• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

آخرین خبرها از دربی پرسپولیس و استقلال

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,282
لایک‌ها
20,162
محل سکونت
اوهایو - دیتون
كريمي: دليلي براي ناراحتي من از باقري وجود ندارد

خبرگزاري فارس: هافبك تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: برخلاف اخبار كذب منتشره، هيچ دليلي ندارد كه من از كاپيتان تيم ناراحت باشم.


%5CMedia%5C8707%5CImageReports%5C8707050049%5C1_8707050049_L600.jpg



علي كريمي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس، اظهار داشت: هيچكدام از بازي‌ها در ليگ برتر آسان نيست؛ ولي پرسپوليس هر روز بهتر از روز گذشته خواهد شد.
وي افزود: بايد به دستور كادر فني احترام گذاشت. فعلا قصد مصاحبه ندارم؛ اما عنوان شده است كه من از كاپيتان تيم ناراحتم در حالي كه دليلي ندارد از وي كه جزو بهترين دوستان من است ناراحت باشم. نمي دانم هدف برخي از نشر اين اخبار كذب چيست.
كريمي ادامه داد: پس از سال ها به پرسپوليس بازگشتم تا با اين تيم به موفقيت برسم و فقط به تمرين و بازي فكر مي كنم نه ناراحتي از ديگران.
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,282
لایک‌ها
20,162
محل سکونت
اوهایو - دیتون
سياوش اكبرپور:
داربي شش امتياز دارد
علي كريمي الگوي من است
نمي‌دانم چرا قلعه نويي به تركيب تيم برنده دست زد


مهاجم تيم استقلال تهران گفت: بازي مقابل پرسپوليس براي تيم ما شش امتياز دارد.

سياوش اكبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: در بازي مقابل راه‌آهن عملكرد خوبي داشتيم، البته در 20 دقيقه نخست چندان خوب بازي نكرديم اما پس از آن توانستيم دو گل به ثمر برسانيم و اكنون 10 امتيازي شد‌ه‌ايم.

اكبرپور درباره‌ي داربي نيز گفت: بازي با پرسپوليس دشوار است، هم استقلال و هم پرسپوليس مدعيان اصلي قهرماني هستند، اكنون پس از گذشت چندين هفته بازيكنان هر دو تيم با يكديگر به طور كامل آشنا شدند و بي‌ترديد اين بازي بسيار مهم و ديدني خواهد بود.

وي افزود: اين بازي براي استقلال شش امتياز دارد، سه امتياز آن به دليل اين كه پرسپوليس رقيب ماست و با شكست سه امتياز را از دست مي‌دهد و سه امتياز ديگر نيز در جدول به حساب ما واريز مي‌شود.

بازيكن تيم استقلال تهران افزود: در بازي داربي تجربه و هوشياري حرف اول را مي‌زند و تاكتيك چندان مطرح نيست، در واقع تاكتيك تنها 20 درصد كار است و اين بازيكنان هوشيار و باتجربه تيم‌ها هستند كه با جنگندگي و تلاش برنده اين بازي را مشخص مي‌كنند.

سياوش اكبرپور درباره شايعه‌ي اختلافش با امير قلعه‌نويي نيز گفت: اين شايعات را همواره پيش از بازي استقلال مقابل پرسپوليس به راه مي‌اندازند تا تيم را به حاشيه ببرند. همه مي‌دانند كه رابطه با قلعه‌نويي چگونه است، همواره با بزرگ‌ترهاي خودم در تيم به خصوص سرمربي تيم با احترام برخورد كرده‌ام.

وي درباره انتخاب مديرعامل جديد باشگاه استقلال نيز گفت: در هر صورت ما با مديرعامل جديد مشكلي نداريم من تاكنون با واعظي آشتياني برخوردي نداشتم، البته معتقدم فتح‌الله‌زاده نيز زحمات بسياري براي استقلال كشيد و بايد به او خسته نباشيد گفت و اميدوارم مديريت جديد باشگاه نيز بتواند به تيم استقلال كمك كند تا موفق شود.

