برگزیده های پرشین تولز

فروش بازی های PC روی هارد (جدید ترین عناوین)

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
فروش بازی های رایانه ای روی هارد
معرفی بازی NBA 2K20
حجم بازی: 78.8

@Game2Hard

NBA 2K20
NBA-2K20-Legend-Edition-pc-cover-largeTN.jpg

بررسي بازي
کمپانی ۲K سعی دارد تا همچنان ثابت کند که برترین شبیه ساز مسابقات بسکتبال در دستان این کمپانی است و با انتشار بازی NBA 2K20 یک بار دیگر آن را نشان دهد. بهترین کلاس های گرافیکی و گیم پلی، حالت های بازی جذاب و کنترل غیرموازی پلیرها و شخصی سازی های متعدد در نسخه ۲۰۲۰ ان بی ای استفاده شده است. نسخه ای که هم اکنون توسط گروه CODEX کرک شده، کامل ترین نسخه یعنی Legend Edition می باشد که متعلق به دوین وید (Dwyane Wade) است که اخیرا نیز در فصل گذشته بازنشسته شد. این اولین بار است که وید روی جلد یک بازی NBA 2K حضور داشته است. در ضمن، آنتونی دیویس نیز بر روی نسخه ی استاندارد این بازی عکسش قرار دارد که ستاره ی این روزهای تیم لس آنجلس لیکرز است. درهمین باره، دیویس گفته: “انتخاب شدن به عنوان چهره‌ی روی جلد بازی NBA 2K20 برای من بسیار با ارزش است و بازیکنان می‌توانند پاییز امسال بهترین بازی شبیه ساز ورزشی را تجربه کنند و تا آن زمان نمی‌توانم صبر کنم.”

NBA-2K20-Legend-Edition-screenshots-01-780x439TN.jpg
NBA-2K20-Legend-Edition-screenshots-02-780x439TN.jpg


قرار است ۳ ویژگی جدید به بازی اضافه شود. اما این موضوع که قرار نیست هسته‌ی اصلی بازی دچار تغییرات اساسی شود را مدنظر قرار دهید.

بخش بانوان (WNBA):
قرار است ترازوی بازی NBA 2K20 با اضافه شدن بخش بانوان به تعادل برسد. در حال حاضر از جزییات و گستردگی آن اطلاعات زیادی در دسترس نیست؛ آیا این بخش به صورت حالتی جداگانه در بازی قرار خواهد گرفت یا در تمام حالت‌های بازی می‌توان به این بخش دسترسی داشت؟ اگرچه که اولین مورد محتمل‌تر بوده و بیشتر مناسب این ویژگی است ولی برای رسیدن به پاسخ این پرسش، بایستی تا انتشار اطلاعات بیشتر در ماه‌های آینده صبر کنیم.

پیشرفت‌های سیستم دریبل:
توسعه‌دهندگان بازی ان بی ای ۲K20 به منظور پیشرفت مکانیزم‌های درون بازی ازجمله: «دریبل» و «حفظ توپ» قول داده‌اند تا فیزیک بازی را دچار پیشرفت سازند. همچنین پیشرفت‌هایی را در هوش مصنوعی بازیکنان شاهد خواهیم بود. به بیانی ساده‌تر باعث می‌شود تا گیم‌پلی بازی از حالتی خشک و شلخته (Clunky) فاصله داشته باشد.

حذف قابلیت هل دادن:
هل دادن بازیکنان هرگز به بازی NBA 2K20 باز نخواهد گشت؛ این مورد ویژگی جدیدی را به بازی اضافه نمی‌کند ولی موجب خوشحالی بسیاری از طرفداران می‌شود. همان طور که اطلاع دارید بسیاری از طرفداران از این ویژگی ناراضی بوده و وجود آن را در یک بازی شبیه‌ساز بسکتبال نمی‌خواهند.
منبع توضیحات: دانلودها، زومجی و گیم‌فا




@Game2Hard

سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows 7 64-bit, Windows 8.1 64-bit or Windows 10 64-bit
Processor: Intel® Core™ i3-530 @ 2.93 GHz / AMD FX-4100 @ 3.60 GHz or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GT 450 1GB / AMD® Radeon™ HD 7770 1GB or better
DirectX: Version 11
Storage: 80 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0x compatible Dual-Analog Gamepad: Recommended
Additional Notes: Initial installation requires one-time internet connection for Steam authentication; software installations required (included with the game) include DirectX and Visual C++ Redistributable 2012.

سیستم پیشنهادی:
OS: Windows 7 64-bit, Windows 8.1 64-bit or Windows 10 64-bit
Processor: Intel® Core™ i5-4430 @ 3 GHz / AMD FX-8370 @ 3.4 GHz or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 770 2GB / AMD® Radeon™ R9 270 2GB or better
DirectX: Version 11
Storage: 80 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
Additional Notes: Dual-analog gamepad


@Game2Hard


جهت اطلاع از بازی‌های اضافه‌شده و دریافت لیست بروز شده، به کانال تلگرام اطلاع‌رسانی بپیوندید:
کانال تلگرام
@Game2Hard

@Game2Hard
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
فروش بازی های رایانه ای روی هارد
معرفی بازی WRC 8 FIA World Rally Championship
حجم بازی: 21.1

@Game2Hard

WRC 8 FIA World Rally Championship
WRC-8-FIA-World-Rally-Championship-pc-cover-largeTN.jpg

بررسي بازي
بازی WRC 8 برای کنسول های نسل هشتم و کامپیوترهای شخصی منتشر شد. این بازی دارای ۵۲ تیم، ۱۴ کشور و بیش از ۱۰۰ مرحله است. افزون بر محیط های گرافیکی جدید و بسیار متنوع، آب و هوای متفاوت و بسیار خیره کننده را در این بازی تجربه خواهید کرد. توسعه این بازی بدست KT Racing بوده و Bigben Interactive انتشار آن را بدست داشته است. علی رغم اطلاعات پیشین، این بازی در انحصار فروشگاه اپیک استور است تا بار دیگر قدرت را از چنگال استیم خارج کرده و بازی را با قیمت ارزان تری در اختیار گیمرها قرار بدهد. بخش Solo Mode به صورت کامل بازنویسی شده تا چالش های جدیدی در اختیار شما بگذارد. حالت کریر واقع گرایانه تر شده است. بخ هاش متعددی برای بحث های داخلی و رانندگان مسابقات WRC در نظر گرفته شده که می توان به مدیریت فعالیت ها در بین مسابقات، تحقیق و بهبودهای علمی برای عملکرد بهتر ماشین مسابقه ای، استخدام و مدیریت خدمه ی تیم (شامل مکانیک ها، مهندسین، دکترها، تیم آب و هوایی، مدیر مالی، مدیر ارتباطات) و سایر موضوعات اشاره کرد.

