برگزیده های پرشین تولز

فروش قطعات گوشی و تبلت اصلی و چینی

yegane

Registered User
تاریخ عضویت
15 جولای 2007
نوشته‌ها
58
لایک‌ها
2
به نام خدا
سلام
من شغلم تعمیر موبایله ، اما بخاطر پیدا کردن قطعات موبایل، با چند تا از قطعه فروشی ها کار می کنم که گفتم شاید بتونم قطعات درخواستی شما رو براتون پیدا کنم
بالاخره ممکنه دوستان به هر دلیلی، چه بخاطر مسافت و چه بخاطر نبودن قطعه، بخوان از اینجا قطعشونو تهیه کنن
فقط برای فروشش، چند تا نکته خیلی مهم هست که باید بگم بهتون:
1 قطعات ، همون طور که میدونید برچسب گارانتی دارن ، پس باید اونا رو قبل از کندن برچسب یا زدن چسب بهشون (مخصوصا در مورد ال سی دی ها) ، حتما تست کنیم تا در صورتی که قطعه خراب بود، قابل مرجوع بودن باشه
2. قطعات همون طور که میدونید چند جور کیفیت و قیمت دارن و همینطور چند جور اسم! اما من سعی می کنم از اصطلاحات واحد با توضیحاتی که میگم استفاده کنم:
2.1. قطعات کپی : کیفیت خیلی پایینی دارن و حتی ممکنه قبل از گذاشتن روی کار هم خراب بشن. پس این نوع کیفیت هیچ نوع گارانتی ای نداره. من فقط تضمین سلامت ظاهری اونو میدم، سلامت باطنیش دیگه کاملا با خدا هست
2.2. کیفیت های کپی : این کیفیت خیلی کم تو بازار هست اما اکثرا به ال سی دی هایی میگن که کیفیت tft دارن اما میشه نور پس زمینه ال سی دی یا همون بک لایت رو هم کم و زیاد کرد. این نوع کیفیت به درد دوستانی میخوره که نمیخوان خرج زیادی بکنن و از یه طرفم نمیتونن دل از گوشیشون بکنن. این نوع کیفیت اکثرا برای گوشی های سامسونگ هست. گارانتی هم ندارن :)
2.3. کیفیت شرکتی : کیفیت خوب و مناسبی داره و قابل قبول هست. این نوع کیفیت، گارانتی داره
2.4. کیفیت اوریجینال : این نوع کیفیت، هم دقت تاچ و همینطور رزولوشن صفحه نسبت به شرکتی بالاتره. یعنی اگه هر دوتا کیفیتو بذارید کنار هم، تغییر کیفیت محسوس هست. توصیه میکنم اگه تفاوت قیمت اوریجینال و شرکتی، کم باشه، سعی کنید اوریجینال رو تهیه کنید.
3. تاچ و ال سی دی های گوشی و تبلت چینی، بخاطر اینکه شرکتهای متفاوتی این گوشی ها رو میزنن، در صورت نیاز، باید عکس از خود تاچ و ال سی دی و همینطور کانکتور (یعنی اون قسمتی که تاچ یا ال سی دی به گوشی یا تبلت وصل میشن) برام بفرستید.
4. امکان تهیه بعضی از برد ها هم وجود داره ، اما حتما باید ذکر کنید که براتون مهمه رجیستر شده باشه یا نه. و همینطور تعمیری بودن یا نبودنشم براتون مهم هست یا نه.
5. نحوه ارسال و اعتماد : بنده سابقه فروشی در پرشین تولز ندارم، انتظار هم ندارم کسی بهم اعتماد کنه. در صورت نیاز، میتونید از لینک فروشگاهم تو سایت ایسام، از من خرید کنید. خرید از ایسام هم برای کسایی که اطلاع ندارم بگم که شما بعد از واریز وجه به سایت، کالا رو از بنده دریافت می کنید، پس از تست و اعلام رضایت به سایت، سایت مبلغی رو به عنوان پورسانت خودش بر میداره و بقیه مبلغ رو به من میده. طبیعتا استفاده از این روش هزینش بیشتر میشه اما خوب برای شما مطمئن تره.

لینک فروشگاهم تو ایسام:
http://tap_kala.esam.ir/
 

فایل های ضمیمه

  • DSC_0004.JPG
    DSC_0004.JPG
    1.1 MB · نمایش ها: 10
  • DSC_0005.JPG
    DSC_0005.JPG
    353.4 KB · نمایش ها: 9
  • DSC_0006.JPG
    DSC_0006.JPG
    321.5 KB · نمایش ها: 9

srx190d

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2016
نوشته‌ها
1,237
لایک‌ها
5,893
سلام دوست من
قیمت تاچ و ال سی دی کامل S8 رو دارین
تسکر


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
 

Hamid_J

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,610
لایک‌ها
716
محل سکونت
InMyDream
سلام باطری گوشی intex i5 aqua hd موجود دارید
 

rxcasino

Registered User
تاریخ عضویت
3 آپریل 2013
نوشته‌ها
349
لایک‌ها
45
سلام برد اصلی و باتری pantech a900?
 

Alios

Registered User
تاریخ عضویت
23 آپریل 2012
نوشته‌ها
1,298
لایک‌ها
591
محل سکونت
** گیـــلان **
سلام
برد گوشی هواوی G630
برد گوشی الجی X Screen
 

reza987

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2013
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
3
سلام
برد سالمه lg g4 stylus h540 یا گوشی ال سی دی شکستش که بردش سالم باشه.
 
بالا