• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

آیا شما واقعا افسردگی دارید،یا فقط در مواردی دچار احساس ناراحتی شده اید؟

GOOD WRITER

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2012
نوشته‌ها
334
لایک‌ها
204
با سلام.
به گزارش ایسنا ،یافتن تفاوت بین این دو موقعیت به خصوص در شرایطی که دلیل درستی برای نارحتی وجود دارد ،همیشه آسان نیست،برای مثال غم واندوه از دست دادن شغل یا یک بیماری مزمن هم می توانند منجر به رفتار هایی شود که با افسردگی اشتباه شود.
کن رابینزمتخصص داخلی و روانپزشک سالمندان از دانشگاه ویسکانسین-مدیسون معتقد است:غم یک احساس است،در حالی که افسردگی یک بیماری است.افسردگی واقعی بالینی را میتوان از احساس نارحتی تفکیک کرد.در افسردگی مقابله با علائم به اندازه ای دشوار است که با زندگی روز مره تداخل دارد و در این حالت علائم تقریبا همیشه وجود دارند وبرای بیش از دو هفته ادامه پیدا می کنند.
باید توجه داشت که علائم از فردی به فرد دیگر متفاوت است.فرد افسرده ممکن است همه علائم را با هم نداشته باشدوشدت آن نیز ممکن است تغییر کند.افسردگی می تواند خفیف یا شدید باشد،در هر صورت اگر علائم متعددی وجود دارند و به مدت بیش از دو هفته به طول انجامیده اند ،شما یا کسی که نگرانش هستید به کمک های پزشکی نیاز دارد .
علامات هشدار دهندهی زیر نشان دهنده ی آن است که فرد با احساساتی گذرا و طبیعی مواجه نیست بلکه با بیماری افسردگی روبه رو است.
1.احساس غمگینی ،اضطراب یا احساس (خالی بودن)به صورت مدام.2.احساس ناامیدی ،بی ارزشی ویا ناتوانی.3.گریه های مکرر.4.افزایش تحرک وبی قراری.
5.خستگی وکاهش انرژی.6.از دست دادن علاقه به فعالیت ها ویا سرگرمی هایی که قبلا لذت بخش بوده اند.7.خوابیدن بیش از حدیا نخوابیدن به اندازه ی کافی
این مطلبی بود که در جایی خوندم وفکر کردم اگر تبدیل به پستش کنم خوب باشه.لطفا شما هم از علائم افسردگی نام ببرید وراه درمان اون رو هم بنویسیدتا بیشتر در مورد اون اطلاعات کسب کنیم.
باتشکر
 

GOOD WRITER

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2012
نوشته‌ها
334
لایک‌ها
204
سلام.
یه چندتا علامت افسرودگی ایناست:1.مشکل در تمر کز ،به یاد آوردن جزئیات و تصمیم گیری2.بی اشتهایی یا پرخوری3.بیان افکار مربوط به مرگ یا خودکشی .4.داشتن درد مزمن یا دردهای مداوم،سردرد،گرفتگی یا مشکلات گوارشی که با درمان بهتر نشوند.

ببخشید چراچرت وپرته؟
 
بالا