اكبرپور درباره حضور نداشتنش در تركيب اوليه بازي استقلال مقابل راه‌آهن نيز گفت: اين موضوع را بايد از سرمربي تيم سوال كرد اما زماني كه استقلال در بازي قبل با شش گل حريف خود را شكست داده است ديگر چه دليلي دارد به تركيب تيم برنده دست زده شود، شايد عادلانه نبود بازيكنان خوب ديدار قبلي بيرون بمانند و من در تركيب قرار بگيرم.

وي درباره شانس حضورش در بازي مقابل پرسپوليس نيز گفت: بي‌ترديد هر بازيكني كه به ميدان برود تفاوتي نمي‌كند، اگر هم بازي كنم تمام تلاشم را انجام مي‌دهم، در هر صورت در تيم ما قلب تمامي بازيكنان براي يكديگر و استقلال مي‌تپد.

اكبرپور درباره حضور علي كريمي در تيم پرسپوليس نيز به ايسنا گفت: علي كريمي بازيكن بزرگي است كه جاي هيچ بحثي ندارد و من او را الگوي ورزشي خودم مي‌دانم و چه در داخل و چه در بيرون زمين براي او احترام زيادي قائل هستم.

اكبرپور در ادامه با تمجيد از خط حمله تيم فوتبال استقلال گفت: بارها گفته‌ام كه بهترين مهاجمان فوتبال ايران در تيم استقلال هستند و بي‌ترديد آن‌ها بازي به بازي بهتر مي‌شوند.

بازيكن تيم استقلال تهران نمي‌تواند ميل خود را براي حضور در تيم ملي پنهان كند و دراين باره مي‌گويد: به لطف خدا تيم ملي فوتبال ايران اين روزها در وضعيت خوبي به سر مي‌برد و بي‌ترديد آرزوي هربازيكني است كه با درخشش در ليگ برتر به تيم ملي راه پيدا كند، من نيز همين هدف را دارم و اميدوارم بتوانم در تيم ملي بازي كنم. تلاشم را طي اين هفته‌ها انجام مي‌دهم تا شايد در فهرست علي دايي براي بازي ايران و كره‌شمالي قرار بگيرم.
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,282
لایک‌ها
20,162
محل سکونت
اوهایو - دیتون
تمرين تيم فوتبال استقلال در دستگردي

خبرگزاري فارس: تمرين امروز تيم فوتبال استقلال در ورزشگاه دستگردي و با حضور مديرعامل اين تيم برگزار مي‌شود.



به گزارش خبرگزاري فارس، تمرين امروز اين تيم برخلاف هميشه در ورزشگاه دستگردي برگزار مي شود.
اين تصميم به دليل وضعيت نامناسب چمن زمين شماره دو آزادي گرفته شده است. بازيكنان اين تيم از ساعت 14:45 دقيقه تمرين را آغاز مي كنند.
قرار است در جريان تمرين، امير واعظ آشتياني نيز حضور پيدا كند.
در روزهاي گذشته هواداران استقلال عليه اين مديرعامل شعار داده‌اند. اين تيم فردا بعد از آخرين تمرين، به اردوي شبانه روزي مي رود.
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,282
لایک‌ها
20,162
محل سکونت
اوهایو - دیتون
ضيافت شام سرخابي‌هاي تهران لغو شد
درپي درخواست مديران عامل دو باشگاه استقلال و پيروزي، ضيافت شام ديدار شصت و پنجم دو تيم لغو شد.

