برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران استقلال

raxtastar

"کاربرفعال ورزش""کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,959
لایک‌ها
672
سن
39
سلام!

خوب تعجب نکنید!!!:D

کلنگ این تاپیک را به پیشنهاد یکی از دوستهای خوبم سهیل استار می زنم!!
image.php
 
Last edited:

SoheilStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آپریل 2005
نوشته‌ها
2,849
لایک‌ها
34
سن
40
محل سکونت
Karaj
خوب این تاپیک هم زده شد حالا هر چی استقلالی داریم بیاین اینجا 1 ماه و چند رو بیشتر به شروع جام باشگاههای آسیا نمونده.( راستی لطفا کل کل هم نکنید)

esteghlal.jpg
فقط استقلال
esteghlal.jpg
 

SoheilStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آپریل 2005
نوشته‌ها
2,849
لایک‌ها
34
سن
40
محل سکونت
Karaj
این تاریخچه رو از تاپیکی که حامد قبلا باز کرده بود اینجا کپی میکنم.:D

در چهارم مهر ماه 1324 چند جوان نظامي علاقمند به ورزش دوچرخه سواري ، بنامهاي « ميرزائي، نواب و جانان پور » در خيابان فردوسي تهران اقدام به تأسيس يك باشگاه ورزشي نمودند و به دليل اينكه اعضاي اين باشگاه همگي دوچرخه سوار بودند، نام آن را باشگاه «دوچرخه سواران» نهادند. اولين اعضاي اين باشگاه در بدو تأسيس عبارت بودند از: جانان پور، خاكزاد، گيتي، گريش، كلاني، مهديون، حسيني،ميرزائي و خشايار.

رفته رفته دوچرخه سواران در ساير رشته هاي ورزشي نيز از قبيل واليبال، بسكتبال،پينگ پونگ، وزنه برداري، كشتي، شنا، فوتبال، و .... تصميم به فعاليت گرفت. در اين زمان تيم فوتبال « تور » كه توسط مرحوم علي دانائي فرد تشكيل شده بود، توانست در يك رقابت، تيم فدرتمند كارگران آبادان را شكست دهد. بنابراين مورد توجه ويژه باشگاه دوچرخه سواران قرار گرفت. مسئولان وقت اين باشگاه با مؤسس تيم تور به توافق رسيدند تا از آن پس اين تيم با نام تيم فوتبال دوچرخه سواران در مسابقات شركت نمايد.

پس از يك سازمان دهي نسبي در باشگاه، « پرويزعموقلي، گرائيلي، دانايي فرد و سيدآقاجلالي » به عنوان هيئت مديره انتخاب شدند. بنابر اين تيم فوتبال دوچرخه سواران در سال 1325 اولين حضور رسمي خود را در مسابقات باشگاهي با كسب دو عنوان نايب قهرماني مسابقات باشگاه هاي تهران و نايب قهرناني جام خذفي تهران با موفقيت به پايان رسانيد و سال 1326 نخستين سال صدرنشيني اين تيم با قهرماني در مسابقات جام حذفي تهران بود.

اولين ديدار رسمي باشگاه دوچرخه سواران در پانزدهم اسفندماه 1328 در مقابل تيم شاهين با حضور 2000 تماشاگر در ورزشگاه امجديه « شهيد شيرودي فعلي » برگزار گرديد كه طي آن اولين گل تاريخ فوتبال اين تيم توسط بيوك جدي كار از نقطه كرنر به درون دروازه شاهين ارسال شد و اين تيم با نتيجه يك بر صفر مقابل شاهين نخستين پيروزي خود را جشن گرفت.

