برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران استقلال

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
مرفاوي:استقلال به يك مربي خارجي نياز دارد
تجربه‌ي يونگ براي استقلال مفيد خواهد بود

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: در اين مقطع زماني تجربه و دانش يونگ مي‌تواند براي ما مفيد باشد.

صمد مرفاوي اظهار كرد: در شرايط كنوني كه استقلال دو جام مهم از جمله ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا را پيش رو دارد، يك مربي خارجي با دانش مي‌تواند كمك فراواني به اين تيم كند. بي‌ترديد استقلال به يك مربي خارجي نياز دارد تا نتايج بهتري را كسب كند. تجربه‌ي يونگ مربي هلندي بدون شك براي استقلال مفيد خواهد بود.

وي ادامه داد: بحث حضور مربي خارجي در استقلال مساله‌ي جديدي نيست؛اما, به دليل تغييرات مديريتي اين بحث تا حدودي به تعويق افتاد. در هر حال هماهنگي‌هاي لازم صورت گرفته تا زمينه‌ي حضور اين مربي هلندي در استقلال فراهم شود.

منبع
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
تمرين تيم در ورزشگاه برق آلستوم انجام شد
تمرينات تيم فوتبال استقلال تهران براي رويارويي مس كرمان در هفته‌ي هفدهم ليگ برتر ادامه يافت.

تمرين امروز استقلال كه راس ساعت 15 امروز با حضور بازيكنان اين تيم در ورزشگاه برق آلستوم انجام شد، بيش از 90 دقيقه به طول انجاميد.

بازيكنان استقلال در ابتدا زير نظر جواد حسن زاده به گرم كردن بدن‌هاي خود پرداخته و با دويدن آرام به دور زمين و حركات نرمشي براي انجام تمرين آماده شدند.

در ادامه، بازيكنان زير نظر صمد مرفاوي و مسعود اقبالي به كار با توپ پرداخته و به صورت فردي تمرينات خود را دنبال كردند.

منبع
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
استقلال دوباره مساوی کرد . باید یه فکر اساسی کنند اینجوری تو لیگ بمونیم باید کلاهمونو بندازیم بالا
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
اختلاف امتیازمونم با سایپا همون 6امتیاز موند که موند
من نمیدونم تا حجالا اینا نفهمیدن استقلال مهاجم میخواد؟!
نه یکی مثل علیزاده که هیچییییییییییییییییییی حالیش نیست اوت هم مثل آدم پرت نمیکنه..
عامل نفوذی تیم..
ما عنایتی مونو میخوااااااااااااااایم
عنایتی کجاییییی؟
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
خاک بر ننگ دروازه خااااااااااااااااااااااالی آی خدا.. یه نفهمو بیاری میفهمه مهاجم نداره استقلال اینا چه مرگشونه؟

استقلال‌ صفر
اخطار: انصاريان، عليزاده، مجيدى‌ و ياورزاده‌
غايب‌ بزرگ: گلزن!
بهترين‌ بازيکن: مجتبى‌ جبارى‌
بازيکنان‌ استقلال: وحيد طالب‌لو (3) محمود فکرى‌ (2) اميرحسين‌ صادقى‌ (5/1) پيروز قربانى‌ (2) بهشاد ياورزاده‌ (5/1) ميثم‌ بائو (2) اصغر طالب‌نسب‌ (2) -46 مجتبى‌ جبارى‌ (3) فرزاد مجيدى‌ (2) -78 محمد نوازي، على‌ انصاريان‌ (2) -89 داسيلوا، على‌ عليزاده‌ (1) و مرتضى‌ هاشمى‌زاده‌ (5/1)
سرمربي: صمد مرفاوى‌
مس‌ کرمان‌ صفر
اخطار: زاهدي، ميرطرقي، آلوز، قربانى‌ و محمدى‌
غايب‌ بزرگ: صابر ميرقربانى‌
بهترين‌ بازيکن: عباس‌ محمدى‌
بازيکنان‌ مس‌کرمان: عباس‌ محمدى‌ (5/3) حسين‌ تلقينى‌ (3) ابراهيم‌ تقى‌پور (5/2) محمود پوراسدا... (2) -60 حميدرضا شرفى‌ (2) محسن‌ زاهدى‌ (2) شاهين‌ خيرى‌ (2) رسول‌ ميرطرقى‌ (2) عليرضا دغاغله‌ (2) على‌ قربانى‌ (3) -91 على‌ مولايي، عبدالزهرا خشن‌ (5/3) -86 اميررضا الوندى‌ و آدريانو آلوز (3)
سرمربي: نادر دست‌نشان‌
داور: مسعود مرادى‌
کمک‌ها: جواد تقى‌پور و محمدحسن‌ معتمدى‌فر
داور چهارم: رضا کرمانشاهى‌
تماشاگر: 25 هزار نفر
نتيجه‌ بازى‌ رفت: يک‌ بر صفر به‌ سود استقلال‌
اولين‌ حمله‌ جدى‌ استقلال‌ در دقيقه‌ 55 بود! اين‌ تيم‌ که‌ بدون‌ جبارى‌ حتى‌ يک‌ بازيکن‌ تأ‌ثيرگذار هم‌ ندارد، با ورود وى‌ تا حدى‌ راه‌ افتاد و در نيمه‌ دوم‌ صاحب‌ 2، 3 فرصت‌ خوب‌ گلزنى‌ شد اما به‌ هر حال‌ گل‌ زدن‌ هم‌ هنر مى‌خواهد که‌ استقلال‌ ندارد و هفته‌هاست‌ که‌ مهاجمان‌ اين‌ تيم‌ با عملکردشان‌ اين‌ مهم‌ را فرياد مى‌زنند اما سران‌ باشگاه‌ کماکان‌ دنبال‌ اضافه‌ کردن‌ مدير و مربى‌ به‌ مجموعه‌ استقلال‌ هستند!
استقلال‌ برخلاف‌ نيمه‌ اول، در نيمه‌ دوم‌ تيم‌ برتر ميدان‌ بود اما مس‌ هم‌ خيلى‌ خوب‌ وقت‌کشى‌ کرد و در نهايت‌ با همين‌ فاکتور و البته‌ به‌ لطف‌ دوندگى‌ مهاجمى‌ چون‌ آلوز يک‌ امتياز گرفت.
لحظات‌ ديدنى‌
دقيقه‌ 24: ضربه‌ سر خطرناک‌ آلوز از کنار دروازه‌ استقلال‌ به‌ اوت‌ رفت.
دقيقه‌ 55: ضربه‌ هاشمى‌زاده‌ را عباس‌ محمدى‌ به‌ زيبايى‌ دفع‌ کرد در برگشت‌ بائو هم‌ نتوانست‌ گلزنى‌ کند.
دقيقه‌ 66: هاشمى‌زاده‌ حتى‌ محمدى‌ را هم‌ دريبل‌ کرد اما توپ‌ را به‌ اوت‌ زد.
دقيقه‌ 92: طالب‌لو ضربه‌ مولايى‌ را به‌ زحمت‌ راهى‌ کرنر کرد.
اتفاقات‌ ويژه‌
* در شرايطى‌ که‌ مهاجمان‌ استقلال‌ تبديل‌ به‌ گل‌نزن‌ترين‌ مهاجمان‌ ليگ‌ شده‌اند، مرفاوى‌ در بازى‌ ديروز هيچ‌ تغييرى‌ در خط‌ حمله‌ ايجاد نکرد!
* تعويض‌ نوازى‌ با مجيدى‌ را بايد به‌ حساب‌ تماشاگران‌ گذاشت.
* بازيکنان‌ مس‌ حداقل‌ 7 دقيقه‌ از وقت‌ مفيد بازى‌ را با وقت‌کشى‌ گرفتند.
* در پايان‌ مسابقه‌ بازهم‌ شعارهايى‌ عليه‌ مرفاوى‌ شنيده‌ شد.
* احتمالاً‌ تئودور يونگ‌ هم‌ که‌ در جايگاه‌ ويژه‌ نشسته‌ بود، فهميد استقلال‌ گلزن‌ ندارد
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
يونگ: اگر من‌ بيايم‌ استقلال‌ به‌ دسته‌ دوم‌ سقوط‌ نمى‌کند!

در حالى‌ که‌ هنوز حضور «تئودور يونگ» در استقلال‌ قطعى‌ نشده‌ است، وى‌ عصر ديروز حرف‌هايى‌ زد که‌ باعث‌ تعجب‌ ما شد. مربى‌ هلندى‌ مورد توجه‌ استقلال‌ در ارتباط‌ با پيوستنش‌ به‌ اين‌ تيم‌ و اوضاع‌ آبى‌پوشان‌ گفت: با توجه‌ به‌ اينکه‌ هنوز هيچ‌ چيز حالت‌ قطعى‌ نگرفته‌ است، ترجيح‌ مى‌دهم‌ در ارتباط‌ با مسائل‌ فنى‌ حرفى‌ نزنم‌ اما مطمئن‌ باشيد اگر استقلال‌ را هدايت‌ کنم‌ اين‌ تيم‌ راهى‌ دسته‌ دوم‌ نمى‌شود! يونگ‌ در ادامه‌ با اشاره‌ به‌ تقابل‌ مجدد با على‌ عليزاده‌ و على‌ انصاريان‌ (نفراتى‌ که‌ در زمان‌ حضور او و آرى‌هان‌ از پرسپوليس‌ کنار گذاشته‌ شدند)، گفت: نمى‌خواهم‌ در مورد پرسپوليس‌ و اتفاقات‌ آن‌ زمان‌ صحبت‌ کنم‌ زيرا هواداران‌ مى‌دانند چه‌ دلايلى‌ باعث‌ جدايى‌ ما گرديد اما در مورد اخراجى‌ها بايد به‌ اين‌ نکته‌ اشاره‌ کنم‌ که‌ آنها بازيکنان‌ استقلال‌ هستند و قرار نيست‌ تصميم‌ خاصى‌ در مورد آنها اتخاذ شود.
نکته: يونگ‌ طورى‌ از «هدايت» استقلال‌ حرف‌ مى‌زند که‌ گويى‌ قرار است‌ به‌عنوان‌ «سرمربي» اين‌ تيم‌ منصوب‌ شود. از سوى‌ ديگر استقلال‌ با وجود تمام‌ نواقص، هم‌اکنون‌ در بالاى‌ جدول‌ قرار دارد و طبيعى‌ است‌ که‌ در شرايط‌ کنونى‌ با هيچ‌ مربى‌ ايرانى‌ يا خارجى‌ به‌ دسته‌ دوم‌ سقوط‌ نمى‌کند بنابراين‌ نمى‌دانيم‌ منظور مربى‌ هلندى‌ از عدم‌ سقوط‌ آبى‌پوشان‌ به‌ دسته‌ پائين‌تر، چيست!


قلعه‌نوعي: مرفاوى‌ حرف‌ آخر را در استقلال‌ مى‌زند

مذاکرات‌ با تئودور يونگ‌ انجام‌ شده‌ و استقلال‌ با حضور اين‌ مربي، روزهاى‌ موفق‌ و خوبى‌ خواهد داشت.
امير قلعه‌نوعى‌ ديروز حرفهايش‌ را اينگونه‌ شروع‌ کرد و بعد ادامه‌ داد: همه‌ چيز به‌ خوبى‌ پيش‌ مى‌رود و شرايط‌ براى‌ عقد قرارداد رسمى‌ فراهم‌ است. در حال‌ حاضر دو طرف‌ پاى‌ قرارداد هستيم.
قلعه‌نوعى‌ خاطرنشان‌ کرد: قرار نيست‌ کسى‌ از کادر فنى‌ استقلال‌ حذف‌ شود و با اضافه‌ شدن‌ يونگ‌ برخى‌ از وظايف‌ مربيان‌ تغيير خواهد کرد. قلعه‌نوعى‌ تأ‌کيد کرد: مرفاوى‌ حرف‌ آخر را در استقلال‌ خواهد زد. او تحت‌ هر شرايطى‌ سرمربى‌ استقلال‌ است‌ و ساير مربيان‌ در کنار او کار خواهند کرد. حضور يونگ‌ نيز مانع‌ استقلال‌ کارى‌ مرفاوى‌ نخواهد بود و تحت‌ هر شرايطى‌ او حرف‌ آخر فنى‌ را در تيم‌ خواهد زد.
رئيس‌ سازمان‌ فوتبال‌ استقلال‌ همچنين‌ با اشاره‌ به‌ حضور استقلال‌ در ليگ‌ قهرمانان‌ آسيا تأ‌کيد کرد: قول‌ مى‌دهم‌ استقلال‌ نماينده‌ شايسته‌اى‌ در ليگ‌ قهرمانان‌ آسيا باشد. در حال‌ حاضر مشکل‌ مالى‌ محدوديت‌هايى‌ را براى‌ استقلال‌ ايجاد کرده‌ ولى‌ اميدواريم‌ با همکارى‌ سازمان‌ تربيت‌بدنى‌ و جذب‌ اسپانسر، اين‌ مشکل‌ نيز حل‌ شود.
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
صمد مرفاوی پس از تساوی برابر مس :
بروید از کسانی که یونگ را آورده اند سوال کنید/ حتی اگر مس را شکست می دادیم بازهم تماشاگران اعتراض می کردند
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: تا به امروز ملاقاتی با یونگ نداشتم و بهتر است کسانی که وی را آورده اند در مورد او اظهارنظر کنند.
به گزارش خبرنگار مهر ، صمد مرفاوی که پس از تساوی بدون گل تیمش برابر مس کرمان در جمع خبرنگاران سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: در نیمه نخست بازی قابل قبولی را به نمایش نگذاشتیم اما در نیمه دوم با توجه به برنامه هایی که برای بازیکنان تشریح کرده بودیم تا حدود زیادی مشکلاتمان برطرف شد و صاحب شانس ها و موقعیت های بسیاری شدیم. بارها تا آستانه گلزنی پیش رفتیم اما با بدشانسی به گل نرسیدیم.

وی ادامه داد: به دلیل ارائه بازی قابل قبول به تیم مس کرمان تبریک می گویم. اعتقاد دارم گرچه نتوانستیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم اما همچنان به آینده امیدوارم و در بازیهای آتی امتیازات از دست رفته را جبران خواهیم کرد.

مرفاوی در پاسخ به سئوالات پرشمار خبرنگاران در خصوص حضور تئودوریونگ در تیم فوتبال استقلال گفت: من در این زمینه حرف خاصی ندارم. تا به امروز با این مربی هلندی ملاقاتی نداشته ام و نمی توانم در خصوص آمدن وی به استقلال و نوع همکاری اش با تیم اظهار نظری داشته باشم. افرادی که وی را به استقلال آورده اند می توانند در این مورد بهتر پاسخگوی مردم و دوستداران استقلال باشند.

وی ادامه داد: من در حال حاضر سرمربی استقلال هستم و یونگ باید به عنوان دستیار من فعالیت کند. امیرقلعه نویی رئیس سازمان فوتبال استقلال نیز بر این نکته تاکید دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال یادآور شد: از ابتدای فصل جاری قرار بود یک مربی خارجی به کادر فنی تیم ما افزوده شود اما به دلیل پاره ای از مشکلات مدیریتی این امر میسر نشد اما با گذشت زمان و بهبود مسائل مدیریتی امیر قلعه نویی تصمیم به استخدام مربی جدید برای تقویت کادر فنی تیم فوتبال استقلال گرفت.

وی با تایید خبر مذاکرات مسئولان باشگاه استقلال با آرش برهانی گفت: مسئولان باشگاه پس از گرفتن نظر من در خصوص استخدام آرش برهانی مذاکراتی را با وی انجام دادند که در متن جزئیات آن نیستم.

مرفاوی در پاسخ به اظهار نظر مدیر عامل باشگاه استقلال که از آمدن مربی جدید برای این تیم اظهار بی اطلاعی کرده بود گفت: من به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال تنها می توانم در مسائل فنی اظهار نظری داشته باشم. اینکه مدیر عامل باشگاه در خصوص حضور تئودویونگ چه نظری دارد به من مربوط نمی شود.

وی تاکید کرد: اعتراض تماشاگران عادی است حتی اگر مس کرمان را هم شکست می دادیم بازهم اعتراض می کردند. مرفاوی با دفاع از تاکتیک های تیمش در مصاف با مس کرمان اذعان داشت: از اوت دستی به عنوان یک تاکتیک برای رسیدن به دروازه مس کرمان بهره بردیم. این برای تیم ما یک قابلیت ویژه است و باید از آن به نحو احسن استفاده کنیم.

وی درخاتمه تصریح کرد: برای حضور در لیگ قهرمانان باید بنیه و توان تیم خود را تقویت کنیم. من می دانم باشگاه با مشکلات متعددی روبروست اما نیاز به جذب بازیکن جدید داریم و مدیریت باشگاه باید در این زمینه اقدام کند.


" خبرگزاری مهر "
ک مهاجم کامرونی برای شرکت در تمرینات استقلال به تهران می آید
مهاجم 19 ساله کامرونی برای شرکت در تمرینات تیم فوتبال استقلال هفته آینده به تهران می آید.
به گزارش خبرنگارمهر، تیم فوتبال استقلال که به منظورتقویت خط حمله خود درصدد جذب یک مهاجم خارجی است ، یک مهاجم کامرونی بنام "کووئیکی" را به توصیه یونگ مد نظر قرار داده و وی احتمالا هفته آینده برای شرکت در تمرینات استقلال به تهران خواهد آمد .

قرار است پس از حضور وی در تمرینات استقلال و ارزیابی کادر فنی ، صمد مرفاوی نظرنهایی را در خصوص به خدمت گرفتن این مهاجم 19 ساله و عقد قرارداد با وی اعلام کند .
 

raico

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
1 نوامبر 2004
نوشته‌ها
1,448
لایک‌ها
38
من نمیدونم چرا از همون اول هم به این آقا صمد بدبین بودم و هستم.
یه عده مربیگری تو خونشونه و بلدن چیکار بکنن ولی این صمد ...

اینا میخوان برن آسیا و دست خالی برگدن و همه چیز رو بندازن گردن مرفاوی و ...

من که اصلاَ امیدی به جام باشگاههای آسیا ندارم.

خدایا چی به روز استقلال آوردن؟
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
مرفاوی:بضاعتمان بيش از بازي مقابل مس نيست
من سرمربي تيم استقلال هستم
تاكنون« يونگ» را نديده‌ام

سرمربي تيم استقلال تهران گفت: بضاعت تيم استقلال در شرايط فعلي بيش از آنچه كه در ديدار مقابل مس ديديم، نيست.

صمد مرفاوي پس از پايان ديدار تيم‌هاي استقلال تهران و مس كرمان‌ در جمع خبرنگاران اظهار كرد: در 45 دقيقه نخست، بسيار بد بازي كرديم و بازيكنان انتظارات ما را انجام ندادند اما، در نيمه دوم با صحبت‌هايي كه انجام شد، استقلال به مراتب بازي بهتري را انجام داد. به مس‌كرمان تبريك مي‌گويم و اميدوارم در بازي‌هاي آينده، استقلال نتايج بهتري بگيرد.

مرفاوي در مورد اضافه شدن «يونگ» به كادر فني استقلال نيز گفت: در اين مورد توضيحي ندارم، چرا كه او را تاكنون نديده‌ام كه بخواهم با وي صحبت كنم. در هر صورت آنچه كه اكنون مشخص است، اين است كه من سرمربي تيم استقلال هستم و در ساير موارد بهتر است از كساني كه با «يونگ» مذاكره كرده‌اند، سؤال شود.

وي در مورد نظر قلعه‌نويي مبني بر فعاليت «مرفاوي» به عنوان سرمربي و حضور يونگ به عنوان مربي نيز اظهار كرد: اين همان چيزي است كه من مي‌گويم، در هر صورت از ابتداي فصل قرار بود يك مربي خارجي به كادر فني اضافه شود اما، با تغييراتي كه در مديريت باشگاه به وجود آمد، آنچه كه انتظار داشتيم عملي نشد. اكنون شرايط بهتر شده است و مي‌توانيم يك مربي خارجي به كادر فني اضافه كنيم.
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
یونگ: فردا همه چيز مشخص خواهد شد
تصميمات اجرايي استقلال را من خواهم گرفت
قراردادم500 هزار لير است، نه 500 هزار دلار!

تئودور يونگ گفت: اگر به تيم استقلال بيايم، تصميمات اجرايي را من خواهم گرفت.

تئودور يونگ، مربي سابق تيم پرسپوليس تهران كه امروز در ورزشگاه آزادي، ديدار تيم‌هاي استقلال و مس را از نزديك نظاره‌گر بود، در مورد آخرين وضعتيش براي اضافه شدن به كادر فني تيم استقلال گفت: هنوز توافق نهايي صورت نگرفته است اما، شنبه (فردا) جلسه‌اي با اميدوار رضايي و امير قلعه‌نويي دارم كه همه چيز در آن جلسه مشخص مي‌شود.

وي در مورد مسؤوليتش در تيم استقلال نيز گفت: در مورد اينكه سرمربي هستم يا مربي، فعلا چيزي مشخص نيست. البته چندان هم اهميتي ندارد، چرا كه تصميمات اجرايي را يك نفر بايد بگيرد، و در تيم استقلال نيز من تصميمات اجرايي را مي‌گيرم.
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
league-table..PNG
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
به نظر من اس اس ..
بحثهای پشت پرده داره..
به قول ژنرال .. دستهای پشت پرده مانع از صعود ما میشه.. !
والا...
مهاجم نداریم و هر ابلهی اینو میدونه و فقط فقط این وسط صمد مرفاوی داره خراب میشه..
متاسفم واقعا واسه تیمی به این بزرگی..
از این پرسپولیس عقب مونده ککمتره؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

SoheilStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آپریل 2005
نوشته‌ها
2,849
لایک‌ها
34
سن
40
محل سکونت
Karaj
دوستان لطفا لینک مرجعی رو که خبر رو گرفتند بزارند.

بازی دیرور رو هم نصفیشو دیدم تو این مدت همش دو تا موقعیت داشت که با این مهاجم ها هدر رفت. یاد خط حمله پارسال بخیر.
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
چشم .. ولی اینا همش واقعیته من چیکار کنم؟!
..
واقعا یادش بخیر
بهترین خط دفاعی.. بهترین خط حمله..
..
بازی آخر که با برق بود.. چه کرده بودیم با برق..
حتی نیکبخت که اون موقع افت کرده بود ..
دیریپ میزد..فقط شانسش یه خورده خیلی بد بود همه توپاش تیرک خورد..
..
سهیل جان
شما هم چشم از این به بعد ..
راستی بالا نوشتم بازی چی شد
همش دوتا نبود عزیزم..
4تا بود
دروازه خااااااااااااااااااااااااااااااالی هم بود
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
علیرضا منصوریان گفت: من و فکری جزو بازیکنان باتجربه استقلال هستیم و در چند سال گذشته حتی یکبار هم با یکدیگر درگیر نشده ایم.
هافبک باتجربه تیم فوتبال استقلال تهران درگفتگو با خبرنگارمهرضمن بیان مطلب فوق افزود: با فکری هیچ مشکلی نداشته و ندارم زیرا ما جزو بازیکنان باتجربه استقلال هستیم که هرگز درچند سال گذشته با یکدیگر درگیر نشده ایم.

وی ادامه داد : درابتدای تمرین امروزما هم مثل تمام بازیکنان نظرات خود را به سرمربی تیم اعلام کردیم و هیچ مشکلی پیش نیامد که بخواهیم با یکدیگر درگیرشویم .

منصوریان همچنین تاکید کرد : فکری جزو بازیکنان اصلی استقلال مقابل مس بود و به همین دلیل در تمرین امروز در سمت دیگر زمین تمرین می کرد و من هم با سایر نفرات درقسمت دیگربرنامه های آماده سازی را انجام می دادیم به همین دلیل اصلا با هم برخوردی پیدا نکردیم که بخواهیم با یکدیگر درگیر شویم.

وی اضافه کرد: تمام بازیکنان ازانتشارچنین اخباری ناراحت هستند ومن متاسفم که بعضی ها ازطرح این شایعات برای تخریب استقلال استفاده می کنند.

هافبک باتجربه تیم فوتبال استقلال تهران درپایان گفت : بازهم می گویم که با فکری هیچ مشکلی نداشته و ندارم و خبر درگیری ما صحت ندارد.

http://mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=443089
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
بزن بزن امیر آبادی و لطفی
ماجرا از اين‌ قرار بود که‌ در فوتبال‌ دستگرمى‌ آخر تمرين‌ که‌ بين‌ بازيکنان‌ نيمکت‌نشين‌ مقابل‌ مس‌ انجام‌ شد، سعيد لطفى‌ براى‌ تصاحب‌ توپ‌ که‌ در اختيار اميرآبادى‌ بود تکل‌ خشنى‌ روى‌ پاهاى‌ هم‌تيمى‌اش‌ رفت‌ که‌ باعث‌ عصبانيت‌ شديد او و در نهايت‌ آغاز درگيرى‌ شد به‌ طورى‌ که‌ دو طرف‌ چند ضربه‌ نثار هم‌ کردند که‌ دخالت‌ نزديکان‌ به‌ اين‌ ماجراى‌ اکشن‌ پايان‌ داد.
نکته‌ جالب‌تر اينکه‌ اين‌ برخورد جلوى‌ چشمان‌ آقاصمد و پس‌ از نشست‌ مثلاً‌ صميمانه‌ آبى‌پوشان‌ و مربيان‌ تيم‌ در ابتداى‌ تمرين‌ اتفاق‌ افتاد که‌ در آن‌ نشست، هر کدام‌ از اعضاى‌ تيم‌ دلايل‌ ناکامى‌ استقلال‌ را بيان‌ و راجع‌ به‌ آن‌ بحث‌ و تبادل‌نظر کردند.

منبع
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
مصاحبه قلعه نوعی:
باشگاه‌ استقلال، اين‌ تيم‌ مقابل‌ مس‌ هم‌ متوقف‌ شد.
در مجموع‌ معتقدم‌ تيم‌ بازى‌ بدى‌ را به‌ نمايش‌ نگذاشت‌ و تنها روى‌ بدشانسى‌ و کم‌دقتى‌ بازيکنان‌ با تساوى‌ از زمين‌ خارج‌ شد به‌ خصوص‌ در نيمه‌ دوم‌ که‌ با حضور مجتبى‌ جبارى‌ استقلال‌ روان‌ و هجومى‌تر بازى‌ کرد. به‌ هر ترتيب‌ تيم‌ نشان‌ داد که‌ رفته‌ رفته‌ به‌ انسجام‌ کامل‌ از نظر دفاعى‌ و هجومى‌ دست‌ مى‌يابد و من‌ هم‌ از آنها رضايت‌ کامل‌ دارم.
اما قبول‌ کنيد با اين‌ نتيجه‌ شما بهترين‌ فرصت‌ را براى‌ کم‌کردن‌ فاصله‌ با سايپا از دست‌ داديد؟
بله‌ قبول‌ دارم‌ که‌ بهترين‌ فرصت‌ را از دست‌ داديم‌ اما شما شک‌ نکنيد که‌ در هفته‌هاى‌ آتى‌ باز هم‌ شاهد ريزش‌ امتيازات‌ از سوى‌ سايپا و مابقى‌ مدعيان‌ خواهيم‌ بود.
بالاخره‌ شما با يونگ‌ به‌ توافق‌ رسيده‌ايد يا نه؟
مذاکرات‌ به‌ خوبى‌ در حال‌ انجام‌شدن‌ است‌ و مشکل‌ خاصى‌ هم‌ براى‌ حضور اين‌ مربى‌ در تيم‌ وجود ندارد. انشاا... ظرف‌ چند روز آينده‌ او هم‌ به‌ تيم‌ اضافه‌ مى‌شود.
اما شايعات‌ فراوانى‌ درخصوص‌ مخالفت‌ اعضاى‌ هيأ‌ت‌ مديره‌ با حضور يونگ‌ به‌ گوش‌ مى‌رسد، حتى‌ نجف‌نژاد مديرعامل‌ باشگاه‌ هم‌ منکر حضور اين‌ مربى‌ هلندى‌ شد.
اينها تماماً‌ شايعه‌ بوده‌ و صحت‌ ندارد. اگر چند روز صبر کنيد همه‌ چيز نهايى‌ خواهد شد.
در حاليکه‌ شما با جذب‌ يونگ‌ به‌ فکر تقويت‌ کادرفنى‌ هستيد، بسيارى‌ از کارشناسان‌ و طرفداران‌ معتقدند به‌ جاى‌ جذب‌ مربي، شما بايد به‌ فکر بازيکن‌ و مهاجم‌ جديد براى‌ تقويت‌ تيم‌ باشيد.
اتفاقاً‌ ما هم‌ همين‌ نظر را داريم‌ و به‌ دنبالش‌ هستيم‌ اما خب‌ مشکلات‌ استقلال‌ در اين‌ زمينه‌ يکي، دو تا نيست‌ که‌ به‌ راحتى‌ حل‌ شود. اولاً‌ ليست‌ نفرات‌ ما پر شده‌ و ما تنها يک‌ جاى‌ خالى‌ در ليست‌ اميدها داريم، دوماً‌ از نظر مالى‌ هم‌ باشگاه‌ با دغدغه‌هاى‌ فراوانى‌ مواجه‌ مى‌باشد. از سوى‌ ديگر ما بايد به‌ دنبال‌ بازيکنى‌ برويم‌ که‌ با جذبش‌ مشکلات‌ فنى‌ تيم‌ حل‌ شود نه‌ اينکه... به‌ هر حال‌ اين‌ امر بايد با مطالعه‌ و دقت‌ کافى‌ انجام‌ گردد.
اما با وضعيت‌ موجود همه‌ نگران‌ نتايج‌ استقلال‌ در جام‌ باشگاهها هستند.
باور کنيد تمامى‌ اعضاى‌ تيم، کادرفني، مديريت‌ و... در تلاش‌ هستند که‌ استقلال‌ با آمادگى‌ کافى‌ گام‌ به‌ ليگ‌ قهرمانان‌ آسيا بگذارد و در اين‌ راه‌ از هيچ‌ کوششى‌ دست‌ برنمى‌دارند. انشاا... تا آن‌ زمان‌ مشکلات‌ حل‌ خواهد شد.
 

SoheilStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آپریل 2005
نوشته‌ها
2,849
لایک‌ها
34
سن
40
محل سکونت
Karaj
چشم .. ولی اینا همش واقعیته من چیکار کنم؟!
..
واقعا یادش بخیر
بهترین خط دفاعی.. بهترین خط حمله..
..
بازی آخر که با برق بود.. چه کرده بودیم با برق..
حتی نیکبخت که اون موقع افت کرده بود ..
دیریپ میزد..فقط شانسش یه خورده خیلی بد بود همه توپاش تیرک خورد..
..
سهیل جان
شما هم چشم از این به بعد ..
راستی بالا نوشتم بازی چی شد
همش دوتا نبود عزیزم..
4تا بود
دروازه خااااااااااااااااااااااااااااااالی هم بود

ممنون:D
خوب منم که گفتن نصف بازی رو دیدم اون دو تا رو هم تو همون نصفه بازی دیدم
242.gif
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
رباط ستاره استقلال سالم است
همين‌ خصوص‌ امين‌ نوروزى‌ فيزيوتراپ‌ استقلال‌ با رد تمامى‌ اين‌ شايعات‌ اعلام‌ کرد رباط‌ پاى‌ مجتبى‌ جبارى‌ هيچ‌ مشکلى‌ نداشته‌ و سالم‌ است‌ اما اين‌ بازيکن‌ از نا حيه‌ مينيسک‌ داخلى‌ پاى‌ خود دچار کشيدگى‌ شده‌ و کمى‌ احساس‌ درد مى‌کند که‌ براى‌ مطمئن‌ شدن‌ از ميزان‌ آسيب‌ديدگى‌ اين‌ ناحيه‌ از او آزمايش‌MRI گرفته‌ايم‌ تا براى‌ رفع‌ آن‌ تمرينات‌ مناسب‌ را در نظر بگيريم.
فکری:
قضيه‌ درگيرى‌ لفظى‌ شما با منصوريان‌ چيست؟
من‌ ومنصوريان‌ در مورد وضعيت‌ تيم‌ داشتيم‌ بحث‌ مى‌کرديم، آنهايى‌ که‌ اين‌ خبر را به‌ بيرون‌ انتقال‌ دادند شرافت‌ ندارند و براى‌ رسيدن‌ به‌ خواسته‌هاى‌ خود دست‌ به‌ هر کارى‌ مى‌زنند.
يعنى‌ معتقديد که‌ اين‌ اخبار از درون‌ تيم‌ به‌ مطبوعات‌ درز مى‌کند؟
بله‌ در اين‌ موضوع‌ شک‌ نکنيد، بعضى‌ها در استقلال‌ جاسوسى‌ مى‌کنند و به‌ خاطر اين‌ کار همه‌ چيز خود را مى‌فروشند.
مى‌گويند تو و منصوريان‌ باهم‌ اختلاف‌ داريد، يعنى‌ تو طرفدار قلعه‌نوعى‌ هستى‌ و منصوريان‌ از مرفاوى‌ حمايت‌ مى‌کند؟
در استقلال‌ همه‌ يکى‌ هستيم‌ و موفقيت‌ تيم‌ را مى‌خواهيم. اگر در باند قلعه‌نوعى‌ بودم‌ در بازيهاى‌ تيم‌ عمداً‌ اشتباه‌ مى‌کردم‌ تا مرفاوى‌ خراب‌ شود ولى‌ آقا صمد از بازى‌هاى‌ من‌ راضى‌ است. اين‌ مسايل‌ ساخته‌ ذهن‌ حاشيه‌سازان‌ است‌ و من‌ در باند قلعه‌نوعى‌ نيستم‌ و با منصوريان‌ رفيق‌ هستم، خوشبختانه‌ در استقلال‌ همه‌ با همديگر رفيق‌ و صميمى‌ هستند.
نمى‌خواهى‌ اسمى‌ از جاسوسان‌ استقلال‌ ببري؟
نه‌ اما به‌ زودى‌ او را پيدا مى‌کنيم.
نظرت‌ درخصوص‌ آمدن‌ يونگ‌ چيست؟
در اين‌ شرايط‌ بهتر است‌ که‌ مسئولان‌ باشگاه‌ اول‌ مشکلات‌ مالى‌ بازيکنان‌ را حل‌ کنند و بعد مربى‌ خارجى‌ بياورند.
لطفی:
قضيه‌ درگيرى‌ات‌ با اميرآبادى‌ چيست؟
اين‌ موضوع‌ شايعه‌اى‌ بيش‌ نيست، يک‌ خبرگزارى‌ به‌ دروغ‌ خبر درگيرى‌ ما دو نفر را برروى‌ خروجى‌ خود فرستاد و ديروز اغلب‌ روزنامه‌هاى‌ ورزشى‌ آن‌ را چاپ‌ کردند.
يعنى‌ اين‌ موضوع‌ اصلاً‌ واقعيت‌ نداشت؟
اصلاً، مى‌توانيد از مهدى‌ اميرآبادى‌ سئوال‌ کنيد، به‌ خدا قسم‌ حتى‌ درگيرى‌ لفظى‌ هم‌ با يکديگر پيدا نکرديم‌ چه‌ رسد به‌ کتک‌کاري! وقتى‌ در تمرين‌ اميرآبادى‌ را ديدم‌ کلى‌ از خبر بزن‌ بزنمان‌ خنديديم.
شرايط‌ استقلال‌ چگونه‌ است؟
شرايط‌ خوبى‌ بر تيم‌ حاکم‌ است، تمرينات‌ خود را پشت‌سر مى‌گذاريم‌ تا پس‌ از کسب‌ دو تساوى‌ پى‌ در پى‌ فجرسپاسى‌ را ببريم.
اين‌ روزها کمتر در ترکيب‌ استقلال‌ قرار مى‌گيري؟
اين‌ موضوع‌ بستگى‌ به‌ نظر کادرفنى‌ تيم‌ دارد اما تلاشم‌ را خواهم‌ کرد با درخشش‌ در تمرينات‌ نظر مساعد مربيان‌ را براى‌ قرار گرفتن‌ در ترکيب‌ ثابت‌ جلب‌ کنم.

منبع
 
بالا