برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران استقلال

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
قرارداد مربى‌ هلندى‌ در پرده‌ ابهام‌ يونگ‌ در امارات!
طبق‌ اعلام‌ مسئولان‌ باشگاه‌ استقلال، قرار بود صبح‌ ديروز طى‌ نشستى‌ اضطرارى‌ با حضور تعدادى‌ از اعضاى‌ هيأ‌ت‌ مديره، مديرعامل، رئيس‌ سازمان‌ فوتبال‌ و سرمربى‌ اين‌ تيم، تکليف‌ قرارداد با تئودور يونگ‌ مربى‌ هلندى‌ مشخص‌ شود تا در صورت‌ نهايى‌ شدن‌ آن، او بلافاصله‌ در تمرينات‌ آماده‌سازى‌ آبى‌پوشان‌ شرکت‌ نمايد اما در آخرين‌ لحظات، تشکيل‌ اين‌ جلسه‌ به‌ دليل‌ بروز برخى‌ مشکلات‌ لغو شد تا يونگ‌ که‌ از بلاتکليفى‌ خسته‌ شده‌ است‌ براى‌ انجام‌ برخى‌ امور شخصى‌ (مذاکره‌ با چند تيم‌ عربي) به‌ دبى‌ سفر نمايد. البته‌ گفته‌ مى‌شود پس‌ از اينکه‌ در جلسه‌ امشب‌ هيأ‌ت‌ مديره‌ عقد قرارداد استقلالى‌ها با او قطعى‌ شود، مربى‌ هلندى‌ صبح‌ فردا دوباره‌ به‌ تهران‌ بازخواهد گشت‌ تا فعاليتش‌ را در استقلال‌ به‌طور رسمى‌ آغاز نمايد.
به‌ هرحال‌ از آنجا که‌ هيأ‌ت‌ مديره‌ استقلال‌ درخصوص‌ تئودور يونگ‌ به‌ جمع‌بندى‌ نهايى‌ دست‌ نيافته‌ است‌ و هر کدام‌ از آنها نظر خاصى‌ در اين‌ مورد دارند، احتمال‌ عقد قرارداد ميان‌ دوطرف‌ در هاله‌اى‌ از ابهام‌ قرار گرفته‌ است، گرچه‌ رئيس‌ سازمان‌ فوتبال‌ اين‌ باشگاه‌ مدعى‌ است‌ که‌ مشکلى‌ در اين‌ خصوص‌ وجود ندارد و قطعاً‌ يونگ‌ به‌ جمع‌ اعضاى‌ کادر فنى‌ استقلال‌ اضافه‌ خواهد شد.
به‌هرحال‌ بايد چند روز ديگر منتظر ماند و ديد که‌ اين‌ کشمکش‌هاى‌ درون‌ باشگاهى‌ ميان‌ مديران‌ استقلال‌ درنهايت‌ به‌ سود کداميک‌ از طرفين‌ ماجرا پايان‌ يافته‌ و سرانجام‌ يونگ‌ آبى‌پوش‌ مى‌شود يا بدون‌ هيچ‌ نتيجه‌اى‌ به‌ کشورش‌ بازمى‌گردد.
منبع
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
مصاحبه با جباری:
تمرینات تیم ملی پای مرا مصدوم کرد/احساس درد دارم
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: از ناحیه مینیسک پا احساس آسیب دیدگی می کنم با این حال تا پس از انجام عکسبرداری هیچ چیزی به طور قطع مشخص نیست.
مجتبی جباری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: من پس از اینکه رقابت های جام جهانی را به دلیل مصدومیت از دست دادم مراقبت شدیدی از پای خود به عمل آوردم تا بتوانم مجداد به بازی بازگردم. در این مدت همه چیز طبق نظر پزشک پیش رفت و واقعا نمی دانم چرا مینیسک پایم درد گرفته است.

وی افزود: من به دلیل تمرینات نادرست مربیان سابق تیم ملی از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب دیدگی شدم اما اخیرا هیچ فشاری بر روی پایم نیاورده ام که به خاطر آن در معرض آسیب دیدگی مجدد قرار بگیرم.

جباری در پایان گفت: کادر پزشکی استقلال منتظر جواب عکس های پای من می ماند تا تصمیم گیری نهایی در این خصوص صورت بگیرد. تا آن زمان نمی توانم استقلال را در تمرینات همراهی کنم

منبع
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
تمرین امروز استقلال:

تمرین عصر امروز استقلال با غیبت سه بازیکن، گلزنی بائو و پایان شایعات درگیری فکری و منصوریان پیگیری شد.
به گزارش خبرنگار مهر، در ابتدای تمرین عصر امروز استقلال که ساعت 15 و در زمین برق آلستوم برگزار شد محمود فکری و علیرضا منصوریان با یکدیگر روبوسی کردند تا به شایعاتی که درخصوص درگیری آنها درتمرین روز گذشته مطرح شده بود، پایان دهند.

بعد از این اتفاق صمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال استقلال به مدت 5 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد ونکاتی را به نفرات حاضر در تمرین گوشزد کرد.

دراین تمرین مجتبی جباری، بهشاد یاورزاده و مرتضی هاشمی زاده حضورنداشتند. جباری نیز به علت مصدومیت دراین تمرین حاضرنشد وطبق اعلام پزشک تیم استقلال قراراست فردا با انجام MRI میزان وضعیت مصدومیت پایش مشخص شود.

