 bit or Windows 8 64 bit
Processor: Intel Core i7 or AMD FX Series
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD5200 or AMD HD7000 Series or NVIDIA GTX600 Series minimum 1GB RAM
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 20 GB available space
Sound Card: Direct X compatible soundcard

منبع: www.downloadha.com




























Construction Machines 2014
Construction-Machines-screenshots-02-small.jpg
Construction-Machines-screenshots-01-small.jpg

Construction-Machines-screenshots-04-small.jpg
Construction-Machines-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
فعاليتهاي دشوار و ساخت و ساز ساختمانهاي عظيم را تجربه کنيد،يک بازي شبيه سازي با قدرت تشابه بالا همراه با استفاده از فيزيک و ماشين آلات سنگين شما را به چالش خواهد کشاند،پروژه هاي بزرگ را انجام دهيد و تجارت کنيد. به وسيله اين بازي زيبا , به عنوان يک رئيس شرکت ساخت و ساز شناخته مي شويد و بايد مهارت هاي خود را در اين رشته به ديد همگان بگذاريد . تخريب خانه هاي قديمي , پر کردن پايه هاي ساختمان ها با بتن و ساختن بناهاي جديد را مي توانيد به صورت کامل در اين بازي تجربه کنيد . پشت دستگاه هاي مختلف ساخت و ساز نشسته از کاميون بارگيري گرفته تا جرثقيل هاي غول پيکر , مهارت خود را به رخ ديگران بکشيد . هرچه بيشتر و بهتر طرح هاي عمراني را به پايان برسانيد , باعث مي شود پول بيشتري به دست آورده و قراردادهاي بزرگتري را با ساير مشتريان خود منعقد کنيد همچنين مي توانيد تجهيزات و وسايل پيشرفته تري را نيز تهيه نماييد.

منبع: www.downloadha.com




























Truck Racer
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Wheelman
Wheelman-2-300x179.jpg
Wheelman-4-300x187.jpg

Wheelman-3-300x168.jpg
Wheelman-5-300x166.jpg




بررسي بازي
تاريخ انتشار ديتا : ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: اکشن
زبان: ENG
حجم فايل: ???? GB
نقد و بررسي بازي :

بازي هايي که با سبک محيط باز ساخته ميشوند را ما همگي تقليدي از سري بازي هاي محبوب GTA ميدانيم اما Wheelman علي رقم داشتن سبک محيط باز به هيچ وجه تقليدي از GTA محسوب نميشود و يک بازي کاملا مستقل و خوش ساخت است که مطمئنا هر گيمري را راضي خواهد کرد. اولين چيزي که مطمئنا در بازي توجه تان را جلب خواهد کرد گرافيک خوب بازي مي باشد هر چند که آنقدر هم عالي نيست ولي بايد سازندگان را در اين زمينه ستود و مطمئنا بازي در زمان خودش يکي ازبرترين بازي ها در زمينه گرافيکي بوده است. کيفيت بافت ها نيز در بازي خوب مي باشد و محيط ها با جزئيات تقريبا خوبي همرا هستند انيميشن حرکت کاراکترها نيز بسيار خوب ميباشد.

جهت دانلود بازي و خواندن توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد…

گيم پلي بازي يکي از بزرگترين مشکلات بازي است که داراي تنوع لازم نيست. شايد شما در ابتدا با خودتان بگوييد واي عجب بازي متنوعي، ولي هرچه به انتهاي بازي نزديک تر مي شويد بازي براي شما تکراري تر مي شود با توجه به اينکه بازي داراي مدت زمان گيم پلي نسبتا طولاني مي باشد. از ديگر اشکالات بازي در زمينه گيم پلي تنوع کم ماشين ها و موتورهاي داخل بازي است که پس از مدتي به شدت تکراري مي شوند. از مزاياي بازي شايد ميتوان به وجود توانايي هاي جک کردن خودروها و موتور ها اشاره کرد که تقريبا تا انتهاي بازي جذابيت خود را حفظ مي کند. وسعت نقشه بازي نيز تقريبا خوب است اما هرگز نميتواند با بازي هايي مانند سري بازي هاي جي تي اي رقابت کند. پس از انتهاي بازي يکسري مراحل فرعي در بازي وجود دارد که مي توانند تا مدت ها شما را سرگرم کنند. در زمينه صدا گذاري نيز بازي بسيار خوب کار کرده و فقط برخي مشکلات جذئي مانند صداي بد اتوموبيل ها و موتور در بازي شايد آزار دهنده باشد اما صداي خوب کاراکترها و برخورد اتوموبيل ها با هم و مخصوصا صدا گذاري خوب وين ديسل در نقش شخصيت اول بازي فوق العاده است. در ضمن موسيفي اسپانيايي که در بازي وجود دارد و به طور کامل با جو بازي همخواني دارد نيز فوق العادست.
منبع: www.downloadha.com




























Trial Fusion
Trial-Fusion-screenshots-02-small.jpg
Trial-Fusion-screenshots-01-small.jpg

Trial-Fusion-screenshots-04-small.jpg
Trial-Fusion-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
شرکت يوبي سافت و استديو RedLynx عنوان جديدي از سري Trials را معرفي کردند. عنوان Trials Fusion در راه PS4,Xbox One خواهد بود و از جزئيات نسل بعدي متعددي بهره خواهد برد، افکت ها و بافت ها پيشرفت قابل توجه اي دارند. اين نسخه بسياري از فرمول هاي موفق نسخه اصلي را حفظ خواهد کرد و علاوه بر آن سيستم هاي جديدي مبتني بر فيزيک و خصوصيات اجتماعي مختلف وجود خواهند داشت. اين براي اولين باري است که يوبي سافت اين سري را بر روي تلفن هاي همراه خواهد آورد و شما قادر خواهيد بود در هرجا که بخواهيد اين بازي را بر روي موبايلتان تجربه کنيد. اين بازي را مي توان به عنوان ?مين عنوان از سري بازي هاي Trials دانست. در اين بازي از طراحي بسيار قوي فيزيک بازي و محيط بازي استفاده شده است و گيمرها با درنورديدن موانع و پريدن از روي آن ها تجربه اي دلنشين را به همراه خواهند داشت.

حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8 or Windows 8.1
Processor: Intel Core i3 550 @ 3.2 GHz or AMD Athlon II X4 620 @ 2.6 GHz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTS450 or AMD Radeon HD770 (1024MB VRAM with Shader Model 5.0 or higher)
DirectX: Version 11
Hard Drive: 8 GB available space
Sound Card: DirectX 10.1 Compatible Sound Card
Additional Notes: DirectX 10.1 or higher required



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8 or Windows 8.1
Processor: Intel Core i5 2400s @ 2.5 GHz or AMD Phenom II X4 955 @ 3.2 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 560 Ti or better / AMD Radeon HD7850 or better
DirectX: Version 11
Hard Drive: 8 GB available space
Sound Card: DirectX 10.1 Compatible Sound Card
Additional Notes: DirectX 10.1 or higher required

منبع: www.downloadha.com





































Draw A Stickman EPIC


بررسي بازي
در بازي شما ميتوانيد يک مرد را به دلخواه خود رسم کنيد واو را به دنياي ديگري بفرستيد. داستان اين بازي بسيار جديد است و تا به حال مطمئنا با بازي شبيه آن مواجه نشده ايد، آن هم به اين دليل است که شما خود نقش اول آن را رسم ميکنيد و به او دستور ميدهيد چکار کند و در مراحل ?? گانه آن شما با استفاده از نيروي فکر خود تمامي مراحل را پشت سر بگذاريد و ساعتهاي زيادي خود را سرگرم کنيد. در بازي مذکور سلاح ها، ابزار و … در اختيار شما قرار داده شده است که مي شود با کمک تمامي آن ها و چند مداد مختلف، ميشود از موانع موجود در بازي رد شويد تا مي توانيد به صورت حرفه اي نقاشي بکشيد، از نقاشي ابر باراني براي رشد گياهان گرفته تا کشيدن يک تبر براي حمله کردن به حيوانات وحشي!

منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
LEGO The Hobbit
LEGO-The-Hobbit-screenshots-02-small.jpg
LEGO-The-Hobbit-screenshots-01-small.jpg

LEGO-The-Hobbit-screenshots-04-small.jpg
LEGO-The-Hobbit-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
داستان Lego The Hobbit بر اساس دو قسمت نخست فيلم The Hobbit خواهد بود. به عبارتي هسته ي داستان بازي از The Hobbit: An Unexpected Journey و Hobbit: Desolation Of Smaug الهام گرفته و بهره مند شده است. مبتني بر داستان اين دو فيلم شما در اين بازي کنترل شخصيت هاي Bilbo Baggins و Gandalf the Grey و Thorin Oakenshield را عهده دار خواهيد شد و ماموريت هاي بازي هم مبني بر مبارزات شما در راه رسيدن به دارون، پادشاهي Erebor است. شخصيت هايي هم که تا کنون حضور شان در اين بازي تاييد شده است عبارتند از Bilbo, Gandalf and all of the dwarves: Thorin, F?li, K?li, ?in, Gl?in, Dwalin, Balin Bifur, Bofur, Bombur, Dori, Nori and Ori. همچنين در اين بازي هر کارکتر قابليت و توانايي ها منحصر به خودش را دارا خواهد بود. همچنين چندي از نام چندي از محيط هاي بازي هم رونمايي شده که متشکل از Bag End، Bilbo’s Hobbit-hole in Hobbiton، the High Pass over the Misty Mountains، Goblin-town و Mirkwood و Rivendell هستند.


حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows®XP SP3, Windows Vista/7/8 with latest service packs and updates installed
Processor: AMD Athlon 64 X2 EE 3800+ (2*2000 Mhz) or similar Intel CPU, such as Intel Pentium Dual Core E2180 (2*2000 Mhz)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 7600 GS or ATI Radeon X1950 Pro or better
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 10 GB available space
Additional Notes: Windows XP and DirectX® 9.0b and below not supported



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows XP/Vista/7/8
Processor: AMD or Intel Quad Core running at 4*2600 Mhz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 480 or ATI Radeon HD 5850 or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 10 GB available space
Additional Notes: Windows XP and DirectX® 9.0b and below not supported

منبع: www.downloadha.com

























Urban Trial Freestyle
5-12-300x168.jpg
1-13-300x168.jpg

91-1-300x169.jpg
91-300x169.jpg



بررسي بازي
تاريخ انتشار: ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: موتورسواري
زبان: ENG
حجم فايل: ??? MB
اطلاعات بازي :

بازي Urban Trial Freestyle که قبلا در شبکه PSN منتشر شده بود به تازگي توسط کمپاني Tate Multimedia برايPC منتشر شده است که بدون شک ميتواند يک بازي پر از چالش و جذابيت را براي شما به تصوير بکشد. خود را براي يک مسابقه بزرگ آماده کنيد، شما يک موتورسوار کراس حرفه اي هستيد و براي انجام حرکات نمايشي و عبور از مکان هاي صعب العبور پستي ها و بلندي هاي مصنوعي که در ورزشگاه و خيابانها ايجاد شده است بايد بالاترين امتياز را نصيب خود کنيد. پليس همواره به دنبال شما است، از روي جعبه هاي پشت سرهم، سطوح شيب و … پرش کنيد و نظرات را به خود جلب کنيد. اين بازي داراي ?? مرحله در ? محيط مختلف همانند ورزشگاه ها، محيط هاي باز و … است که ميتواند نظر شما را جلب کند. گرافيک بازي در مقايسه با حجم بازي مناسب بوده و تمامي حرکات بصورت واقعي به نظر ميرسند.


