برگزیده های پرشین تولز

آنتی ویروس :: S60 & S60 3rd به همراه اخرین آپدیت ها

silverboy.ir

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 جولای 2005
نوشته‌ها
1,905
لایک‌ها
479
سن
37
محل سکونت
Tehran - Tehranpars Hossein Rezazadeh ------
به نام خدا​
سلام
اینجا به کمک دوستان سعی می کینم آنتی ویروس های موبایل به همراه آپدیت هاشون رو بذاریم
 

silverboy.ir

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 جولای 2005
نوشته‌ها
1,905
لایک‌ها
479
سن
37
محل سکونت
Tehran - Tehranpars Hossein Rezazadeh ------
Symbian_OS_design_faults.jpg
 

silverboy.ir

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 جولای 2005
نوشته‌ها
1,905
لایک‌ها
479
سن
37
محل سکونت
Tehran - Tehranpars Hossein Rezazadeh ------
این بررسی بر مشخصات و کارکرد آنتی ویروس های سری 60 مخصوص بروبچ پی تی هستش . امیدوارم با خوندن این مطلب بتونید آنتی ویروس مناسبی برای خودتون انتخاب کتید. کم کم در آینده به این تعداد آنتی ویروس ها و همچنین توضیحات در مورد آنها اضافه خواهد( یک توضیح در مورد این متن اینکه منظور از به طور موثر، منظور نابودی ویروس ها و پاک کردن ویروس از فایل های ویروسی هستش و به طرز موثر عمل نکردن یعنی فقط حذف و دیلیت کردن فایل های ویروسی )
می تونید آنتی ویروس ها رو در صفحات بعد پیدا و استفاده کنید

استفاده از این متن با ذکرمنبع بلامانع است
Kaspersky Anti-Virus
kav201fy.jpg

این آنتی ویروس نمی تونه به طور موثر و به طرزی کارگر ویروس ها رو از بین ببره و فقط حذف می کنه و نمی تونه پاکشون کنه،در حین اینکه من اون رو تست کردم 67 ویروس رو شناسایی کرد و همه ویروس ها رو حذف کرد ، ولی به شکلی نادر و شگفت آوری بعد از ریستارت گوشی که سالم و پاک شده بود سیستمش بهم ریخت و دیگه به منوی گوشی دسترسی نداشتم

SimWorks Anti-Virus
simworksantiwirs4nk.png

این برنامه آنتی ویروس یک برنامه با کار کردی راحت و آسان هستش که با حجم کمی که داره باعث بوجود آمدن کندی وهنگ کردن در گوشی نمیشه. همیشه یک ثبت وقایع (Log) از ویروس های که پیدا کرده نمایش میده. این آنتی ویروس هم نمی تونه به طرزی موثر ویروس ها رو پاک کنه. من اون رو روی یه ویروس قدیمی موبایل مثل skulls.D امتحان کردم. ولی این آنتی ویروس موفق به پاک کردن ویروس نشد و در امتحانات بعدی روی ویروس ها مختلف cabir ، commwarriorA virus ،drever variant, MGdropper virus, dampig.A و mosquito dialer Trojan نتونست به طور موثر ویروس ها رو پاک کنه .

Jamanda Cabir Fix
Jamanda%20CabirFix.jpg

این برنامه آنتی cabir/caribe فقط می تونه ویروس اصلی cabir و برخی دیگر از ویروس های cabir رو پاک سازی کنه .متاسفانه حتی نمی تونه دیگر ویروس های cabir رو که در دیتابیسش موجود نیست رو شناسایی کنه.

