با سلام خدمت دوستان عزیز
سایت جدید بنده با آدرس rezasms.ir افتتاح شده است
-----------------------------------------
------------------------------------------
برای دیدن دمو سیستم میتونید از اکانت زیر استفاده کنید :
ادرس ورود : rezasms.ir
یوزر و پسورد : demo
-----------------------------------------
------------------------------------------
به مدت محدودی پنل رایگان پیامکی با امکانات فراوان ارائه میشود :
۱_ ارسال سریع:
ابزار ارسال سریع برای فرستادن آنی پیامک به یک یا چند مخاطب به کار می رود. در این ابزار کاربر می تواند مخاطبین پیام خود را از میان گروه های درج شده در دفترچه تلفن انتخاب نماید، شماره ها را از محیط دیگری کپی کند یا از طریق فایل( با فرمت اکسل یا فایل متنی) بارگزاری نماید.
۲_ ارسال فلش:
ابزار ارسال فلش تمامی ویژگی های ارسال سریع پیامک را داراست با این تفاوت که پیام هایی که توسط این ابزار ارسال می شوند به محض رسیدن به گوشی مخاطب بصورت خودکار روی صفحه تلفن همراه وی باز می شوند.
با توجه به اینکه هزینه ارسال های عادی و فلش یکسان است ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی و اطلاع رسانی، مشروط به کوتاه بودن پیام، توجه دریافت کنندگان را بیشتر جلب خواهد کرد.
۳_ ارسال وپ پوش:
ابزار ارسال وپ امکان ارسال لینک دانلود یک فایل یا نشانی یک سایت از طریق پیام کوتاه را فراهم می کند. با توجه به اینکه بسیاری از کاربران شبکه تلفن همراه کشور هنوز از MMS استفاده نمی کنند و امکان ارسال انبوه پیام های چند رسانه ای وجود ندارد، ارسال وپ راهکار مناسبی برای هدایت کاربران به یک نشانی اینترنتی و یا ارائه لینک دانلود فایل ها به مخاطبان است.
۴_ ارسال زماندار:
ابزار ارسال زماندار، کارمند وقت شناس و دقیق کاربران سامانه است و وظیفه دارد پیام ها را در تاریخ و ساعت تعیین شده ارسال نماید.
۵_ ارسال انبوه:
ابزار ارسال انبوه برای ارسال پیامک به شماره هایی از یک پیش شماره خاص مثلاً ۹۱۲ یا ۹۱۳۱۳۲ استفاده می شود. این ابزار می تواند شماره ها رابه تعداد دلخواه کاربر و به صورت تصادفی یا ترتیبی تولید نموده و پیامک را به آن ها ارسال کند.
۶_ ارسال سفارشی:
ابزار ارسال سفارشی هنگام ارسال های گروهی کاربرد دارد و این امکان را فراهم می کند که متن پیام ارسالی به هر مخاطب بر اساس اطلاعات ثبت شده وی اختصاصی شود و کلمات از پیش تعریف شده مانند نام و نام خانوادگی به طور اتوماتیک در متن پیامک قرار گیرند.
۷_ دریافت:
ابزار دریافت، پیام های ارسال شده به شماره مجازی سامانه را نمایش می دهد. دریافت پیامک به شماره اختصاصی نیاز دارد بنابراین شماره هایی که بین کاربران مختلف به اشتراک گذاشته می شوند فقط قابلیت ارسال دارند و از دریافت پیام کوتاه محروم خواهند بود. به همین دلیل در مدیانت به همراه هر سرویس یک شماره ۱۴رقمی به کاربران هدیه می شود تا از مزایای دریافت پیام کوتاه بهره مند گردند.در مدیانت دریافت پیام کوتاه رایگان است و برای کاربر هزینه ای نخواهد داشت.