گرم کردن بدنها با انجام تمرینات خاص کششی اولین برنامه تمرینی آبی پوشان بود وپس از آن بازیکنان تمرین آقا وسط را برگزار کردند. تمرین تحت فشار درفضای محدود دیگربخش این تمرین بود که بازیکنان حاضر درتمرین با انگیزه بالا زیرنظرکادرفنی به مرور آن پرداختند .
ص
بازی درون تیمی آخرین مرحله تمرین عصر امروزآبی پوشان بود که گلهای زیادی به همراه داشت اما دراین بین میثم بائو با به ثمررساندن 5 گل با تشویق صمد مرفاوی مواجه شد. ضمن اینکه یونگ مربی جدید تیم استقلال هم در این تمرین حضور نداشت.
منبع
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
رسولى نژاد: فردا تكليف يونگ معلوم مى شود
ايسنا ـ نايب رييس باشگاه استقلال تهران، در خصوص مذاكره قلعه نويى با يونگ گفت: قلعه نويى مى تواند مذاكراتى كرده باشد، چون جزو اختياراتش بوده و لازم هم بود كه اين مذاكرات صورت گيرد، ولى فردا پس از شنيدن گزارش وى در اين رابطه، هيأت مديره تصميم گيرى مى كند و در صورت تصويب اين مورد، مديرعامل نسبت به عقد قرارداد با يونگ اقدام خواهد كرد.
وى در مورد صحبت هاى اخير يونگ و طرح اين مسأله كه قرار است با قلعه نويى و رضايى مذاكره و قرارداد امضا كند، گفت: قراردادى كه امضا مى شود بايد قبل از امضا به تصويب هيأت مديره برسد و بعد مديرعامل آن را امضا كند.
وى از تشكيل جلسه هيأت مديره باشگاه استقلال (امروز) خبر داد و گفت: در جلسه اى كه خواهيم داشت، قلعه نويى توضيحات لازم را در اين باره ارايه خواهد داد و بعد از شنيدن توضيحات وى، هيأت مديره تصميم گيرى خواهد كرد بعد از به نتيجه رسيدن، مديرعامل در آن صورت تصميم هيأت مديره را اجرا خواهد كرد.

به گفته رسولى نژاد با توجه به تعريفى كه براساس شرح وظايف داريم، امضاى قرارداد با نجف نژاد خواهد بود.
نماينده فيروزكوه و دماوند تصريح كرد: بايد هيأت مديره قانع شود و سوابق يونگ براى ما بيان شود، تا ببينيم وى كجاها حضور داشته وسابقه مربيگرى وى چقدر است و توضيحات كاملى در اين رابطه بشنويم.
نايب رييس باشگاه استقلال تهران افزود: در هر صورت هر كارى كه براى تقويت باشگاه استقلال لازم بدانيم، هم از نظر كارى و هم از نظر گرفتن يار كمكى و هم تقويت كادر فنى، كوتاهى نخواهيم كرد.
وى ادامه داد: اين كه برخى اشخاص تصور مى كنند كه هيأت مديره استقلال، حضورش صورى است و بدون اطلاع تصميم مى گيرد، اين گونه نيست.
رسولى نژاد هم چنين در مورد ميزان موافقت هيأت مديره با يونگ، گفت: فردا در جلسه هيأت مديره، اين مسأله مطرح و با در نظر گرفتن تمام جوانب، در اين مورد تصميم گيرى خواهد شد.
منبع
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
مديرعامل استقلال چهارشنبه معرفى مى شود
فوتبال ايران - قرار است اعضاى هيأت مديره باشگاه استقلال به شرايط نابسامان فعلى پايان بدهند و روز چهارشنبه در يك جلسه ويژه مديرعامل جديد را انتخاب كنند.
در جلسه هيأت مديره استقلال كه روز چهارشنبه برگزار مى شود مديرعامل اين تيم مشخص خواهد شد هرچند كه بين اعضاى هيأت مديره در اين خصوص اختلافاتى وجود دارد.
قريب و ايروانى ۲ تن از اعضاى هيأت مديره به نظرى جويبارى اعتقاد دارند و معتقدند او بهترين گزينه براى مديريت استقلال است.
در كنار اين دو، آصفى و شايق بهترين گزينه را اميدوار رضايى براى مديريت استقلال مى دانند و در اين بين رسولى نژاد كماكان اعتقاد دارد كه نجف نژاد بهترين گزينه براى مديريت استقلال است.
در جلسه چهارشنبه هيأت مديره تكليف مديرعامل استقلال مشخص خواهد شد هرچند كه اگر اعضاى هيأت مديره بر سر يك گزينه به توافق نرسند سازمان تربيت بدنى براى تعيين مديرعامل وارد عمل خواهد شد.

