برگزیده های پرشین تولز

کدوم سایت برای تبلیغات هاستینگ بهتره؟

CANOR

Registered User
تاریخ عضویت
11 آپریل 2006
نوشته‌ها
1,477
لایک‌ها
26
محل سکونت
NoWhere !
ُسلام دوستان
به نظرتون بهترین سایت برای تبلیغات هاستینگ کدوم سایته؟
پرشین تولز و مجید آنلاین که خودشون هاستینگ دارن و فکر نمیکنم واسه دیگران تبلیغ کنن

پیشنهاد شما چیه؟

اصلا توی سایتها تبلیغ کنم بهتره یا نشریات؟
ضمنا اصلا منظورم از نظر صرفه جویی و ارزون بودن نیست. حتی اگه یک میلیون هم بگیره میخوام بازده داشته باشه نه اینکه پول بدم و سرم بیکلاه بمونه


ممنون میشم پاسخ بدید

موفق باشید :)
 

salehnia

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2007
نوشته‌ها
1,036
لایک‌ها
16
محل سکونت
شیراز
مجله نده !
سایتای که بازدید کنندهاش بفهمم چی داری میفروشی ! ( مثلا سایت های و فرم های تخصصی وب و.. )

فعلا همین adwords خوبه که گذاشتی ! ..
 

siavashmusic

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2005
نوشته‌ها
1,207
لایک‌ها
2
محل سکونت
بندرانزلی
سلام

همیشه از تبلیغات میشه برداشت های متفاوتی کرد اما چیزی که روشنه اینکه منظورم از تبلیغات و هدف تبلیغ کننده چیه:

من توی مدتی که دارم روی این مقوله بصورت کاملا جویا و ریزبینانه بررسی میکنم میتونم به دستجات زیر تقسیم کنم

1- معرفی محصولات و ورود به بازار : یعنی فقط در همین حد و معمولا نتیجه خاصی در برنداره مگر اینکه مخاطبین با چنین نام/ شرکت / لوگویی آشنا میشن
2- رقابت : ورود به بازار رقابتی و ایجاد زمینه انتخاب برای مشتریان در بین افرادی که محصولات مشابه تولید میکنند
3- تثبت نام و فروش محصول صرفا : یعنی فقط فروش محصول مهم هست و آشنایی و شناساندن محصولات در الویت قرار نداره

بطور مثال از طریق افیلیت اقدام به فروش محصولات میشه در این قسمت برای تبلیغ دهندگان وسعت نمایش تبلیغ مهم نیست و به صرف فروش محصول این اکانت رو شارژ میکنه و این جریانش با انتخاب دوم و اول فرق داره
در انتخاب اول مسلما دامنهه تبلیغاتی خیلی مهمه بارها شده تبلیغات متنوعی در تلویزیون دیدم و شاید محصولی که برای اولین وارد باز میشه رو دیدم ولی چیزی که اینجا برای من و شما بیننده تاثیر گذار هست و باعث خرید اون محصول میشه فقط و فقط تکرار و نمایش فراوان اون محصول هست یعنی بارها و بارها تبلیغ پخش شده که فقط به صرف برخورد فراوان من و شما فقط کنجکاو میکنه تا محصول و یکبار امتحان کنیم از اینجا به بعد دیگه گسترش محصول دست تبلیغ دهنده هست یعنی باید محصولی ارایه بشه که مشتری برگشت داشته باشه

شاید محصول شما بارها در یک بخشی منتشر بشه اما در یک میانگین ماهانه یا سه ماه میبیند که فروش از یک اندازه ای بالا نمیره اینجا دیگه ضعف سیستم تبلیغ کننده مطح نیست بلکه کیفیت خدمات شما و ...وسط میاد که باید روش کار بشه

در نوع اول تبلیغ دهنده فقط سفارش تبلیغ محصولش رو در یک دامنه بزرگ درنظر داره تا بیاد وارد بازار بشه و اسمش در لیست رقیبان و افرادی که خدمات مشابه عرصه می کننده قرار بگیره در حالت اصلا بازده تبلیغات مطرح نیست ( البته در بعد مادی) فقط گسترش نام و لوگوی محصول مهمه که مسلما با برنامه ریزی درست بدست میاد