اين باشگاه در سال 1328 نام خود را تغيير داده و عنوان « تاج » را برگزيد و در همين سال مقام قهرماني باشگاه هاي تهران را نيز كسب كرد. از آن به بعد « تيم فوتبال تاج » به دليل حضور تعدادي از نظاميان در تركيب آن بيش از پيش مورد توجه قرار گرفت. و از آنجا كه مرحوم علي دانايي فرد، پايه گزار فوتبال اين باشگاه، به رده هاي پايه اي توجه ويژه اي داشتند،تيم تاج بر آن شد تا اقدام به تأسيس شعبه هايي در سراسر كشور نمايد و تيم هاي « تورج » « افسر »، « ديهيم »، « كورش » و « اتم » را در رده هاي سني پائين بنابر تصميم اتخاذ شده تأسيس نمود.

رفته رفته اين باشگاه به عنوان يكي از مطرح ترين تيمهاي فوتبال كشور بدل گشت و بازيكناني از قبيل « بيوك جدي كار، پرويز كوزه كناني، برادران بياتي، عارف قلي زاده، و.... » از اين تيم ظهور كرده و به اوج شهرت در فوتبال دست يافتند.

باشگاه تاج به عنوان ميزبان نهايي سومين دوره جام باشگاه هاي آسيا در سال 1349 ، رقيبان حرفه اي خود را به تهران دعوت كرد و در پايان با غلبه بر نماينده اسرائيل، قهرماني اين دوره از جام را در خانه جشن گرفت كه برخي از بازيكنان اين دوره عبارت بودند از: « طالبي، كاروحق ورديان، ناصر حجازي، اكبر كارگر جم، غلامحسين مظلومي، مهدي حاج محمد، عليرضا حاج قاسم، منصور پورحيدري، نصرالله عبداللهي و .... ».

با پيروزي انقلاب، تيم تاج به « استقلال » تغيير نام داد و همچنان پر قدرت و درخشان در ميدان هاي سبز مسابقات ظاهر گرديد و در سال 1370 بار ديگر عنوان قهرماني خود را در جام باشگاه هاي آسيا تكرار نمود. افتخار آفرينان اين دوره نيز افرادي چون : « شاهرخ بياني، شاهين بياني، مجيد نامجومطلق، عبدالعلي چنگيز، مهدي فنوني زاده، امير قلعه نوعي، عباس سرخاب، حميد بابازاده و .... » بودند.

اكنون تيم استقلال به عنوان يكي از پرافتخارترين باشگاههاي آسيا و ايران شناخته ميشود.
 

SoheilStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آپریل 2005
نوشته‌ها
2,849
لایک‌ها
34
سن
40
محل سکونت
Karaj
خیلی خوش اومدی سایان طرفدارا کم کم پیداشون میشه.
21.gif
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
منم هستم
--
خبر:
طبق گفته قلعه نوعی امروز یا فردا اعلام میشه چه کسی به عنوان دستیار مرفاوی انتخاب میشه تا که بهش کمک کنه..
خبر بعدی : بانک سامان هم با اس اس قرارداد بست .. کارت ویژه طرفداران اس اس
..
همینا..
امیدوارم قهرمان بشه..
یا حداقل نائب قهرمان جام آسیا..
در آخر
فقط اس اس
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
سلام بالاخره استقلال هم کلوپ دار شد به امید روزی که زمین دار هم بشه .فقط خواهشا تیم خودتون رو تشویق کنین و به داور هم بد و بیراه نگین .
نارنجکتو بده به من ببینم .
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
سلام!

خوب تعجب نکنید!!!:D

کلنگ این تاپیک را به پیشنهاد یکی از دوستهای خوبم می زنم!!

و تقدیم می کنم به همه دوستهای استقلالی!!!;)

جالبه یه پرسپولیسی برای استقلال کلوپ میزنه ..........
 
  • Like
Reactions: usl

SoheilStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آپریل 2005
نوشته‌ها
2,849
لایک‌ها
34
سن
40
محل سکونت
Karaj
بعضی ها فکر می کنند من سوپرمن استقلال هستم

jabari.jpg



سرانجام انتظار ها به سر می رسد و مجتبی جباری بعد از ماهها دوری از میادین فوتبال بار دیگر در میدان ها پا به توپ می شود. آن هم با پیراهن تیم استقلال و در یک بازی رسمی. در آستانه دیدار آبی پوشان با ذوب آهن اصفهان در اولین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ برتر، بهترین بازیکن فصل پنجم رقابتهای لیگ برتر با سایت رسمی باشگاه استقلال به گفت و گو پرداخت که متن این مصاحبه را در زیر می خوانیم.