منبع
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
منصوريان و قربانى عقده گشايى كردند
ابتداى تمرين ديروز استقلال بود كه مرفاوى مطابق معمول تمرينات بعد از بازيها درباره بازى قبلى شروع به صحبت كرد: نيمه اول بد بوديم اما روند تيم در نيمه دوم بهتر شد و...
آقا صمد كه گرم صحبت شده بود با حرف هاى منصوريان يكه خورد: «آقا صمد ما به خاطر كادر فنى به زمين مى رويم. بى پولى و بى محبتى ما را اذيت مى كند. هيچ كس نمى آيد حالى از ما بپرسد و اصلاً آقايان خودشان را نشان نمى دهند.»
هنوز صحبت هاى على منصور قطع نشده بود كه يكى از بى سر و صداهاى استقلال شروع به حرف زدن مى كند. پيروز قربانى كه سابقه نداشته در چنين مواقعى اظهار نظر كند عقده گشايى كرده و مى گويد: مشكل ما از كادر فنى و مسائل تمرينى نيست.
هيچ كس به ما توجه نمى كند و تا يك بازى را مى بازيم تقصيرها گردن كادر فنى مى افتد و آقايان خودشان مخفى مى شوند. تغيير مربى هم فقط بهانه است تا اين عده از فشار افكار عمومى فرار كنند.
اين نوع حمايت از مرفاوى كه در هفته هاى اخير از سوى بيشتر بازيكنان استقلال ديده شده به نوعى جالب توجه است و به نظر مى رسد اين عده اهداف ديگرى جدا از دلسوزى براى سرمربى شان در سر بپرورانند.
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
سايه شوم بر سر هافبك استقلال
جبارى: نگران نباشيد ۲ بازى نيستم
نگرانى جديد براى استقلالى ها. مجتبى جبارى دوباره مصدوم شد خبرى كه اصلاً براى آبى ها در اين شرايط خوشايند نيست. بازيكنى كه در روزهاى بد استقلال هميشه بازگشتش هواداران را به آينده اميدوار نگه مى داشت.




استقلالى ها از اول فصل حساب ويژه اى روى برگشت جبارى چه در ليگ برتر و چه در ليگ قهرمانان باز كرده بودند اما هنوز مدت زيادى از حضور هافبك بازيساز آبى ها نگذشته است كه گفته مى شود جبارى از ناحيه مينيسك داخلى دچار مشكل شده است. دكتر نوروزى فيزيوتراپ آبى ها درباره مصدوميت دوباره جبارى مى گويد: بعد از بازى مس كرمان بود كه جبارى به ما گفت كه داخل زانويش احساس درد مى كند. ابتدا ما روى زانو يخ گذاشتيم و او استراحت كرد. ديروز تست از زانوى او انجام شد. در معاينات اوليه مينيسك خارجى او و رباط صليبى اش مشكلى ندارد و به احتمال زياد مينيسك داخلى او دچار مشكل شده است نوروزى ادامه مى دهد: وقتى جبارى جراحى كرد هم هيچ مشكلى در مينيسك داخلى نداشت و به احتمال زياد اين مصدوميت جديداً به وجود آمده است. قرار است از زانوى جبارى عكس رنگى گرفته شود و به طور دقيق علت مصدوميت او مشخص شود. ديروز مجتبى جبارى با حضور در راديولوژى دكتر تبرك از پايش آرتوگرافى (عكس رنگى) تهيه كرد و پيش دكتر ابراهيميان كه قبلاً پاى او را به خاطر پارگى رباط صليبى جراحى كرده بود برد. به گفته جبارى مينيسك داخلى پاى او درد گرفته است و بنا به اعلام دكتر ابراهيميان مشكلش جدى نيست. جبارى مى گويد: مصدوميت جزيى داشتم. عكس رنگى گرفتم و به دكتر ابراهيميان نشان دادم. او نيز به من گفت كه مشكل حادى ندارى و با ۸ تا ۱۰ جلسه فيزيوتراپى مى توانى دوباره بازى كنى. او ادامه مى دهد: اين نوع آسيب ديدگى بعد از مصدوميت هاى طولانى پيش مى آيد. بايد پيش دكتر نوروزى بروم تا تعداد و چگونگى جلسات فيزيوتراپى را مشخص كند. به نظرم ۲ بازى را از دست بدهم و بعد از آن دوباره بازى كنم. دكتر هم گفت كه روى پايت بعد از رهايى از مصدوميت فشار آورده اى و به همين خاطر درد گرفته است.
شايد مجتبى جبارى همان طور كه خودش مى گويد بتواند به زودى به ميدان باز گردد اما آيا بازيهاى شروع نيم فصل استقلال آن قدر مهم بود كه استقلالى ها بلافاصله او را به ميدان فرستادند. وقتى جبارى تمرينات گروهى خود را شروع كرد دكتر بهمنى بدنساز آبى ها اعلام كرده بود كه او از هفته سوم يا چهارم دور برگشت مى تواند به ميدان برود اما مشكلات استقلال و فشار به كادر فنى باعث شد تا در ديدار هفته شانزدهم مقابل ذوب آهن جبارى پا به توپ شود. خيلى ها اعتقاد دارند نبايد جبارى بازى خود را از ديدارهاى رسمى شروع مى كرد و بايد ابتدا در بازى تداركاتى دقايقى به ميدان مى رفت و با كمترين فشار آماده بازى مى شد. پارگى مينيسك پا در صورتى كه نياز به جراحى داشته باشد لااقل ۶ هفته يك بازيكن را از ميدان دور مى كند. وضعيت حميد شفيعى در سپاهان شايد دليلى باشد كه استقلالى ها نبايد در بازگشت جبارى عجله مى كردند. به هر صورت فعلاً به نظر مى رسد قضيه به خير و خوشى تمام شده است اما نبايد فراموش كرد كه استقلال در ادامه ليگ برتر و ليگ قهرمانان تا چه اندازه به حضور جبارى نياز دارد. از طرفى او بايد هر چه زودتر به آمادگى كامل برسد و چنين مصدوميت هايى در روند آمادگى او براى ديدارهاى آسيايى مشكل ايجاد مى كند
 

