• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
آذری: مسلمان و حدادی‌فر فصل جدید در ذوب‌آهن خواهند بود
199x125xazari.jpg.pagespeed.ic.mpPP3QDbGA.jpg
پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: برای حضور قدرتمندانه در فصل آینده و آسیایی شدن محسن مسلمان و قاسم حدادی‌فر را حفظ خواهیم کرد.

سعید آذری در مورد بقای ذوب‌آهن در لیگ برتر اظهار داشت: از زمانی که مدیریت باشگاه را قبول کردم 6 - 7 ماه سخت را پشت سرگذاشتم اما این سختی‌ها برای من که 33 - 34 سال عمرم را در ورزش گذاشته‌ام طبیعی است.

وی افزود: گاهی یک تیم برای قهرمانی و گاهی هم مانند روز گذشته (جمعه) برای اعاده حیثیت به میدان می‌رود. خوشبختانه توانستیم دست پر از تهران بازگردیم تا با ماندن در لیگ برتر به انتظار آینده‌ای بهتر باشیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد اینکه تیم فوتبال این باشگاه در فصل آینده می‌تواند به تیمی مدعی تبدیل شود، تاکید کرد: روزی که به ذوب‌آهن آمدم کار را براساس محور علمی آغاز کرده و کمیته راهبردی و استراتژیک را زیر نظر دکتر منصور انصاری‌مهر تشکیل دادم. از همان روز عنوان کردم که برنامه‌ای 3 سال و نیمه دارم که 6 ماه آن گذشته و 3 سال دیگر از برنامه‌ام باقی مانده است.

آذری خاطرنشان کرد: اهل دادن قول‌های واهی نیستم و معتقدم اینکه ذوب‌آهن به تیمی مدعی در ایران و آسیا تبدیل شود زمانبر خواهد بود.

وی درباره وضعیت سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن هم یادآور شد: روز جمعه و بعد از بازی صحبتم این بود که به لحاظ اخلاقی، فنی و روح معرفت ورزشکاری در گام نخست با فیروز کریمی مذاکره خواهیم کرد. خود کریمی هم گفته که من برای 3 بازی با ذوب‌آهن قرارداد بستم اما ما برمبنای آموزه‌های معرفتی در درجه اول با کریمی مذاکره خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد اینکه گفته می‌شود ابراهیم‌زاده و قلعه‌نویی هم از جمله گزینه‌های هدایت ذوب‌آهن هستند، به تسنیم گفت: من برای این 2 بزرگوار احترام قائلم. در زمان مدیریت قبلی من در ذوب‌آهن که ابراهیم‌زاده سرمربی تیم بود درس‌های زیادی از او گرفتم و امیدوارم همواره موفق باشد. در روز جمعه هم بازیکنان راه‌آهن با تمام توان به زمین آمدند تا نشان دهند، ابراهیم‌زاده به عنوان مربی متعلق به مکتب اصفهان حاضر نیست شرافتش را زیر پا بگذارد.

آذری ادامه داد: هنوز به غیر از کریمی گزینه دیگری را برای هدایت ذوب‌آهن مدنظر نداریم و بعد از مذاکره با کریمی اگر نیاز بود گزینه‌های دیگر را رسانه‌ای خواهیم کرد.

وی درباره وضعیت محسن مسلمان هم خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن خانه این بازیکن است و محسن مسلمان با توجه به اینکه قرضی به پرسپولیس رفته برای فصل آینده به تیم خود بازخواهد گشت. در فصل گذشته هم اگر نیاز به مدیریت بحران نبود این بازیکن را از دست نمی‌دادیم. محسن از سرمایه‌های باشگاه ذوب‌آهن است. البته با توجه به عملکرد خوب غریبی و خانزاده که بازیکنان فوق العاده‌ای هستند از تصمیم خود در آن مقطع خوشحالم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تاکید کرد: تنها در صورتی که مسلمان پیشنهاد بین‌المللی ممتازی داشته باشد با توجه به مقتضیات درباره او تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

آذری درباره آینده حدادی‌فر در تیم ذوب‌آهن هم گفت: قاسم حدادی‌فر ستون تیم ما محسوب می‌شود و به طور قطع برای موفقیت در فصل آینده و کسب سهمیه آسیا حدادی‌فر و مسلمان را حفظ خواهیم کرد. ذوب‌آهن خانه این بازیکنان است و به جای دیگری نخواهند رفت.
عالیشاه: مسئولان وزارت فکری به حال پرسپولیس کنند/کاستی داشتم هواداران ببخشند /یک سال دیگر قرارداد دارم
240x144xalishah1.jpg.pagespeed.ic.3XpnDNWkU4.jpg
پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اکنون وقت این است که مسئولان به فکر این باشگاه پرطرفدار باشند.