- گویا سرانجام روز موعود فرا رسیده و قرار است که با استقلال به میدان بروی.

- بله خوشبختانه بعد از ماهها دوری از میادین بار دیگر روز جمعه برای استقلال بازی خواهم کرد.

- وضعیت و شرایط پای آسیب دیده ات به چه شکل است؟

- خوشبختانه هیچ مشکلی نیست. همانطور که می دانید مدتهاست که تمرینات گروهی ام را آغاز کرده ام و هیچ مشکلی برای حضور در میدان ندارم.

- ترس چی؟ ترس ناشی از بازگشت مصدومیت داری یا نه؟

- ترس را که دارم و البته این ترس قدری هم طبیعیست. همین ترس شاید باعث شود که نتوانم صد در صد خودم باشم. این ترس باید به مرور از من دور شود.

- فکر میکنی در ترکیب ثابت استقلال در مقابل ذوب آهن باشی؟

- در ترکیب ثابت بعید می دانم. اما خب قطعا در ادامه بازی به میدان خواهم رفت. البته همه اینها منوط به نظر کادر فنی نیز می باشد و اینکه آنها نیز ضرورتی برای حضور من در زمین ببینند.

- فکر نمیکنی به خاطر شرایط خاص بازی در اصفهان صلاح باشد که در تهران اولین بازی ات را انجام دهی؟

- همانطور که گفتم من خودم مشکلی ندارم. اگر کادر فنی هم صلاح بداند من از نظر بازی کردن مشکلی ندارم. مگر آنکه شرایط بازی به گونه ای رقم بخورد که در ادامه بازی هم صلاح به حضور من در زمین نباشد.

- وضعیت قراردادت با استقلال چطور شد؟

- فعلا که با این تیم قرارداد دارم و این قرارداد تا آخر فصل نیز ادامه دارد.

- برای تمدید آن فکری کردی؟

- چون هنوز بازیکن استقلال هستم و قرارداد هم دارم درست نیست که از الان بابت تمدید قرارداد بخواهم فکر کنم. انشاءاله به وقتش به آن هم فکر می کنم.

- شرایط استقلال را در نیم فصل دوم چطور میبینی؟

- باید به مرابت بهتر از نیم فصل اول باشد. چون هم بازیکنان جدید بیشتر و بهتر در ترکیب تیم جام افتاده اند و هم با اضافه شدن خود من به تیم شرایط بهتر از قبل می شود.

- جام باشگاههای آسیا را در پیش داریم. برای این بازیها که دیگر می توانی صد در صد در خدمت تیم باشی....

- بله. برای آن بازیها با تمام قدرت برای استقلال بازی خواهم کرد و با صد در صد توانم در خدمت استقلال خواهم بود.

- شرایط تیم را در این مسابقات چطور می بینی؟

- به هر حال استقلال تیم بسیار بزرگیست و در این مسابقات هم با تمام قدرت حاضر خواهد شد.

- شانس قهرمانی در این مسابقات را داریم؟

- ببینید... فوتبال آنقدر سنگین و فشرده است و البته غیر قابل پیش بینی که هیچگاه نمی توان از قبل روی آن پیش داوری کرد. اما به هر حال استقلال یکی از شانسهای مسلم کسب عنوان قهرمانی باشگاههای آسیا می باشد.

- بحث دیگری. الان خیلی ها می گویند یکی از دلایلی که استقلال مثل فصل گذشته زیبا بازی نمی کند عدم حضور مجتبی جباری در این تیم است......

- البته این نظر لطف آنهاست....