ایرانی آزاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
990
لایک‌ها
5
نشست شوراى معاونان استقلال بدون مرفاوى
نشست شوراى معاونان استقلال روز گذشته بدون حضور صمد مرفاوى سرمربى اين تيم برگزار شد. در اين جلسه كه قلعه نويى، نظرى جويبارى و بقيه اعضا حاضر بودند باز هم در جهت تقويت تيم براى حضور در ليگ قهرمانان آسيا تأكيد شد و دوباره قرار بر اين شد تا بازيكنان جديدى به تيم اضافه شوند.جالب اينكه در فاصله كمتر از يك ماه تا اولين بازى استقلال در رقابت هاى آسيايى، اعضاى حاضر در اين جلسه به اين جمع بندى رسيده اند كه بازيكنانى از عراق، سوريه و قطر طى روزهاى آينده براى تست به تهران بيايند تا نقاط ضعف آبى ها برطرف شود!در اين نشست همچنين درباره حضور تئودى يونگ در جمع كادر فنى استقلال صحبت به ميان آمد. غيبت مرفاوى نيز با توجه به جلسه روز شنبه مرفاوى - يونگ و احتمال شروع به كار اين مربى هلندى تا روزهاى آينده سؤال برانگيز به نظر مى رسيد.
منبع
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
پست 67 تکراریه..
راستی این منبعد ها معتبره؟! مثل : esteglal.blogfa ؟؟!؟!!!
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
مصاحبه خبرنگار مهر با پیروز قربانی:
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: در تیم ما صمد مرفاوی همه کاره است و مسئولان باشگاه پشت او مخفی شده اند اما بهتر است آنها حداقل برای یکبار از پس پرده خارج شوند.
پیروز قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: مشکلات استقلال تبدیل به یک سریال شده است که بازیکنان و مربیان نیز آن را دنبال می کنند. البته بازیگر اصلی این سریال افراد دیگر هستند و ما (نفرات استقلال) سیاهی لشکر های آن هستیم. داستان دنباله دار استقلال به روزهای شیرین خود نزدیک می شود و ما نیز همچون دیگران منتظر آن روزها هستیم!

وی ادامه داد: صمد مرفاوی در تیم استقلال تنهاست و تمام بار تیم روی دوش اوست. بازیکنان تا به امروز تنها به خاطر مرفاوی است که مشکلات را تحمل کرده اند. تیم ما مسئول ندارد یا اگر دارد ما تا به امروز ندیده ایم. من به عنوان بازیکن استقلال از مسئولان تیم فقط مرفاوی، قلعه نویی، جویباری را دیده ام و فکر می کنم تیم ما به غیر از آنها مسئول دیگری نداشته باشد.

مدافع ملی پوش تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: با این وجود اگر تیم نتیجه نگیرد هیچ فردی وضعیت نامشخص باشگاه را نمی بیند و تنها از مرفاوی انتقاد می شود. مسئولان باشگاه هم به جای حل مشکلات پشت مرفاوی مخفی شده اند. بهتر است آنها فقط برای یکبارخود را نشان دهند تا مشکلات را بهتر درک کنند.

وی یادآور شد: سال گذشته قهرمان لیگ برترشدیم ، اما تا به امروز هیچ یک از مسئولان باشگاه حال ما را هم نپرسیده است. ما تنها امیدواریم مشکلات برطرف شود و حق وحقوق مان پرداخت شود. بهتر است هرچه زودتر پول ما را پرداخت کنند تا موریانه آنها را نخورده است!

قربانی با اشاره به بازی دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان برابر بلاروس عنوان داشت: این مسابقه یک بازی تدارکاتی مناسب است که به واسطه نزدیکی بازی بلاروس با ازبکستان می تواند تدارک خوبی برای مسابقات جام ملتهای آسیا باشد.
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
كميته انضباطي ، تيم فوتبال استقلال را جريمه كرد
اینام گیر آوردن..
خبرو بخونید:
كميته انضباطي فدراسيون فوتبال روز دوشنبه تيم فوتبال استقلال تهران را جريمه نقدي كرد.
اين كميته به علت تاخير در ورود بازيكنان تيم استقلال به زمين مسابقه در ديدار مقابل تيم پيكان تهران در چارچوب رقابت‌هاي فوتبال قهرماني باشگاه‌هاي برتر ايران ، اين باشگاه را ‪ ۹‬ميليون ريال جريمه نقدي نمود.
اين ديدار با نتيجه يك بر صفر به سود تيم پيكان خاتمه يافت.