امید عالیشاه درباره شرایط پرسپولیس اظهار داشت: پس از بازی با راه آهن با آن بدشانسی که اتفاق افتاد ما وظیفه داشتیم که برای بازی با استقلال تمام تلاش‌مان را انجام دهیم و سپس بقیه چیزها را به تقدیر سپرده بودیم. خدا را شکر می‌کنم که با هر سختی که بود سهمیه آسیا را گرفتیم و به نظرم الان وقتش است آقایان کارهایی را که باید انجام دهند عملی کنند.

وی افزود:‌اگر وزارت ورزش بخواهد تصمیم‌گیری کند زودتر به درد باشگاه پرسپولیس برسد چون اگر بخواهیم اینطور پیش برویم قطعا سال آینده مشکلات بیشتری داریم و به دردسر می‌خوریم. اگر هم می‌خواهند تیم را خصوصی کنند باید تکلیف را روشن کنند. کسانی عاشقان پرسپولیس هستند که این تیم را با این همه هوادار بخرند و تنها نگذارند. باید از این پرسپولیس حمایت شود چون با نایب‌قهرمانی ما دیدید که مردم چقدر خوشحال بودند.

عالیشاه ادامه داد: لطفا هر چه سریع‌تر تکلیف این تیم و بچه‌ها را مشخص کنید تا پرسپولیس بتواند سال‌ آینده به نتایج بهتر برسد. سال آینده پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. مطمئن باشید هواداران از این تیم بیشتر انتظار دارند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و فکری به حال این تیم کنند.

عالیشاه در مورد بازی با استقلال خوزستان گفت: ما برد می‌خواستیم در دو صحنه در بازی با استقلال بدون توپ من را درو کردند. یعنی آقای جهانبازی باید دو بازیکن آنها را اخراج می‌کرد. در یک صحنه هم حسین کعبی بر روی من پنالتی کرد و صددرصد من را زد اما داور نگرفت.

وی افزود: در کل خدا را شکر می‌کنم بازی را بردیم و به خواسته خود در فصل سختی که پشت سر گذاشتیم رسیدیم. من تمام تلاشم را کردم که بازی به بازی بهتر شوم امیدوارم اگر خوب بودم هواداران از من راضی باشند اما اگر کاستی و کمی بوده هواداران من را به بزرگی خود ببخشند.

عالیشاه در پاسخ سوالی که به نظر شما چرا پرسپولیس نایب‌قهرمان شد، گفت:بعد از نیم‌فصل یکسری مشکلات وارد تیم ما شد هواداران در بطن موضوع نیستند که مشکلات داخلی تیم را بدانند. از پول ندادن‌ها گرفته تا نشان دادن دروغ مبلغ دریافتی‌ها. مبالغی که همه کاذب و دروغ محض بود و با دریافتی ما هیچ صدقی نداشت.شما در هیچ کجای دنیا نمی‌بینید که برای مقابله با یک تیم بخواهند این کار را انجام دهند. همه این کارها دست به دست هم داد تا به قول بچه‌ها تیم به این روز بیفتد.

عالیشاه درباره احتمال ماندن یا رفتنش از پرسپولیس نیز، گفت: من قراردادم با پرسپولیس دوساله است یک سال تمام شد و یک سال دیگر مانده که باید ببینیم چه پیش می‌آید. همه چیز دست خداست.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
دوستان میشه کسایی که فصل بعد قرار داد دارن رو اعلان کنید
اینا رو میدونم
خانزاده-غریبی-عالیشاه-عباس زاده-صیف اللهی
دیگه کیا هستن؟
 

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
دوستان میشه کسایی که فصل بعد قرار داد دارن رو اعلان کنید
اینا رو میدونم
خانزاده-غریبی-عالیشاه-عباس زاده-صیف اللهی
دیگه کیا هستن؟

منم تا آخر با پرسپولیس هستم ;)
 
  • Like
Reactions: usl

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !

Borat

Registered User
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2007
نوشته‌ها
286
لایک‌ها
31
محل سکونت
تهران
اول و دوم شدن فرقی نداره ! به هر حال هر دوتاشون رفتن آسیا ! که تو آسیا هم همشون شکست میخورنو دست از پا درازتر برمیگردن!
 