- ولی موضوع این است که الان این انتظار از مجتبی جباری می رود که با حضورش در پیکره تیم شرایط دگرگون شود و استقلال دیگری را در میدان ببینیم. یا به عبارت دیگر از مجتبی جباری انتظار ایفای نقش سوپرمن می رود.

- البته من می توانم یک مهره تاثیر گذار برای استقلال باشم. اما فوتبال یک ورزش تیمی است و هیچگاه یک نفر نمی تواند به تنهائی آن تاثیری را که شما می گوئید بگذارد. من همه سعی ام را می کنم تا حتی المقدور تاثیرات زیادی را در بازیهای استقلال بگذارم. اما خب این انتظاری که شما از آن صحبت می کنید..... نمی دانم شاید به این شکل عملی نشود. چون به هرحال من هم یک بازیکن هستم و به اندازه یک بازیکن می توانم در شرایط تیم تاثیر بگذارم.

- اما خیلی وقتها یک بازیکن می تواند خیلی بیشتر از یک بازیکن در شرایط یک بازی تاثیر بگذارد و گفته می شود که مجتبی جباری هم از آن دسته بازیکنانی است که تاثیراتش می تواند خیلی بیشتر از یک بازیکن باشد.

- این نظر لطف شماست و من هم سعی می کنم که انشاءاله بتوانم جباری باشم که هواداران استقلال از من انتظار دارند.

- و سئوال آخر اینکه در آستانه بازی با ذوب آهن شرایط روحی و روانی تیم چطور است؟

- با توجه به صحبتهائی که مربیان در آخرین جلسه قبل از بازی با بازیکنان داشتنتد شرایط خیلی خوب شده و تیم کاملا روحیه بازی با ذوب آهن را دارد. انشاءاله با نتیجه خوبی که در اصفهان می گیریم نشان می دهیم که علی رغم حذف از جام حذفی در لیگ همچنان شانس اول کسب مقام قهرمانی هستیم.

- صحبت خاصی برای تکمیل کردن این گفت و گو نداری؟

- از شما که فرصت این گفت و گو را به من دادید تشکر میکنم.


منیع
 

SoheilStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آپریل 2005
نوشته‌ها
2,849
لایک‌ها
34
سن
40
محل سکونت
Karaj
استقلال زمینه ساز جذب توریست ورزشی در ایران می شود

babaei.jpg




توریست ورزشی شاید صنعتی جدید در صنعت توریست نباشد. اما چندماهی می شود که با تشکیل یک اداره کل در سازمان میراث فرهنگی شخصیتی مستقل یافته. اداره کل توریست ورزشی سازمان میراث فرهنگی در ابتدای کارش چندین تفاهم نامه را با فدراسیونهای ورزشی به امضا رسانده اما در بین باشگاههای کشور شاید باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال اولین باشگاهی باشد که به واسطه حضور در مساباقت جام باشگاههای آسیا زمینه همکاری تنگاتنگی را با این اداره کل دارد. دکتر کامبیز بابائی مدیر جوان بخش توریست ورزشی سازمان میراث فرهنگی توضیحات مبسوطی را در این زمینه ارائه داد. به گزارش سایت باشگاه استقلال در این نشست دوستانه دکتر بابائی ابتدا به اشاره به اینکه توریست ورزشی از ابتدای خرداد ماه سال جاری با یافتن استقلال راسا کار خود را آغاز کرده ادامه داد:آقایان کفاشیان، ساور، قدس، تقدس نژاد، قدیمی، تقی زاده، ملک زاده و شخص بنده اعضای کمیته گردشگری ورزشی ایران هستیم و در اولین اقدام جدی با چند فدراسیون تفاهم نامه های همکاری را به امضا رساندیم تا با استفاده از تقویم های ورزشی آنها صنعت گردشگری توریست را در ایران بارور نمائیم. وی ادامه داد که در حال حاضر در 24 استان کشور نیز دفاتر نمایندگی ما فعال شده و در پی آن هستیم تا در مابقی استانها نیز دفاتر خود را فعال کنیم. همچنین با هماهنگی با کمیته المپیک برنامه ریزی نیز انجام داده ایم برای برپائی اولین همایش گردشگری ورزشی کشورهای اسلامی که این همایش با حضور 57 کشور در ایران برپا خواهد شد.



