برگزیده های پرشین تولز

آنتی ویروس اصل و قانونی برای سرور چی خوبه ؟

alfredo

نفر اول عکاسی با موبايل
تاریخ عضویت
14 فوریه 2007
نوشته‌ها
2,039
لایک‌ها
325
محل سکونت
جایی که خدا نباشد
سلام دوستان.

واسه سرور اداره میخوایم یه آنتی ویروس قانونی با پشتیبانی بخریم که آپدیت هم بشه و ویروسی از زیر دستش در نره !

نظر شما چیه ؟

لطفا محل تهیه کردنش هم مشخص کنید.

فعلا یه کاسپر اسکای داریم که یکی دو سال پیش 60 تومن خریدیم ولی زیاد بدرد نمیخوره ! (نود کرک شده ویروس هایی رو میگیره که اون نمیشناستشون)
 

igimax

کاربر فعال کامپیوتر
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
3,410
لایک‌ها
1,348
سن
49
سلام alfredo عزيز
1538.gif


. والله! پيشنهاد من! Avira هست كه هم مجاني و هم قانوني و هم بي دردسره و هم سريع هست و هم از ديد من قدرتش اگر بيشتر از NOD نباشه (كه از ديد من هست!!) از اون كمتر هم نيست. فقط اين تنظيمات را كه در قسمت 7 تم اين پست عرض كرده‌ام را انجام دهيد. ولي خوب يك نكته مهم! اكثر اين ويروس‌هاي Autorun جديد، توسط بعضي از ايراني‌هاي بيكار تغيير داده مي‌شوند يا جديدن نوشته مي‌شوند. به همين دليل بهترين راه مقابله (كه در ويندوز 7 هم به همين نتيجه رسيدند) خاموش نمودن توانايي Autorun ويندوز هست كه در اكثر برنامه‌ةاي Tweak مي‌تواننيد اين كار را انجام دهيد. همچنين بهتره خودتان را عادت دهيد كه از يك File Browser ديگري به جاي Windows Browser استفاده نماييد. پيشنهاد من برنامه WinNC هست.

. در پايان هم همواره داشتن يك فايروال قوي در كار ويروسياب از واجبات هست كه من Outpost را به شما پيشنهاد مي‌دهم. هم نسخه مجاني داره و هم پولي، لينك را مطالعه بفرماييد.

موفق باشيد.
67562.gif


خداحافظ
IgImAx
88/04/03
209266.gif
26650.gif
 

Parsa-Undead

مدیر باز نشسته
تاریخ عضویت
5 مارس 2009
نوشته‌ها
3,765
لایک‌ها
1,121
محل سکونت
Tehran
اگه می خوای خیلی خیلی خوب باشه به نظر من Microsoft OneCare خیلی توپه :D
من یه مدت ازش استفاده می کردم خیلی خوب بود از هر فلش یا storage ی ویروس می گرفت ولی من چون دستگامو وحشتناک کند کرده بود دیگه استفاده نکردم ( رو لپتاپم با رم 2گیگ - cpu 2.5 C2D ) . ماکروسافت 3 ماه مجانی ترایال میده دانلود کن اگه خواستی بخر ;)

صفحه رسمی : onecare.microsoft.com

یه ستاپ کوچیک داره دانلود که می کنی ستاپش وقتی اجرا می شه تقریبا 70 80 مگ می گیره بعد تموم می شه (اگه ستاپ زیاد طول کشید کنسل نکن :D )
این رو هم بگم که رتبه دوم در شناسایی درست ویروس ها رو بعد از مک آفی کسب کرده

اما Avira که Igimax جان گفت هم خیلی خوبه ;)
 
بالا