برگزیده های پرشین تولز

اجاره ی ماشین در کیش

setareh238

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 مارس 2018
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
1
جاده کرانه دور تا دور جزیره کشیده شده است وبا اجاره خودرو با راننده می توان بیشتر مناظر جزیره را مشاهده نمود. در کیش پیست دوچرخه سواری سبز رنگ مشترک آقایان و خانم ها طولی بیش از ۷۰ کیلومتر دارد و ایستگاه های اجاره دوچرخه در کیش ، سه چرخه ، اجاره موتورسیکلت های برقی ،ماشین اجاره ای در کیش و ربات های هوشمند دو چرخ و موارد مشابه مثل اجاره خودرو در کیش تا چند ساعت بعد از نیمه شب نیز مشغول ارائه خدمات هستند. استفاده از کمربند ایمنی، رعایت سرعت مجاز و علایم رانندگی در کیش لازم و اجباری است و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

مقررات رانندگی در جزیره کیش به این صورت می باشد که سرعت در خیابان مرکزی کیش ۵۰ و ۶۰ و درخیابان های اطراف ۷۰ کیلومتر بر ساعت است. دستگاه های حمل و نقل عمومی عمدتا با سرعتی بین ۲۰ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت حرکت می کنند. خیابان ها و بلوارهای کیش به طرز زیبایی ساخته و با نخل‌های زینتی وگل های رنگارنگ تزیین شده اند.شما میتوانید با اجاره خودرودر کیش از این جزیره زیبا لذت ببرید.

آب و هوا جزیره کیش را با اجاره خودرو ایران تجربه کنید
جزیره کیش دارای آب و هوایی گرمسیری و نیمه استوایی بوده و دمای هوا در زمستان به ۵ درجه و در تابستان تا ۴۰درجه سانتیگراد می رسد. به جرأت می توان گفت جزیره کیش یکی از زیبا ترین شهرهای کشورهای حاشیه خلیج فارس است.شما این تجربه ی زیبا را با اجاره خودرو در کیش به اوج خود میرسانید بهترین فصل جهت استفاده همه جانبه از کلیه تفریحات، خدمات و جاذبه های جزیره کیش، فصل زمستان و بخصوص اواخر بهمن تا عید نوروز می باشد.
 
بالا