به گزارش ايسنا؛ قرار بود اين ضيافت به ميزباني اداره كل تربيت بدني استان تهران فردا (چهارشنبه) در هتل المپيك برگزار شود كه بنا به درخواست مديران دو باشگاه مبني بر حضور كادر فني و بازيكنان تيم هاي استقلال و پيروزي در اردوي آمادگي و با موافقت عليرضا مددي مدير كل تربيت بدني استان تهران، اين برنامه در حمايت از هر دو تيم لغو شد.
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,282
لایک‌ها
20,162
محل سکونت
اوهایو - دیتون
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد پیش از آغاز دربی سنتی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از"عبدالرضا موزون" داوربین المللی فوتبال کشورمان و نخستین داور دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس تقدیر می شود./
موزون درسال 1347 نخستین دیدارسرخ آبی های پایتخت را که بدون گل به پایان رسید را قضاوت کرد
.

در شصت و پنجمین دربی سنتی پایتخت از نخستین داور دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس و علی خسروی تقدیر خواهد شد.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد قبل از آغاز دربی سنتی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از"عبدالرضا موزون" داوربین المللی فوتبال کشورمان و نخستین داور دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس تقدیر خواهد شد.
موزون درسال 1347 نخستین دیدارسرخ آبی های پایتخت را که بدون گل به پایان رسیدرا قضاوت کرد./
کمیته داوران ازعلی خسروی داوربین المللی فوتبال کشورمان که به تازگی نائل شده است به پاس بیش از 25 سال حضور مستمر درصحنه داوری ملی و بین المللی تقدیرخواهد کرد.
دراین مراسم که با حضورعلی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، عزیزمحمدی، رئیس سازمان لیگ برتر و مسعود عنایت، رئیس کمیته داوران پیش از آغاز دیدارتیم های استقلال و پرسپولیس برگزارخواهد شد، با اعطای لوح تقدیر و هدایای ارزنده ای از زحمات این دو داور پیشکسوت فوتبال کشور تقدیر می شود.

همچنین کمیته داوران ازعلی خسروی داوربین المللی فوتبال کشورمان که به تازگی به افتخاربازنشستگی نائل شده است به پاس بیش از 25 سال حضور مستمر درصحنه داوری ملی و بین المللی تقدیرخواهد کرد.
قراراست دراین مراسم که با حضورعلی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، عزیزمحمدی، رئیس سازمان لیگ برتر و مسعود عنایت، رئیس کمیته داوران پیش از آغاز دیدارتیم های استقلال و پرسپولیس برگزارخواهد شد، با اعطای لوح تقدیر و هدایای ارزنده ای از زحمات این دو داور پیشکسوت فوتبال کشور تقدیر شود
 

omidsilver7

Registered User
تاریخ عضویت
5 آگوست 2007
نوشته‌ها
266
لایک‌ها
8
سن
35
محل سکونت
urmia
قطبی گفته بودند که استقلال رو با قلعه نوعی میبریم. قلعه نوعی هم در جوابش گفته بودند که پیروزی رو با گنده تر از قطبی هم بردم:D
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,282
لایک‌ها
20,162
محل سکونت
اوهایو - دیتون
زمان و مكان فروش بليت داربي تهران اعلام شد
از ساعت 6 صبح جمعه در ورزشگاه‌هاي آزادي، حيدرنيا، كشوري، شيرودي و تخت
ي



سازمان ليگ برتر فوتبال زمان و مكان فروش بليت‌هاي داربي تهران را اعلام كرد.

به گزارش ايسنا؛ سازمان ليگ اعلام كرد، به منظور رفاه حال تماشاگران داربي پايتخت، بليت فروشي اين بازي علاوه بر اينکه از ساعت 6 صبح روز جمعه 12 مهرماه در ورزشگاه آزادي تهران انجام مي‌شود؛ هم‌زمان در ورزشگاه‌هاي شهيد شيرودي، شهيد حيدرنيا، شهيد کشوري و تختي نيز بليت فروشي انجام خواهد شد.
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,282
لایک‌ها
20,162
محل سکونت
اوهایو - دیتون
فوری از دربی
برنامه بلیت فروشی دیدار تیم های پیروزی و استقلال تهران تغییر كرد .

سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام كرد:

بر اساس تصمیم شورای تامین استان تهران و برای رفاه حال تماشاگران بازی روز جمعه تیم های پیروزی و استقلال ، بلیت این مسابقه از ساعت 6 صبح روز جمعه دوازدهم مهر علاوه بر ورزشگاه آزادی ، در ورزشگاه های شهید شیرودی ، شهید حیدرنیا ، شهید كشوری و تختی تهران نیز به فروش می رسد .

دیدار دو تیم از هفته نهم لیگ برتر ، ساعت 15 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,282
لایک‌ها
20,162
محل سکونت
اوهایو - دیتون
آخرين اخبار از اردوي پرسپوليس و استقلال

پرسپوليس و استقلال كه براي كسب آمادگي بيشتر بمنظور حضوري پرقدرت در ديدار فردا در اردوي شبانه روزي بسر مي‌برند ، پنجشنبه شب فيلم بازيهاي يكديگر را در هتل محل اقامت خود با دفت مورد تجزيه و تحليل قرار دادند .

دو تيم پرطرفدار و دو حريف ديرينه در حالي عصر فردا براي شصت و پنجمين بار به مصاف هم مي‌روند كه بعدازظهر امروز آخرين تمرينات آماده‌سازي را پشت سرگذاشتند و سپس در هتل محل اقامت خود اسكان يافتند.

محمود خوردبين سرپرست باسابقه پرسپوليس و بازيكن اسبق اين تيم پنجشنبه شب در هتل استقلال محل اقامت اعضاي اين تيم در گفت و گو با خبرنگارايرنا گفت : بعدازظهر امروز ، آخرين تمرين اين تيم پيش از بازي فردا در ورزشگاه اكباتان برگزار شد كه خوشبختانه تمامي بازيكنان در جريان اين تمرين آماده سازي نشان دادند كه از توان فني و روحي بالايي برخوردار هستند.

وي گفت : پس از صرف شام ، فيلم بازيهاي استقلال توسط كادر فني آناليز شد و نكات لازم در خصوص سايه روشنهاي خطوط سه گانه حريف به بازيكنان گوشزد شد.

خوردبين در ادامه گفت : تيم پرسپوليس تا اين لحظه هيچ بازيكن مصدومي ندارد و هيچ بازيكني نيز سه اخطاره نيست ، ضمن آنكه آي تي سي بازيكن تازه وارد برزيلي به نام دي كارمو بدستمان رسيده كه در صورت صلاحديد كادر فني ، وي براي بازي كردن مشكلي ندارد .

سرپرست پرسپوليس افزود : صبح فردا پس از صرف صبحانه ، كادر فني نكات لازم را به نفرات تيم ارايه خواهد داد و سپس اعضاي تيم پرسپوليس با اتوبوس راهي ورزشگاه آزادي خواهند شد.

وي در خاتمه از تما شاگران بويژه هواداران پرسپوليس خواست كه تنها به تشويق تيم مورد علاقه خود بپردازند و از سردادن شعارهاي غيرورزشي عليه داوران و اعضاي تيم حريف ، جدا پرهيز نمايند.

علي نظري جويباري سرپرست تيم استقلال نيز به خبرنگار ايرنا گفت : آخرين تمرين اين تيم عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهيد دستگردي برگزار شد كه با طروات و پرنشاط بود .

وي افزود : پس از اين تمرين ، بازيكنان و مربيان تيم در هتل المپيك اسكان يافتند و خوشبختانه اعضاي هيات مديرو مديرعامل باشگاه استقلال با حضور در محل اردو ، به تمامي اعضا روحيه داند.

سرپرست استقلال اضافه كرد : تيم استقلال شرايط خوبي دارد و بر اين باور است تا فردا با ارايه يك بازي هدفمند به سه امتياز اين بازي برسد.

وي افزود : روحيه يكدلي در استقلال حاكم است ، دراين راستا حتي اميد رضا روانخواه بازيكن مصدوم كه به دليل عمل جراحي نمي‌تواند تيمش را ياري دهد ، در هتل المپيك حضور يافت و به هم تيمي هايش روحيه داد.

