عکسی که گذاشتید دیدم از سو تفاهمی که اتفاق افتاد من عذر خواهی می کنم و اون 0.01% انجا اتفاق افتاد
اما کماکان هم برای من نه ایمیلی اومده نه سرویسی ....
شما دوست عزیز که همچین سرویسی راه اندازی کردین پشتیبانیتون باید بدون نقص باشه حتی برای سرویس های رایگان شما باید بدونید مشکل از کجاست که یک ایمیل فرستاده نمیشه یا هر مورد دیگه
و رتبه الکسا و پیج رنکتون از جمله مواردی بود که باعث شد من زود (4 روز) قضاوت کنم.
شما دوست عزیز که همچین سرویسی راه اندازی کردین پشتیبانیتون باید بدون نقص باشه حتی برای سرویس های رایگان شما باید بدونید مشکل از کجاست که یک ایمیل فرستاده نمیشه
دوست عزیز ما مشکلی در ایمیل هامون نبوده.و حالا اگه به دست شما ایمیل نرسیده ما باید از کجا میفهمیدیم؟بنظر شما پشتیبانی ما باید بیاد تو فروم بخونه؟پشتیبانی ایمیل داره.
رتبه الکسا و پیج رنکتون از جمله مواردی بود که باعث شد من زود (4 روز) قضاوت کنم
و باز هم براتون متاسفم که رتبه الکسا و... رو دلیل این رفتار زشتتون میدونید.
در عین حال اطلاعات دوباره به ایمیل شما ارسال شد