۸_ پوشه بندی:
ابزار پوشه بندی امکان تفکیک و دسته بندی پیامک ها را فراهم می کند. با استفاده از این ابزار کاربران می توانند پیامک های ارسالی و دریافتی را در قالب پوشه های مختلف ذخیره کنند.
۹_ دفترچه تلفن:
در دفترچه تلفن مدیانت امکان دسته بندی مخاطبان در قالب گروه های مختلف فراهم است. تعداد گروه ها و مخاطبان قابل درج در هر گروه نا محدود است و هر مخاطب می تواند به طور همزمان در چند گروه عضو باشد.
همچنین برای ذخیره سازی گروهی اطلاعات مخاطبان، امکان وارد کردن اطلاعات آن ها از طریق فایل اکسل وجود دارد و اطلاعات موجود در دفترچه تلفن نیز در هر زمان قابل استخراج در قالب فایل اکسل و چاپ است.
۱۰_ منشی پیامک:
ابزار منشی برای پاسخگویی خودکار به پیام های دریافت شده در سامانه است. چنانچه کاربر از چندین شماره مجازی به طور همزمان استفاده کند منشی پیامکی می تواند به ازای هر یک از شماره های مجازی، تنظیمات متفاوتی در متن و زمان فعال بودن منشی داشته باشد.
۱۱_ پیامک از موبایل:
به وسیله این ابزار کاربر تنها با ارسال یک فرمان پیامکی از تلفن همراه خود می تواند متن دلخواه را بدون نیاز به رایانه و اینترنت به گروه های ثبت شده در دفترچه تلفن ارسال کند. در این روش مخاطبان، پیامک را با همان شماره مجازی کاربر دریافت می کنند.
۱۲_ انتقال به موبایل:
ابزار انتقال به موبایل یک نسخه از پیامک های ارسال شده به سامانه را به همراه شماره ارسال کننده آن پیام به موبایل های تعریف شده ارسال می نماید. بدینوسیله کاربر بدون مراجعه به سامانه می تواند از پیام های دریافت شده در سامانه اطلاع یابد.
۱۳_- انتقال به ایمیل:
کاربران می توانند پیام های دریافتی را علاوه بر سامانه به صورت ایمیل نیز دریافت کنند. برای این کار کافی است در ابزار انتقال به ایمیل آدرس یک ایمیل معتبر را ثبت کنند.
۱۴_ انتقال به سایت:
ابزار انتقال به سایت یک نسخه از پیامک های دریافتی در سامانه را به URL های تعریف شده ارسال می کند. با این روش کاربر می تواند در هر لحظه پیامک های دریافتی را در وب سایت خود داشته باشد.
۱۵_ انتقال دلیوری:
ابزار انتقال دلیوری آخرین وضعیت پیام های ارسال شده را به محض دریافت، به URL های تعریف شده ارسال می کند. با این روش کاربر می تواند گزارش ارسال پیامک های ارسال شده را در وب سایت خود داشته باشد.
۱۶_ خبرنامه پیامکی:
خبرنامه پیامکی یکی از ابزارهای منحصر به فرد مدیانت است که در کنار دفترچه تلفن قرار می گیرد و از طریق دریافت کلیدواژه ها، امکان عضویت خودکار افراد در سامانه را فراهم می کند. افراد عضو شده بر اساس تنظیمات مورد نظر کاربر در گروه های دفترچه تلفن دسته بندی می شوند و ارسال پیامک به آن ها بسیار آسان خواهد شد.همچنین با ارسال کلیدواژه دیگری امکان لغو عضویت خودکار نیز وجود دارد.
۱۷_ تحلیلگر پیامک:
تحلیلگر پیامک یکی از ابزارهای حرفه ای مدیانت است که قابلیت آنالیز محتوای پیامک های دریافتی را داراست. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد پیام های حاوی کلمات یا محتوای خاصی را از سایر پیام های دریافتی تفکیک نماید و پیام های تفکیک شده را به طور خودکار به مقصد مورد نظر کاربر، اعم از پوشه، ایمیل، URL، یا تلفن همراه منتقل کند و یا پاسخ مشخصی را برای فرستنده ارسال کند.