سرپرست استقلال نيز از يكايك طرفداران اين تيم درخواست كرد كه در بازي فردا فقط به حمايت از تيم مورد علاقه خود بپردازند و تحت هيچ شرايطي به داور و نفرات تيم حريف شعارهاي ناپسند سرندهند.

شصت و پنجمين نبرد اين دوتيم پرطرفدار ساعت ‪ ۱۵‬روز جمعه به داوري سعدكميل از كويت در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي‌شود .

پرسپوليس در حال حاضر از هفت بازي قبلي ‪ ۱۴‬امتياز اندوخته دارد و دررده سوم جدول قرار دارد و استقلال با ‪ ۱۰‬امتياز از همين تعداد بازي در مكان ششم ايستاده است .
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,282
لایک‌ها
20,162
محل سکونت
اوهایو - دیتون
/شهرآورد پايتخت/ بليت فروشي در ‪ ۴‬ورزشگاه خاتمه يافت


بليت‌هاي ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال تهران در چهار ورزشگاه شهيد كشوري، شهيدحيدرنيا ، شهيد شيرودي و تختي خاتمه يافت.

به گزارش خبرنگاران ايرنا، بليت فروشي ديدار دو تيم به طور همزمان از ساعت شش صبح امروز در پنج ورزشگاه آغاز شد كه تا ساعت ‪ ۹‬بليت‌هاي چهار ورزشگاه كشوري، حيدرنيا، شيرودي و تختي خاتمه يافت.

بليت‌هاي ورزشگاه‌هاي شهيد كشوري، حيدرنيا و تختي ساعت ‪ ۸‬و ورزشگاه شهيد شيرودي ساعت ‪ ۹‬به پايان رسيد.

از نكات قابل توجه درفروش بليت‌هاي اين چهار ورزشگاه، حضور گسترده ماموران نيروي انتظامي و وجود نظم و انضباط خاص مقابل اين ورزشگاه‌ها بود يكي از مسئولان فروش بليت در ورزشگاه شهيد شيرودي به خبرنگار ايرنا افزود : به هر يك از تماشاگران تنها سه بليت فروخته شد تا از ايجاد بازار سياه مقابل درهاي ورزشگاه آزادي جلوگيري شود.

وي اظهار داشت : حدود ‪ ۳۰‬هزار بليت در چهار ورزشگاه شهيد كشوري، حيدرنيا ، شيرودي و تختي به فروش رسيد و ساير بليت‌ها نيز در وزرشگاه آزادي عرضه مي شود.

سرهنگ مرتضي مرادي در مورد حضور گسترده ماموران نيروي انتظامي در ورزشگاه هاي محل فروش بليت ديدار تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس تهران گفت: ماموران اين نيرو از ساعات اوليه صبح جمعه در پنج ورزشگاه فوق مستقر شدند.

وي از مسئولان فدراسيون فوتبال به دليل اطلاع ندادن به نيروي انتظامي درخصوص فروش بليت ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال تهران در ورزشگاه‌هاي شهيد كشوري، حيدرنيا، شيرودي و تختي انتقاد كرد.

مرادي با بيان اينكه پيش از اين قرار بود بليت اين بازي تنها در ورزشگاه آزادي به فروش برسد، اظهار داشت: متاسفانه هيچگونه هماهنگي با نيروي انتظامي براي فروش بليت‌ها در چهار ورزشگاه فوق انجام نشده بود اما نيروي انتظامي بر اساس وظيفه خطير خود، مسئوليت ايجاد نظم و انضباط در اين چهار ورزشگاه را برعهده گرفت.

ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال تهران در هفته نهم رقابت‌هاي فوتبال باشگاه‌هاي برتر ايران ساعت ‪ ۱۵‬روز جمعه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي شود.
 
بالا