WRC-8-FIA-World-Rally-Championship-screenshots-01-780x439TN.jpg
WRC-8-FIA-World-Rally-Championship-screenshots-02-780x439TN.jpg


حالت سیستم آب و هوایی پویا شامل باران، برف و طوفان های سهمگین برای بازی WRC 8 شبیه سازی شده است تا بتواند اثرگذاری این فرنچایز را برای طرفدارانش بیش از پیش کند. شما باید ماشین خود را برای هر یک از پیست های مسابقه ای به طور مجزا و اختصاصی تیونینگ کنید، لاستیک های مناسب را انتخاب کرده و مدیریت منابع را به درستی انجام دهید تا در مسیرهای دشوار و طولانی این مسابقات بتوانید پیروز شوید. شما باید تیم پیش بینی آب و هوایی حرفه ای را استخدام کنید تا تصمیمات شما دچار مشکل نشوند! درنظر گرفتن تاثیرات آب و هوایی بر روی پیست های مسابقه را می توان یکی از مهم ترین عوامل بهبودیافته در بازی WRC 8 دانست که پیش از این سری، با این دقت طراحی نشده بودند.




@Game2Hard

سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows® 7 64bits (Requires a 64-bit processor and operating system)
Processor: Intel Core i3-2100 or AMD FX-4350
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 650 2GB or ATI Radeon HD 5870 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 19 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Soundcard

سیستم پیشنهادی:
OS: Windows 10 64-bit (Requires a 64-bit processor and operating system)
Processor: Intel Core i5-6600 or AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060 3GB or Radeon RX 580 4GB
DirectX: Version 11
Storage: 19 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Soundcard


@Game2Hard


جهت اطلاع از بازی‌های اضافه‌شده و دریافت لیست بروز شده، به کانال تلگرام اطلاع‌رسانی بپیوندید:
کانال تلگرام
@Game2Hard

@Game2Hard
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
فروش بازی های رایانه ای روی هارد
معرفی بازی Gears 5
حجم بازی: 61.2

@Game2Hard

Gears 5
Gears-5-pc-cover-largeTN.jpg

بررسي بازي
بازی Gears 5 در بخش داستانی خود به‌خوبی می‌تواند مخاطب را سرگرم کند و گیم‌پلی بازی، با تمام تغییرات خود هنوز یک بخش جذاب و سرگرم کننده است.
پس از Halo، مجموعه Gears of War را می‌توان مهم‌ترین و پرمخاطب‌ترین مجموعه انحصاری برای مایکروسافت دانست که از گذشته تابه‌امروز، هواداران زیادی را جذب بازی‌های ویدیویی کرده است. وجود مبارزات هیجا‌ن‌انگیز و نفس‌گیر به‌همراه گان‌پلی معرکه و دوس‌داشتنی، مواردی بودند که سری Gears of War، در آن اسم و رسمی را برای خود به دست آورده بود. پس از تمام شدن سه‌گانه اول، به‌نظر می‌رسید داستان لوکاست‌ها از بین رفته است و دیگر خطری سرزمین Sera را تهدید نمی‌کند. پس از آن سه‌گانه و رها کردن این سری توسط کلیف بیلزینسکی، مخاطبان با خود می‌گفتند که دیگر Gears of War را باید به‌خاطره‌ها سپرد، اما استودیو کوالیشن (The Coalition) با نسخه چهارم یک سه‌گانه دیگر را آغاز کرد.
بازی Gears of War 4 شاید همانند نسخه‌های پیشین خود نبود و از نظر داستانی یک پیش درآمد ساده به‌حساب می‌آمد، اما هنوز مشخصات ناب مجموعه Gears of War را در خود جای داده بود. پس از معرفی Gears 5، همه مخاطبان و هواداران این بازی بیش‌ازپیش می‌خواستند بدانند سرنوشت نسل جدید جنگجویان در دومین نسخه از سه‌گانه دوم به‌کجا می‌رسد. ‌گیرز 5، جدیدترین نسخه از مجموعه Gears of War، روانه بازار شده است تا مخاطبان را با مارکوس فینیکس، کیتلین دیاز، جیمز فینیکس و دلمونت واکر وارد یک ماجراجویی دیگر کند. Gears 5 را می‌توان یک نسخه متفاوت و سرگرم کننده نسبت‌به آن‌چه که تابه‌امروز از این سری تجربه کرده‌اید دانست که مشکلات مخصوص‌به خود را هم دارد.

داستان این نسخه روایت‌گر تلاش کیت برای پیدا کردن سرمنشا توهمات و چیزهایی است که در ذهن خود می‌بیند. نسخه‌ی چهارم در جایی تمام شد که رینا، مادر کیتلین، قبل از مرگ گردنبندی را به او داد که متعلق به مادربزرگ کیت بوده است. درواقع این گردنبند که در یک طرف آن نماد لوکاست‌ها حک شده، مطعلق به میرا، ملکه لوکاست‌ها، بوده است که در Gears of War 3 به‌دست مارکوس فینیکس کشته شد. پس از آن زمان کیت مدام مواردی را در ذهن خود می‌بیند که حال‌وروز او را به‌هم ریخته است. چشم‌اندازهایی از لوکاست‌ها، Swarmها و صدایی مرموز که از برگزیده بودن وی و خطرناک بودن انسان‌ها صحبت می‌کند. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که جیمز فینیکس به‌همراه تیم خود در حال انجام تحقیق برای COG است و در ادامه، اتفاقی بزرگ باعث می‌شود تا کیت عزم خود را جزم کند تا سرمنشا صدای داخل ذهن خود را پیدا کند.
یکی از موارد مثبت داستان گیرز 5، داستان‌سرایی و کنار هم قرار دادن پازل‌های بازی است
کیت، قهرمان اصلی Gears 5، وارد ماجراجویی خطرناکی می‌شود تا جواب سؤال‌های خود را پیدا کند. یکی از موارد مثبت داستان گیرز 5، داستان‌سرایی و کنار هم قرار دادن پازل‌های بازی است. در سه‌گانه اول توضیحاتی در مورد نحوه به‌وجود آمدن لوکاست‌ها و اینکه چرا ملکه لوکاست‌ها درواقع یک انسان است، ارائه شد، اما هیچ‌وقت به‌طور دقیق گفته نشد که چرا لوکاست‌ها به‌وجود آمده‌اند. داستان گیرز 5 و روایت داستانی خاص آن به‌خوبی این موارد را توضیح می‌دهد و درست زمانی‌که حس می‌کنید وارد آخرین نبرد خواهید شد، تیم سازنده شما را در فهرست انتظار برای قسمت ششم قرار می‌دهد. به‌عبارتی Gears of War 4، شروع یک اتفاق جدید و به‌وجود آمدن نسل جدید دشمنانی بود که در گذشته به‌ظاهر از بین رفته بودند. Gears 5 دلایل رخ دادن این اتفاقات و سرمنشا همه مشکلات را توضیح می‌دهد. ازاین‌رو نبرد اصلی و از بین رفتن Swarmها به Gears 6 منتقل می‌شود.