۱۸_ نظرسنجی:
امکان تعریف بی نهایت نظرسنجی همزمان بدون محدودیت در تعداد گزینه ها، قابلیت تعریف زمان دقیق شروع و پایان فرآیند جمع آوری آراء، امکان تعریف پاسخ مجزا به ازای هر گزینه تعریف شده، نمایش نموداری نتایج، امکان قرعه کشی چندگانه میان شرکت کنندگان گوشه هایی از ویژگی های این ابزار پیشرفته هستند.
۱۹_ مسابقه:
ابزار برگزاری مسابقه پیامکی در مدیانت ویژگی های بارز و ممتاز بسیاری دارد. امکان تعریف بی نهایت مسابقه همزمان بدون محدودیت در تعداد گزینه ها، قابلیت تعریف زمان دقیق شروع و پایان فرآیند پذیرش پاسخ ها، امکان تعریف پاسخ مجزا به ازای هر گزینه تعریف شده، نمایش نموداری نتایج و امکان قرعه کشی میان کسانی که پاسخ صحیح داده اند ویژگی های ممتاز کننده این ابزار هستند.
۲۰_ پاسخگوی هوشمند:
پاسخگوی هوشمند یکی دیگر از ابزارهای اختصاصی مدیانت است.این ابزار می تواند بر اساس کلمات و کدها پاسخ های متناسب را ارسال کند و نقطه قوت آن در امکان وارد کردن مقادیر انبوه اطلاعات از طریق فایل اکسل و گزارش گیری وسیع است. یکی از کاربردهای این ابزار امکان ارائه سریال فعال سازی یکبار مصرف برای نرم افزارها و لوح های فشرده یا هر محصول دیگری است که با سریال و ثبت آن ارتباط دارد. همچنین پاسخگوی هوشمند می تواند به عنوان ابزاری برای اعلام قیمت محصولات یا مواردی به کار رود که نیاز به بروزرسانی مداوم و سریع عناوین متعدد دارند.
۲۱_ کارمندان:
ابزار کارمندان یک راه حل سازمانی است و کاربرد آن در مجموعه های بزرگی است که بخش های مختلف آن به سامانه پیام کوتاه مستقل نیاز دارند. با استفاده از این ابزار می توان بی نهایت زیرکاربر با پنل کاربری با امکانات و شماره مستقل ایجاد کرد و در اختیار بخش های مختلف مجموعه قرار داد تا بدون تحمیل هزینه اضافی به سازمان خود از مزایای سامانه پیام کوتاه بهره مند شوند.
۲۲_ اتصال سایر نرم افزارها به سامانه ( API ارسال و دریافت پیام کوتاه):
در پنل پیامک مدیانت وب سرویس ارسال و دریافت پیام کوتاه و ارسال پیامک از طریق درخواست های http به طور همزمان ارائه می شوند و به صورت پیش فرض برای تمامی کاربران سرویس ها اعم از اقتصادی و ویژه قابل بهره برداری هستند. مستندات استفاده از وب سرویس و HTTP برای ارسال پیامک در بخش در بخش درگاه پیام کوتاه مدیانت قابل دانلود است.
+ 10 پیامک رایگان ( برای تست سامانه )
هر پیامک = 12 تومان
امکان خرید شماره اختصاصی
برای دریافت پنل پ خ بدید
برای شارژ حساب و خرید شماره اختصاصی میتونید پ خ بدید یا با ایمیل [email protected] مکاتبه کنید .