Commander Anti-Virus
commander-mobile-anti-virus-big.jpg

این برنامه آنتی ویروس یک real time scan رو به شما ارائه میده ، هر گونه message دریافتی یا فایل اول توسط این برنامه اسکن می شه . ولی engine اسکنر اون مشکل داره (همیشه موقع به صدا در اومدن زنگ ، اخطار اشتباهی به کاربر نشون میده)

exoVirusStop
exevirusstop9wd.gif

exoVirusStop یک آنتی ویروس مجانی هستش که کاربر رو دربرابر ویروس های موبایل محافظت می کنه.وقتی که این برنامه در حال اجراست به خاطر حجم فایل خیلی کمی که داره فضای خیلی کمی از حافظه رو اشغال می کنه .بعلاوه ، یه دیکشنری به همراه توضیحات از ویروس ها رو در اختیار کاربر قرار می ده. scanning engine فقط چند ثانیه طول می کشه تا عمل اسکنش رو اجرا کنه .
برای آزمایش این آنتی ویروس ویروس های Cabir.B, Cabir.S, Cabir.T,Skulls.C, Skulls.H و Trojan Mosquito رو نصب کردم

در طی آزمایش از انواع cabir فقط Cabir.B رو پیدا کرد و بقیه اونها رو پیدا نکرد.اون تونست ویروس Caribe رو از بین ببره ولی متاسفانه ، از نتایج این آزمایش ، میشه استدلال کرد که scanning engine آنتی ویروس ExoVirusStop قدرتمند و دقیق نیست و در مقایسه با سایر آنتی ویروس ها، scanning engine اون out-to-date هست.
در طی آزمایش اون با skulls Trojan فقط تونست Skulls.C رو شناسایی کنه و skulls.H رو در این آزمایش نتونست پیدا کنه. بعد از پیدا کردن ویروس اون رو به طور خودکار حذف کرد اما از کاربر در خواست می کنه تا گوشی رو ریستارت کنه تا پاک سازی گوشی به طور کامل انجام بشه. وقتی طبق دستور اون برنامه گوشیم رو ریستارت کردم گوشی در ریستارت گیر کرد و دسترسی به تمامی بخش های موبایل از دسترس خارج شد.
وقتی trojan mosquito رو نصب کردم اون رو شناسایی کرد اما پاکش نکرد یک پیغام ظاهر شد مبنی بر اینکه اون یک بازی کرک شدست لطفا اون رو uninstall کنید.
به طور کلی ، این آنتی ویروس up-to-date نیست و ممکنه کاربر رو در مقابل ویروس های جدید آسیب پذیر کنه.
خلاصه:
نکات مثبت:
1.حجم کم
2.دیکشنری ویروس ها
3. Scanning Engine سریع
معایب
1. Outdateبودن Scanning engine
2.کارایی Scanning engine بسیار بد و شناسایی اشتباه ویروس ها

Symantec Anti-Virus
fescr002aq8%20copy.jpg

Symantec Anti-Virus یک آنتی ویروس ساخته شده بر اساس تکنولوژی و کارکرد دیوار آتشین ( firewall) . این برنامه آنتی ویروس به صورت خودکار بعد از روشن کردن گوشی اجرا می شه ، گذشته از این ، تا الان ، هیچ ویروسی ، به هیچ طریقی نتونسته این آنتی ویروس رو از کار بندازه ، در هر صورت ، کاربران می تونند virus definitions گوشیشون رو آپدیت کنند و مطمئن باشند که این آنتی ویروس در مقابل آخرین ویروس های موبایل محافظتشون می کنه.
بعد از نصب ویروس ، به پاک سازی گوشی پرداختم . آنتی ویروس Symantec رو اجرا کردم و شروع به اسکن گوشی کردم و البته زمان این کار تقریبا طولانی بود ( این زمان به کاربر بستگی داره اگر رم گوشی و مموری کارت بزرگی داشته باشه مدت زمان زیادی به طول خواهد انجامید) در حین اسکن در صفحه نمایش تعداد ویروس پیدا شده و دایرکتوری که در حال اسکن هست رو نمایش میده.
بعد از پایان اسکن تعداد ویروس پیدا شده و چه ویروسی گوشی رو تهدید میکنه نمایش میده.اما شرکت Symantec از فرمانی به منظور پاک کردن همه فایل ها با یکبار پرسش استفاده نکرده و برای پاک کردن هر کدام سوال رو تکرار می کنه که این میتونه بسیار وقت گیر باشه.
اگر چه scan engine این برنامه بسیار دقیق تر از سایر آنتی ویروس هاست اما بعد از پاک کردن همه ویروس ها و بعد از ریستارت ویروس ها هنوز در دایرکتوری های سیستمی گوشی وجود داشتند.
آنتی ویروس Symantec بر پایه یک دیوار آتشین (firewall) قوی ساخته شدها و قوی ترین آنتی ویروسی بود که من آزمایش کردم . این برنامه کاربر رو از نصب شدن فایل های آلوده در دایرکتوری ها گوشی آگاه میکنه و از کاربر اجازه این کار رو درخواست میکنه.


