برگزیده های پرشین تولز

ایرانووب - طراحی سایت، طراحی تخصصی قالب وردپرس، توسعه افزونه وردپرس و بهینه سازی وب سایت

ebiramgs

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 آگوست 2010
نوشته‌ها
53
لایک‌ها
12
سن
34
با سلام و عرض ادب خدمت کاربران گرامی پرشین تولز

ایرانووب در راستای خدمت رسانی به کاربران عزیز پرشین تولز، اقدام به ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای طراحی وب سایت، طراحی قالب وردپرس، توسعه افزونه وردپرس، بهینه سازی وب سایت و پشتیبانی وب سایت های وردپرسی نموده است.

زمینه های فعالیت ایرانووب:
  • طراحی و توسعه قالب مجله خبری و بلاگ
  • طراحی و توسعه قالب شخصی و اطلاع رسانی
  • طراحی و توسعه قالب دانلود فیلم، موزیک و نرم افزار
  • توسعه افزونه های اختصاصی
  • بهینه سازی و رفع مشکلات وب سایت
  • ارائه خدمات پشتیبانی (فنی، مشاوره و ...)

محصولات:
ایرانووب در طی سال های فعالیت خود در زمینه ارائه خدمات طراحی و توسعه وب سایت، چند محصول مرتبط با سیستم مدیریت محتوای وردپرس عرضه نموده است. در راستای ایجاد اطمینان برای مشتریان گرامی، تمامی محصولات ایرانووب در وب سایت ژاکت و راست چین به فروش می رسند. همچنین پشتیبانی و ارائه بروزرسانی های مرتبط با محصولات نیز از طریق همین وب سایت ها عرضه می شود.

* فروش در ژاکت با درخواست ایرانووب متوقف شد.

در ادامه محصولات تولید شده توسط ایرانووب به اختصار معرفی شده اند.

پوسته فروش فایل پروتوشاپ
قالب Protoshop یک قالب فروشگاهی وردپرس فایل و محصولات آموزشی است. این پوسته یک محصول ایرانی و در حد محصولات با کیفیت خارجی است. در این پوسته، از روش های استاندارد کدنویسی و توسعه وردپرس و ووکامرس استفاده شده است. در ساخت پروتوشاپ توجه به حرفه ای و کارآمد بودن پوسته در ابتدای اهداف طراحی و توسعه قرار گرفته است.

اطلاعات بیشتر و خرید

پوسته مجله خبری ایرانومگ - فروش متوقف شده
ایرانومگ یک پوسته مجله خبری است که با استفاده از Underscores و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در طراحی وب و بر‌پایه وردپرس بنا شده است. ایرانومگ واکنشگرا است و دارای ابزارک های اختصاصی است. همچنین دارای دو حالت برای نمایش مطالب در صفحه اصلی است. ایرانومگ با استفاده از Bootstrap ساخته شده و دارای یک پنل تنظیمات قدرت گرفته از فریمورک Redux است.

اطلاعات بیشتر و خرید

پوسته مجله خبری GoodLife - فروش متوقف شده
GoodLife یک پوسته برای مجله های خبری، وبلاگ ها، صفحات شخصی و وب سایت های شرکتی، با طراحی واکنشگرا و با کیفیت بالاست که توانسته در کمتر از ۴ ماه از زمان عرضه، بیش از ۶۲۰ فروش در سایت ThemeForest به ثبت برساند.

از خصوصیات این پوسته علاوه بر واکنشگرا و با کیفیت بودن می توان به ابزارک ها و افزونه های اختصاصی، ۳ قالب برای سربرگ، ۵ قالب برای نمایش مطالب، ۶ قالب برای نمایش گالری تصاویر و ویدئو، پنل مدیریت پیشرفته Option Tree و یک نسخه رایگان از افزونه Visual Composer اشاره کرد.

اطلاعات بیشتر و خرید

ایرانومگ ۲ – پوسته مجله خبری وردپرس - فروش متوقف شده
پس از ارائه نسخه اول ایرانومگ در ژاکِت و استقبال کاربران از این پوسته ایرانی، مراحل طراحی نسخه دوم ایرانومگ در اواخر سال ۱۳۹۴ آغاز شد. ساخت و کدنویسی این پوسته از ابتدا سال ۱۳۹۵ آغاز و تا تیر ماه ۱۳۹۵ به طول انجامید.