اگر شما هم میخواهید یک سایت پنل اس ام اس داشته باشید میتوانید از ما نمایندگی بگیرید
برای کسب اطلاعات بیش تر با این ایمیل و ایدی در ارتباط باشید [email protected]
اپپپپپپپ
برای دریافت شماره های موجود 14 رقمی پ خ بدید
سایت جدید بنده با آدرس rezasms.ir افتتاح شده است
-----------------------------------------
------------------------------------------
برای دیدن دمو سیستم میتونید از اکانت زیر استفاده کنید :
ادرس ورود : rezasms.ir
یوزر و پسورد : demo
-----------------------------------------
------------------------------------------
به مدت محدودی پنل رایگان پیامکی با امکانات فراوان ارائه میشود :
۱_ ارسال سریع:
ابزار ارسال سریع برای فرستادن آنی پیامک به یک یا چند مخاطب به کار می رود. در این ابزار کاربر می تواند مخاطبین پیام خود را از میان گروه های درج شده در دفترچه تلفن انتخاب نماید، شماره ها را از محیط دیگری کپی کند یا از طریق فایل( با فرمت اکسل یا فایل متنی) بارگزاری نماید.
۲_ ارسال فلش:
ابزار ارسال فلش تمامی ویژگی های ارسال سریع پیامک را داراست با این تفاوت که پیام هایی که توسط این ابزار ارسال می شوند به محض رسیدن به گوشی مخاطب بصورت خودکار روی صفحه تلفن همراه وی باز می شوند.
با توجه به اینکه هزینه ارسال های عادی و فلش یکسان است ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی و اطلاع رسانی، مشروط به کوتاه بودن پیام، توجه دریافت کنندگان را بیشتر جلب خواهد کرد.
۳_ ارسال وپ پوش:
ابزار ارسال وپ امکان ارسال لینک دانلود یک فایل یا نشانی یک سایت از طریق پیام کوتاه را فراهم می کند. با توجه به اینکه بسیاری از کاربران شبکه تلفن همراه کشور هنوز از MMS استفاده نمی کنند و امکان ارسال انبوه پیام های چند رسانه ای وجود ندارد، ارسال وپ راهکار مناسبی برای هدایت کاربران به یک نشانی اینترنتی و یا ارائه لینک دانلود فایل ها به مخاطبان است.
۴_ ارسال زماندار:
ابزار ارسال زماندار، کارمند وقت شناس و دقیق کاربران سامانه است و وظیفه دارد پیام ها را در تاریخ و ساعت تعیین شده ارسال نماید.
۵_ ارسال انبوه:
ابزار ارسال انبوه برای ارسال پیامک به شماره هایی از یک پیش شماره خاص مثلاً ۹۱۲ یا ۹۱۳۱۳۲ استفاده می شود. این ابزار می تواند شماره ها رابه تعداد دلخواه کاربر و به صورت تصادفی یا ترتیبی تولید نموده و پیامک را به آن ها ارسال کند.
۶_ ارسال سفارشی:
ابزار ارسال سفارشی هنگام ارسال های گروهی کاربرد دارد و این امکان را فراهم می کند که متن پیام ارسالی به هر مخاطب بر اساس اطلاعات ثبت شده وی اختصاصی شود و کلمات از پیش تعریف شده مانند نام و نام خانوادگی به طور اتوماتیک در متن پیامک قرار گیرند.
۷_ دریافت:
ابزار دریافت، پیام های ارسال شده به شماره مجازی سامانه را نمایش می دهد. دریافت پیامک به شماره اختصاصی نیاز دارد بنابراین شماره هایی که بین کاربران مختلف به اشتراک گذاشته می شوند فقط قابلیت ارسال دارند و از دریافت پیام کوتاه محروم خواهند بود. به همین دلیل در مدیانت به همراه هر سرویس یک شماره ۱۴رقمی به کاربران هدیه می شود تا از مزایای دریافت پیام کوتاه بهره مند گردند.در مدیانت دریافت پیام کوتاه رایگان است و برای کاربر هزینه ای نخواهد داشت.
۸_ پوشه بندی:
ابزار پوشه بندی امکان تفکیک و دسته بندی پیامک ها را فراهم می کند. با استفاده از این ابزار کاربران می توانند پیامک های ارسالی و دریافتی را در قالب پوشه های مختلف ذخیره کنند.