فعالیت های انجام شد

تا کنون اداره کل گردشگری توریست عهده دار برپائی چند مسابقه ورزشی بوده که از جمله آن می توانیم به مسابقات رالی کویر، دور ایران با اسکیت، صعود به کلیمانجارو، سوارکاری، صعود به قللل داخلی، والیبال ساحلی در رودسر اشاره کنیم. ضمن اینکه در حال حاضر هم دو دوچرخه سوار در آفریقا داریم و همچنین برنامه های دیگری نیز در دست اجرا داریم و در نهایت قصد آن را داریم تا از ورزش برای معرفی جاذبه های گردشگری ایران استفاده کنیم.



فعالیتهای آتی

اما برنامه های آتی ما در زمینه ورزش به جهت شناساندن جاذبه های گردشگری ایران از قرار زیر است: جشنواره سوارکاری در کنار تخت جمشید، جشن صعود به سبلان و دماوند، رالی نشاط و گردشگری، برپائی مسابقات جودو در کنار قلعه فلک الفلاک، مسابقات فوتبال در تبریز و....... در مسابقات فوتبالی که قرار است در تبریز برگزار شودحضور تیمهای ملی ساحل عاج، ترابوزان اسپورت، تراکتور سازی، تیم ملی آذربائیجان قطعی شده و زمان آن را نیز به زودی اعلام می داریم.



قصد همکاری با استقلال را داریم​

تیم فوتبال استقلال یک نام بزرگ در عرصه ایران و آسیاست و به خودی خود می تواند جاذبه های فراوانی برای جذب گردشگر در ایران داشته باشد و می توان از نام استقلال استفاده بهینه ای کرد برای شناساندن جاذبه های گردشگری ایران هم به هواداران داخلی این تیم و هم به هواداران رقبای آسیایی این تیم. ضمن اینکه برای استقلال آرزوی موفقیت در جام باشگاههای آسیا می نمایم، در کنار آن اعلام میکنم که مذاکرات مقدماتی را نیز با باشگاه استقلال انجام داده ایم و توافقات اولیه ای صورت گرفته تا انشاءاله به زودی همکاریهای تنگاتنگمان را با باشگاه مطرح استقلال رسما آغاز نمایئم.از جمله برنامه هائی که برای همکاری با استقلال داریم می توانیم به جذب توریست از کشورهائی که استقلال با آنها بازی دارد اشاره کنیم. همچنین به برپائی تورهای یک روزه گردشگری برای هواداران استقلال اشاره کنیم.
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
گزارش تصویری / دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و مقاومت بسیج فارس (2-0 پیام مقاومت فارس)
245071_orig.jpg


245072_orig.jpg


245070_orig.jpg


245069_orig.jpg


245066_orig.jpg
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
ناراحت کننده بود نه؟؟؟ ولی دیدن واقعیتها بدون تعصب هنره
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
پورحيدري:قلعه‌نويي بايد بين تيم ملي و استقلال يكي را انتخاب كند