Gears-5-screenshots-01-780x439TN.jpg
Gears-5-screenshots-02-780x439TN.jpg

بااین‌حال نحوه تمام شدن بازی، اصلا چیزی نیست که جواب سوالات شما را در طول بازی ندهد، بلکه به‌خوبی کیتلین به‌جواب‌هایی که در این مدت به‌دنبال آن بوده است، می‌رسد. البته اشاره کنم که کوالیشن می‌توانست با یک اکت اضافه‌تر، داستان بازی را تمام کند، اما به‌نظر می‌رسد برنامه‌های ویژه‌ای از نظر داستانی برای نسخه ششم تدارک دیده‌اند. مورد بعد که داستان Gears 5 را خاص جلوه می‌دهد، شخصیت‌پردازی کاراکترهای بازی است. کیتلین نسبت به نسخه چهارم پخته‌تر شده است. درگذشته وی یک دختر احساسی و بی‌منطق بود که فقط می‌خواست مادر خود را پیدا کند، اما در نسخه پنجم، از ابتدا با یک جنگجو روبه‌رو می‌شویم؛ جنگجویی که هنوز کمی احساسی است، اما اتفاقات بازی دست‌به‌دست هم می‌دهند تا بتواند به‌تمام مشکلات چیره شود و آن‌ها را حل کند. در آن سوی میدان جیمز هم وارد داستانی جدید می‌شود و مدام در حال تلاش برای ازبین‌بردن اشتباهی است که در گذشته انجام داده است.
کوالیشن توسط شخصیت‌پردازی کیتلین، دلموند و جیمز سعی دارد یک داستان چند رشته‌ای را روایت کند که به یکدیگر مرتبط هستند
به‌عبارتی کوالیشن توسط شخصیت‌پردازی کیتلین، دلموند و جیمز سعی دارد یک داستان چند رشته‌ای را روایت کند که به یکدیگر مرتبط هستند. دراین‌میان کاراکترهای جدیدی هم مثل Fahz وارد داستان می‌شوند تا تیم قهرمان‌های Gears 5 بیش‌ازپیش گسترش پیدا کند. در مورد شخصیت‌پردازی کاراکتر منفی هم نمی‌توان توضیحی را ارائه کرد، زیرا اسپویل می‌شوید؛ اما بدانید که کوالیشن به‌خوبی توانسته است در این بخش مخاطب را شگفت‌زده کند! جدا از بخش داستانی، کوالیشن سعی کرده به‌واسطه گیم‌پلی Gears 5 یک تجربه متفاوت و جدید را ارائه دهد. اکت اول و چهارم بازی، ساختاری مشابه‌به سایر نسخه‌های Gears of War دارد؛ جایی‌که تعدادی مأموریت اصلی را پشت سر می‌گذارید و محیط هم تنها یک راه اصلی دارد. این در حالی است که اکت دوم و سوم، به‌کل ساختار متفاوتی دارند. استودیو کوالیشن برای متنوع‌تر کردن گیم‌پلی، از یک محیط جهان باز به‌همراه مأموریت‌های فرعی استفاده کرده است. متاسفانه اصلی‌ترین مشکل گیرز 5 مأموریت‌های فرعی است. مأموریت‌های فرعی این بازی تنها به پاکسازی یک‌سری محیط مشابه ختم می‌شود و تنوع خاصی ندارند.
کوالیشن می‌توانست با طراحی مناسب‌تر و متنوع‌تر مراحل فرعی، تجربه‌ی کامل‌تری را ارائه دهد؛ موردی که در مراحل و مأموریت‌های اصلی به‌خوبی مشاهده می‌شوند و حس‌وحال یک اکشن واقعی را به‌مخاطب القا می‌کنند. تنها موردی‌که شما را مشتاق انجام مأموریت‌های فرعی می‌کند، پاداشی است که دریافت می‌کنید. یکی دیگر از تفاوت‌های این نسخه با نسخه پیشین، وجود کاراکتری به‌نام جک است. جک درواقع یک ربات همراه است که مهارت‌های مختلفی را در اختیار تیم قرار می‌دهد. برای مثال ازطریق Flash می‌توانید دید دشمنان را از بین ببرید یا ازطریق مهارت Cloak، خود را نامرئی کنید. درطول بازی بازیکن با برداشتن منابع مورد نظر، می‌تواند مهارت‌های پشتیبان، تهاجمی و ویژگی‌های اصلی این ربات را ارتقا دهد. مهارت‌های جک که آن‌ها را در طول داستان بازی کسب می‌کنید، باعث می‌شوند تا بازیکن بتواند شیوه‌های مبارزه‌ای متفاوتی را برای خود به‌وجود بیاورد. نوع ساختار و طراحی هر مهارت هم به‌گونه‌ای است که می‌توانند در شرایط مختلف تاثیر گذار باشند و شما را از مرگ نجات دهند یا روند کشتن دشمنان را ساده‌تر کنند. برای مثال ازطریق مهارت نامرئی شدن جک می‌توانید بعضی از مبارزات را به‌صورت مخفی‌کاری پشت‌سر بگذارید. همچنین یک ارتقا هم وجود دارد که تنها با انجام مأموریت‌های فرعی به‌دست می‌آید. به‌عبارتی پاداش این مراحل، آزاد شدن ارتقای ویژه هر مهارت است.

مهارت‌های تدافعی و تهاجمی جک باعث شده‌اند تا شیوه‌های مبارزه‌ای متفاوتی به‌وجود آید
جدا از این مورد، ترکیب جهان باز Gears 5 با مراحل اصلی به‌شما این اجازه را می‌دهد تا هر زمان که خواستید، مبارزات خود را آغاز کنید. این در حالی است که اکت اول و چهارم، اصلا اینگونه نیست و پس از هر سکوت و محیطی آرام، یک مبارزه نفس‌گیر برای شما درنظر گرفته شده است. جذابیت گشت‌وگذار در جهان بازی زمانی روی واقعی خود را نشان می‌دهد که پای وسیله نقلیه Skiff به‌وسط می‌آید. اسکیف وسیله‌ای ترکیبی از اسکیت و اسنوموبیل است که با یک بادبان کار می‌کند. در ادامه بازیکن می‌تواند ازطریق این وسیله نقلیه به هرجای نقشه بازی سفر کند؛ بدون اینکه بخواهد مأموریت اصلی یا فرعی خاصی را انجام دهد. گان‌پلی هم مورد دیگری است که لذت مبارزات Gears 5 را دوبرابر می‌کند. آن هم زمانی‌که سلاح‌های جدیدی به بازی اضافه شده‌اند و ازطریق آن‌ها می‌توانید عطش خود را برای سلاخی کردن Swarmها و سایر دشمنان بازی، خاموش کنید.
بخش کمپین بازی جدا از حالت تک‌نفره، به‌صورت مشارکتی تا سقف سه بازیکن هم قابل بازی است. نکته‌ی جالب این است که نفر سوم در نقش جک ظاهر می‌شود و باید پشتیبان تیم خود باشد. به‌عبارتی اگر در نقش جک قرار بگیرید، دیگر نیازی نیست که کاراکترهای اصلی از مهارت‌ها استفاده کنند، بلکه این شما هستید که از آن‌ها در موقعیت‌های مختلف استفاده می‌کنید. حتی می‌توانید در حالت تک‌نفره، بازی را در نقش جک تجربه کنید و یک تجربه متفاوت را کسب کنید. کمپین Gears 5 با چهار اکت که هرکدام شامل چند مرحله و مأموریت‌های اصلی و فرعی مختلفی می‌شود، می‌تواند بین ۱۵ الی ۱۸ ساعت شما را سرگرم کند. کوالیشن درکنار بخش کمپین از سه حالت مختلف دیگر هم استفاده کرده تا تجربه‌ی عمیق‌تر و کامل‌تری را ارائه دهد. اسکیپ (Escape)، اولین حالتی است که شما را مشتاق به‌تجربه می‌کند؛ زیرا برای اولین‌بار است که در سری Gears of War، شاهد یک حالت فرار هستیم.