F-Secure Anti-Virus
avs60main6wa.jpg

آنتی ویروسF-Secure برای پلت فرم سری 60 . یک حفاظت real-time رو در برابر ویروس های موبایل ایجا می کنه و همچنین قابلیت آپدیت بسیار قدرتمند و پشتیبانی خوبی داره که البته برای اینکار نیاز به GPRS داره و قبل از اون باید توسط GPRS/EDGE/3G اکتیو بشه .
در صورت ورود یک فایل آلوده به ویروس ، آنتی ویروس F-Secure یک پیغام اخطار ایجاد کرده و کاربر رو از نصب یک فایل آلوده آگاه می کنه و سپس اسم ویروس و دایرکتوری که ویروس اون رو آلوده کرده به کار بر نشون میده و در ادامه به صورت خودکار فایل آلوده رو quarantine میکند
بعد از پایان اسکن تعداد فایل ویروس پیدا شده و تعداد فایل اسکن شده و اسکن نشده رو نمایش می ده . همچنین نشون می ده کدام فایل quarantine شده
در آزمایش scanning engine و security solution در مقابل ویروس ها. من یکی از Skulls Trojan ها از بین 52 Trojan ای که گزارش شده رو نصب کردم
اگر چه scanning engine اون کاملا دقیق و صحیح ویروس رو پیدا کرد اما متاسفانه ثابت کرد که
security solution اون هنوز به اندازه کافی خوب نیست به خاطر اینکه فایل آلوده رو quarantine/delete نکرد
به طور کلی بخش جالب آنتی ویروس F-Secure واکنش نشان دادن سریع به ویروس پیدا شده و همین طور آپدیت قدرتمندی داره اما متاسفانه حجم زیادی داره و میتونه روی گوشی هایی با قدرت پردازش پایین مثل 7650/3650/3660 باعث ایحاد هنگ گردن و برخی مشکلات بشه ، گذشته از این security solution بسیار ضعیفی داره و نمیتونه گوشی آلوده رو به طور کامل پاک سازی کنه.
خلاصه:
نکات مثبت
1. scanning engine دقیق
2. قابلیت آپدیت
3. دارای real-time scan
نکات منفی
1. حجم زیادی داره و میتونه روی گوشی هایی با قدرت پردازش پایین مثل NOKIA 7650/3650/3660 باعث ایحاد هنگ گردن و برخی مشکلات بشه
2. فقط میتونه رو مموری گوشی نصب بشه
3. security solution قوی نداره و منبع اصلی فایل های ویروسی رو روی گوشی باقی میذاره .


Netqin Antivirus For Os6,os7,os8
down_s60_show_2.0.gif

یک آنتی ویروس درجه یک برای گوشی شما با این برنامه میتونید فایل های SIS یا فایل های فشرده JAR رو قبل از نصب اسکن کنید
اسکن: اسکن سیستم مطابق تنظیمات شما . به صورت پیش فرض تمامی دیسک ها اسکن خواهد شد اما می توانید دیسکی رو که می خواهید اسکن کنید انتخاب کنید
ABOUT: شامل بخش های زیر :
• اطلاعات در باره نرم افزار
• فایل های اسکن شده: تعداد فایل اسکن شده
• ویروس: تعداد ویروس پیدا شده در گوشی ، مخصوصا ، فایل هایی مثل SIS حاوی چندین فایل زیر شاخه که هر کدوم می تونند یک نوع ویروس رو در خود داشته باشند و همچنین این آنتی ویروس می تونه به صورت BACKGROUND در هنگام نصب برنامه باقی بمونه .
SMobile.Systems.Disinfect.v1.00.S60.SymbianOS
scr0000329vp.jpg


SMobile Systems برنامه پاک سازی Commwarrior.C رو ارائه کرد
این آنتی ویروس قابلیت پاکسازی و همچنین جلوگیری از تکثیر اون رو داره .