اين جريمه با توجه به داشتن دو مورد سابقه قبلي در تاخير ورود به زمين بازيكنان تيم استقلال گرفته شد.
یادشون فیله هندستون کرده..!!!
خدا..!
ایران...! کوروش کجایییی؟!
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
باشگاه استقلال از AFC مهلت خواست
تهران- خبرگزاري كار ايران
باشگاه استقلال تهران با ارسال نامه‌‏اي به كنفدراسيون فوتبال آسيا خواستار تمديد زمان اعلام اسامي بازيكنان خود شد.
گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاري كار ايران ( ايلنا ) مسئولان باشگاه استقلال با ارسال نامه‌‏اي از AFC خواستند اسامي بازيكنان خود را براي جام باشگاه هاي آسيا يك هفته ديرتر ارسال كنند.
براساس اين گزارش بنابر اعلام قبلي كنفدراسيون فوتبال آسيا تمامي تيم‌‏هاي حاضر در مسابقات جام باشگاه هاي آسيا از جمله استقلال بايد اسامي بازيكنان خود را تا بيست و سوم اسفندماه به AFC اعلام كنند.
از آنجا كه باشگاه استقلال تا به امروز موفق به جذب مهاجم مورد نظر خود نشده است مسئولان اين باشگاه خواستار تمديد فرصت داده شده از سوي كنفدراسيون فوتبال آسيا شده‌‏اند.
كنفدراسيون فوتبال آسيا تاكنون به درخواست باشگاه استقلال پاسخي نداده است.
منبع
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
مجتبی جباری بازیکنی که تازه از بنده مصدومیت فرار کرده بود تا دو هفته دیگه نمیتونه بازی کنه
..
نه بازیکن خریدیم نه کمک مربی آوردیم..
داستانیه واسه خودش
امشب هم هیشکدوم که حاضر به مصاحبه با 90 نشدن..
جالبه...
خوب .. تا کی پشت مرفاوی قائم میشن اینا..
خدایییش کاری میکنن برم ای نجف نژاد و آویزون کنم دره باشگاه تا درسه عبرتی بشه واسه سایریین
ببخشید اگه بد حرف زدم آ..
ولی بخدا دلم پره..
دیگه تیم عزیزمونم نبره اینجوری باشه آدم کفری میشه
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
مصاحبه مهم جویباری که شایع است بعد از این مصاحبه انعکاسهای زیادی خواهد داشت.قسمت‌هاى‌ مهم‌ اين‌ گفت‌ و گو را با هم‌ مى‌خوانيم.
* استقلال‌ در شرايطى‌ نيست‌ که‌ بخواهيم‌ به‌ آن‌ حمله‌ کنيم. در حال‌ حاضر بازيکنان‌ و مربيان‌ به‌ جاى‌ حمايت‌ براى‌ تيم‌ حاشيه‌ ايجاد مى‌کنند. اين‌ روند باعث‌ نابودى‌ استقلال‌ است.
* کميته‌ انضباطى‌ باشگاه‌ مصمم‌ است‌ با کليه‌ افرادى‌ که‌ دارند ريشه‌ استقلال‌ را مى‌زنند برخورد کند.
* زمانى‌ که‌ مرفاوى‌ به‌ عنوان‌ سرمربى‌ استقلال‌ مى‌گويد «اين‌ بضاعت‌ استقلال‌ است» قطعاً‌ بازيکنان‌ نيز به‌ تبعيت‌ از او دست‌ به‌ انتقاد از تيم‌ مى‌زنند، يک‌ مربى‌ بايد شرايط‌ تيم‌ را بپذيرد.
* باشگاه‌ استقلال‌ تاکنون‌ به‌ چهل‌ درصد از تعهدات‌ خود در قبال‌ بازيکنان‌ عمل‌ کرده، بازيکنى‌ در استقلال‌ نداريم‌ که‌ کمتر از بيست‌ ميليون‌ تومان‌ پول‌ گرفته‌ باشد. نمى‌دانم‌ چرا اين‌ بازيکنان‌ حاضر مى‌شوند براى‌ مباحث‌ مالى‌ حاشيه‌سازى‌ کنند، انگار مجانى‌ براى‌ استقلال‌ بازى‌ مى‌کنند.
* استقلالى‌ که‌ حرمت‌ استقلال‌ را زير سئوال‌ ببرد نبايد ادعاى‌ استقلالى‌بودن‌ داشته‌ باشد.
* روزى‌ قلعه‌نوعى‌ تشخيص‌ داد که‌ مرفاوى‌ به‌ عنوان‌ سرمربى‌ تيم‌ استقلال‌ فعاليت‌ کند، در شرايط‌ کنونى‌ نيز اميرخان‌ صلاح‌ ديده‌ که‌ مربى‌ خارجى‌ را به‌ کادرفنى‌ اضافه‌ کند. آنها گويا گذشته‌ خود را فراموش‌ کرده‌اند.
* جذب‌ سرمربى‌ از وظايف‌ رئيس‌ سازمان‌ فوتبال‌ و مديرعامل‌ است‌ و به‌ هيچ‌ کس‌ ديگر مربوط‌ نيست. اگر قرار است‌ يونگ‌ به‌ تيم‌ اضافه‌ شود حتماً‌ به‌ نفع‌ استقلال‌ است.
* قلعه‌نوعى‌ لطف‌ دارد که‌ على‌رغم‌ دغدغه‌هاى‌ موجود درتيم‌ملى‌ باز هم‌ فکر استقلال‌ است.
* دو بازيکن‌ عراقى‌ و يک‌ بازيکن‌ آفريقايى‌ موردنظر باشگاه‌ استقلال‌ هستند که‌ پس‌ از تأ‌ييد نهايى‌ و تا قبل‌ از بيست‌ و سوم‌ بهمن‌ به‌ تهران‌ مى‌رسند.
منبع
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
همه اس اسیا فقط در خوشیها سهیمن؟!؟!
کچاییین هان؟!!
حتما باید اول باشه یا اینکه قههرمان بشه تا ساپورت کنین تیمتونو/!؟!
انگار نه انگار تاپیک اس اسه..!
هیشکی هیچی نیگه..!
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
مصاحبه امیر قلعه نوعی:
بلاروس‌ و... حرفهاى‌ جالبى‌ زد که‌ گزيده‌هايى‌ از آن‌ را در زير مى‌خوانيد:
* ذاتاً‌ آدم‌ معتقد به‌ ساختار و سيستم‌ هستم، هميشه‌ دوست‌ داشتم‌ در چارچوب‌ اختياراتم‌ عمل‌ کنم. در مورد استقلال‌ نيز هيچ‌ گاه‌ به‌ انجام‌ وظايفى‌ فراتر از چارچوب‌هاى‌ تعيين‌ شده‌ اعتقاد نداشته‌ام. براى‌ مسائل‌ فنى‌ استقلال‌ نيز سعى‌ کردم‌ با رعايت‌ سلسله‌ مراتب، بهترين‌ انتخاب‌ را انجام‌ دهم.
* هيأ‌ت‌ مديره‌ باشگاه‌ استقلال‌ تأ‌کيد دارد که‌ تيم‌ استقلال‌ براى‌ حضور در رقابتهاى‌ ليگ‌ قهرمانان‌ آسيا و ليگ‌ جارى‌ فوتبال‌ ايران‌ با آمادگى‌ کامل‌ به‌ مصاف‌ حريفان‌ برود. هيأ‌ت‌ مديره‌ نيز با تقويت‌ تيم‌ و کادر فنى‌ موافق‌ بوده‌ و قرار است‌ پس‌ از مذاکرات‌ نهايى‌ و تعيين‌ مبلغ‌ قرارداد دى‌يونگ، وى‌ از روز شنبه‌ فعاليتش‌ را در استقلال‌ آغاز کند.
* هرچند مذاکرات‌ مقدماتى‌ با دى‌يونگ‌ را من‌ انجام‌ داده‌ام‌ اما به‌ دليل‌ رعايت‌ اصول‌ و ساختارهاى‌ مديريتى‌ باشگاه‌ مذاکره‌ براى‌ انعقاد قرارداد دى‌يونگ‌ را مديرعامل‌ يا على‌ نظرى‌ جويبارى‌ انجام‌ خواهند داد.
* هيأ‌ت‌ مديره‌ و باشگاه‌ استقلال‌ مصمم‌ است‌ که‌ با مسائل‌ حاشيه‌اى‌ برخورد کند. کميته‌ انضباطى‌ باشگاه‌ در روزهاى‌ آينده‌ به‌ تمام‌ موارد انضباطى‌ اخير رسيدگى‌ خواهد کرد.
* بازيکن‌ بايد بداند که‌ چه‌ جايگاهى‌ دارد و در چه‌ چارچوب‌هايى‌ بايد اظهارنظر کند. براى‌ باشگاه‌ قابل‌ تحمل‌ نيست‌ بازيکنانى‌ با ادعاى‌ اينکه‌ پول‌ نگرفته‌اند، به‌ دنبال‌ حاشيه‌سازى‌ باشند در صورتى‌ که‌ عيد غدير مبالغ‌ زيادى‌ دريافت‌ کرده‌اند.
* اگر زمانى‌ باشگاه‌ دچار مشکلات‌ مالى‌ است، نبايد اين‌ موضوع‌ را به‌ هواداران‌ ربط‌ داد. بازيکن‌ معمولى‌ ديروز، امروز قراردادهاى‌ 200 ميليون‌ تومانى‌ مى‌بندد و ادعاى‌ حرفه‌اى‌ بودن‌ هم‌ دارد در حالى‌ که‌ به‌ هيچ‌کدام‌ از اصول‌ حرفه‌اى‌گرى‌ پايبند نيست. شايد پرداخت‌ طلب‌ بازيکنان‌ بابت‌ قراردادشان‌ دير يا زود داشته‌ باشد اما قطعاً‌ سوخت‌ و سوز نخواهد داشت. باشگاه‌ مصمم‌ است‌ با بازيکنانى‌ که‌ به‌ دنبال‌ حاشيه‌سازى‌ بوده‌ و مغرضانه‌ باشگاه‌ را به‌ نقد مى‌کشند، برخورد کند.
* بين‌ من‌ و رسولى‌نژاد، نايب‌ رئيس‌ هيأ‌ت‌مديره‌ استقلال‌ سؤ‌تفاهمى‌ ايجاد شده‌ بود که‌ پيش‌ از تشکيل‌ جلسه‌ هيأ‌ت‌ مديره‌ در نشستى‌ صميمانه‌ با رسولى‌نژاد، ديدگاههاى‌ خود را بيان‌ داشتيم‌ و به‌ نظرات‌ مشترک‌ هم‌ رسيديم‌ و هر دو بر اين‌ عقيده‌ بوده‌ و هستيم‌ که‌ بايد براى‌ تقويت‌ تيم‌ استقلال‌ چاره‌اى‌ انديشيده‌ شود. به‌ هر حال‌ شايد در بروز سؤ‌تفاهمات‌ اخير تا حدودى‌ من‌ مقصر بودم.
* هرج‌ و مرج‌ در استقلال‌ قابل‌ تحمل‌ نيست. متأ‌سفانه‌ برخى‌ از دوستان‌ مى‌خواستند از شرايط‌ نابسامان‌ اخير استقلال‌ سؤ‌استفاده‌ کنند.
* با برنامه‌ريزى‌ دقيق، بلاروس‌ را به‌ عنوان‌ حريف‌ تدارکاتى‌ انتخاب‌ کرديم. اين‌ بازى‌ دوستانه‌ است‌ و به‌ همين‌ علت‌ از باختن‌ به‌ بلاروس‌ نمى‌ترسم. بلاروس‌ از تيمهاى‌ قدرتمند اروپاست‌ که‌ در ماههاى‌ گذشته‌ برابر ايتاليا به‌ تساوى‌ رسيده‌ بود.
منبع خبر ورزشی
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
منصورخان! مثل‌ اينکه‌ صحبت‌ از مديرعاملى‌ شما در استقلال‌ شده‌ است؟
هيچ‌ صحبتى‌ با من‌ نشده‌ است. ضمن‌ اينکه‌ مديرعاملى‌ و پشت‌ ميز نشستن‌ کار من‌ نيست. من‌ سالهاست‌ در کنار زمين‌ هستم‌ و کار فنى‌ مى‌کنم.
يعنى‌ اگر پيشنهاد شود قبول‌ نمى‌کنيد؟
براى‌ کمک‌ به‌ استقلال‌ هر کارى‌ مى‌کنم‌ و پست‌ و مقام‌ برايم‌ اهميتى‌ ندارد. چون‌ شرايط‌ استقلال‌ حساس‌تر از گذشته‌ است‌ و بايد مشکلات‌ اين‌ تيم‌ را حل‌ کرد. تا به‌ حال‌ به‌ اين‌ فکر نکرده‌ام‌ مديرعامل‌ شوم‌ چون‌ کارم‌ فنى‌ بوده‌ است.
به‌ نظر شما چرا استقلال‌ اين‌ قدر حاشيه‌ دارد؟
در اين‌ باشگاه‌ ناهماهنگى‌ موج‌ مى‌زند و تمامى‌ مشکلات‌ به‌ مسايل‌ مالى‌ برنمى‌گردد! استقلال‌ اول‌ فصل‌ بد بسته‌ شده‌ و مشکلات‌ مديريتى‌ هم‌ تأ‌ثيرگذار بوده‌ است. از زبان‌ مسئولان‌ اين‌ تيم‌ حرفهاى‌ مختلفى‌ زده‌ مى‌شود و اين‌ مسايل‌ حاشيه‌ها را بيشتر مى‌کند. با تمامى‌ اين‌ مشکلات‌ مرفاوى‌ خيلى‌ خوب‌ نتيجه‌ گرفته‌ و نمى‌دانم‌ چرا او را تحت‌ فشار گذاشته‌اند.
شما فکر مى‌کنيد چرا همه‌ چيز را تقصير مرفاوى‌ مى‌اندازند؟
من‌ هم‌ نمى‌دانم. در استقلال‌ هر کسى‌ يک‌ تصميم‌ مى‌گيرد که‌ اين‌ به‌ نفع‌ تيم‌ نيست.‌
حضور تئو دى‌ يونگ‌ در استقلال‌ را چطور ارزيابى‌ مى‌کنيد؟
بايد اول‌ به‌ اين‌ نکته‌ رسيد هدف‌ از آوردن‌ اين‌ مربى‌ چيست؟
قلعه‌نوعى‌ گفته‌ او را براى‌ تقويت‌ استقلال‌ در ليگ‌ قهرمانان‌ آسيا جذب‌ مى‌کنند؟
دى‌ يونگ‌ در کوتاه‌ مدت‌ به‌ درد استقلال‌ نمى‌خورد.
زمان‌ زيادى‌ به‌ آغاز اين‌ مسابقات‌ نمانده‌ و اين‌ مربى‌ شناخت‌ لازم‌ را از استقلال‌ و رقيبان‌ اين‌ تيم‌ در آسيا ندارد. معتقدم‌ دى‌ يونگ‌ نمى‌تواند به‌ استقلال‌ کمک‌ کند و به‌ جاى‌ چنين‌ هزينه‌هايى‌ بهتر است‌ چند بازيکن‌ خوب‌ به‌ ترکيب‌ اضافه‌ شود تا کمبودهاى‌ فنى‌ داخل‌ زمين‌ کم‌ شود.
استقلال‌ با اين‌ شرايط‌ در ليگ‌برتر و جام‌ باشگاههاى‌ آسيا موفق‌ مى‌شود؟
استقلال‌ تيم‌ ناقصى‌ است‌ و با اين‌ شرايط‌ نمى‌توان‌ اميدوار بود.
و صحبت‌ پاياني؟
تشکر.
منبع روزنامه خبر ورزشی
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
عليرغم‌ توافق‌ هيأ‌ت‌ مديره‌ و قلعه‌نوعى‌ اختلاف‌ 20 هزار دلارى‌ دى‌يونگ‌ با نجف‌نژاد!