  • Like
Reactions: usl

jafarzadeh17

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 آپریل 2014
نوشته‌ها
54
لایک‌ها
21
محل سکونت
قزوین
آخرین وضعیت مدت زمان قرارداد بازیکنان پرسپولیس تهران

نیلسون (قرارداد به پایان رسید)
امیر عابدزاده (یک سال)
رضا محمدی (یک سال)
رضا نورمحمدی (قرارداد به پایان رسید)
محسن بنگر (قرارداد به پایان رسید)
سید جلال حسینی (قرارداد به پایان رسید)

محمدرضا خانزاده (یک سال)
میثم حسینی (یک سال)
مهرداد پولادی (یک سال)
حسین ماهینی (یک سال)
حسین کنعانی (قرارداد به پایان رسید)
فرشاد قاسمی(نامشخص)
رضا حقیقی (نامشخص)
مهرداد کفشگری (دو سال)
محمد نوری (یک سال)
قاسم دهنوی (یک سال).
امید عالیشاه (یک سال)
پیام صادقیان (یک سال)
حمیدرضا علی عسگری (یک سال).
سید مهدی سید صالحی (یک سال)
محمد عباس‌زاده (دو سال)
خلعتبری (یک سال)
فرزاد حاتمی (قرارداد به پایان رسید)
 

jafarzadeh17

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 آپریل 2014
نوشته‌ها
54
لایک‌ها
21
محل سکونت
قزوین
بیوگرافی محمد عباسزاده از ویکی پدیا فارسی
محمد عباس‌زاده (زادهٔ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۶۹ در شهر کیاکلای شهرستان قائم شهر ٬مازندران بازیکن فوتبال اهل ایران است و در باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ برتر بازی می‌کند. وی در فصل ۹۱-۹۲ به عنوان آقای گلی لیگ دسته اول ایران دست یافت. وی سابقهٔ حضور در باشگاه‌های صنعت ساری و نساجی مازندران را نیز دارد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
سلام خدمت دوستان سرخ دلم
میدونم دیره ولی تبریک,خب ما که رفتیم آسیا ..............انشالله فصل بعد حمید درخشان هجومی رو تو تیم ببینیم و علی کریمی عزیزو

حمید درخشان - علی کریمی :| :| :|

یا ابرفرض بی خیال داداش امیر یه فصل نبودن از دور هم آسیب میزدن
 

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
عجبا !!! چطور زمانی که دوازدهم میشدیم انقدر منتقد نبود ! و بالاترین آرزومون رفتن به آسیا بود !!!
اینم همون تیمه 10 و 12 جدوله !!! که الان شده نایب قهرمان و آسیایی شده شکر خدا .
این بازیکن ها تو پرسپولیس شدن بازیکن . عالیشاه ، صادقیان ، عباس زاده و ... رو کی میشناخت ؟ نکنه همه ی دنیا اینارو زیر نظر داشتن و ما نمیدونستیم !؟

این هنر دایی بود که تیمی ساخت که الان بهش میگم تیم ستاره ها !!! تیم دایی بر خلاف بسیاری از تیم های لیگ عالی بازی میکرد ، پس باید سطح انتظارمون رو با زمین ! استادیوم ! شرایط تیم داری و ... در کشور خودمون مقایسه کنیم !

نه با لیگ ها و تیم های معتبر دنیا .

ارزش کار دایی خیلی بالاتر از این حرف هاست که الان بخواید خرابش کنید .

اینم بگم که دوستان انقدر حسرت بازی راه آهن رو نخورید ! اگه اون بازی رو میبردیم از کجا معلوم به خاطر استرس قهرمانی بازی با استقلال خوزستان رو نمی باختیم ؟!!! پس انقدر نگید کاش و کاش و کاش !!!

داشته هارو قدر بدونیم ..... نه نداشته ها رو .....
داداش گلم اینکه صادقیان و عالیشاه و ... نمیشناختید قبل اومدنشون به پرسپولیس ضعف فوتلالی خودتونه وگرنه اینا تو تیم قبلیشون ستاره شدن بعد اومدن پرسپولیس
اما در مورد عباس زاده همین قدر می تونم بگم که بله از هنر نمایی های فقط مربی مثل دایی می تونه باشه که بازیکنی که در تمام بازی های دوستانه 2-3 تا گل میزنه رو تو لیگ 5 دقیقه پایانی هم بهش بازی نرسه و اخر فصل از رو ناچاری تازه بهش بازی برسه نا گفته نمونه شاکری هم مفت یه نیم فصل ردش کردیم
من نمی دونم شما کدوم بازی ها رو دیدین ولی اون بازی که ما می دیدیم هیچ کدوم رو از رو تاکتیک نبردیم بلکه از رو حرکات فردی امثال خلعتبری و صادقیان که توپ از خط دفاع تا محوطه حریف مبرن میزنن تو گل بردیم دیگه دایی باید قبول کنه تو زمینه مربی گری به اندازه بازیگریش نمی تونه موفق باشه چون هوش مربی گری لازم رو نداره
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
داداش مسول اینه که دایی با پرسپولیس خوب کار میکنه