منصور پورحيدري معتقد است كه فعاليت همزمان امير قلعه‌نويي در تيم ملي و باشگاه استقلال حرفه‌اي نيست.
پورحيدري با اشاره به اين موضوع اظهار داشت: فعاليت در تيم ملي آن قدر سخت و حساس است كه در اين شرايط نبايد به موضوع ديگري فكر كرد. من هم چند سال پيش در مقطعي كوتاه سرمربي تيم ملي و فجر سپاسي بودم كه اين موضوع به ضرر هر دو طرف تمام شد.
وي در ادامه افزود: تيم ملي مسابقات جام ملت‌هاي آسيا را در پيش دارد و استقلال هم بايد در ليگ قهرمانان بازي كند و شرايط هر دو تيم سخت و حساس است و قلعه‌نويي بايد يكي را انتخاب كند.
پورحيدري تأكيد كرد: در شرايط فعلي كار كردن در تيم ملي و استقلال تمركز قلعه‌نويي را به هم مي‌ريزد و اين موضوع به ضرر هر دو طرف خواهد بود. قلعه‌نويي يك آدم منطقي است و بايد يك گزينه را انتخاب كند.
وي در خصوص عملكرد مرفاوي در استقلال گفت: او براي استقلال فداكاري مي‌كند چون اين تيم چند بازيكن كليدي‌اش را در ابتداي فصل از دست داد و استقلال با كمبود مهره مواجه است.
پورحيدري خاطرنشان كرد: اين جوان مربي بسيار خوبي است و نتايج استقلال اين را نشان مي‌دهد، اين جاي تعجب دارد كه بعضي‌ها بحث بركناري او را مطرح مي‌كنند.
 

SoheilStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آپریل 2005
نوشته‌ها
2,849
لایک‌ها
34
سن
40
محل سکونت
Karaj
بازی کردم تا ترسم بریزد / هنوز قهرمانی سایپا حتمی نشده است

افبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی 20 دقیقه ای مقابل ذوب آهن تنها به این خاطر بود که پس از 7 ماه دوری از میدان ترسم بریزد.

مجتبی جباری با بیان این مطلب به خبرنگار مهرگفت: در زمان ورود به میدان نمی ترسیدم ، البته تا اندازه ای دلهره داشتم که با بازی چند دقیقه ای مقابل ذوب آهن ترسم از بین رفت. در این بازی به این خاطر وارد زمین شدم که اعتماد بنفس پیدا کنم و اصلاحا ترسم بریزد.

وی ادامه داد: با اینکه درچند صحنه برای گرفتن توپ با بازیکنان ذوب آهن درگیر شدم اما بازهم دلهره و اضطراب نداشتم. تمرینات خوبی را انجام داده بودم و برای بازگشت به میدان آمادگی کامل داشتم ، همین مسئله کار را برای من راحت می کرد و باعث می شود از بازی هراس نداشته باشم.

هافبک استقلال برای بازی مقابل مس کرمان نیز اعلام آمادگی کرد و گفت: این بسته به نظرمربیان است که در این بازی جز نفرات اصلی باشم یا خیر. باید این هفته تمرین کنم تا مربیان با ارزیابی کامل از شرایط بدنی من برای حضورم در ترکیب اصلی تصمیم گیری کنند. البته معتقدم بازیکنی مانند من که چیزی در حدود 7 ماه دور از میدان بوده است باید اندک اندک خود را به ترکیب اصلی نزدیک کند تا مبادا با یک غفلت مشکلش بیشتر شود.

جباری با ابراز خوشحالی از بازگشت دوباره به میدان تاکید کرد: پس از 7 ماه فرصت بازی پیدا کرده بودم ، همین مسئله به من قوت قلب می داد. خوشحال بودم که می توانستم بازی کنم و بیشتر از آن شادی من به خاطر بازگشت دوباره به جمع بازیکنان بود.

وی با اشاره به بازی تیمش برابر ذوب آهن گفت: بازی در سطح بالایی برگزار شد، دو تیم کمتر به دنبال حمله بودند وبیشتر به حفظ دروازه خود فکر می کردند. با این حال فکرمی کنم در اصفهان و مقابل تیم پرمهره ذوب آهن نتیجه خوبی گرفتیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: فاصله 6 امتیازی ما با سایپا در صدر جدول گرچه کارمان را برای دستیابی به عنوان قهرمانی دشوار می کند اما باعث نمی شود از هدفمان که دستیابی به عنوان قهرمانی است غافل شویم. این امتیاز قابل جبران است و می توانیم در نیم فصل دوم آن را جبران کنیم. در حال حاضر که 14 هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده است، قهرمانی هیچ تیمی حتمی نشده است.

منبع
 
بالا