در حالى‌ که‌ هيأ‌ت‌ مديره‌ باشگاه‌ استقلال‌ موافقت‌ خود را با جذب‌ تئو دى‌يونگ‌ اعلام‌ کرده‌ بود و اين‌ مربى‌ هلندى‌ در آخرين‌ نشست‌ خود با امير قلعه‌نوعي، رئيس‌ سازمان‌ فوتبال‌ اين‌ باشگاه‌ بر سر تمامى‌ مفاد قراردادش‌ به‌ توافق‌ رسيده‌ بود، صبح‌ ديروز مقداد نجف‌نژاد، مديرعامل‌ باشگاه‌ در نشستى‌ با اين‌ مربى‌ هلندى‌ براى‌ امضاى‌ قرارداد نهايى‌ به‌ بحث‌ و تبادل‌ نظر پرداخت‌ که‌ در نهايت‌ طرفين‌ به‌ توافق‌ نهايى‌ نرسيدند.
طبق‌ شنيده‌هاى‌ ما در اين‌ نشست‌ مديرعامل‌ استقلال‌ از يونگ‌ درخواست‌ تخفيف‌ 20 هزار دلارى‌ کرد که‌ اين‌ خواسته‌ باعث‌ عصبانيت‌ شديد مربى‌ هلندى‌ شد. گويا دى‌يونگ‌ مدعى‌ بوده‌ که‌ تمامى‌ توافقات‌ مالى‌ در نشست‌ با قلعه‌نوعى‌ نهايى‌ شده‌ و او تمامى‌ تخفيف‌ها را داده‌ و مى‌بايست‌ در اين‌ جلسه‌ قرارداد امضا مى‌شده‌ نه‌ اينکه‌ باز هم‌ شاهد چک‌ و چانه‌ زدن‌ از سوى‌ استقلالى‌ها باشد.
به‌ هر ترتيب‌ دى‌يونگ‌ که‌ از بلاتکليفى‌ چند روز اخير حسابى‌ شاکى‌ شده، به‌ مديرعامل‌ استقلال‌ اولتيماتوم‌ داده‌ که‌ اگر تا پايان‌ شب‌ گذشته‌ قراردادش‌ امضا نشود، ايران‌ را ترک‌ خواهد نمود.
اين‌ در حالى‌ است‌ که‌ قلعه‌نوعى‌ پس‌ از پايان‌ تمرين‌ روز گذشته‌ تيم‌ملى‌ با بيان‌ اين‌ مطلب‌ که‌ از اين‌ ماجرا و نشست‌ بى‌خبر است، مدعى‌ شد توافقات‌ نهايى‌ صورت‌ گرفته‌ و بدون‌ شک‌ دى‌يونگ‌ طى‌ چند روز آينده‌ فعاليتش‌ را با استقلال‌ آغاز خواهد نمود

