برگزیده های پرشین تولز

فروش وب سایت موزیک و ویدیوهای خارجی

soheil111

Registered User
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
3
درود بر شما

یه وب سایت موزیک خارجی دارم که دیگه نمیتونم بهش برسم, اطمینان میدم که اگه بهش برسید با دیتابیسی که داره قابلیت بهترین شدن در بین همه سایتهای ویدیویی رو خواهد داشت, چون قبلا هم همین عنوان رو داشته و اولین بوده که تخصصی روی این ضمینه کار کرده..

قبلا با اسم m v g a l a x y دات کام کار کرده و بعد از مسدود شدن و تغییر دامنه سایت اونم بعد از یه وقفه طولانی, با اسم m t v d l کار کرده.. روی اسم قبلی فقط و فقط ویدیو بوده با رزولیشن 720, ولی با اسم جدید, همه پست هارو با 3 رزولیشن مختلف یعنی 1080, 720, و 480 و همینطور فایل صوتی هم برای خیلیاشون گذاشته شده...

توضیحات روی هر پست کاملا اختصاصی و ترجمه شدست و در مورد خیلی از کلیپها بطور کامل توضیح داده شده, از میزان بازدید گرفته تا سال و ماه ساخت و داستان ساختن اون کلیپ و تهیه کنندها, نویسنده متن و حتی جوایزی که برده و تعداد نسخه های فروش رفته... دیتابیس بسیار کاملی هستش و من زمان زیادی رو با دقت بهش اختصاص دادم..

در ضمن بعضی از برنامه های پرطرفدار تلوزیونی هم با اسم جدید که شروع شده پوشش داده, این هم یه عکسی که نشون میده با اسم قبلیش چقدر تونسته در روز بازدید داشته باشه, برای زمانی بود که فقط 500 پست داشته ولی فعالیت داشت, اما الان 938 پست داره و بسیار تکمیل تر هم شده:

moas_amar1.png

در حال حاضر هم با دامین جدید و انتقال تمامی ایندکس های دامنه قبلی, با وجود چندین ماه فعالیت نداشتن سایت, این آمارو داره:

123z_amar2.png

توجه کنید که در عکس بالایی, از تاریخ 24 خرداد آمارگیر گذاشته شد, حدودا از 1 ماه قبلش سایت با اسم جدید و بازدید حدود 400 تا شروع کرد و در 13 تیر به بالای 5000 تا رسید که قابلیت رشد سریعش رو با فعالیت نشون میده, التبه بعدش مسدود شد و نتونست رکورد قبل رو بزنه, قابل ذکره که تو اسم جدیدش همه پست هارو غیر فعال کرده بودم و یکی یکی ادیت کردم و نمایش دادم و وقتی همه پستها آپدیت شد ایندکس هارو انتقال دادم, اگه از اولش بدون ادیت کردن همه پستهارو میذاشتم, آمارش خیلی بهتر میشد قبل از مسدود شدن..

دو عکس دیگه براتون قرار میدم تا آمار ورودی های گوگل با اینکه فعالیتی روش انجام نمیشه و همینطور تعداد صفحات ایندکس شده و حتی عکسهای ایندکس شده سایت رو ملاحظه کنید:

qnmt_amar3.png


4z6y_amar4.png

بیس قالب سایت از قالبهایی هستش که دانلود کردمو گذاشتم ولی کاملا تغییر داده شده هستش, رنگ بندی کاملا تغییر کرده, همه کدهارو خط به خط بررسی کردم و هیچ باگی نداره و خیلی تغییراتم دادم که سبک باشه و دانلود باکسش هم ادیت شده و کاملا راحت برای آپلود موضوعاست و بطور اتوماتیک با توجه به اسمی که میدین متنی هم آماده میکنه که باعث افزایش حالتهای ورودی گرفتن در سرچ گوگل میشه و باکس های دیگه ای هم ازجمله متن آهنگ رو داره که آپلود کردن هر پست رو براتون بسیار ساده میکنه.

همه ویدیوها آپلود شده در آپلودسنتر آپلود بوی هستش که پرمیوم اکانت هستش و بدون تاریخ انقضا بوده و هیچ فایلی پاک نشده و نمیشه.. من هیچ هزینه ای بابت پرمیوم بودن اکانت آپلودبوی نمیدم چون خودش درآمدش رو در میاره و گاهیم میتونم ازش درخواست پرداختم بکنم چون درآمدش بیشتر از هزینه اکانت پرمیوم بدون انقضا هستش..

اگه اطلاعات دیگه ای نیاز داشتین در گفتگوها در خدمتتون هستم... قیمت رو خودتون بدید و خواهش میکنم منصفانه, فقط کافیه وقت بذارید تا این وب سایت آماده رو به بازدهی برسونید, همونطور که من فقط از پاپ آپ گذاشتن روش تونسته بودم درآمد خوبی داشته باشم..

قیمت: توافقی و خواهشا منصفانه
 
بالا