در کل در طی این مدتی که به ناچار مجبور شدم یه مطالبی تخصصی رو در این زمینه یاد بگیرم خیلی از موارد رو پیگیر شدم الان یه سری پلان های تبلیغاتی برای کلی سور تعریف کردم که با توجه به نیاز مشتری عرضه میشه
میتونه خیلی از پلان ها رو شامل بشه از تبلیغات در روزانه تا تلویزیون و ماهواره و حیطه کاری خودم ( اینترنت)
یعنی پلان هایی تعریف کردیم که مشتری فقط هدف خودش رو در قرارداد مینویسه و طیق اون برآورد هزینه میشه و در صورت حصول نتیجه مبلغ دریافت میکنه

انشالله تا چند مدت دیگه با انتشار نسخه جدید کلیک سور خدماتی کاملا متفاوت در عرصه تبلیغاتی اینتر نتی و کلا مقوله تبلیغات هدفمند عرضه میشه که باید تجربه کرد تا دید
این مسله رو کاملا جدی گرفتم بخش برنامه نویسی و ایجاد پروژه واسط جهت دستیابی به آماری دقیق و نرم افزاری حرفه ای برای منتشرکنندگان و تبلیغ دهنده در برنامه کاری 6 ماهه اخیر من بوده که هزینه مالی ( تقریبا 4.5میلیون تومان) و معنوی فراوانی رو داشته

فکر کنم ماهیت یک تبلیغ رو تونسته باشم توضیح بدم قبل از هرچیز باید دید از تبلیغات چه انتظاری دارم و چی میخوایم همیشه نسبت به سرمایه مالی میشه نتیجه نزدیک ایجاد کرد و تبلیغات جزو اون دسته از محصولاتی هست که توی یک تایم مشخص بدست نمیاد باید طبق برنامه و در بیک پروسه معیین و متناوب حاصل بشه یعنی امکان داره شما یک ماه تبلیغ کنی یک میلیون ولی اونی که 4 ماه متناوب تبلیغ کرده 500 هزار تومان بهتر و بیشتر نتیجه بگیره( البته اگه برنامه ریزی درست بشه توسط یک کارشناس کاربلد نتایج حاصل از تبلیغات غیر قابل باوره ...)

در کل هدفت رو + سرمایه که درنظر داری بگو تا بهت بگم چیکار کنی
 

CANOR

Registered User
تاریخ عضویت
11 آپریل 2006
نوشته‌ها
1,477
لایک‌ها
26
محل سکونت
NoWhere !
مجله نده !
سایتای که بازدید کنندهاش بفهمم چی داری میفروشی ! ( مثلا سایت های و فرم های تخصصی وب و.. )

فعلا همین adwords خوبه که گذاشتی ! ..

منظورم نشریات مرتبط بود مثل عصر ارتباط و...
 

CANOR

Registered User
تاریخ عضویت
11 آپریل 2006
نوشته‌ها
1,477
لایک‌ها
26
محل سکونت
NoWhere !
سلام

همیشه از تبلیغات میشه برداشت های متفاوتی کرد اما چیزی که روشنه اینکه منظورم از تبلیغات و هدف تبلیغ کننده چیه:

من توی مدتی که دارم روی این مقوله بصورت کاملا جویا و ریزبینانه بررسی میکنم میتونم به دستجات زیر تقسیم کنم

1- معرفی محصولات و ورود به بازار : یعنی فقط در همین حد و معمولا نتیجه خاصی در برنداره مگر اینکه مخاطبین با چنین نام/ شرکت / لوگویی آشنا میشن
2- رقابت : ورود به بازار رقابتی و ایجاد زمینه انتخاب برای مشتریان در بین افرادی که محصولات مشابه تولید میکنند
3- تثبت نام و فروش محصول صرفا : یعنی فقط فروش محصول مهم هست و آشنایی و شناساندن محصولات در الویت قرار نداره

بطور مثال از طریق افیلیت اقدام به فروش محصولات میشه در این قسمت برای تبلیغ دهندگان وسعت نمایش تبلیغ مهم نیست و به صرف فروش محصول این اکانت رو شارژ میکنه و این جریانش با انتخاب دوم و اول فرق داره
در انتخاب اول مسلما دامنهه تبلیغاتی خیلی مهمه بارها شده تبلیغات متنوعی در تلویزیون دیدم و شاید محصولی که برای اولین وارد باز میشه رو دیدم ولی چیزی که اینجا برای من و شما بیننده تاثیر گذار هست و باعث خرید اون محصول میشه فقط و فقط تکرار و نمایش فراوان اون محصول هست یعنی بارها و بارها تبلیغ پخش شده که فقط به صرف برخورد فراوان من و شما فقط کنجکاو میکنه تا محصول و یکبار امتحان کنیم از اینجا به بعد دیگه گسترش محصول دست تبلیغ دهنده هست یعنی باید محصولی ارایه بشه که مشتری برگشت داشته باشه

شاید محصول شما بارها در یک بخشی منتشر بشه اما در یک میانگین ماهانه یا سه ماه میبیند که فروش از یک اندازه ای بالا نمیره اینجا دیگه ضعف سیستم تبلیغ کننده مطح نیست بلکه کیفیت خدمات شما و ...وسط میاد که باید روش کار بشه

در نوع اول تبلیغ دهنده فقط سفارش تبلیغ محصولش رو در یک دامنه بزرگ درنظر داره تا بیاد وارد بازار بشه و اسمش در لیست رقیبان و افرادی که خدمات مشابه عرصه می کننده قرار بگیره در حالت اصلا بازده تبلیغات مطرح نیست ( البته در بعد مادی) فقط گسترش نام و لوگوی محصول مهمه که مسلما با برنامه ریزی درست بدست میاد

در کل در طی این مدتی که به ناچار مجبور شدم یه مطالبی تخصصی رو در این زمینه یاد بگیرم خیلی از موارد رو پیگیر شدم الان یه سری پلان های تبلیغاتی برای کلی سور تعریف کردم که با توجه به نیاز مشتری عرضه میشه
میتونه خیلی از پلان ها رو شامل بشه از تبلیغات در روزانه تا تلویزیون و ماهواره و حیطه کاری خودم ( اینترنت)
یعنی پلان هایی تعریف کردیم که مشتری فقط هدف خودش رو در قرارداد مینویسه و طیق اون برآورد هزینه میشه و در صورت حصول نتیجه مبلغ دریافت میکنه

انشالله تا چند مدت دیگه با انتشار نسخه جدید کلیک سور خدماتی کاملا متفاوت در عرصه تبلیغاتی اینتر نتی و کلا مقوله تبلیغات هدفمند عرضه میشه که باید تجربه کرد تا دید
این مسله رو کاملا جدی گرفتم بخش برنامه نویسی و ایجاد پروژه واسط جهت دستیابی به آماری دقیق و نرم افزاری حرفه ای برای منتشرکنندگان و تبلیغ دهنده در برنامه کاری 6 ماهه اخیر من بوده که هزینه مالی ( تقریبا 4.5میلیون تومان) و معنوی فراوانی رو داشته

فکر کنم ماهیت یک تبلیغ رو تونسته باشم توضیح بدم قبل از هرچیز باید دید از تبلیغات چه انتظاری دارم و چی میخوایم همیشه نسبت به سرمایه مالی میشه نتیجه نزدیک ایجاد کرد و تبلیغات جزو اون دسته از محصولاتی هست که توی یک تایم مشخص بدست نمیاد باید طبق برنامه و در بیک پروسه معیین و متناوب حاصل بشه یعنی امکان داره شما یک ماه تبلیغ کنی یک میلیون ولی اونی که 4 ماه متناوب تبلیغ کرده 500 هزار تومان بهتر و بیشتر نتیجه بگیره( البته اگه برنامه ریزی درست بشه توسط یک کارشناس کاربلد نتایج حاصل از تبلیغات غیر قابل باوره ...)

در کل هدفت رو + سرمایه که درنظر داری بگو تا بهت بگم چیکار کنی

ممنون سیاوش جان
خیلی مفصل و مفید توضیح دادی
من بودجه خاصی برای تبلیغات در نظر ندارم. من عجله ای برای به سود رسیدن ندارم پس طی یک برنامه ریزی میخوام جا بیافتم و شناخته بشم و اون موقع خود بخود به سود هم میرسم. من اعتقاد دارم که بهترین تبلیغ، خدمات خوب دادن به مشتریه. من توقع ندارم وقتی جایی تبلیغ میکنم چند برابر پولی که خرج کردم دربیارم. چون اینو تجربه کردم و میدونم باید تبلیغات تداوم داشته باشه تا موفقیت حاصل بشه
 
بالا