ایرانومگ ۲ بر اساس تجربیات نسخه پیشین کلید خورد. در این نسخه باز طراحی شده، وابستگی به افزونه های اضافی رفع و تمام افزونه های مورد نیاز پوسته به صورت اختصاصی کدنویسی و برای این پوسته بهینه شدند. بزرگ ترین تغییر این نسخه را می توان پشتیبانی از افزونه Visual Composer که یک برگه ساز بسیار قدرتمند برای وردپرس است عنوان کرد. ایرانومگ ۲ علاوه بر پشتیبانی از این افزونه کاربردی، دارای ابزارک های اختصاصی جهت نمایش مطالب توسط این افزونه نیز می باشد.

اطلاعات بیشتر و خرید

قالب مجله خبری وردپرس مگانو | Megano - فروش متوقف شده
مگانو یک پوسته مجله خبری وردپرس است که بر پایه پوسته آغازین Components و فریمورک Bootstrap 3 ساخته شده است. مگانو از ویژوال کامپوزر پشتیبانی می کند و می تواند آن را به هر شکل دلخواهی مدیریت نمود. همچنین مگانو از ووکامرس جهت ساخت فروشگاه اینترنتی پشتیبانی می کند.

سیستم امتیاز دهی، افزونه های کاربردی نمایش مطالب و تبلیغات، سیستم طرفداری از مطالب، باکس دانلود و اشتراک گذاری مطالب، برخی از امکانات این پوسته است. پوسته مگانو از افزونه OptionTree جهت ساخت بخش تنظیمات و از فونت زیبای IranSans نسخه ۵ جهت نمایش متون بهره می برد.

اطلاعات بیشتر و خرید

افزونه نقد و بررسی پیشرفته | IW Review - فروش متوقف شده
از طریق این افزونه می توانید برای مطالب سایت وردپرس خود، نقد و بررسی ایجاد کنید. این افزونه امکان ایجاد نقد و بررسی کامل، به همراه توضیحات، مزایا و معایت، بی نهایت رنگبندی، استایل های مختلف و تعیین مکان نمایش به همراه بی نهایت زمینه برای بررسی و امتیازدهی را برای نویسندگان مطلب فراهم می کند.

اطلاعات بیشتر و خرید

صفحه فرود فروش و تخفیف نوروزی اکو - فروش متوقف شده
صفحه فرود اکو، محصولی ویژه جهت پاسخگویی به نیاز شما به صفحات فرود فروشگاهی و خدماتی است. این محصول با توجه ویژه به سرعت، کارایی و همچنین کیفیت مد نظر شما، بر پایه فریمورک بوت استرپ نسخه ۴ تولید شده است. در طراحی این محصول ،سهولت استفاده به عنوان اصلی ترین قابلیت محصول، در نظر گرفته شده است؛ لذا تمامی بخش های صفحه شامل تمام کدهای HTML و همچنین استایل های صفحه، دارای نشانه گذاری و توضیحات فارسی است.

از دیگر خصوصیات صفحه فرود اکو می توان به دارا بودن امکان تبدیل مستقیم اعداد انگلیسی به فارسی، شمارنده دیجیتال زمان، فونت زیبای ایران یکان، دارا بودن بلاک های متعدد جهت نمایش محصولات، امکان نمایش در صد تخفیف محصولات، امکان نمایش قیمت قبلی و فعلی محصولات، جدول فروش سرویس (ویژه فروشندگان خدمات میزبانی)، امکان درج کدهای تخفیف، امکان لینک به شبکه های اجتماعی و صد البته واکنشگرا بودن و بهینه شده برای صفحات موبایل اشاره کرد.

اطلاعات بیشتر و خرید

افزونه اطلاع رسانی ایرانووب | IW Notification - فروش متوقف شده
افزونه اطلاع رسانی ایرانووب، برای اطلاع رسانی سریع و زیبا به کاربران سایت شما طراحی شده است. اطلاع رسانی های قابل تولید توسط این افزونه را می توان در تمامی صفحات سایت و با شرایط مد نظر، در مکان های مختلف، با طرح ها و رنگ های دلخواه و همچنین در زمان های متفاوت نمایش داد.

اطلاعات بیشتر و خرید

نمونه کارها:
تاکنون روش فعالیت ایرانووب به صورت ارائه محصول و فروش در وب سایت ژاکت بوده است. در حال حاضر طراحی و توسعه قالب و افزونه های وردپرس به صورت اختصاصی پذیرفته می شود.

هزینه و زمان انجام پروژه:
هدف ایرانووب ارائه خدمات باکیفیت و خاص به مشتریان عزیز است. استفاده از جدیدترین فناوری ها، فریمورک ها و تکنیک های طراحی و توسعه وب سایت از خصوصیات خدمات ایرانووب است. همچنین تمامی پروژه های پذیرفته شده شامل 1 ماه پشتیبانی رایگان خواهند بود و تا زمان اعلام رضایت کامل، با شما خواهیم بود.