منبع: www.top2download.com























Condsort
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
MotoGP 14
MotoGP-14-screenshots-02-small.jpg
MotoGP-14-screenshots-03-small.jpg

MotoGP-14-screenshots-01-small.jpg
MotoGP-14-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
نام جديدترين نسخه از سري بازي هايي با همين عنوان مي باشد که قرار است در تاريخ ??ژوئن به طور رسمي براي ساير کنسول ها و همچنين کامپيوتر انتشار پيدا کند. در اين بازي شما با استفاده از تکنيک هاي بسيار زيادي که قرار داده شده است مي توانيد مهارت هاي موتورسواري خود را بسنجيد و در رسمي ترين مسابقات موتورسواري دنيا براي کسب برترين مقام ها شرکت کنيد. اين بازي شامل تمامي تيم هاي موتورسواري، موتورسواران و پيست هاي موتورسواري مربوط به مسابقات جهاني سال ???? در MotoGP مي باشد و شامل ? کلاس کاري Moto3, Moto 2 و MotoGP مي شود. نسخه ?? اين بازي بر اساس هسته ي نسخه ي پيشين نوشته شده و در اين نسخه سعي شده است تا گرافيک ها و صداگذاري هاي بازي به طور چشمگيري افزايش پيدا کنند و در اين راستا موتور گرافيکي بازي و حرکات فيزيکي بازيکنان از مهم ترين عواملي بوده اند که بهبود يافته اند و مي توان گفت که کارخانه ي سازنده ي بازي به نظرات و انتقادات گيمرهاي خود در نسخه ي پيشين جواب داده و آن ها را برطرف کرده است.
حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows®Vista™ SP2, Windows®7 SP1 or Windows®8 or Windows®8.1
Processor: Intel™ 2.4Ghz or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA® Geforce 450 or ATI® 6850 or higher (it must be able to manage Pixel Shader 4.0) with at least 512MB of display memory.
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 18 GB available space
Additional Notes: Laptop versions of these cards are not fully supported. All OS are supported in 32 or 64 bit.Windows®Vista™ SP2 must be updated with KB 971644 (platform update to DX11)



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows®7 SP1 or Windows®8.1
Processor: Intel Core i7 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 780 / AMD Radeon R9 290X or better (Laptop versions of these cards are not fully supported) with 2GB of display memory
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 18 GB available space
Additional Notes: Laptop versions of these cards are not fully supported. All OS are supported in 32 or 64 bit.Windows®Vista™ SP2 must be updated with KB 971644 (platform update to DX11
منبع: www.downloadha.com




















Ship Simulator Maritime Search and Rescue
Ship-Simulator-S1-s.jpg
Ship-Simulator-S3-s.jpg

Ship-Simulator-S2-s.jpg
Ship-Simulator-S4-s.jpg




بررسي بازي
Ship Simulator Maritime Search and Rescue يک شبيه ساز کامل از کشتي راني در درياهاي آزاد است . در اين بازي شما به عنوان يک گروه نجات ، مي بايست بهترين تلاش خود را براي نجات کشتي هاي در خطر افتاده انجام دهيد . خاموش کردن آتش در دريا ، نجات کشتي هاي آسيب ديده ، جستجو مستقيم و عمليات نجات ، تماس مستمر با مرکز هماهنگي نجات دريايي ، نجات جان انسان ها و … از وظايف اصلي شما در اين بازي مي باشند . آب و حرکات آن به صورت واقع گرايانه اي طراحي شده اند که با تغيير وضعيت آب و هوا ، واکنش آن ها نيز تغيير خواهد کرد . در بازي دوربين هاي متعددي طراحي شده است که پلير با تغيير آن ها مي تواند نمايي کامل از بيرون و داخل کشتي در زاويه هاي مختلف داشته باشد .



Ship Simulator Maritime Search and Rescue-CODEX



Ship Simulator Cover بازي شبيه ساز کشتي راني Ship Simulator Maritime Search and Rescue





حداقل سيستم مورد نياز :

OS : Windows Vista/7/8

CPU : AMD ® Athlon 64 X2, Intel ® Core2Duo or comparable dual core processor min. 2.4 GHz

RAM : 4 GB RAM

Graphics: DirectX 9.0c compatible graphics card with Shader 3.0 support (min. 1 GB VRAM, 1.5 GB recommended), AMD CrossFireX is not supported, AMD Radeon HD3870/NVIDIA GeForce 8800GT or better (AMD HD5870/NVIDIA GeForce GTX470 recommended)s

DirectX: Version 9.0c

Hard Drive: 2700 MB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card
منبع: www.downloadha.com









































Legends of Aethereus
Legends.of.Aethereus.Screenshot.2.Small.jpg
Legends.of.Aethereus.Screenshot.1.Small.jpg

Legends.of.Aethereus.Screenshot.4.Small.jpg
Legends.of.Aethereus.Screenshot.3.Small.jpg




بررسي بازي
ethereus يک سياره قديمي و پر از اسرار مي باشد که در آن جنگل هاي باشکوه، مرداب هاي مه دار، غار هاي عميق و ويراني هاي قديمي وجود دارد، اين سياره توسط ? حوادث بزرگ نجومي ويران شده است. شما به عنوان عضوي از Nexus City-State وارد ماجراهاي اين بازي خواهيد شد و بايد با دشمنان خود مقابله کرده و آنان را شکست دهيد، شايان ذکر است با گذشت مراحل بازي با مشکلات بزرگي روبرو خواهيد شد. قابل توجه کاربران اين بازي با توجه به حجم کمي که دارد از گرافيک بالايي برخوردار است.
منبع: www.downloadha.com






















Jagged Alliance Collector’s Bundle
Jagged_Alliance_01Collector_Bundle_www.download.ir.jpg
Jagged_Alliance_02Collector_Bundle_www.download.ir.jpg




بررسي بازي
جديدترين بازي از سري استراتژيکي و تاکتيکي «Jagged Alliance» با عنوان «Jagged Alliance Collector’s Bundle» براي کامپيوتر عرضه شده است. در اين نسخه ، گرافيک بازي به طور چشم گيري بهتر شده و گيم پلي مناسبي دارد. شما با دانلود اين بازي از ? بازي موجود در آن بهره مند مي شويد.

داستان بازي در يک جزيره خيالي جريان دارد که شما به عنوان بازيکن وظيفه داريد ساکنين اين جزيره را از دست ديکتاتور مستبد آن به نام Arulco نجات دهيد. شورشيان و معترضان براي پيروزي در نبردهاي خود به شما نياز دارند. براي اين که بتوانيد با نيروهاي حکومتي ديکتاتور مبارزه کنيد ، بايد ترکيبي از حملات استراتژيک ، رايزني هاي ديپلماتيک و مسائل اقتصادي را به کار بگيريد. در ميدان نبرد هم بايد با دشمن مبارزه کنيد و هم بايد نيروهاي خود را راهنمايي کنيد تا از راه هاي ديگر به دشمن حمله کنند. در عين حال نيز بايد مقامات حکومت دکيتاتوري رايزني کنيد. به همين علت در اين بازي يک سري از دستورات به صورت فرمان صوتي اجرا مي شوند. شخصيت پردازي قوي ، هوش بالاي دشمنان ، استفاده از انواع تاکتيک ها از نکات اين بازي است.



ويژگي هاي بازي :

- اکشن و استراتژيک

- گرافيک HD

- بيش از ?? نوع سلاح و مهمات

- قابل نصب بر روي لپ تاپ با منو مخصوص

- انواع نقشه ها استراتژيک

- گيم پلي جديد و نوآورانه

- رئال استراتژي

- استفاده از حملات ترکيبي

- جنگ شهري



بازي هاي موجود در مجموعه :‌

- Jagged Alliance – Back in Action

- Desert Specialist Kit DLC

- Jungle Specialist Kit DLC

- Night Specialist Kit DLC

- Urban Specialist Kit DLC

- Shades of Red DLC

- Point Blank DLC

- Jagged Alliance: Crossfire



سيستم مورد نياز ـ حداقل :
- OS: Windows XP (SP2), Vista or Windows 7
- Processor: Core 2 Duo Processor (1,8 GHz or better) or similar AMD
- Memory: 2 GB RAM
- Hard Disk Space: 3GB HDD Space
- Video Card: Shader 3.0 compatible graphics card (Ati 2600, Geforce 8800 or similar) with 512 MB RAM
- Sound: DirectX Compatible Sound Card

سيستم موردنياز ـ پيشنهادي :
- OS: Windows 7, Windows Vista or Windows XP
- Processor: i5 or i7 CPU or corresponding AMD processor
- Memory: 4 GB RAM
- Video: Geforce 9800 with 1GB RAM or higher
- Sound: DirectX-compatible
- DirectX®: ?.?c



راهنماي نصب بازي :

- دانلود پارت هاي بازي

- خارج کردن از حالت فشرده با نرم افزار Winrar

- – پس از خارج کردن از حالت فشرده ، فايل بازي با پسوند ISO را بر روي دي وي دي کپي کرده و يا با استفاده از نرم افزارهاي درايو مجازي آن را اجرا مي کنيد . ( نرم افزار Virtual Clone Drive درايو مجازي )

- نصب بازي

- کپي کرک از فولدر PROPHET در محل نصب بازي

- اجراي بازي



منبع: downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Might and Magic X Legacy The Falcon and The Unicorn Addon Repack




بررسي بازي
در اين DLC که براي بازي Might & Magic X – Legacy عرضه شده است، بازي شما به نسخه ?.?.????? آپديت شده و DLC بازي با نام Thunderblade's Helmet براي شما اضافه خواهد شد. درواقع DLC بازي که نام ريليز آن Falcon and The Unicorn مي باشد شامل تغييراتي از جمله: ?مبارزه جديد، فضاي تابستاني، دشمناني جديد از بخش Haven، قابليت هاي جديد هيولاها، اضافه شدن گزينه ي Hour of Justice و … مي باشد. براي مشاهده ي توضيحات نصب و لينک هاي دانلود مستقيم از دانلودها مي توانيد به ادامه مطلب مراجعه نماييد.
منبع: www.downloadha.com

























Insurgency
Insurgency-screenshots-01-small.jpg
Insurgency-screenshots-02-small.jpg

Insurgency-screenshots-03-small.jpg
Insurgency-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
Insurgency يک بازي شوتر FPS است که شما را به فضاي نبردهاي نزديک و تن به تن خياباني ميبرد جايي که پيروزي تيم شما بستگي به توانايي شما در تامين امنيت پايگاه هايتان و از بين بردن منابع دشمن است. سبک بازي اکشن و اين بازي هم همانند ديگر بازي هاي FPS بايد دشمن را نابود کنيد. بازي داراي ? مپ منحصر به فرد با همراهي ?? بازيکن است و سازنده بازي را به دو حالت تقسيم کرده است، در حالت اول شما ميتوانيد با همراهي دوستان ماموريت ها را به پايان برسانيد و يا از يک پاسگاه مرزي در برابر حمله دشمنان دفاع کنيد. سازنده بازي بيشترين وقت خود را صرف طراحي خاص بخش multiplayer کرده است بطوري که ? حالت بازي چند نفره تا سقف ?? بازيکن پشتيباني ميشود. بيش از ?? سلاح در اين بازي وجود دارد که گيمر ميتواند سلاح مورد نظر خود را همراه با اضافات انتخاب کند، همچنين بازي Insurgency از قابليت ?D VOIP(سيستم ارتباطي) و ساخت مپ هاي مختلف به وسيله Insurgency SDK و سيستم نوشتاري را پشتيباني ميکند

منبع: www.downloadha.com























B]RESCUE EVERYDAY HEROES US EDITION[/B]
Rescue---Everyday-Heroes-U.S-Edition-screenshots-02-small.jpg
Rescue---Everyday-Heroes-U.S-Edition-screenshots-01-small.jpg

Rescue---Everyday-Heroes-U.S-Edition-screenshots-04-small.jpg
Rescue---Everyday-Heroes-U.S-Edition-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
Rescue – Everyday Heroes (U.S Edition) نام بازي بسيار جذابي ميباشد که توسط کمپاني Rondomedia براي کامپيوتر روانه بازار شده است. اين بازي در سبک استراتژيک و نقش آفريني يکي از جديدترين بازي هاي شبيه ساز آتش نشاني ميباشد.در اين بازي شما نقش سرباز آتش نشاني را داريد ، که به ماموريت هاي مختلفي ارسال مي شويد و بايد سعي شما بر آن باشد که با تصميمات و عمليات هاي درست جان آسيب ديدگان را نجاتن دهيد و پس از موفقيت در هر مرحله مبلغي به شما پرداخت مي شود که توسط ان شما مي توانيد گروه خود را ارتقا دهيد.اين بازي با گيم پلي جذاب و در سبک نقش آفريني و استراتژيکي ميتواند توجه علاقمندان به اين نوع از سبک را به خود جلب کند.
حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows XP (SP3)/Vista/7/8
Processor: Pentium IV CPU 2.0 GHz or higher processors
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 256 MB 3D-Graphic card – ATI RADEON X1800/NVIDIA GEFORCE 8000/INTEL HD 3000 or higher
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 1 GB available space

منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Burnout Paradise The Ultimate Box
Burnout-Paradise-The-Ultimate-Box-1-300x169.jpg
Burnout-Paradise-The-Ultimate-Box-4-300x169.jpg

Burnout-Paradise-The-Ultimate-Box-5-300x169.jpg
Burnout-Paradise-The-Ultimate-Box-8-300x168.jpg



بررسي بازي
تاريخ انتشار ديتا: ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: ماشين سواري
زبان: ENG
حجم فايل: ???? GB
اطلاعات بازي :

نسخه اوليه و اصلي بازي Burnout Paradise در سال ???? توسط کمپاني Electronic Arts براي PC منتشر شد. وقتي سبکهاي مختلف گيم را تجربه ميکنيم ناگهان به بازيي برميخوريم که تفاوت آشکاري با بازيهاي هم سبک خود دارد، اين تفاوت ميتواند مفيد ، مضر يا بي اهميت باشد ولي چيزي که در Burnout Paradise ميبينيم يک تفاوت بسيار شگرف نسبت به بازيهاي هم قطار ريسينگ است. معمولا در يک ريسينگ هدف رسيدن از نقطه A به B در کمترين زمان و زودتر از ديگر حريفان است. اين بازي نيز دقيقا همين روش را پشتيباني ميکند با اين تفاوت که در ريسينگهايي که قبلا بازي کرده بوديد رسيدن از هدف اول به دومي در مسيري ثابت و با تعداد محدودي راه مخفي انجام ميشد، در اين ريسينگ ها مسير ثابت و بسته است و پايه اول شدن در سريعتر حرکت کردن و کمتر برخورد کردن به موانع است و کمترين نگراني در مورد راه وجود نداريد ولي Burnout Paradise دقيقا رو به روي سبک عمومي ريسينگ قرار دارد اينبار شما در يک رسينگ قرار داريد و از نقطه A به B بايد برسيد ولي هيچ محدوديتي وجود ندارد.
شايد خيلي عجيب به نظرتان برسد ولي درست است اينبار ديگر وقتي در يک مسير حرکت ميکنيد هيچ مانعي جلوي شما را نميگيرد تا به شما بگويد راه اينطرفي است بلکه فقط با علائمي ساده بازي نزديکترين راه را به شما نشان ميدهد!بهتر است اينطور بگوييم اين يک ريسينگ آزادانه واقعيست! اگر سري Burnout را بازي کرده باشيد ميدانيد هميشه در تخريب پذيري ماشينها بهترين در سبک خود بوده است و اکنون به جرات ميتوانم بگويم که تخريب پذيري بازي Burnout Paradise بهترين تخريب پذيري ماشيني در بين تمام بازيهاست هر چند بي مشکل هم نيست ولي کم مشکلترين و واقعيترين تخريب پذيري را اين عنوان بر دوش خود يدک ميکشد. شما وقتي در بازي حرکت ميکنيد با کوچکترين اشتباهي به ديوار، مانع يا ماشينهاي ديگر برخورد ميکنيد و اکنون بعد از برخورد کردن بازي آهسته شده و شما يک صحنه بسيار زيبا و تاثير گذار و يک تصادف واقعي را از نزديک ميبينيد. بازي پر شده از افکتهاي زيباي تصويري از تصادفات ، برخوردها، حس سرعت واقعي و… ؛ تکسچرهاي به کار رفته در محيط در حد عاليي درست شده است و بسيار زيبا و طبيعي به نظر ميرسد. تفاوت تکسچري در جاي جاي بازي ديده ميشود. دور نماي محيط بازي بسيار طبيعي و عالي درست شده است. مثلا از دور شما شهر زيبا، کوههاي زيبا و مناظر طبيعي،ساختمانهاي سر به فلک کشيده که شهر را بسيار زيبا کرده است را خواهيد ديد. بازي حالت شب و روزي دارد پس نور پردازي که در طول روز ميبينيد بسيار زيبا و طبق ساعت روز درست شده است! در بازي حالت مه گرفتگي نيز وجود دارد که رانندگي را بسيار هيجان انگيز ميکند ولي اثر جوي ديگري در بازي ديده نميشود. از ديگر نکات مثبت قسمت گرافيک ميتوان به انعکاسات بسيار خوب اشاره کرد به طوري که حتي ميتوانيد از آينه هاي بقل ماشينتان محيط پشت را که سريع در حال عبور است ببينيد.

حداقل سيستم مورد نياز :
OS : Windows XP (SP2), Windows Vista
Processor : 2.8 GHz Pentium 4 XP / 3.2 GHz Pentium 4 Vista
(Memory : 1 GB RAM XP / 1.5 GB Vista (2 GB recommended
Graphics : DirectX 9.0c compatible with Shader Model 3.0, requires 128 MB or more and contain one of these chipsets: Nvidia 6600 or greater, Radeon X1300 or greater
Sound : DirectX 9.0c compatible
Hard Drive : 4 GB of free space or more

منبع: www.top2download.com
























Shadowrun Dragonfall
Shadowrun-Dragonfall-screenshots-01-small.jpg
Shadowrun-Dragonfall-screenshots-02-small.jpg



بررسي بازي
افزونه يا DLC جديد بازي Shadowrun Returns است که مستقل از نسخه هاي قبلي عمل کرده و نيازي به نصب آنها ندارد ، بازي Shadowrun يک بازي فانتزي و علمي در سبک نقش آفريني (rpg) و تاکتيکال است . اين نسخه از بازي شامل يک کمپين کامل است که بيش از ?? ساعت گيم پلي خواهد داشت همچنين شما در اين بازي به يک شهر جديد پا ميگذاريد که از يک محيط گرافيکي زيبا و با کيفيت استفاده ميکند در کنار آن شخصيت هاي جديدي به بازي اضافه شده و آهنگ هاي جديد که توسط Sam Powell آهنگساز عنوان Shadowrun Returns سگا جنسيس ساخته شده.يکي ديگر از ويژگي هاي بازي Shadowrun Dragonfall هدايت يک تيم کوچک در بازي توسط شما است که هر کدام از آنها ديدگاه ها و ويژگي هاي خاصي دارند و شما بايد با توجه به ويژگي هاي آنها در ماموريت ها از آنها استفاده کنيد.چند سلاح جديد هم به بازي اضافه شده از جمله sniper rifle, explosive grenade launcher و …

حداقل سيستم مورد نياز:

OS:Windows XP SP3/Vista/Windows 7
Processor: x86-compatible 1.4GHz or faster processor
Memory:2 GB RAM
Graphics:DirectX compatible 3D graphics card with at least 256MB of addressable memory
DirectX®:9.0
Hard Drive:2 GB HD space


منبع: www.downloadha.com
























Strider
STRIDER-screenshots-02-small.jpg
STRIDER-screenshots-01-small.jpg

STRIDER-screenshots-04-small.jpg
STRIDER-screenshots-03-small.jpg



بررسي بازي
Strider شامل سيستم کنترل فوق العاده پاسخگو به همراه سيستم مبارزاتي فوق العاده رضايت بخش در هر يک از زمينه هاي ايستادن ، دويدن ، بالا رفتن از ديوار ، حلق آويز شدن و خيلي موارد ديگر مي باشد. اين بازي حرف هاي زيادي براي گفتن دارد. در محيط هاي غير خطي ، به بازيکن اين اجازه را مي دهد که از طريق آپگريد هايي که در بازي وجود داردبخش غيرقابل دسترس را دوباره بازگشايي و يا ارتقاع دهند. STRIDER يک بازي جديد اکشن ماجرايي side-scrolling است که از يک گيم پلي سريع و درگيرانه در يک جهان گسترده و پيوسته استفاده ميکند.دو کمپاني Double Helix, Capcom سازندگان بازي STRIDER و Capcom هم انتشار بازي را بر عهده دارد.شما در اين بازي هدايت يک نينجا به اسم Hiryu را برعهده داريد که جوان ترين مامور يک گروه اليت به اسم Striders است، همانند سري کلاسيک بازي STRIDER از کمپاني کپکام که در سال ???? بر روي چنديد کنسول بازي منتشر شده بود.در اين بازي بازيکنان دسترسي به شهر گسترده بازي يعني Kazakh City دارند و در هر جهتي که مايل باشند قادر به حرکت و پيمايش خواهند.


حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows Vista SP2 x64, Windows 7 x64, Windows 8 x64
Processor: Intel Core 2 Quad Q9550, 2.83GHz / AMD Phenom II X3 720, 2.8GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: ATI Radeon HD 5770 / GeForce GTX 460 or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 3700 MB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible
Additional Notes: Integrated graphics solutions not supported. Controller recommended.


منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد


بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:

Kickbeat Steam Edition
Kickbeat-steam-edition-screenshots-01-small.jpg
Kickbeat-steam-edition-screenshots-02-small.jpg

Kickbeat-steam-edition-screenshots-03-small.jpg
Kickbeat-steam-edition-screenshots-04-small.jpg



بررسي بازي
ازي مربوط به مبارزات همراه با موسيقي مي باشد که بسياري از گيمرهاي سرتاسر دنيا را مجذوب خود کرده است. در نسخه ي استيم بازي مدها، جلوه هاي گرافيکي و محتواي جديدي قرار داده شده است. در اين بازي شش موسيقي اختصاصي از Electronic Super Joys همراه با شخصيت کارتوني محبوب enV به بخش مسابقات بخش تک نفره اضافه شده است. اگر شما علاقه مند به موزيک هاي متن اين بازي شديد، مي توانيد موسيقي هاي اين بازي را که توسط Michael Todd Games ساخته شده است را از وبسايت آن دريافت نماييد. براي مشاهده ي تصاوير اين بازي و دانلود نسخه Steam بازي به صورت رايگان از وبسايت دانلودها مي توانيد به ادامه مطلب مراجعه نماييد.


حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows Vista/Windows 7/Windows 8
Processor: Dual Core CPU @ 2 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Geforce 8600 GT (GDDR2, 512MB) / Radeon HD 2600 Pro (512 MB) category, DirectX® 10 compatible video card
DirectX: Version 11
Hard Drive: 2 GB available space
Sound Card: DirectX® compatible sound card



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows Vista/Windows 7/Windows 8
Processor: Dual Core CPU @ 2.40 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Geforce 8600 GT (GDDR3, 512 MB) / Radeon HD 3670 (512 MB) category, DirectX® 10 compatible video card
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 2 GB available space
Sound Card: DirectX® compatible sound card

منبع: www.downloadha.com





















Rekoil
Rekoil-screenshots-02-small.jpg
Rekoil-screenshots-01-small.jpg

Rekoil-screenshots-04-small.jpg
Rekoil-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
Rekoil يک بازي شوتر اول شخص يا FPS است که بخش تک نفره ندارد و يک بازي مولتي پلير آنلاين محسوب ميشود ، نسخه اوليه بازي با ?? نقشه ، بيش از ?? سلاح مختلف ، ? نوع بازي ، ? نوع کلاس بندي منتشر شده است. سبک بازي اکشن بوده و توسط ??? Games طراحي و ساخته شده است و شرکت Plastic Piranha آنرا در شبکه Steam منتشر کرد. شرکت سازنده عنوان اصلي را اينگونه بيان کرده است: مپ (نقشه) هاي خود را بسازيد و آن ها را بصورت آنلاين به اشتراک بگذاريد! ايجاد مراحل FPS و نقشه ها با کمک کيت ساخت و ساز Rekoil و استفاده از ابزارهاي قدرتمند بعدي به عرصه هاي سفارشي و اشتراک گذاري آنها با ديگر بازيکنان Rekoil از ويژگي هاي اصلي اين بازي است. بازي در يک دنياي به مراتب ويران شده به وقع ميپيوندد و در طول بازي بايد دشمن را نابود کنيد، بازيکنان بايد بيشترين امتياز را دريافت کنند تا به پيروزي برسند. بازي با ? حالت مختلف، ?? نقشه، و بيش از ?? سلاح هاي مختلف با عمل FPS حرفه اي و سرگرم کننده از ويژگي هاي اين بازي است. درمورد گرافيک بازي Rekoil نميتوان گفت که بازي از موتور گرافيکي حرفه اي بهره ميبرد اما در مقايسه با حجم کلي بازي گرافيک راضي کننده اي دارد و تا سازنده بيشتر سعي کرده بر روي ويژگي و گيم پلي بازي تمرکز کند تا گرافيک!

حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows 7 – Windows XP not supported
Processor: Intel Core2 Duo E8200 2.66 GHz or AMD Phenom X3 8750 2.4 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 8800GT 512 MB or ATI Radeon HD 3870 512 MB
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 3 GB available space
Additional Notes: Broadband connection required for multiplayer gameplay

منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد


بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:

Daylight
Daylight-screenshots-02-small.jpg
Daylight-screenshots-01-small.jpg

Daylight-screenshots-04-small.jpg
Daylight-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
داستان اين عنوان روشي بسيار جديد و خلاقانه براي روايت دارد و فراموش نکنيم که روايت زيبا از زيبايي خود داستان پر اهميت تر است. داستان اين بازي اين گونه آغاز مي شود که شخصيت اصلي که يک زن است در يک تيمارستان يا بيمارستان وحشتناک به هوش مي آيد. هيچ چيز از گذشته اش نمي داند. هيچ چيز از هيچ چيزي نمي داند و به طور کل از همه دنيا بي خبر است! او نمي داند که در اين مکان خوفناک چه مي کند و يا اصلا اين جا کجاست؟ او بلند مي شود. شجاع نيست! قطعا قلبش در حال ايستادن است اما نمي تواند در آن مکان دهشتناک بماند. نمي تواند آن جو تاريک را تحمل کند. شايد فرار خيلي ترسناک باشد. اما قطعا ماندن در اين تاريکي دهشتناک تر است. کسي چه مي داند که در اين راه با چه مواجه مي شود؟ آرزويش فقط يک چيز است و آن ديدن دوباره روشنايي روز است… داستان اين عنوان به طرز بسيار جالي ذره ذره آشکار مي شود. شما هيچ چيز از داستان اين بازي نمي فهميد مگر آن که آن را حداقل ?? بار تمام کنيد. قطعا براي شما اين موضوع غير قابل پذيرش است. اما نکته اي بسيار خاص در اين بازي وجود دارد و آن اين است که تمام کردن بازي فقط ?? دقيقه طول مي کشد! جالب است نه؟ اين ريسک عجيبي است که از سوي سازندگان به وجود آمده است. در حقيقت سازندگان اين عنوان بازي را اين گونه ساخته اند که اصلا بايد حداقل ?? بار آن را تمام کرد. چرا؟ چون هر باري که شما بازي را پايان مي دهيد در اين راه فرار تکه هاي بيشتري از داستان را يافته ايد. پيدا کردن نوشته هاي رو ديوار و … .

خبري از هيچ سلاحي نيست!!!!

گيم پلي اين عنوان واقعا سرسام آور است! به اين دليل که شما بايد چند بار اين بازي را تمام کنيد اتفاق بسيار جالبي مي افتد. شايد به اين موضوع توجه نکرده باشيد اما بايد به شما بگويم وقتي که محيط ها عوض مي شود و… قطعا شما وقتي براي بار دوم در حال تجربه اين عنوان هستيد اصلا نمي توانيد مطمئن باشيد که در چه زماني دوباره با ارواح برخورد مي کنيد. در حقيقت انگار شما هر بار يک عنوان جديد را تجربه مي کنيد که فقط اصول اوليه اش شبيه به تجربه هاي قبلي مي باشد و همين موضوع باعث مي شود که شما حاضر باشيد دوباره و دوباره اين عنوان را تجربه کنيد. در اين بازي شما هيچ سلاحي نداريد. خودتان هستيد و موبايلتان و ارواح!



شما در اين بازي فقط يک سلاح داريد. نور! نور موبايل شما و يا نور يک شعله. همواره شما بايد به عنوان روشنايي باشيد. اما لحظاتي که روشنايي را به طور کامل از دست مي دهيد از بدترين لحظه هاي بازي خواهد بود. وقتي ديديد که موبايل شما در حال خاموش و روشن شدن است شک نکنيد که به زودي اتفاق بسيار بدي خواهد افتاد. مي توان گفت اين گوشي شما فقط و فقط يک چراغ نيست. بلکه نجات دهنده است. همواره راه درست را همين وسيله است که به شما نشان مي دهد. و زماني که ديديد صفحه آن در حال خاموش و روشن شدن است بدانيد که به زودي يک روي وحشتناک را خواهيد ديد. بازي از روش بسيار جالبي پيروي کرده است . روشي که به تازگي در گيم پلي اين گونه بازي ها مد شده است و البته ريسک بسيار بالايي دارد. روشي که در آن شما هيچ مبارزه اي نمي کنيد. اصلا نمي توانيد مبارزه کنيد! فقط فرار مي کنيد. فرار و فرار و فرار. در تمام تريلر هاي بازي هم همواره نشان داده مي شود که شما به دنبال نور مي گرديد. شما يک چيز را مي بينيد و وحشت مي کنيد اما توانايي مقابله اي وجود ندارد. بايد بگريزيد. اين نوع گيم پلي استفاده شده در اين عنوان است. البته خب بايد پذيرفت که سازندگان يک نکته بسيار خوب را رعايت کرده اند و آن هم اين است که ارواح همه و همه با ديدن اين نور هاي مختلف فرار مي کنند. پس همه چيز در اين بازي در ثبات خوبي قرار دارد و همين موضوع است که مي تواند اين عنوان را بسيار شيرين نشان دهد. يکي ديگر از استفاده هاي گوشي موبايل شما در بازي اين است که نور ماورا بنفش آن را بر روي زمين بتابيد تا قدم هاي آمده تا به اين جا را ببينيد که به جايي که بوده ايد برنگرديد. اين نصيحت را از سازندگان جدي بگيريد که وحشتناک ترين اتفاق ها زماني مي افتد که به مکاني از آن گذشته ايد بازگرديد. به طور کلي هرگز فراموش نکنيد که بايد به دنبال منابع نور باشيد. چرا که ممکن است در صورت نبودن نور شما …



نور و سايه

در زمينه گرافيک نيز اين بازي پايبند به اصول مربوط به خود بسيار عالي عمل کرده است. در حقيقت همان گونه که گفتيم از مهمترين بخش هاي اين بازي يافتن انواع وسايل توليد نور است. اما تمام گرافيک اين بازي نيز در يک چيز خلاصه مي شود. نور و سايه زني هاي زيبا. اگر بخواهم بيشتر براي شما توضيح بدهم بايد بگويم که در تمام تصاوير و تريلر ها کاملا مشخص است که اين بازي در سايه زني ها فوق العاده عمل کرده است. هر شي نوري نور مخصوص به خود را دارد و سايه هاي بازي نيز همواره متفاوت مي شوند. هر لحظه بر اساس وسيله اي که شما در دست داريد و محيطي که در آن قرار داريد و اشيا و … سايه زني ها متفاوت و کاملا باور پذير هستند. حال تمام اين جزئيات عالي را با اين موضوع ترکيب کنيد که اين بازي هر بار يک محيط براي شما پديد مي آورد و هر محيط اجزاي خاص و هر اجزاي خاص يک سايه دارد…! تمام اين ها به شما مي فهمانند که بازي حقيقتا در بخش گرافيک زيبا و ارزشمند عمل کرده است.

در طراحي محيط و وسايل نيز سازندگان از هيچ چيز درنگ نکرده اند. از قطره خوني که بر روي ديوار فلان اتاق است گرفته تا طراحي محيط فاضلاب اين تيمارستان. آن ها شايد در حال ساخت يک بازي خيلي بزرگ نباشند اما چيزي که کار آن ها را ارزشمند مي کند. در حقيقت همين توجه فوق العاده آن ها به جزئيات است. شما زنگ زدگي تخت اتاق کوچک بازي را نيز مي توانيد ببينيد و يعني سازندگان اين عنوان با موتور فوق العاده آنريل انجين ? تا تواسنته اند محيط هاي زيبا و در خور يک تيمارستان که پيشينه وحشتناکي داشته ساخته اند و تمام اين ها را با المان هاي لازم ترکيب کرده اند تا شما را وادار به تجربه اين عنوان کنند. عنواني که بر خلاف نظر بسياري حقيقتا پسنديده يک بازي دانلودي نسل بعد مي باشد.



موفقيت يا شکست؟

در پايان بايد به اين عنوان ديد خوبي داشته باشيم. اگر تمام حرف هاي سازندگان حقيقي باشد و فقط ادعا نباشد قطعا در اين سبک و براي يک بازي دانلودي موفقيت هاي خوبي را شاهد خواهيم بود. اما دوستان همه شما بايد بدانيد که اين يک پيش نمايش است! و نقد و بررسي حقيقي اين عنوان نيست. اين بازي مي تواند خوب باشد. اما هيچ تضميني نيست که در نقد و بررسي هم انقدر زيبا جلوه کند. ممکن است موفق شود و ممکن است واقعا يک عنوان ضعيف باشد. قضاوت نهايي فقط در زمان عرضه و توسط خود شما صورت خواهد گرفت…

منبع توضيحات: وبسايت گيم فا



حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows 7 SP1 (must have KB 2670838 installed) / Windows 8 / Windows 8.1
Processor: 2.3+ GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DX11 with Feature Level 11
DirectX: Version 11
Hard Drive: 5 GB available space
Additional Notes: Supported chipsets: NVIDIA 470 GTX or greater; Intel 4000 or greater. Laptop versions of these chipsets may not be supported. Updates to your video and sound card drivers may be required.



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows 7 SP1
Processor: 3.40 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: DX11 with Feature Level 11
DirectX: Version 11
Hard Drive: 5 GB available space
Additional Notes: Supported chipsets: NVIDIA 470 GTX or greater; Intel 4000 or greater. Laptop versions of these chipsets may not be supported. Updates to your video and sound card drivers may be required.


منبع: www.downloadha.com






















KICKASS 2
KICKASS-2-screenshots-01-small.jpg
KICKASS-2-screenshots-02-small.jpg





بررسي بازي
Freedom Factory Studios که در کارنامه ي خود ساخت عنوان Young Justice: Legacy را دارد، به همراه کمپاني UIG Entertainment بازي اکشني را تحت عنوان Kickass 2 به بازار عرضه کرده اند. در اين بازي باوجود تاخير ?ماهه اي که در ريليز آن بوجود آمد، تغييراتي در آن رخ نداده و بازي يک روايت ساده و کلاسيک ضربتي را دارد که همانند بازي هاي مثل مورتال کامبت با حرکات پاياني خونين و انيميشن هايي که برگرفته از سري کميک ها و فيلم اصلي آن مي باشند همراه شده است. در اين بازي قهرمان اصلي داستان به نبرد با دشمنان خود خواهد پرداخت و موضوع خاصي در برگيرنده ي بازي نخواهد بود.

منبع: www.downloadha.com
 

ali_seraji

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 جولای 2012
نوشته‌ها
66
لایک‌ها
16
سلام من برنامه اکسل نداشتم که لست رو باز کم، خواستم بدونم ایا در لیست این بازی ها هست یا گر نیست برامه ای برای اضافه کردن به ارشیوت هست ا نه.
Runaway 2 The Dream of The Turtle
XIII 2004
Goin Downtown - post mortem
Agatha Christie And Then There Were None
A New Beginning Final Cut
Indigo Prophecy
World Series of Poker Tournament of Champions 2007
Agatha Christie Murder on the Orient Express
Undercover Operation Wintersun
max payne 3
Mafia 2 DLC Joes Adventures + Jimmy Vendetta
HomeFront
Relics Dark Hours
the cat lady
SAINTS ROW 3 + dlc
ممنون
تا مزاحمت بشم
 
Last edited:

ali_seraji

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 جولای 2012
نوشته‌ها
66
لایک‌ها
16
در صورت موجود بودنفیلم و سریال در ارشیو هم، لطفا لیست
منتظرم، مرسی
 
بالا