خلاصه تا اینجا من نتونستم آنتی ویروسی برای پاک سازی گوشی آلوده به ویروس پیدا کنم پس مراقب باشید تا گوشیتون آلوده نشه!!!!!!!
 

silverboy.ir

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 جولای 2005
نوشته‌ها
1,905
لایک‌ها
479
سن
37
محل سکونت
Tehran - Tehranpars Hossein Rezazadeh ------
logokl4.jpg


antivirmobilepg3.jpg
Advantages

* Reliable protection against viruses that attack your mobile terminal. In this way you cannot infect yourself or pass on infections to others
* Proven, multi-award-winning AntiVir virus and malware protection technology with an extremely high degree of protection, specially designed for use in mobile terminals
* Support of current conventional mobile phone models
* Minimum RAM load due to slim program package
* Fast, resource-saving update through single file update
* All licenses incl. free updates, upgrades and 30 day installation support

Functions

Simple installation and updates within seconds:

* Transmission of the program package by docking onto the local PC (PDA) or via Bluetooth, IrDA, GPRS or serial cable (smartphone).
* Automatic installation of the English or German version – depending on the language set (smartphone).
* Simple manual program update via LAN, WLAN or dial-up (PDA) or via Bluetooth, GPRS/GPS or WLAN (smartphone). Update also possible via host PC.
* Roll-back in case an update could not be carried out completely.
* Automatic scan-on-sync protection (PDA) for secure data synchronization

Individual setting possibilities and transparent status information:

* Clear menu navigation that does not set any riddles.
* Flexibility through definition of the scanning scope.
* Optional scanning of ROM files and/or cards and network folders
* Automatic or interactive procedure in the event of a virus detection).
* Possibility to delete infected files.
* Specific information on every virus detection, so that you are always in the picture. Version information can be requested at any time

Compatible devices

Nokia N-Gage QD, N-Gage, Nokia 3660, 3620, 6600, 7650, 6670, 3230, 6260, 6620, 6630, 6680, 6681, 6682
Panasonic X700
Siemens SX 1
Sendo X and X2
Nokia Communicator 9300 and Communicator 9500
Latest Virus Definition is included updated: 06-02-2007
License valid until: 05-03-2007 [Only for internet updates....this app will never expired ]
 

فایل های ضمیمه

  • Avira.GmbH.AntiVir.Mobile.v6.37.00.01.S60.SymbianOS.READ.NFO-illusion.zip
    286.9 KB · نمایش ها: 165

silverboy.ir

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 جولای 2005
نوشته‌ها
1,905
لایک‌ها
479
سن
37
محل سکونت
Tehran - Tehranpars Hossein Rezazadeh ------
s60screen_vg1.jpg

S-MOBILE VirusGuard provides essential anti-virus and anti-malware protection for your Series 60 v.7.0 or 8.0 device. Features:

Easy-to-use interface
Real-time Monitor auto-scans files received at the device via any file transfer mechanism (e.g., Bluetooth, IR, desktop synch)
On-demand scan of internal memory, memory card, and/or full device
Autoboot when phone is restarted
Subscription-based license, good for 1 year of virus updates
Auto-deletion of infected or suspicious files
Full logging of scan and detection activity
Full protection from the latest discovered viruses and malware

Your Series 60 v.7.0 or v.8.0 device can be an unwitting party to the transfer of any virus file from your phone to other networks. Stop virus activity at the device with S-MOBILE VirusGuard.

p.s it requires GPRS 4 activation but if u don't have it read wat will follow
go 2 dis address then write down ur imei # & i will generate da registration code 4 ya
h**p://security.fb-4.com/services/handsetlicense.srv?imei=
then download Virusguard key.zip
extract it 2 ur pc
now rename virusguard.set 2 virusguard.set.txt then write down ur registration code then rename it back 2 its original name
now use FExplorer and copy it 2 dis path
E:\System\Apps\VirusGuard
enjoy it !!
 

فایل های ضمیمه

  • S-MOBILE VirusGuard _vg_S6070.zip
    114.4 KB · نمایش ها: 120
  • VirusGuard key.zip
    276 بایت · نمایش ها: 85

silverboy.ir

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 جولای 2005
نوشته‌ها
1,905
لایک‌ها
479
سن
37
محل سکونت
Tehran - Tehranpars Hossein Rezazadeh ------
آنتی ویروس برای s60 3rd
ExoVirusStop Symbian S60 3rd Edition *Retail-Full Version*v1.0.16

exovirusstopfj6.gif

exovirusstop2mz2.gif


Protect your Symbian Series 60 phone against viruses and trojans, with the new antivirus product from exoSyphen Studios.

ExoVirusStop brings some new and innovative features, which make this software unique.


All updates for this software are completely free, for lifetime. Stop paying expensive subscription fees, when you can have lifetime free updates at NO cost.

Features :

- very small filesize, so it won''''t use up your phone''''s storage space.

- very fast scanning engine. It takes a few seconds to check your phone for viruses.

- virus dictionary. Read usefull information and details on the viruses that exist for the Symbian OS.

- updates can be obtained is a few seconds from within exoVirusStop.

Known viruses and their variants :

- Caribe, Mabir-A, Skulls, Mosquitos (Trojan_Mos), Gavno, Lasco.A(Velasco), Commwarrior, Fontal, Dampig.A, Blankfont, CardTrap, DoomBoot, PBStealer and others.

- At anytime, the latest version of exoVirusStop, protects you against all known viruses. When new viruses appear, you receive a free update through email (lifetime).
 

فایل های ضمیمه

  • exovirusstop-symbian-s60-3rd-edition-retail-exovirusstop_signed.zip
    46 KB · نمایش ها: 144

silverboy.ir

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 جولای 2005
نوشته‌ها
1,905
لایک‌ها
479
سن
37
محل سکونت
Tehran - Tehranpars Hossein Rezazadeh ------
یه آنتی ویروس عالی برای s60 3rd

Symbian.Guru.Phone.Guardian.v1.00.S60v3.SymbianOS9 .1.Incl.Keygen.Patch-BiNPDA​
pg-3_1-thumb.jpg


We are presenting to you cool security software for smartphones, especially Symbian Series 60 3rd edition, and are going to release new mobile security applications soon. We hope you enjoy this page content and find the Phone Guardian for Series 60 useful for yourself.

You can secure your mobile now: Phone Guardian is released 15.12.2006

More Info »

Compatible with Nokia 5500, Nokia E50, Nokia E60, Nokia E61, Nokia E62, Nokia E70, Nokia N71, Nokia N73, Nokia N75, Nokia N80, Nokia N91, Nokia N92, Nokia N93, Nokia N95, Nokia 3250, Nokia N Series, Nokia E Series, Nokia E65, Nokia N76, Nokia N93i, Nokia E61i, Nokia N73 Music Edition
 

فایل های ضمیمه

  • Symbian.Guru.Phone.Guardian.v1.00.S60v3.SymbianOS9.1.Incl.Keygen.Patch-BiNPDA.zip
    210.4 KB · نمایش ها: 268

silverboy.ir

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 جولای 2005
نوشته‌ها
1,905
لایک‌ها
479
سن
37
محل سکونت
Tehran - Tehranpars Hossein Rezazadeh ------
آنتی ویروس symantec به همراه آخرین آپدیت

fescr002aq8%20copy.jpg
 

فایل های ضمیمه

  • Symantec_Mobile_Security_4.0_For_Symbian_Phones_persiantools.zip
    701.4 KB · نمایش ها: 277
  • Symantec virus def.13 april-07.zip
    20.7 KB · نمایش ها: 172

silverboy.ir

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 جولای 2005
نوشته‌ها
1,905
لایک‌ها
479
سن
37
محل سکونت
Tehran - Tehranpars Hossein Rezazadeh ------
Symantec Mobile Threats Removal Tool

1131121725-1.gif
symantec.mobile.threats.removal.tool.2.gif

نرم افزاری برای پاک کردن ویروس های زیر:
SymbOS.Cabir
SymbOS.Cabir.B
SymbOS.Commwarrior.A
SymbOS.Commwarrior.B
SymbOS.Commwarrior.C
اعتبار تا تاریخ
27/06/2016

 

silverboy.ir

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 جولای 2005
نوشته‌ها
1,905
لایک‌ها
479
سن
37
محل سکونت
Tehran - Tehranpars Hossein Rezazadeh ------
NetQin Anti-Virus Pro v2.2.40 S60v3 SymbianOS9.1

S603rd.main.jpg
Version History

04/29/2007 V2.2.40

The NetQin Anti-Virus application has passed the Symbian Signed Testing, which follow industry-agreed quality guidelines.
Give user an enhanced UI experience. Visualization of inserting updating virus definitions into virus database.
In "Recommend to others" function, we fix the bug appearing in pre-versions, which cannot distinguish between mobile phones and telephones.
New Supporting of Scanning SISX file.
Scalable UI Compliance to make it possible to meet all different screen size of S60_3rd phones!


Compatible Devices

Nokia 6290
Nokia 3250
Nokia 3250XM
Nokia 5500

Nokia N71
Nokia N73
Nokia N75
Nokia N80

Nokia N83
Nokia N91
Nokia N92
Nokia N93

Nokia E50
Nokia E60
Nokia E61
Nokia E62

Nokia E65
Nokia E70​
NetQin Anti-Virus v2.2.40 S60v3 SymbianOS9.1.rar size:738 kb

NetQinCleaner_V2.2.rar size :6.9 kb
 

silverboy.ir

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 جولای 2005
نوشته‌ها
1,905
لایک‌ها
479
سن
37
محل سکونت
Tehran - Tehranpars Hossein Rezazadeh ------
[
simworksantiwirs4nk.png

SimWorks.AntiVirus.v1.30.S60.SymbianOS.Cracked-SyMPDA
توضیحات در پست شماره 3 صفحه قبل

 

silverboy.ir

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 جولای 2005
نوشته‌ها
1,905
لایک‌ها
479
سن
37
محل سکونت
Tehran - Tehranpars Hossein Rezazadeh ------
آپدیت سیمانتک به تاریخ 03.05.07
Firewall و auto-protect رو خاموش کنید
فای زیپ files.rar رو باز کنید و دو فایل savce.def & script.dis رو در آدرس زیر کپی کنید (overwrite بشه حتما)
C:\system\Apps\symcs
راه دیگه
فایل موجود در symantec def. - 03-05-07.rar برای نصب مستقیم (Firewall و auto-protect خاموش باشه)
 

Mamylo

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
19 مارس 2005
نوشته‌ها
949
لایک‌ها
10
سن
33
محل سکونت
کرج
اين NetQin آپديت جديد مديد نداره؟
 

silverboy.ir

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 جولای 2005
نوشته‌ها
1,905
لایک‌ها
479
سن
37
محل سکونت
Tehran - Tehranpars Hossein Rezazadeh ------

silverboy.ir

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 جولای 2005
نوشته‌ها
1,905
لایک‌ها
479
سن
37
محل سکونت
Tehran - Tehranpars Hossein Rezazadeh ------
یک آنتی ویروس قدرتمند و برنده جایزه

F-Secure Mobile Anti-Virus for S60 + Subscription

avs60main6wa.jpg


توضیحات در پست شماره 3 صفحه قبل

subscrip4rr.jpg



Note: Copy it and then enter in your subscription number...Enjoy!!

Symbian OS 7.x, 8.x: Nokia 3230, 6260, 6600, 6630, 6670, 6680, 6681, 6682, 7610, N70, N90, Panasonic X700 and X800.
 
بالا