هزینه خدمات طراحی و توسعه قالب و افزونه وردپرس و همچنین خدمات بهینه سازی به صورت ساعتی محاسبه می شود. بدین معنی که مجموع ساعات کاری و نوع خدمات ارئه شده، هزینه نهایی پروژه را مشخص می کند. مدت زمان لازم جهت تکمیل خدمات طراحی و توسعه و همچنین بهینه سازی وب سایت وردپرسی، از زمان شروع پروژه تا تحویل پروژه (نصب، راه اندازی و هماهنگ سازی رایگان است) به صورت تخمینی به شرح زیر است:

طراحی و توسعه قالب مجله خبری و بلاگ:
طراحی PSD رابط کاربری: 10+ ساعت
پیاده سازی: 50+ ساعت

طراحی و توسعه قالب شخصی و اطلاع رسانی:
طراحی PSD رابط کاربری: 5+ ساعت
پیاده سازی: 30+ ساعت

طراحی و توسعه قالب دانلود فیلم، موزیک و نرم افزار:
طراحی PSD رابط کاربری: 10+ ساعت
پیاده سازی: 50+ ساعت

توسعه افزونه های اختصاصی:
پیاده سازی: 40+ ساعت

بهینه سازی و رفع مشکلات وب سایت:
اجرا: بسته به شریط و نیاز مشتری از 1 ساعت به بالا

* موارد ذکر شده صرفا تخمینی از زمان مورد نیاز بر اساس پروژه های انجام شده است و زمان نهایی بسته به شرایط و نیاز مشتری می تواند کمتر یا بیشتر باشد.
* مدت زمان تحویل پروژه از زمان شروع تا تحویل، از 1 ساعت تا بیش از 7 روز بسته به شرایط و نیاز مشتری متغیر است.


ارتباط با ایرانووب:
کاربران عزیز پرشین تولز جهت ارتباط با ایرانووب، ثبت سفارش و دریافت مشاوره می توانید به وب سایت ایرانووب مراجعه نمایید. همچنین می توانید از طریق تلگرام با بنده در ارتباط باشید.
 

kamih

Registered User
تاریخ عضویت
28 فوریه 2013
نوشته‌ها
276
لایک‌ها
21
محل سکونت
Tehran
1 پروژه با جناب رمضانخانی شروع شد
امیدوارم که همکاری خوبی باشه
سپاس
 

Mahiar0

کاربر افتخاری سئو و معرفی سایتها
تاریخ عضویت
20 جولای 2004
نوشته‌ها
10,340
لایک‌ها
1,208
محل سکونت
رشت
سلام من یک طراحی سایت میخواهم برام انجام بدید
سایت اطلاع رسانی هستش
وردپرس باشه
که بعدش دو زبانه میخواهم باشه
دوتا پوسته طراحی بشه یکی برای فارسی یکی انگلیسی
ساده می خواهم
خودم وقت انجامش ندارم
سایت وهاست هم اماده است
قیمت چقدر میشود
 

ebiramgs

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 آگوست 2010
نوشته‌ها
53
لایک‌ها
12
سن
34
سلام من یک طراحی سایت میخواهم برام انجام بدید
سایت اطلاع رسانی هستش
وردپرس باشه
که بعدش دو زبانه میخواهم باشه
دوتا پوسته طراحی بشه یکی برای فارسی یکی انگلیسی
ساده می خواهم
خودم وقت انجامش ندارم
سایت وهاست هم اماده است
قیمت چقدر میشود
پاسخ پ.خ شد خدمتتون.
 

hadi2626

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 می 2020
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سن
35
محل سکونت
تهران
سللام
من یک وب سایت فروشگاهی میخوام برای خرید گل و اینکه میخوام با پرستاشاپ باشه و یک طراحی فروشگاهی زیبا داشته باشه.هزینه و زمان طراحی به چه شکل هست؟
 

ebiramgs

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 آگوست 2010
نوشته‌ها
53
لایک‌ها
12
سن
34
با سلام و عرض ادب
متاسفانه با پرستاشاپ کار نمی کنم. فقط ووکامرس در خدمتم.
 

freebird

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
503
لایک‌ها
362
لطفا تعرفه و شماره تماس ارسال کنید
 

samanmaleki321

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 فوریه 2021
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
39
محل سکونت
تهران
پاسخ پ.خ شد خدمتتون.
سلام خسته نباشید.
من خودم طراحی سایت انجام میدم. هم با وردپرس و هم با ابزار جالب المنتور. نمونه لندینگ پیج طراحی شده توسط من در لینکی که در ادامه اومده هست. اگر پروژه ای دارید در خدمتم. با ایمیل من در تماس باشید. لینک: طراحی یک وب سایت حرفه ای
 
بالا