حداقل آمار که اینو میگه شما نگاه کن

اگه میگی به خاطر بازیکنه پس ففصل پیش چی ؟ اونهمه بازیکن بهترین های ایران اصلا تیم ملی !!! آخرش 12 هم

میدونم دایی استراتژیک زیاد بلد نیست اما با بازیکن رفیقه
 

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
امیر جان ، این دوستمون خواست یه چیزی گفته باشه خیلی جدیش نگیر ;)

وگرنه الان تیم های بزرگ دنیا دارن با حرکات انفرادی ستاره هاشون بازی میکنن بعد ایشون این رو ضعف تاکتیکی تیم دایی میدونه .

پرسپولیس بدون تعارف یکی از تکنیکی ترین تیم های لیگ ایران بود .

توجه داشته باشید که تعریف تاکتیک و تکنیک از نظر من و دیگر دوستان میتونه متفاوت باشه ! چون من بازی تو زمین های شخم زده ی شهرستان رو فوتبال به حساب نمیارم و ملاک بازی های انجام شده رو فقط در آزادی میبینم که خوب ، نتیجه ی اون رو هم آمار خوب نشون میده . 1 فصل کامل و بدون باخت در آزادی :cool:

در کل اینکه ما بخوایم به هر طریقی شده تیم دایی رو محکوم کنیم و بکوبیم درست نیست . این تیم مدعی قهرمانی بوده و نایب قهرمان شده ، پس قابل ستایش هست کارش . بازی های مثل بازی سپاهان و قش و ... !!! اگه امتیاز میگیرفتیم و حاشیه نداشتیم الان با اختلاف بسیار بالا قهرمان بودیم .

من به شخصه به تیم و مربی اون افتخار میکنم و همه جوره حمایتش کردم و میکنم ....
 

mehrabooni

Registered User
تاریخ عضویت
27 آگوست 2010
نوشته‌ها
2,781
لایک‌ها
2,270
محل سکونت
051
امیر جان ، این دوستمون خواست یه چیزی گفته باشه خیلی جدیش نگیر ;)
راست میگه و کاملا با این داداشمون موافقم ، خون خودتو کثیف نکن دادا
بهتره جواب new user هایی که اینجا پست میزارن ندی ، چون شاید بعضیاشون هوادار پرسپولیس نباشن و فقط میان توی تاپیک یه حرفی بزنن که آمار پست های خودشونو بالا ببرن
 

Apple lob

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژانویه 2013
نوشته‌ها
2,815
لایک‌ها
4,389
محل سکونت
تهران
آخرین وضعیت مدت زمان قرارداد بازیکنان پرسپولیس تهران

نیلسون (قرارداد به پایان رسید)
امیر عابدزاده (یک سال)
رضا محمدی (یک سال)
رضا نورمحمدی (قرارداد به پایان رسید)
محسن بنگر (قرارداد به پایان رسید)
سید جلال حسینی (قرارداد به پایان رسید)

محمدرضا خانزاده (یک سال)
میثم حسینی (یک سال)
مهرداد پولادی (یک سال)
حسین ماهینی (یک سال)
حسین کنعانی (قرارداد به پایان رسید)
فرشاد قاسمی(نامشخص)
رضا حقیقی (نامشخص)
مهرداد کفشگری (دو سال)
محمد نوری (یک سال)
قاسم دهنوی (یک سال).
امید عالیشاه (یک سال)
پیام صادقیان (یک سال)
حمیدرضا علی عسگری (یک سال).
سید مهدی سید صالحی (یک سال)
محمد عباس‌زاده (دو سال)
خلعتبری (یک سال)
فرزاد حاتمی (قرارداد به پایان رسید)
دهنوی رو کجای دلمون بزاریم
 

Apple lob

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژانویه 2013
نوشته‌ها
2,815
لایک‌ها
4,389
محل سکونت
تهران
محمد رضا ساکت مدیر عامل جدید پرسپولیس !
این خبر رو به زودی میشنوید
 
Last edited:
بالا