منبع
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
قلعه‌نوعى‌ نگذاشت‌ بروم‌ يونگ: در استقلال‌ جنگ‌ قدرت‌ وجود دارد!
بالاخره‌ کار شما با استقلال‌ به‌ کجا انجاميد؟
با مدير باشگاه‌ استقلال‌ صحبت‌ کردم‌ ولى‌ به‌ توافق‌ نرسيديم‌ و قصد بازگشت‌ به‌ هلند را داشتم‌ که‌ امير قلعه‌نوعى‌ اجازه‌ رفتن‌ به‌ من‌ نداد.
مدير استقلال‌ چه‌ پيشنهادى‌ داد که‌ به‌ توافق‌ نرسيديد؟
ايشان‌ پيشنهادى‌ به‌ من‌ دادند که‌ در مدت‌ طولانى‌ حضورم‌ در فوتبال‌ چنين‌ پيشنهادى‌ را نشنيده‌ بودم!
چه‌ پيشنهادى‌ به‌ شما شد؟
بهتر است‌ من‌ نگويم‌ و اگر مدير باشگاه‌ استقلال‌ علاقه‌ داشتند خودشان‌ پيشنهادى‌ که‌ به‌ من‌ دادند را براى‌ شما نيز مطرح‌ مى‌کنند.
مشکل‌ بستن‌ قرارداد شما با استقلال‌ چيست؟
احساس‌ مى‌کنم‌ يک‌ نوع‌ جنگ‌ قدرت‌ در استقلال‌ وجود دارد که‌ اجازه‌ نمى‌دهد اين‌ قرارداد امضا شود.
تصور مى‌کنيد قرارداد امضا شود؟
تقريباً‌ همه‌ راضى‌ هستند تا اين‌ قرارداد امضا شود و فکر مى‌کنم‌ تا جمعه‌ قراردادم‌ با استقلال‌ به‌ امضا برسد.

منبع
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
تغيير چهره‌ آبى‌پوشان‌ مقابل‌ کاکوها بازگشت‌ رحمتي، گيلااوري، يوسفى‌ و ... به‌ ترکيب‌ استقلال‌

استقلال‌ در حالى‌ فردا در چارچوب‌ هفته‌ هجدهم‌ ليگ‌برتر به‌ مصاف‌ فجرسپاسى‌ خواهد رفت‌ که‌ به‌ احتمال‌ فراوان‌ شاهد دگرگونى‌ گسترده‌اى‌ در ترکيب‌ اين‌ تيم‌ به‌ نسبت‌ هفته‌ قبل‌ خواهيم‌ بود.
طبق‌ شنيده‌هاى‌ ما صمد مرفاوى‌ که‌ از عملکرد تعدادى‌ از بازيکنانش‌ در بازيهاى‌ اخير و به‌ خصوص‌ بازى‌ با مس‌ رضايت‌ ندارد، تصميم‌ گرفته‌ مقابل‌ کاکوها آنها را نيمکت‌نشين‌ نموده‌ و به‌ ذخيره‌هاى‌ خود ميدان‌ بدهد که‌ در اين‌ بين‌ شانس‌ حضور بازيکنانى‌ همچون‌ رحمتي، گيلااوري، يوسفي، منصوريان‌ و ... بيش‌ از سايرين‌ مى‌باشد. البته‌ مهمترين‌ تغييرات‌ در خط‌ حمله‌ استقلال‌ رخ‌ خواهد داد، جايى‌ که‌ به‌ احتمال‌ فراوان‌ عليزاده‌ نيمکت‌نشين‌ شده‌ و به‌ جاى‌ او ميثم‌ بائو به‌ عنوان‌ زوج‌ مرتضى‌ هاشمى‌زاده‌ به‌ ميدان‌ خواهد رفت.
به‌ هر ترتيب‌ طبق‌ آخرين‌ اخبار از اردوى‌ آبى‌پوشان‌ ترکيب‌ احتمالى‌ اين‌ تيم‌ مقابل‌ شاگردان‌ شاغلام‌ از رحمتي، انصاريان، قرباني، اميرآبادي، منصوريان، کاظمي، يوسفي، گيلااوري، بائو و هاشمى‌زاده‌ تشکيل‌ خواهد شد.

منبع
 
بالا