۹_ دفترچه تلفن:
در دفترچه تلفن مدیانت امکان دسته بندی مخاطبان در قالب گروه های مختلف فراهم است. تعداد گروه ها و مخاطبان قابل درج در هر گروه نا محدود است و هر مخاطب می تواند به طور همزمان در چند گروه عضو باشد.
همچنین برای ذخیره سازی گروهی اطلاعات مخاطبان، امکان وارد کردن اطلاعات آن ها از طریق فایل اکسل وجود دارد و اطلاعات موجود در دفترچه تلفن نیز در هر زمان قابل استخراج در قالب فایل اکسل و چاپ است.
۱۰_ منشی پیامک:
ابزار منشی برای پاسخگویی خودکار به پیام های دریافت شده در سامانه است. چنانچه کاربر از چندین شماره مجازی به طور همزمان استفاده کند منشی پیامکی می تواند به ازای هر یک از شماره های مجازی، تنظیمات متفاوتی در متن و زمان فعال بودن منشی داشته باشد.
۱۱_ پیامک از موبایل:
به وسیله این ابزار کاربر تنها با ارسال یک فرمان پیامکی از تلفن همراه خود می تواند متن دلخواه را بدون نیاز به رایانه و اینترنت به گروه های ثبت شده در دفترچه تلفن ارسال کند. در این روش مخاطبان، پیامک را با همان شماره مجازی کاربر دریافت می کنند.
۱۲_ انتقال به موبایل:
ابزار انتقال به موبایل یک نسخه از پیامک های ارسال شده به سامانه را به همراه شماره ارسال کننده آن پیام به موبایل های تعریف شده ارسال می نماید. بدینوسیله کاربر بدون مراجعه به سامانه می تواند از پیام های دریافت شده در سامانه اطلاع یابد.
۱۳_- انتقال به ایمیل:
کاربران می توانند پیام های دریافتی را علاوه بر سامانه به صورت ایمیل نیز دریافت کنند. برای این کار کافی است در ابزار انتقال به ایمیل آدرس یک ایمیل معتبر را ثبت کنند.
۱۴_ انتقال به سایت:
ابزار انتقال به سایت یک نسخه از پیامک های دریافتی در سامانه را به URL های تعریف شده ارسال می کند. با این روش کاربر می تواند در هر لحظه پیامک های دریافتی را در وب سایت خود داشته باشد.
۱۵_ انتقال دلیوری:
ابزار انتقال دلیوری آخرین وضعیت پیام های ارسال شده را به محض دریافت، به URL های تعریف شده ارسال می کند. با این روش کاربر می تواند گزارش ارسال پیامک های ارسال شده را در وب سایت خود داشته باشد.
۱۶_ خبرنامه پیامکی:
خبرنامه پیامکی یکی از ابزارهای منحصر به فرد مدیانت است که در کنار دفترچه تلفن قرار می گیرد و از طریق دریافت کلیدواژه ها، امکان عضویت خودکار افراد در سامانه را فراهم می کند. افراد عضو شده بر اساس تنظیمات مورد نظر کاربر در گروه های دفترچه تلفن دسته بندی می شوند و ارسال پیامک به آن ها بسیار آسان خواهد شد.همچنین با ارسال کلیدواژه دیگری امکان لغو عضویت خودکار نیز وجود دارد.
۱۷_ تحلیلگر پیامک:
تحلیلگر پیامک یکی از ابزارهای حرفه ای مدیانت است که قابلیت آنالیز محتوای پیامک های دریافتی را داراست. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد پیام های حاوی کلمات یا محتوای خاصی را از سایر پیام های دریافتی تفکیک نماید و پیام های تفکیک شده را به طور خودکار به مقصد مورد نظر کاربر، اعم از پوشه، ایمیل، URL، یا تلفن همراه منتقل کند و یا پاسخ مشخصی را برای فرستنده ارسال کند.