حالت Escape جزو آن دسته از حالت‌هایی است که تنها برای چند ساعت می‌تواند شما را سرگرم کند و پس از آن به یک حالت خسته کننده تبدیل می‌شود
اسکیپ در حالت عادی دارای چهار نقشه مختلف است و بازیکنان به‌صورت کوآپ سه‌نفره می‌توانند آن را تجربه کنند. ساختار بازی بدین شکل است که باید از دست Swarmها فرار کنید. همچنین یک بخش ساخت نقشه هم برای بازیکن درنظر گرفته شده تا بتواند نقشه مورد علاقه خود یا سایر بازیکن‌های جهان Gears 5 را تجربه کند. متاسفانه حالت اسکیپ جذابیت لازم را ندارد. شاید برای چند ساعت ابتدایی تجربه‌ی این حالت سرگرم کننده باشد، اما یک روند خسته کننده و تکراری را به‌خود می‌گیرد؛ مخصوصا زمانی‌که آن‌ را به‌تنهایی تجربه می‌کنید. سایر بازیکن‌های تیم شما تنها به یک مورد فکر می‌کنند و آن هم فرار است و کار تیمی و کشتن دشمنان، معنی ندارد. ازاین‌رو امکان دارد پس از کلی تلاش شما در بازی، آن‌ها توجهی به خروج شما از نقشه نداشته باشند و بدون شما، بازی را کامل کنند. دراین‌صورت امتیاز آن مرحله را به‌صورت کامل دریافت نمی‌کنید!
کاراکترهای حالت هورد هرکدام مهارت‌های مخصوص‌به خود را دارند که می‌توانند در طول بازی تأثیرگذار باشند
حالت هورد (Horde) هم در بازی Gears 5 دستخوش تغییرات شده است. در Gears of War 4 شاید این حالت جذابیت لازم را نداشت، اما کوالیشن تغییراتی را در این نسخه اعمال کرده که جذابیت بازی را بالاتر می‌برد. حال کاراکترهای حالت هورد هرکدام مهارت‌های مخصوص‌به خود را دارند. برای مثال زمانی‌که کیل‌استریک‌ها فعال می‌شوند، اگر جیمز فینیکس را برداشته باشید، می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید. این درحالی است که کاراکتر کیتلین دیاز می‌تواند نامرئی شود و دشمنان را به‌صورت مخفیانه از بین ببرد. جدا از این موارد، پرک‌های مختلفی هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده است. پس از کشتن دشمنان در هر موج (Wave)، می‌توانید از روی جنازه آن‌ها آیتم‌هایی را بردارید و در ادامه از آن‌ها برای خریدن و تقویت چهار پرک مختلف استفاده کنید. این پرک‌ها رفته رفته به شما کمک می‌کنند که شرایط مساعدتری را در موج‌های بالاتر تجربه کنید. همچنین درجه‌سختی‌هایی هم برای حالت اسکیپ و هورد درنظر گرفته شده است که هرکدام از آن‌ها به‌نحوی قدرت دشمنان را بالاتر می‌برد، امتیاز و پاداشی که کسب می‌کنید هم ارزشمندتر از گذشته می‌شود.

آخرین حالت Gears 5 هم مربوط‌به بخش چندنفره‌ی بازی می‌شود که ورسوس (Versus) نام دارد. در این بخش بازیکنان می‌توانند درکنار دوستان خود و حالت‌های مختلف، تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنند. بخش چندنفره‌ی Gears of War همیشه یکی از نقاط قوت این سری به‌حساب می‌آمد و نسخه پنجم هم از این قاعده مستثنا نیست. کوالیشن تغییراتی هم در میزان آسیب‌رسانی و نحوه کارکرد بعضی از سلاح‌های بازی نظیر Gnasher یا لنسر به‌وجود آورده است تا شاهد یک تعادل میان سلاح‌های بازی باشیم. اگر عشق کشتن سایر بازیکنان با Gnasher هستید، حالت Team Deathmatch بهترین گزینه برای شما است، اما اگر به‌دنبال حالتی برای کار تیمی می‌گردید، King of the Hill می‌تواند حسابی شما را سرگرم نگه دارد. مسابقات بخش چندنفره هم به دوحالت رنکد و معمولی تقسیم می‌شود. از نظر کیفیت سرور و سیستم مچ‌میکینگ هم ساختار بازی به‌گونه‌ای است که بازیکنان می‌توانند هر سه حالت چندنفره را بدون لگ و تأخیر تجربه کنند و پینگ هم معمولا در سطح مطلوبی قرار دارد. ساختار مسابقات رنکد هم به‌گونه‌ای است که بازیکنان براساس مهارت و رتبه‌ای که در آن قرار دارند، درکنار یکدیگر یا مقابل هم قرار می‌گیرند.
کوالیشن برای به‌رخ کشیدن قدرت آنریل انجین 4 و گرافیک بصری گیرز 5، از میان‌پرده‌های سینمایی مختلفی استفاده کرده است که از نظر بصری جذابیت بالایی دارند
کوالیشن در Gears 5 سعی کرده استفاده بسیار خوبی از موتور گرافیکی آنریل انجین 4 برای خلق جلوه‌های بصری بازی داشته باشد که در این کار موفق بوده است. از نظر بصری، گیرز 5 درسطح بسیار خوبی قرار دارد. نورپردازی‌ها، افکت‌های حاصل از انفجارها و تیراندازی مواردی هستند که بازی را از نظر بصری زیبا کرده است. همچنین طراحی کاراکترها و جزئیات چهره آن‌ها در سطح بسیار خوبی قرار دارد. از نظر طراحی دشمنان، گیرز 5 دارای مواردی مثل پانسر و اسنچرها است که از نسخه پیشین وارد گیرز 5 شده‌اند. این در حالی است که تعدادی دشمن جدید هم برای شما درنظر گرفته شده است تا بیش‌ازپیش به‌چالش کشیده شوید. در بخش گیم‌پلی کمی در مورد مراحل و طراحی‌های آن‌ها صحبت شد. شاید مأموریت‌های فرعی طراحی خوبی نداشته باشند، اما مأموریت‌های اصلی حسابی شما را سرگرم می‌کنند و طراحی محیط‌های بازی هم راضی کننده هستند و هرکدام ویژگی‌ها و چالش‌های مخصوص‌به خود را دارند. همچنین بازی روی کامپیوتر به‌خوبی بهینه است و با‌توجه‌به سیستم پیشنهادی این بازی، می‌توانید تجربه‌ی خوبی را کسب کنید. جدا از این موارد کوالیشن برای به‌رخ کشیدن قدرت آنریل انجین 4 و گرافیک بصری گیرز 5، از میان‌پرده‌های سینمایی مختلفی استفاده کرده است که از نظر بصری جذابیت بالایی دارند.

رامین جوادی، در گیرز 5 توانسته است از تمامی پتانسیل خود برای خلق موسیقی‌های گوش‌نواز استفاده کند و بخش موسیقی Gears 5 را به یکی از نقاط قوت آن تبدیل کند. نکته جالب اینجا است که بعضی از آهنگ‌ها حس‌وحال «بازی تاج و تخت» را به مخاطب القا می‌کند. از نظر صداگذاری هم کوالیشن از افکت‌های صوتی بسیار خوبی برای سلاح‌های بازی و دشمنان استفاده کرده است. همچنین در طول انجام مأموریت‌ها و گشت‌وگذار در جهان بازی، شاهد ردو‌بدل شدن دیالوگ‌هایی میان کاراکترها هستیم که لحظات خوبی را به‌وجود می‌آورد. Gears 5 دست به تغییراتی زده است که بعضی از آن‌ها خوب واقع شده‌اند و بعضی دیگر نتوانسته‌اند آنطور که باید و شاید خودی نشان دهند. بااین‌حال جدیدترین نسخه از مجموعه Gears of War می‌تواند لحظات خوبی را برای شما در بخش چندنفره به‌وجود بیاورد و یک داستان درگیر کننده با لحظات غافل‌گیر کننده‌ای را ارائه می‌دهد.
منبع: وب‌سایت زومجی

@Game2Hard

سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 64-bit, Windows 10 64-bit
Processor: AMD FX-6000 series | Intel i3 Skylake
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon R9 280 | NVIDIA GeForce GTX 760 (Windows 10) | NVIDIA GeForce GTX 1050 (Windows 7)
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 80 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: AMD Ryzen 3 | Intel i5 Skylake
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 570 | NVIDIA GeForce GTX 970 (Windows 10) | NVIDIA GeForce GTX 1660ti (Windows 7)
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 80 GB available space
Sound Card: DirectX compatible


@Game2Hard


جهت اطلاع از بازی‌های اضافه‌شده و دریافت لیست بروز شده، به کانال تلگرام اطلاع‌رسانی بپیوندید:
کانال تلگرام
@Game2Hard

@Game2Hard
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
فروش بازی های رایانه ای روی هارد
معرفی بازی GreedFall
حجم بازی: 19

@Game2Hard

GreedFall
GreedFall-pc-cover-largeTN.jpg

بررسي بازي
گریدفال ساخته استودیوی اسپایدرز با ارائه داستانی زیبا، گرافیکی چشم نواز ولی مبارزات سطحی توانسته محصولی متوسط ارائه دهد.
بازی‌های نقش‌آفرینی از دیرباز طرفداران منحصر‌به‌فرد خود را داشته‌اند. اینکه بتوانید یک شخصیت را از ابتدا آنطور که دل‌تان می‌خواهد بسازید، اداره کنید و پیشرفتش را دنبال کنید موضوعی است که تنها به‌لطف بازی‌های نقش‌آفرینی تجربه کرده‌ایم. بااین‌حال، به‌ویژه در ایران آنچنان شاهد علاقه بازیکنان به محصولات نقش‌آفرینی نیستیم. دلیل موضوع شاید از عدم تسلط بسیاری از گیمرها به زبان انگلیسی و در راستای آن نبود پشتیبانی از زبان فارسی برای درک بهتر داستان نشات بگیرد. دلیل این عدم استقبال هرچه که است، هنوز هم بازی‌های نقش‌آفرینی نقش مهمی را در صنعت بازی‌های ویدیویی ایفا می‌کنند تا جایی که مجموعه بازی The Witcher، ساخته سی‌دی پراجکت رد توانست درکنار فروش میلیونی، تحسین منتقدان را نیز برانگیزد. اما استقبال از بازی‌های بزرگ همواره توسعه‌ بازی‌های مشابه را توسط توسعه‌دهندگان مختلف به همراه داشته است. بازی گریدفال دقیقا محصولی با الهام از The Witcher است که سعی دارد تا از برخی جهات تجربه‌ای قابل قبول را برای بازیکنان رقم بزند، هرچند در این کار مشکلات زیادی را پیشروی خود می‌بیند. ایراداتی که به‌ویژه در گیم‌پلی خودنمایی می‌کند و تا جایی پیش‌ می‌رود که بعد از حدود ۲۰ ساعت از مبارزات خسته می‌شوید و می‌دانید که بازی دیگر چیزی برای رو کردن ندارد.
گریدفال مجموعه‌ای از داستان‌ها است. داستان بیماری، داستان کودکی که از خانواده‌اش دور شده، ماجراجویی چند تاریخ‌نگار یا حتی داستان یک دکتر تقلبی! بازی گریدفال مجموعه‌ای از روایت‌ها را در گروه‌های مختلف بازگو می‌کند جایی که شما باید به‌عنوان یک دیپلمات با سیاست گاهی حقیقت را بگویید، گاهی دشمنی را به جان بخرید یا با دروغ هدیه‌ای دریافت کنید. البته که هر دروغی بالاخره می‌تواند تاوانی داشته باشد که باید از قبل خودتان را برای آن آماده کرده باشید. گفت‌وگو بنیه‌ی گریدفال است و طبیعتا برای داشتن تجربه‌ای بی نقص باید به یکی از زبان‌هایی که بازی از آن‌ها پشتیبانی می‌کند تسلط داشته باشید. داستان‌سرایی گریدفال فارغ از دیالوگ‌های پر رمز و رازش در چند فاز روایت می‌شود. هرچند مأموریت‌های اصلی سعی دارند تا روایتی پیوسته را بازگو کند، اما این درحقیقت مأموریت‌های فرعی هستند که پیشینه‌ی هر یک از شخصیت‌ها را برملا می‌کنند. گریدفال پیرامون جزیره‌ای خیالی به نام Teer Fradee روایت می‌شود. بعد از شیوع بیماری ناشناخته‌ در شهر «سرین»، شخصیت اصلی داستان که یک دیپلمات از خاندان دی ساردِ (De Sardet) است مجبور می‌شود تا به‌دنبال را‌ه‌حل درمان بیماری به جزیره‌ای به نام Teer Fradee سفر کند، سفر دی سارد البته که بدون پستی و بلندی نیست و بازی توانسته با گنجاندن ان‌پی‌سی های مختلف بازیکنان را در ماجراجویی پرگفتگویی وارد کند. پرگفتگو از این جهت که به‌عنوان یک بازی نقش‌آفرینی، گریدفال سعی دارد تا نه‌تنها توازنی را میان گیم‌پلی، اکشن و مبارزه ایجاد کند بلکه با داستان‌سرایی خاص خودش انتخاب‌های گوناگونی را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد. حضور انواع و اقسام افراد از گروه‌های متفاوت که هرکدام خواسته‌هایی در راستای فرهنگ و روابط‌شان دارند، باعث شده است تا در ماجراجویی دی سارد همواره سعی کنید تا تعادل را میان گروه‌ها یا به اصطلاح فکشن‌ها برقرار کنید.
داستان گریدفال پیرامون بیماری مهلکی روایت می‌شود که باعث مرگ بسیاری از افراد شده است
استودیو فرانسوی اسپایدرز توانسته داستانی چند لایه را به خوبی درکنار یکدیگر روایت کند. داستان بازی در سه شاخه بازگو می‌شود: مأموریت‌‌های اصلی، مأموریت‌های فرعی و درخواست‌هایی که افراد گروه شما دارند. با ورود به جزیره Teer Fradee، کنستانتین دی ارسه، پسر عموی دی سارد وظیفه اداره شهر «نیو سرین» را برای رفع مشکلات گروه‌ها و مدیریت جزیره برعهده می‌گیرد. گریدفال روایتی آرام به‌ویژه در ابتدای آغاز بازی دارد. پیش درآمد بازی نزدیک به سه ساعت شما را با برخی شخصیت‌‌های کلیدی آشنا می‌کند جایی که می‌توانید بدون انجام برخی مأموریت‌های جانبی مراحل پیش درآمد را به اتمام برسانید و سوار بر کشتی گروه Naut‌ها به سمت جزیره تییر فردی حرکت کند. خط داستانی بازی از آشنایی شما با هریک از ۶ گروه آغاز می‌شود و به مرور باید با دیپلماسی مشکلات هرکدام از آن‌ها را رفع کنید و با سیاست پشتیبانی این گروه‌ها را به‌دست بیاورید.
GreedFall-screenshots-01-780x439TN.jpg
GreedFall-screenshots-02-780x439TN.jpg

خوشبختانه اسپایدرز توانسته در روایت داستانی پیوسته اما با نقطه عطف‌‌های مختلف برای رقم زدن پایان‌های متفاوت موفق عمل کند. گریدفال بی‌شک در حد و اندازه بازی‌های شناخته شده سبک نقش‌آفرینی نظیر سری ویچر یا الدر اسکرول نیست، اما در جایگاه خود توانسته موفق عمل کند. بازی دارای ۶ گروه مختلف از جمله گروه مذهبی تلیم (Theleme)، بریج الاینس‌ها، ساکنین بومی جزیره، کانگریگیشن‌های تاجر، کوین گاردهای نگهبان و نوت‌های (Naut) دریادار است که هرکدام پیشینه‌ای گره خرده به یکدیگر دارند و همین پیشینه، باعث نبردها یا رفاقت‌های متفاوتی میان آن‌ها شده است. به‌عنوان مثال بریج الاینس‌ها نسبت به سایر گروه‌ها در جنگ مستقیم با افراد بومی جزیره هستند اما تلیم‌ها سعی دارند تا با سیاست ارتباطی متعادل را با بومی‌های جزیره برقرار کنند. همین شباهت‌ها است که باعث می‌شود تا بازی در فازهای مختلف گاهی شما را شوکه کند.
بااین‌حال فارغ از داستان چندلایه بازی، درحقیقت این دیالوگ‌های نه چندان سرگرم‌کننده است که به پیشروی بازیکن ضربه می‌زند. باتوجه‌به اهمیت موضوع سیاست، به هیچ عنوان شاهد گفتگوهای حاوی هرگونه طنز مشابه آنچه در ویچر ۳ شاهد آن بودیم، نیستیم. در نتیجه گفت‌وگو‌های طولانی مدت بازی عاری از هرگونه جذابیت هستند و به ندرت شاهد گفتگویی جذاب میان شخصیت‌‌ها خواهید بود. تداوم گفتگوهای خشک بازی مانعی جدی برای همذات‌پنداری با شخصیت‌های بازی است و متاسفانه گریدفال نتوانسته از بعد شخصیت پردازی آنطور که باید شخصیت‌هایی ماندگار رو خلق و معرفی کند. نتیجه محصولی است که تمرکز ویژه‌ای روی گفتگوها دارد، اما نمی‌تواند از پتانسیل آن برای داستان‌سرایی به‌یاد ماندنی استفاده کند. یکی از مهم ترین نقاط قوت بازی اما همراهی شخصیت‌های مختلف در تیمی سه نفره است. به این ترتیب در هر لحظه بازی باید حتما دو شخصیت از پنج شخصیت قابل انتخاب را همراه خود داشته باشید. فارغ از کمکی که این شخصیت‌ها در مبارزات دارند، مهم‌ترین ویژگی‌ بخش داستانی بازی دخالت‌های هریک از این شخصیت‌ها در گفتگوی دی سارد با ان‌پی‌سی‌ها است.
هر یک از شخصیت‌های همراه دی سارد از یکی از فکشن‌های بازی هستند. به‌عنوان مثال درحالی‌که پتروس از گروه تِلِیمِ با صحبت‌های سنجیده خود همیشه دی سارد را نصیحت می‌کند. افرا از گروه بریج الاینس‌ها بیشتر با بینش قدرتمند خود می‌تواند به شما در شناسایی دلیل مرگ افراد مختلف تنها با نگاه کردن به جسد آن‌ها کمک کند. این موضوع در مورد وسکو از گروه Naut، کورت از گروه Coin Guard و سیورا از گروه نیتیو یا همان بومی‌های جزیره نیز صدق می‌کند و هرکدام بسته به فرهنگ و پیشینه گروهی که در آن بوده‌اند، در گفتگوها تاثیر مثبت یا منفی می‌گذارند. به‌عنوان مثال باتوجه‌به جنگ خونباری که میان بریج الاینس‌ها و بومی‌های جزیره در جریان است، در صورتی که در مأموریت بریج الاینس‌ها، سیورا را همراه کنید شاهد دخالت‌های احساسی او خواهید بود که تاثیر منفی در به نتیجه رسیدن خواسته نهایی دی سارد می‌گذارد. این موضوع کاملا در رابطه با سایر افراد گروه نیز صادق است و همین ویژگی باعث می‌شود تا قبل از هر مأموریت به روی انتخاب شخصیت‌های تیم‌تان دقت کنید.
فارغ از دیالوگ‌هایی که انتخاب می‌کنید انتخاب هرکدام از همراهان، در نتیجه نهایی مأموریت تأثیرگذار است
البته حضور شخصیت‌ها تنها به دیالوگ‌ها یا مبارزه خلاصه نمی‌شود. هر یک از آن‌ها در جریان بازی باتوجه‌به رخدادها از دی سارد درخواست کمک می‌کنند. درخواست‌هایی که البته پیشینه‌ی شخصیت‌ها را برملا می‌کند و به شما فرصت می‌دهد تا بهتر با پیشینه‌ی هر کدام از آن‌ها و حتی خودتان آشنا شوید. داستان چندلایه گریدفال را می‌توانیم جذاب بدانیم اما ناتوانی سازندگان در نگارش دیالوگ‌هایی درخور این جذابیت، باعث شده است تا داستان گریدفال به‌ویژه در زمینه شخصیت‌پردازی نتواند تمام پتانسیل‌‌اش را به نمایش بگذارد. بااین‌حال هنوز هم بازی میان‌پرده‌های زیبایی دارد و توانسته سازوکار گیم‌پلی را در ارتقاء توانایی دی سارد با تاثیر این ارتقاء در دیالوگ‌ها به خوبی پیاده کند. فرضا در صورتی که تمرکز خود را روی افزایش توانایی‌های بدنی دی سارد بگذارید و توجه چندانی به مهارت‌های گفتگوی این شخصیت نداشته باشید، در بسیاری از بزنگاه‌ها با مشکل روبه‌رو می‌شوید و نمی‌توانید ان‌پی‌سی‌ها را برای یاری رساندن به خود راضی کنید.
این در حالی است که گیم‌پلی در جای جای بازی سعی دارد تا شما را محدود کند. با افزایش سطح می‌توانید سه ویژگی‌ دی سارد از جمله استعداد، جنبه‌های شخصیتی و مهارت‌ها را ارتقاء دهید. درحالی‌که با افزایش هر سطح امکان ارتقاء یک مهارت فراهم شده است، جنبه‌های شخصیتی و استعداد دی سارد تنها بعد از چند سطح افزایش دردسترس قرار می‌گیرند. در نتیجه باید مراقب ارتقاء استعداد یا جنبه‌های شخصیتی باشید. گیم‌پلی گریدفال ترکیبی از مبارزه، حل محدود پازل‌ها، گفت‌وگو با اشخاص مختلف و ساخت آیتم و ارتقاء سلاح‌ها است. استودیوی فرانسوی اسپایدرز با الهام از بازی ویچر هر یک از ویژگی‌های بازی را به شکلی محدود در دسترس قرار داده است. به‌عنوان مثال شما می‌توانید با باز کردن صندوق‌ها یا کشتن حیوانات و غارت جیب راهزن‌ها آیتم‌های متنوعی را به دست بیاورید و از هر یک از آن‌ها برای ساخت تله، دارو یا بمب استفاده کنید. بازی در مجموع شامل سه کلاس جنگجو، تکتیکال و جادو می‌شود و هر یک از این کلاس‌ها در شیوه مبارزه خاصی خبره هستند؛ درحالی‌که جادوگرها با استفاده از طلسم‌ها و قدرت انگشتر دشمنان را از پا در می‌آوردند، جنگجوها قدرت حمل سلاح‌های سنگین را دارند. این در حالی است که کلاس تکتیکال در استفاده از تفنگ و سلاح سبک نیز تبحر دارد.
سادگی مبارزات بازی بزرگ‌ترین ناامیدی گریدفال است
سازوکار مبارزات گریدفال به‌سادگی طراحی شده است و به‌شدت مستعد تکراری شدن است. این موضوع به گیم‌پلی بازی ضربه می‌زند به شکلی که در زمان مبارزه تنها باید با جاخالی دادن، دفع کردن ضربات و حمله کردن آن هم به‌صورت متوالی با دشمنان مبارزه کنید و شاهد هیچگونه حملات ترکیبی برای تنوع بخشیدن به مبارزات نیستیم. البته باید گفت که تله، بمب‌ها و قابلیت Fury برای وارد کردن حملات قدرتمند در بازی در دسترس قرار دارند و می‌توانید از آن‌ها برای کشتن آسان‌تر دشمنان استفاده کنید. بااین‌حال هنوز هم با وجود تنوع ظاهر موجودات جزیره، باس‌ها و راهزن‌ها، پَتِرن حملات دشمنان بسیار ساده است و به سرعت می‌توانید به آن‌ها تسلط پیدا کنید. شاید بتوانیم این موضوع را برای دشمنان عادی قانع‌کننده بدانیم اما برای باس‌ها نیز شاهد طراحی پترن‌های تکراری و شدیدا ساده هستیم به شکلی که در ابتدای بازی نیز می‌توانید برخی از باس‌ها را بدون دردسر و تنها با جاخالی دادن یا دفع به موقع حملات از بین ببرید.
مبارزات و مکانیزم مخفی‌کاری گریدفال ناامیدکننده‌ترین بخش بازی بود. بازی سعی دارد تا شما را در مأموریت‌های مختلف مجاب به مخفی کاری کند دریغ از آنکه سازوکار مخفی‌کاری بازی به هیچ عنوان نمی‌تواند از پتانسل لازم استفاده کند. متاسفانه برای کشتن حیوانات و دشمنان تنها یک انیمیشن بسیار ساده در نظر گرفته شده است و حتی در درجه سختی هارد نیز دشمنان به هیچ عنوان هوش مصنوعی لازم برای به چالش کشیدن شما را ندارند. بیشتر دشمنان ثابت و بدون هیچگونه حرکتی در محل مشخص شده می‌ایستند و به ندرت شاهد حرکت دایره‌ای یکی از دشمنان در مسیری مشخص هستیم. از طرفی کافی است تا در زمان مبارزه روی خود را برگردانید و به یک سمت بدوید تا دشمنان به سرعت شما را به فراموشی بسپارند. ماجراجویی گریدفال به‌ویژه در نقشه‌های متنوعی که دارد محتوای زیادی را به شما ارائه نمی‌دهد و بیشتر اوقات زمانی‌که به گوشه‌ای از نقشه می‌روید، چیزی برای به‌دست آوردن ندارید.
اما باید کمی هم از محتوای شخصی‌سازی بازی صحبت کرد. گریدفال یک بازی نقش‌آفرینی است و طبیعتا وجود تنوع در آیتم‌ها یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه شود. باتوجه به کلاس شخصیت خود می‌توانید سلاح‌های مختلف را در دسته‌های مختلف که با رنگ مشخص می‌شوند به دست بیاورید. برخی از این آیتم‌ها با کشتن Nadiag‌ها یا همان باس‌های تییر فردی به‌دست می‌آیند و برخی دیگر را می‌توانید با بازکردن صندوقچه‌ها به‌دست بیاورید. خوشبختانه با وجود شخصی‌سازی محدود چهره شخصیت در ابتدای بازی، شاهد حضور آیتم‌های مختلف از زره‌، دستکش، شنل، کفش و گردنبد هستیم که برخی از آن‌ها مناسب یک کلاس خاص هستند. باتوجه‌به حضور پنج شخصیت همراه، حتی اگر خودتان قادر به استفاده از یک لباس خاص نباشید، می‌توانید با پوشاندن آن برتن شخصیت‌های دیگر آن‌ها را در جریان مبارزه قوی‌تر کنید و درنهایت آسان‌تر پیروز شوید. گریدفال همچنین امکان ارتقاء تجهیزات را با استفاده از آیتم‌های جمع‌آوری شده در جریان بازی فراهم کرده است. به‌لطف این ویژگی‌ می‌توانید طلسم‌ها و آیتم‌های مختلفی را برای افزایش قدرت تجهیزات خود استفاده کنید.
خوشبختانه با وجود محدودیت سیستم کرفتینگ، هنوز هم می‌توانیم آن را کارآمد ارزیابی کنیم. بازی گریدفال در ارائه سازوکار مبارزه درخور یک بازی نقش‌آفرینی موفق نبوده است و با توجه‌به وجود نمونه‌هایی ارزشمند از بازی‌های نقش‌آفرینی انتظار می‌رفت تا سازندگان عملکرد بهتری را در خلق یک مکانیزم گیم‌پلی درخور به نمایش بگذارند. گیم‌پلی ۵۰ تا ۶۰ ساعتی گرید فال شامل اهداف اصلی، فرعی و مأموریت‌های مختلف می‌شود و باید گفت اگر می‌خواهید در پایان هرچه بیشتر داستان را درک کنید، باید تمام این اهداف و مأموریت‌ها را به پایان برسانید. ارتقاء شخصیت براساس توانایی‌های بدنی یا ذهنی درنهایت تاثیر مستقیمی روی دیالوگ‌ها می‌گذارد و خوشبختانه سازندگان توانسته‌اند ارتباط مناسبی را میان گیم‌پلی و داستان بازی ایجاد کنند. هرچند هنوز هم ایرادات اشاره شده به قوت خود باقی است.
حیوانات و محیط بازی طراحی زیبایی دارند و در جریان بازی می‌توانید از تماشای آن‌ها لذت ببرید
فارغ از ایرادت اشاره شده در بخش داستانی و گیم‌پلی، درحقیقت این جلوه‌های بصری گریدفال است که تجربه این بازی را تاحدودی سرگرم‌کننده می‌کند. در یک کلام گریدفال گرافیک زیبایی دارد و به‌ویژه در زمینه نورپردازی تا حد زیادی موفق عمل می‌کند، هرچند هنوز هم به‌ویژه در محیط‌های بسته شاهد ایراداتی در نورپردازی پنجره‌ها و بازتاب آن روی شخصیت دی سارد هستیم. بااین‌حال استودیوی اسپایدرز توانسته تا محصولی زیبا را توسعه و عرضه کند. چهره شخصیت‌ها هرچند در بزنگاه‌ها نمی‌تواند احساسات لازم برای همذات پنداری بازیکنان را به نمایش بگذارد، اما در گفتگوهای معمول شاهد باگ‌های عجیب در چهره هیچ یک از شخصیت‌های بازی نبودیم و می‌‌توانیم برای کی استودیو در اندازه اسپایدرز، نتیجه نهایی را قابل قبول بدانیم.
درکنار مدل‌سازی شخصیت‌ها، انیمیشن‌ حملات با هر یک از سلاح‌ها نیز به زیبایی طراحی شده اما باید گفت که تنوع زیادی ندارد. از طرفی همان‌طور که در بالا گفته شد پترن‌های حملات دشمنان با وجود تنوع در ظاهر آن‌ها، بعد از به پایان رساندن نیمی از بازی تکراری می‌شود. بااین‌حال هنوز هم شاهد میان‌پرده‌های هیجان‌انگیز در بازی هستیم و به‌ویژه اسپایدرز توانسته در طراحی محیط موفق عمل کند. این موضوع البته از بعد فنی با باگ‌ها و ایرادات مشخصی همراه است. بازی به قولی Fall Damage یا همان کاهش سلامت بعد از افتادن از ارتفاع ندارد. نتیجه آنکه در یکی از باگ‌های عجیب بازی به زیر زمین رفتم و با بازگشت دوباره روی زمین، مبارزه را ادامه دادم. بازی به هیچ عنوان نمی‌تواند به یک اثر Open World تبدیل شود. دیوارهای نامرئی شاید بزرگ‌ترین و اعصاب خردکن‌ترین مشکلات بازی محسوب شود به شکلی که گاهی در زمان عبور از درختان نیز به موانعی نامرئی برخورد می‌‌کنید و درجا ‌می‌زنید. باتوجه‌به نبود Fall Damage بازی به شما اجازه پرش از روی صخره‌ها را نمی‌دهد و به جرات می‌توان گفت که با نمونه‌ای از محدودیت‌ها روبه‌رو هستیم که پیش از این تنها در بازی‌های دهه ۹۰ میلادی شاهد آن بودیم.
ترکیب گرافیک هنری زیبا و ایرادات فنی، باعث شده است که گاهی تجربه‌ای راضی کننده از بازی گریدفال نداشته باشید و ایکاش سازندگان حتی با تأخیر در عرضه بازی، بیشتر روی گیم‌پلی و مشکلات فنی بازی کار می‌کردند. اگر به بازی‌هایی با گرافیک زیبا علاقه دارید باید گفت گریدفال برای استودیویی در اندازه اسپایدر توانسته محصولی زیبا را ارائه دهد. هرچند با ورود به بازی صدای گیتار نوید یک موسیقی زیبا رو می‌دهد اما به مرور متوجه می‌شوید که موسیقی گریدفال اصلا حرفی برای گفتن و ندارد و مستعد تکراری شدن است. به‌ویژه بعد از ورود به جزیره تییر فردی، موسیقی‌های هیجان‌انگیز بازی رنگ‌ می‌بازد و جای خود را به مجموعه‌ای از موزیک‌های نه‌چندان دلچسب در جریان مبارزات می‌دهد. با وجود این کم کاری، صداگذاری تک تک شخصیت‌ها کاملا حرفه‌ای ضبط شده است. پیش از انتشار بازی، سازندگان از خلق زبان گفتاری جدید برای افراد بومی جزیره تییر فردی سخن گفته‌ بودند و در جریان بازی بیشتر با این زبان آشنا می‌شوید. هرچند باید گفت زبان افراد بومی جزیره شباهت زیادی به زبان والریایی در مجموعه بازی تاج و تخت دارد.
در پایان باید گفت هرچند گریدفال می‌تواند تجربه‌ی ۵۰ ساعتی سرگرم‌کننده‌ای باشد، اما با وجود نوازش چشمان‌تان با گرافیک زیبا، مبارزات ساده بازی درگیرتان نمی‌کند. با وجود روایت خوب داستان بازی، به‌دلیل شخصیت‌پردازی نه‌چندان قدرتمند بازی، گریدفال در معرفی شخصیت‌هایی به‌یادماندنی شکست می‌خورد. مسلما وجود چندپایان و صداگذاری تحسین برانگیز بازی قابل تقدیر است اما باید گفت که گریدفال در مقایسه با بازی‌های نقش‌آفرینی مشابه حرف چندانی برای گفتن ندارد. ساخته اسپایدرز مسلما اولین انتخاب برای خرید نیست هرچند اگر طرفدار بازی‌های نقش‌آفرینی هستید و بازی دیگری برای تجربه ندارید، شاید بد نباشد که به این اثر نیز سری بزنید.
منبع: وب‌سایت زومجی

@Game2Hard

سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 (64 bits)
Processor: Intel Core i5-3450 (3.1 GHz) / AMD FX-6300 X6 (3.5 GHz)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2 GB, GeForce GTX 660/Radeon HD 7870
Storage: 25 GB available space
Additional Notes: INTERNET CONNECTION REQUIRED FOR GAME ACTIVATION

سیستم پیشنهادی:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 (64 bits)
Processor: Intel Core i5-4690 (3.5 GHz)/AMD FX-8300 (3.3 GHz)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: 4 GB, GeForce GTX 980 / Radeon RX 590
Storage: 25 GB available space
Additional Notes: INTERNET CONNECTION REQUIRED FOR GAME ACTIVATION


@Game2Hard


جهت اطلاع از بازی‌های اضافه‌شده و دریافت لیست بروز شده، به کانال تلگرام اطلاع‌رسانی بپیوندید:
کانال تلگرام
@Game2Hard

@Game2Hard
 
Last edited:
بالا