۱۸_ نظرسنجی:
امکان تعریف بی نهایت نظرسنجی همزمان بدون محدودیت در تعداد گزینه ها، قابلیت تعریف زمان دقیق شروع و پایان فرآیند جمع آوری آراء، امکان تعریف پاسخ مجزا به ازای هر گزینه تعریف شده، نمایش نموداری نتایج، امکان قرعه کشی چندگانه میان شرکت کنندگان گوشه هایی از ویژگی های این ابزار پیشرفته هستند.
۱۹_ مسابقه:
ابزار برگزاری مسابقه پیامکی در مدیانت ویژگی های بارز و ممتاز بسیاری دارد. امکان تعریف بی نهایت مسابقه همزمان بدون محدودیت در تعداد گزینه ها، قابلیت تعریف زمان دقیق شروع و پایان فرآیند پذیرش پاسخ ها، امکان تعریف پاسخ مجزا به ازای هر گزینه تعریف شده، نمایش نموداری نتایج و امکان قرعه کشی میان کسانی که پاسخ صحیح داده اند ویژگی های ممتاز کننده این ابزار هستند.
۲۰_ پاسخگوی هوشمند:
پاسخگوی هوشمند یکی دیگر از ابزارهای اختصاصی مدیانت است.این ابزار می تواند بر اساس کلمات و کدها پاسخ های متناسب را ارسال کند و نقطه قوت آن در امکان وارد کردن مقادیر انبوه اطلاعات از طریق فایل اکسل و گزارش گیری وسیع است. یکی از کاربردهای این ابزار امکان ارائه سریال فعال سازی یکبار مصرف برای نرم افزارها و لوح های فشرده یا هر محصول دیگری است که با سریال و ثبت آن ارتباط دارد. همچنین پاسخگوی هوشمند می تواند به عنوان ابزاری برای اعلام قیمت محصولات یا مواردی به کار رود که نیاز به بروزرسانی مداوم و سریع عناوین متعدد دارند.
۲۱_ کارمندان:
ابزار کارمندان یک راه حل سازمانی است و کاربرد آن در مجموعه های بزرگی است که بخش های مختلف آن به سامانه پیام کوتاه مستقل نیاز دارند. با استفاده از این ابزار می توان بی نهایت زیرکاربر با پنل کاربری با امکانات و شماره مستقل ایجاد کرد و در اختیار بخش های مختلف مجموعه قرار داد تا بدون تحمیل هزینه اضافی به سازمان خود از مزایای سامانه پیام کوتاه بهره مند شوند.
۲۲_ اتصال سایر نرم افزارها به سامانه ( API ارسال و دریافت پیام کوتاه):
در پنل پیامک مدیانت وب سرویس ارسال و دریافت پیام کوتاه و ارسال پیامک از طریق درخواست های http به طور همزمان ارائه می شوند و به صورت پیش فرض برای تمامی کاربران سرویس ها اعم از اقتصادی و ویژه قابل بهره برداری هستند. مستندات استفاده از وب سرویس و HTTP برای ارسال پیامک در بخش در بخش درگاه پیام کوتاه مدیانت قابل دانلود است.
+ 10 پیامک رایگان ( برای تست سامانه )
هر پیامک = 12 تومان
امکان خرید شماره اختصاصی
برای دریافت پنل پ خ بدید
برای شارژ حساب و خرید شماره اختصاصی میتونید پ خ بدید یا با ایمیل [email protected] مکاتبه کنید .
اگر شما هم میخواهید یک سایت پنل اس ام اس داشته باشید میتوانید از ما نمایندگی بگیرید
برای کسب اطلاعات بیش تر با این ایمیل و ایدی در ارتباط باشید [email protected]
اپپپپپپپ
برای دریافت شماره های موجود 14 رقمی پ خ بدید
Last edited: