• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

از همه جا - اخبار بازيهاي كامپيوتري

وضعیت
موضوع بسته شده است.

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
بازی دزد و پلیس
کارآگاهان خصوصی عامل اصلی انتشار نسخه‌ غیرقانونی COD: MW2 را به ‌دام انداختند




نوجوان 18 ساله از اهالی شهر میامی واقع در ایالت فلوریدا که در حرکتی منحصربه‌فرد به شکستن قفل نسخه‌ی اصلی عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 و قرار دادن نسخه‌ی کپی بازی در اینترنت برای دانلود اقدام کرده بود، توسط کارآگاهان خصوصی دستگیر شد.
چند روز پیش نسخه‌ی غیرمجاز عنوان بسیار محبوب Call of Duty: Modern Warfare 2 برای دانلود در اینترنت قرار گرفت که بلافاصله واکنش تند مسئولان مایکروسافت را به‌همراه داشت. مایکروسافت طی بیانیه‌ای از برخورد جدی با متخلفین و دزدان بازی‌ها خبر داد و اکنون پس از گذشت چند روز اخباری مبنی بر دستگیر شدن عامل اصلی انتشار نسخه‌ی غیر قانونی COD: MW2 در خبرگزاری‌های مرتبط منتشر شده است.
طبق گزارش سایت venturebeat، کریستین دل‌آمو، نوجوان 18 ساله اقدام به شکستن کدهای امنیتی نسخه‌ی اصلی بازی نموده که بلافاصله با انتشار وسیع نسخه‌های کپی غیرقانونی در سایت‌های تورنت همراه بوده است. آقای راب هولمز رئیس موسسه‌ کاراگاهان خصوصی IPCybercrime در این زمینه اذعان داشت: "تمام این اتفاقات بسیار سریع رخ داده است. ما هر روز با پرونده‌های مشابهی سروکار داریم، اما این نمونه بدون شک از وسیع‌ترین و بزرگترین پرونده‌های سال خواهد بود
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
جنگ لفظی ادامه دارد!
Yamauchi: فورزا با شبیه‌ساز رانندگی فرق دارد




مرد شماره‌ یک استودیوی Polyphony، آقای Kazunori Yamauchi در مصاحبه‌ای اختصاصی با سایت Autoweek اذعان داشت بازی فورزا3 توان رقابت با واقع‌گرایی ویژه‌ سری Gran Turismo را ندارد. این اظهارنظر آقای Yamauchi جنگ لفظی مسئولان Polyphony و Turn10 را وارد مرحله‌ی تازه‌ای کرده است.
وی در ادامه افزود: "بعضی از اجزای پایه‌ی فورزا3 تفاوت‌های اساسی با Gran Turismo دارد. این عنوان با استانداردهای رایج شبیه‌سازهای رانندگی متفاوت است. شما می‌توانید هنگام رانندگی در فورزا3 این موضوع را کاملا احساس کنید."
"من تعدادی از کارمندان Polyphony را در حال بازی با فورزا3 در دفتر کارشان دیدم و شخصا زمان کوتاهی به بازی پرداختم. به‌نظر من تشابهاتی هم بین فورزا3 و سری Gran Turismo دیده می‌شود." وی با این اظهارات قابلیت‌های استودیوی Turn10، خالق سری فورزا را به‌چالش کشیده و بطور ضمنی به تشابه فورزا3 و سری Gran Turismo اعتراف کرده است.
عنوان Gran Turismo 5 در ماه مارچ سال آینده‌ میلادی بطور انحصاری برای کنسول PS3 (در کشور ژاپن) منتشر خواهد شد. بازی فورزا3 که بطور انحصاری برای کنسول Xbox360 تولید شده است، در قالب دو عدد دیسک در دسترس بازی‌کننده‌ها قرار دارد.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
قسمت دوم:يك روز باراني در كنار David Cage

اين هم قسمت دوم مصاحبه بزرگ Nowgamer با David Cage رئيس Quantic Dream.

390_9813_heavy_rain_e3_12.jpg


آيا فرصت كار كردن با كنترلر جديد سوني را داشته ايد ؟
ما خيلي از اين كنترلر شگفت زده شديم و نمونه ي اوليه آن را ديده ايم و بازي هم كرده ايم. ما در Heavy Rain خيلي از اين حركت ها كرده ايم ، مثلا با Stick ها مي توانيد قفسه و درها را باز كنيد و اين كار طوري طراحي شده كه واقعا حس انجام دادن آن را داشته باشيد. اين روش خيلي طبيعي است و تغييري در بازي ايجاد نمي كند. شما مي توانيد يك بطري را برداشته و با SixAxis آن را تكان دهيد و اين كار با كنترلر جديد سوني خيلي راحت تر هم مي شود. پس ما از اين لحاظ خيلي نزديك به اين موشن كنترلر هستيم و كي ميداند شايد در آينده ما يك نسخه موشن كنترلر اين بازي را هم عرضه كرديم.

خيلي جالب است مخصوصا براي صحنه هاي س..ك..س در بازي. شما اين صحنه هاي س..ك..س و خشونت را چطور با ديگر فرهنگ ها در ساير كشورها تطابق داديد و چه سانسورهايي انجام داديد ؟
اين خيلي سخته چون بازي رو در يك راه و هدف ميسازي و بايد به دليلي كه خودتم نميدوني آن را تغير دهي. ولي ما اين را براي درجه بندي سني كردهيم و اين چيزي نيست كه ما و يا سوني آن را انجام دهد. در بعضي كشورها محدوديت هايي براي اين صحنه ها است ولي تغييرات طوري نيست كه هدف اصلي ما از بين رود و بازي را متفاوت كند.

گذشته از اين آيا شده صحنه اي را كه خيلي مهم بوده را براي سانسور و يا اين كه به سادگي عملي نبوده حذف كنيد ؟
اوه . ما 2 هفته پيش اين كار را كرديم و 3 صحنه را از بازي حذف كرديم كه تقريبا 6 ماه سر آن بحث مي كرديم. بعضي ها در تيم از اين صحنه ها خيلي دفاع مي كردن و بعضي معتقد بودند كه بازي را خيلي پيچيده كرده . پس ما 20 نفر از مردم را آورديم و گذاشتيم اين صحنه ها را بازي كنند تا عكس العمل آنها را ببينيم. به طور كلي همه ي آنها پس از انجام آن گفتند: " ميدوني ؟ اين صحنه ها اصلا خوب كار نمي كنند." آنها همه درست مي گفتند و ما اطلاعات را به دفتر آورديم و آنها را حذف كرديم.

اين بايد قلب شما را شكسته باشد ؟
بله و خير. مهم ترين چيز كار پاياني است. شما بايد كار نهايي را ببينيد و آنها در كار اصلي جايي نداشتند. بله من بعضي از آنها را واقعا دوست داشتم چون جلوهاي ويژه فوق العاده داشتند ، ولي خيلي براي بازيباز پيچيده بودند. شايد آنها را در قسمت "صحنه هاي حذف شده" قرار دهيم.

390_9820_heavy_rain_e3_13.jpg


پس شما وقتي يك صحنه را به پايان ميرسانيد خوشحال هستيد. آيا نگران اين بوده ايد كه ممكن است بازيبازها پس از پايان يك صحنه بارها و بارها آن را تكرار كنند چون آن را نفهميدند ؟ آيا محدوديتي براي انجام ندادن آن وجود دارد ؟
من نگران نيستم. مردم پول ميدهند و بازي را ميخردند و بازي براي آنها است. آنها هر جور كه بخواهند بازي را انجام مي دهند ، ولي پيشنهاد من اين است كه اين بازي را يك بار برويد و فقط بر مبناي تصميمات خود برويد و آن را دوباره تغيير ندهيد. صحنه اي را تكرار نكنيد چون در اين صورت است كه متوجه مي شويد شما كي هستيد و كار شما چه نتيجه اي دارد. ولي اگه مردم مي خواند كه صحه اي را بارها و بارها تكرار كنند تا ببنيند در حالتهاي ديگر چطور است ، چرا اين موضوع براي من مهم است.

ممكن است آنها پس از اينكه شخصيتشان مرد اين كار را انجام دهند. ولي آيا وقتي شخصيت شما بميرد بازي بازهم جالب خواهد بود ؟
حتي جذاب تر هم خواهد شد.

واقعا!؟
بله ، حتما. براي من خيلي مهم بود كه داستان را وقتي همه چيز را با موفقيت مي رويد خوب باشد و وقتي بد مي رويد كوتاه تر و ناراحت كننده تر باشد. من مي خواستم داستان در هر حالت خوب باشد و نه وقتي يك نفر بميرد بد شود. در واقع پايان مورد علاقه من پايان خوب نيست.

آيا اين برداشت شما از نويسندگي داستان است كه داستانهايي با پايان خوب كمي غير قابل باور تر هستند؟ آيا منبع الهامي هم از اين كار داشته ايد؟
بله فقط همين ها. البته من خيلي دوست داريم HR بيشتر رو پاهاي خودش بيستد و مردم احساس يك اثر منحصر به فرد رو داشته باشند.

ما متوجه شديم كه گاهي در ديالوگهاي HR شوخي ها بامزه اي مي شود. آيا فكر نمي كنيد ممكن است اين حالت براي يك بازي مثل HR كه بيشتر خيلي تاريك و جدي است مناسب باشد ؟ اين شبيه به Morgan Freeman در فيلم Se7en نيست كه با كمك مزه هاي خود صحنه قتل را حل مي كند.
(خنده). خب ميدوني فيلم ها معمولا 90 دقيقه هستند و بازيها بين 8 يا 12 ساعت اند. و اين خيلي خسته كننده است كه اين چند ساعت طولاني دائما با يك جو تاريك رو به رو باشي. HR يك بازي كمدي نيست ولي من فكر كردم با گذاشتن تيكه هاي بامزه مي توان شخصيت ها را خيلي رنگي تر جلوه كرد و گاهي ممكن است با نكته اي ضريف خنده روي لبهاي شما بياورند. تيم ما اين صحنه ها را خيلي دوست دارد. Scott Shelby خيلي شخصيت بامزه اي است و بيشتر اين صحنه هاي خنده دار از كنار او مي آيد.

390_9819_Screenshot5_0004.jpg


فكر مي كنيد كمدي به برجسته تر كردن شخصيت ها كمك مي كند؟ چه چيزهاي ديگر باعث مي شود كه شخصيت ها واقعي تر جلوه كنند؟
من يك تكنيك خيلي جالب استفاده مي كنم. شما وقتي شخصي را ميبينيد از طريق چشمها رفتارها و رابطه او با شما وي را ميشناسيد. شما از ظاهر آنها ميشناسيدشان و مثلا Scott Shelby را ميبينيد و مي گويد :" اوه من اون رو ميشناسم ، از فيلمهاي Noir و Humphry Bogart اي اومده و احتمالا يك بطري ويسكي تو دفتر كاراگاهيش داره. اين خيلي خوب است و شما فكر مي كنيد او را شناختيد ولي بگذاريد چيزي رو بگم كه شما انتظارش را نداريد. بعد از 5 دقيقه از ته قلب احساس مي كنيد او را ميشناسيد و اين چيزي است كه من عاشقشم. بيشتر كركترها توي همين حالتها هستند و با پيچيگي بيشتر يا كمتر.

پس اين كه مخاطب بگويد: " اوه من اين رو مشيناسم" و بعد شما بگويد نه نميشناسي يك چيزي است كه شما در اين بازي قرار داديد ؟
(خنده) بله. بگذار بگم كه شما شخصيت را طوري ميشناسيد كه بعد ها انتظارش را نداريد.

خب پس از Heavy Rain ميريد سراغ يك تعطيلات بزرگ ؟
بله ولي نه الان. ما الان سرمان خيلي شلوغ است . بردن بازي از نسخه بتا به نسخه اصلي ساده نيست و ممكن است خيلي چيزها در اين بين تغيير كند . ما كارهاي ريز و درشت زيادي مي كنيم. موسيقي را ارتقا ميدهيم ، گيم پلي را بهتر مي كنيم و روي كارگرداني بيشتر كار مي كنيم. ما در هر زمان داريم بازي را فوق العاده مي كنيم و اين لحظات خيلي خوب است چون همه چيز بازي عالي است .

پس وقتي چيزي را تغيير مي دهيد روي صحنه ي ديگري هم اثر مي گذارد. تا به حال احساس كرده ايد خيلي داريد محكم كاري مي كنيد ؟
بله و اين لحظاتي است كه وقتي صحنه اي خوب كار مي كند شما با اطمينان آن را حس مي كنيد. ميدوني اين چيزي است كه باييد باشد. مردم بازي را انجام مي دهند و از آن لذت مي برند ، اين چيزي است كه خيلي مهم است.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
Trailer فیلم Prince of Persia عرضه شد

200px-Prince_of_Persia_poster.jpg


Trailer فیلم Prince of Persia چند روز پیش عرضه شد و حالا طرفدارن بازی می توانند ان را مشاهده کنند.

این فیلم توسط Mike Newell ( سازنده Mona Lisa Smile , Donnie Brasco ) ساخته و در ان Jake Gyllenhaal ( بازیگر Zodiac , Brokeback Mountain ) در نقش پرنس دستان , Gemma Arterton ( بازیگر Quantum of Solace , RocknRolla ) در نقش تهمینه , Alfred Molina ( بازیگر Spider Man 2 , The Da Vinci Code ) در نقش استاد پرنس یعنی شیخ امیر و Sir Ben Kingsley ( بازیگر House of Sand and Fog , Gandhi ) در نقش جادوگر بد ذات **** ظاهر شده اند.

این فیلم توسط بزرگترین تهیه کننده حال حاضر هالیوود یعنی Jerry Bruckheimer ( خالق Pirates of the Caribbean , Bad Boys ) ساخته شده است و هزینه ان حدود 200 میلیون دلار تخمین زده شده است که در نوع خود استثنایی است. فیلنامه این اثر هم توسط Jordan Mechner خالق سری POP قدیمی و سری Sands of Time نوشته شده است. این فیلم در 28 می 2010 عرضه خواهد شد.

با توجه به مشکلات چند روز اینترنت می توانید به راحتی از اینجا تریلر این فیلم به نظر خوش ساخت را دانلود کنید.
Prince of Persia​
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
سایت IGN ما هنوز بازی MW2 را تحلیل نکردیم

mw2.jpg


چندی پیش در اینترنت همچین عکسی منتشر شد .

MW2_1257441842.jpg


همانطور که در عکس میبینید نشان میدهد که سایت IGN به بازی MW2 از 10 نمره 9.5 داده است ولی طی خبری که از سایت IGN امد این سایت گفت ما هنوز به تحلیل بازی نپرداخته ایم و این عکس Fake میباشد وقتی ما بازی را تحلیل نکرده ایم چطور میتوانیم score بدهیم .
تاریخ امتیاز به بازی در عکس به 6 روز قبل اشاره دارد .
منبع
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
Reggie Fils-Amie : بازی Super Mario Bros از MW2 در یکی از دو پلتفرم 360 یا PS3 بیشتر فروش میکند


در این روزها خبرهای جالبی از دنیای بازی به گوش میرسد که یکی از انها صحبتهای اقای Reggie Fils-Amie از nintendo است .

اقای Reggie Fils-Aime در طی صحبتی که در GTTV داشتند بیان کردند بازی کنسول wii یعنی New Super Mario Bros فروش بیشتری نسبت به بازیه Modern Warfare 2 در یکی از دو پلتفرم 360 و یا PS3 خواهد داشت .
وی گفت اگر بازی New Super Mario Bros در کنسول Wii را با mw2 در یک کنسول 360 و یا PS3 مقایسه کنیم ما بیشتر فروش میکنیم و او همچنین اضافه کرد بازی MW2 یک بازی زیبا خواهد بود که قصد بازی کردن ان را نیز دارم
منبع
 

mahi58

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2006
نوشته‌ها
7,735
لایک‌ها
11,291
محل سکونت
Tehran
سلام

آقا طوری نیست و مسئله ای نیست که ما خبر رو از کجا گیر بیاریم ... مهم اینه که خبر صحیح باشه و شایعه پراکنی نباشه ... وگرنه وقتی که خبری ترجمه شده و آماده در سایتی دیگر وجود داره , برای چی دوباره وقت صرف این کنیم که اون خبر رو ترجمه کنیم ...

بدون شک من که به سایتهای دیگه هیچ مراجعه نمی کنم , از وجود اون اخبار هم مطلع نمی شوم , ولی اگر از دوستان افرادی هستند که زحمت این نقل اخبار را می کشند , خیلی هم خوشحال می شویم که به کارشان ادامه بدهند ...



سلام دوست من , چطوری ؟ چند وقتی بود ندیده بودمت ...:rolleyes:

به نظرم کپی پیست , طوری نیست , دلیلش هم دو سه خط بالاتر نوشتم ...

به نظرم پرستیژ و غیره زیاد مهم نیست , مهم حس دوستی و رفاقتی خواهد بود که بین اعضای آن برقرار است ... حس گذشت در مقابل اشتباهات ناچیز دیگران و ... که احتمالا توی هر فرومی خیلی کم پیدا می شه و تفاوت فروم ما با دیگر فروم ها علاوه بر سطح علمی , حضور دوستیهای با پایه و اساس خواهد بود ;)

احتمالا با ذکر منبع اخبار در پایین هر پست , شما نیز راضی خواهید شد , هر چند این جزو قوانین تاپیک هم هست .
سلام توماس جان، ممنونم عزیز.
راستش رو بخوای من یه خورده ای با این نظر شما موافق نیستم.
به نظر من این که یک نفر بیاد اخبار موجود در سایت دیگه ای رو که با ساعت ها زحمت کاربر دیگه ای تهیه شده فقط با یک کپی پیست و بدون یک کلمه توضیح منبع بنویسه اصلا اشتباه کوچک و ناچیزی نیست!
یادته که وقتی ایده تاپیک خود شما (عکس گیم ها) رو کپی کرده بودند توی یه فروم دیگه دلخور شده بودی از دست شون؟
از همه اینا بدتر این که وقتی کسی ازش تشکر می کنه، به جای این که بیاد بگه: این کار افراد دیگه ای در انجمن دیگه ای بود بگه: "خواهش می کنم، قابلی نداشت"! :blink:
و از اون بدتر این که باز هم به کار خودش ادامه بده:
فن‌بوییزم از نوع والو
Faliszek: وجه اجتماعی Xbox360 یک سروگردن بالاتر از PS3



سرپرست پروژه‌های کمپانی والو، آقای Chet Faliszek در تازه‌ترین اظهارنظر خود اذعان داشته است تا زمانی که وجه اجتماعی کنسول Xbox360 یک سروگردن بالاتر از PS3 قرار دارد این کمپانی همچنان به کنار گذاشتن کنسول سونی ادامه خواهد داد.
وی در ادامه سخنانش افزود: "در مورد عنوان Left 4 Dead 2 که عمده ارزش آن بر پایه‌ی بازی با دوستان است، ما برروی PC و Xbox360 تمرکز کرده‌ایم، زیرا وجه اجتماعی این پلتفرم‌ها کاملا متناسب با برنامه‌های ماست. البته این موضوع به اهداف کوتاه مدت ما محدود می‌شود. آن‌چه در اهداف بلند مدت مد نظر ماست، کار سخت و پیشرفت‌های روز افزون خواهد بود."
Faliszek سخنان خود را این‌چنین ادامه می‌دهد: "اگر هدف شما از تهیه نکردن L4D2 برای کنسول Xbox360 احتمال عرضه‌ی آن برای PS3 است، این اتفاق هرگز نخواهد افتاد. این عنوان تنها برای PC و Xbox360 عرضه خواهد شد و جزو عناوین انحصاری این پلتفرم‌ها به‌حساب می‌آید. برای بازی کردن با دوستان و وجه اجتماعی بازی‌ها، کنسول Xbox360 یک سروگردن بالاتر از PS3 قرار دارد."
بفرمایید این هم یه نمونه دیگه!
منبع (که ذکر نشده):
http://dbazinews.com/index.aspx?siteid=1&pageid=342&newsview=190
Tekken Trailer Impressions


فیلم Tekken مدت هاست که ساختش به اتمام رسیده است اما تقریبا هیچ خبری از این فیلم نشده بود. چند روز پیش بازیگر نسبتا معروف امریکایی Luke Goss اعلام کرده بود که Trailer فیلم Tekken برای اولین بار در 5 نوامبر در American Film Market در سانتا مونیکا به نمایش در خواهد امد.

4028b04777a33bdd9d0e20fc6db4c9e8.jpg


این فیلم توسط Dwight H. Little ( کارگردان Murder at 1600 که در چند سال گذشته به کارگردانی بعضی قسمت های سریال های معروف همچون 24 , Prison Break , Doll House پرداخته است ) کارگردانی شده است و بازیگرانی همچون Luke Goss ( بازیگر Hell Boy 2 , Blade 2 ) در نقش Steve Fox , ه Cung Le ( قهرمان سابق کیک بوکس جهان و بازیگر Pandorum و Fighting ) در نقش Marshall Law در ان ظاهر شده اند. فیلنامه نویس نه چندان محبوب یعنی Alan B. McElroy ( نویسنده Spawn , Wrong Turn ) فیلنامه این اثر را نوشته است.

طبق گفته های IGN این تریلر به عنوان تریلر نهایی فیلم عرضه نشده بود و تنها یک تیزر تریلر به حساب می امد.

در ابتدای تریلر سخنانی بر روی صفحه نقش می بنند : " یک تورنومنت سرنوشت میلیون ها نفر را تعیین می کند , انها برای قدرت مبارزه می کنند , انها برای افتخار می جنگند , انها برای غرور می جنگند , اما یک نفر .... برای انتقام می جنگد , شجاعت او را پر کرده است , انتقام وی را هدایت می کند "

داستان فیلم درباره جین کازاما است که به دنبال انتقام از پدر بزرگ خود به خاطر قتل مادرش است. داستان فیلم در سال 2035 می گذرد.

بعد از این سخنان تریلر همانند یکی از صحنه های Blade Runner اغاز می شود و یک ماشین پرنده بر روی یک شهر مدرن در حال راندن است. شهری که در مرکز ان یک استادیوم است. استادیومی که بر روی ان Tekken Iron Fist حک شده است.

بعد از این صحنه ما چهره هیهاچی را می بینم و بعد از مونتازی از کاراکتر های مختلف تکن همچون Raven, Eddie Gordo, Bryan Fury, Craig Marduk و Yoshimitsu که زره اش چیزی ما بین قسمت سوم و قسمت ششم بود. تمامی کاراکتر ها بسیار شبیه به بازی درست شده بودند. بعد از این مونتاز گوشه ای از صحنه های مبارزه ای فیلم را می بینیم که از انواع و اقسام فن توسط پا و دست پر شده بود. کاملا مشخص بود که تمرکز فیلم بر روی صحنه های مبارزه ای است.

بعد از این موضوع ما قهرمان خود یعنی جین کازاما ( نقش وی توسط Jon Foo ایفا شده است که یکی از رزمی کاران معروف است و پیش از این در کنار Tony jaa در فیلم Tom yum goong ظاهر شده بود. ) می بینم که در حال راه رفتن از گوشه دیوار به سبک پارکور مانند است و در حال مبارزه در یک قفس است ( بسیار شبیه به صحنه مبارزه Wolverine در قسمت اول X-MEN ).

بعد از این صحنه ما استیو فاکس و Christie Monteiro را میبینم. همچنین صحنه های از تمرینات سخت جین برای تبدیل شدن به یک قهرمان. در بعد از این صحنه و دیدن کازویا ما جین را می بینم که لباسی کاملا شبیه بازی پشیده است. بدنی لخت , شلوار مشکلی و دستکشی قرمز.

بعد از این صحنه های از مبارزه دو زن با هم ( به خاطر سریع بودن متوجه کاراکتر ها نشدم ) , استیو فاکس , مبارزه بریان با جین , کلوب های شبانه فیلم Fast and Furious و .. مواجه می شویم و در اخر لوگو Tekken در صفحه نش می بنند.

طبق گفته منتقد IGN این فیلم از تمامی فیلم های فایتینگ بر اساس بازی بهتر بوده و صحنه های ان چیزی ما بین Mortal Kombat و X-MEN بوده است که با صحنه های زیر زمینی , S*x فیلم هایی همچون Fast and Furious مخلوط شده است. علاوه بر این صحنه های اقرار امیز و صحنه اهسته در فیلم وجود داشتند اما بر روی انها اغراق نشده بود.

طبق گفته های این منتقد تریلر فیلم خیلی بهتر از تصورات بوده و به نظر یک فیلم با بودجه خوب بوده است. علاوه بر این بسیار به بازی وفا دار بوده و بر عکس فیلم جدید Street Fighter دارای نکات خاطره انگیر زیادی از بازی بوده است.

در اخر به نظر می رسد فیلم بسیار خوبی از اب در بیاید و جلوه های ویزه و نگاه کلی ان بسیار بهتر از فیلمی همچون Wolverine که توسط یک کمپانی بزرگ عرضه شده است. این فیلم همچنان پخش کننده ای پیدا نکرده است و به دنبال یک ناشر بزرگ است
و باز هم یک بار دیگه:
http://www.bazicenter.com/forums/showthread.php?p=854216#post854216
N_aggressive%20(19).gif


------------------------------------
اون مساله پرستیژ رو هم فقط برای این گفتم که کسی فکر نکنه من برای دفاع از بازی سنتر یا هر جای دیگه دارم میگم مطالب شون رو کپی پیست نکنیم.
قربون تو. :دی
 
Last edited:

Thomas.Angelo

Registered User
تاریخ عضویت
11 نوامبر 2007
نوشته‌ها
407
لایک‌ها
16
محل سکونت
Lost Heaven
والله دیگه بیشتر از این نمی دونم چی بگم , بهتره بیش از این دخالت نکنم , فقط نظرم رو گفتم ... ;)

خداییش توی هیچ سایت دیگه ای اخبار رو نمی خونم و فقط همینجا مطالعه می کنم .

فقط می خواهم که حس دوستی بین اعضا برقرار باشه .:happy:

نظر شما رو مطالعه کردم و برایم بسیار محترم است . :rolleyes:


بیایید بیشتر از این روی این نام منبع حساسیت نشون ندهیم , باور کنید بهتره ...



یادته که وقتی ایده تاپیک خود شما رو (عکس گیم ها) رو کپی کرده بودند توی یه فروم دیگه دلخور شده بودی از دست شون؟

آره , خدا خونه شون رو آباد کنه :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

همون موقع با مدیر بخش بازیهای رایانه ای اون سایت که یکی از دوستان فابریک من بود و هنوز هم هست , موضوع رو مطرح کردم ... به قدری عصبانی شد که می خواست یارو رو بن بکنه و تاپیکش رو ببنده !!! ولی من ازش خواستم که این کار رو نکنه , چون به نظرم طوری نیست که از ایده ها در جاهای مختلف استفاده بشه ... حالا ذکر منبع هم کمی تا قسمتی ابری شده بود !!!


من از شما می خواهم که اگر امکانش هست فعلا روی این موضوع ذکر منبع حساسیت نشان ندهید .:)



لااقل تا وقتی ایران موظف به رعایت حق کپی رایت بشه :cool:


ممنون .
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
من که گفتم منبع خبر ها بازی سنتر هست.
در ضمن تو خیلی از سایت ها و فروم های دیگه هم من دیدم که اخبار اونسایت رو قرار میدن.می تونید برید یقه اونارو هم بگیرید بگید چرا اینکارو می کنید.
من منبع رو هم ذکر می کنم
ولی اگر خیلی مشکل حاد هست مشکلی نیست بگید تا دیگه اخبار اونجا رو نذارم.
اگر هم خودتون می تونید ترجمه کنید برید اخبار رو ترجمه کنید و با اسم خودتون در سایت بذارید.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
David Cage از Heavy Rain مي گويد

بي شك استعدادي به نام David Cage حرفهاي زياد و تازه اي براي صنعت بازي دارد. از عنوان فوق العاده Fahrenheit گرفته تا يكي از بزرگترين اميدهاي PS3 يعني Heavy Rain ، همه بيانگر ايجاد گستره هايي جديد در صنعت بازي را مي دهد.

سايت IGN به تازگي مصاحبه اي بسيار زيبا با Cage افسانه اي داشته كه به شرح زير است.

خيلي نزديك به زمان عرضه بازي شده ايم. كجاي ساخت بازي هستيد ؟

چند هفته ي پيش نسخه بتا تمام شده و ما در حال حاظر بين نسخه بتا و نسخه اصلي هستيم.

پس به پايان كار نزديك هستيد.

بله و اين دوره زماني بسيار جالب است ، چون همه چيز شكل اصلي خود را مي گيرد. شما موسيقي را روي بازي مي گذاريد و قطعه هاي مناسب را با بازي مي بينيد. ما هزاران واكنش توسط تسترها داشته ايم و ما حالا مي دانيم آنها چه چيزي را دوست دارند و از چه چيز بدشان مي آيد كه در بازي اصلي باشد. اين چيزي است كه ما براي اولين بار در Quantic Dream انجام داده ايم. ما عادت كرده بوديم كه بازي را با ديد خود بسازيم و منتظر باشيم كه جورناليست ها به ما بگويند كه در مورد بازي چه فكري مي كنند. در حال حاظر ما در دوره اي هستيم كه دو سه روز يك بار تعدادي از مردم به استوديو مي آيند و كل روز بازي را انجام مي دهند و ما از آنها فيلم مي گيريم و سوال هايي مي پرسيم و نظراتشان را جمع مي كنيم.

اين پروژه به نظر بسيار بزرگتر از بازيهاي قبلي شما است كه ساخت آن را بر عهده گرفته ايد. اين كار چالشي براي شما داشت ؟

بله و خير. به اين خاطر كه Fahrenheit در زمان خود بسيار عنوان بلند پروازانه اي بود ؛ Motion Capture و تحركات صورت شخصيت ها همه بيانگر اين امر بود. در واقع Fahrenheit يك نمونه ي اوليه از Heavy Rain بود . ما كارهاي زيادي را امتحان كرديم و چيزهاي زيادي هم كشف كرديم تا بدانيم چگونه يك همچين تجربه اي بسازيم ؛ ولي Heavy Rain خيلي بزرگتر است ، كيفيت بالاتر و كلا در همه چيز بالاتر است.

Heavy Rain به نظر نسخه ارتقا يافته ي Heavy Rain است. آيا اين چيزي است كه شما قبلا مي خواستيد انجام دهيد ولي موقيت آن جور نبود ؟

بله و خير. ما با Fahrenheit تجربه كسب كرديم. مي خواستيم بدانيم آيا مي توان داستان را با گيم پلي تعريف كرد؟ و در جواب اين سوال چيزهاي جالبي پيدا كرديم. البته بعضي از آنها قادر به وارد شدن به بازي را نداشتند ولي ما از آنها درسهايي گرفتيم. Heavy Rain در واقع Fahrenheit است با تجربه اي بيشتر. بزرگ سالانه تر و با كيفيت بالاتر.

Heavy Rain يك بازي جديد است و قرار است رو به روي عنوان قديمي تري به نام God of War 3 بايستد. آيا نگران اين هستيد كه اين بازي بين ترافيك سنگين بازيهاي نيمه اول 2010 گم شود ؟

كلا ما به همين دليل نخواستيم بازي را در كريسمس عرضه كنيم ، ولي تمام بازي ها تاخير خوردن و ما باز با همان موقعيت طرف هستيم. ولي من فكر مي كنم اگر بازي واقعا خوب باشد مي تواند بسيار خوب جلوه كند. اين كلا به ما بستگي دارد كه بهترين بازي را بسازيم و من فكر مي كنم چيزي كه ما ساختيم در سبك خود رقيب ندارد. به اين خاطر كه واقعا بازي متفاوتي است ، بسيار منحصر به فرد و فكر مي كنم مي توانيد از God of War 3 و بقيه بازيها لذت ببريد در كنار اين كه از بازي كردن Heavy Rain هم لذت مي بريد به اين خاطر كه تا به حال چنين بازي را تجربه نكرده ايد.

heavy-rain-20091103010131360.jpg




Fahrenheit يك موفقيت كامل بود ، ولي Heavy Rain خيلي بزرگتر است و توجه هاي زيادي ره به خود جلب كرده. آيا نگران اين هستيد كه مردم درك درستي از اين بازي نكنند و درست آن را متوجه نشوند؟

نه. دو موقيعت در مورد اين بازي وجود دارد و من اين را با Fahrenheit مشاهده كردم. يك وضعيت اين است كه شما سعي مي كنيد كاري كه كرده ايد را توضيح دهيد ، و شما كمي از آن را نشان مي دهيد. مقداري از اين صحنه و مقداري از صحنه ي ديگر ؛ و اين خيلي سخت است براي مخاطب تا درك درستي از كاري كه شما كرده ايد پيدا كند. حالتي ديگر هم وجود دارد كه شما بازي را نشان مي دهيد و يا مردم از آن خوششان مي آيد و يا خير. ما تقريبا نزديك به پايان قسمت اول هستيم و اين خيلي طولاني است به اين خاطر كه من بازي را براي مردمي با سنهاي گوناگون توضيح دادم و من خيلي هيجان زده ام تا به مردم بگويم " ببينيد من در مورد اين بازي سالها است كه دارم صحبت مي كنم و حالا مي خواهم به من بگوييد درست گفته ام يا نه" و يا مي توان گفت اگر من به شما دروغ گفته ام خيلي تعجب مي كنم كه در اين موقعيت هستم.

Fahrenheit داستانهاي زيادي با ناشران آن داشت. اول از همه Vivendi آن را رها كرد و Atari آمد و آن را گرفت. ولي اين بازي يك پشتوانه قوي از طرف سوني دارد . آيا اين تغير تفاوتي هم داشته ؟

اوه بله. صادقانه بگويم كه تفاوت بسيار بزرگي دارد. Fahrenheit مشكلات زيادي با فروش و ناشران داشت به خاطر اين كه كسي داستان سرايي و احساسات را باور نداشت. اين كار سخت بود از اين بابت كه ما با Vivendi قرار داد بستيم و وسط كار ناگهان آنها ما را رها كردند و ما بسيار از آن موقعيت رنج برديم. پس از آن ما با Atari قرار داد بستيم و آنها بهترين تجربيات خود را براي ما گذاشتند. خوشبختانه سوني از همان ابتدا تا انتها ناشر است و اين بسيار متفاوت است به اين خاطر كه ما نه تنها توسط يك ناشر بزرگ حمايت مي شويم ، بلكه آنها يك سازنده ي كنسول هم هستند. پس اين زندگي شما را در مقام يك بازي ساز تغيير مي دهد و همچنين به شما امكانات مي دهد. اين نوع بازي ها نياز به كمي توجه دارند زيرا نياز دارند كه توضيح داده شوند و در ميان مردم باشند. اين بازيها همانند يك Shooter نيستند كه بگويم نگاه كن اين محيط است ، اين اسلحه و اينها هم دشمنان هستند. بايد اين بازيها را توضيح داد ، در ميان مردم رفت و به آنها بگوييد كه چه كاري انجام مي دهيد. اين بسيار خوب است كه سوني اين فرصت را به ما داد كه به Cologne و E3 برويم و چيزي شويم كه الان هستيم.

اين بازي يك عنوان تجاري و مهم براي سوني است. آيا اين امر تاثيري در ساخت شما ايجاد كرده ؟

نه. به اين خاطر كه اين ايده از روز اول به همين شكل بوده . ما مي خواهيم در قسمتي نشان دهيم كه PS3 چه توانايي ها و قدرت هايي دارد . نشان دادن توانايي ها در زمينه رندرينگ واقعي محيط يا كركترها و انيميشن ها. ولي اين چيزها هدف اصلي ما نبوده . البته كه اين مسائل مهم هستند ولي ما نمي خواستيم تمام توان خود را صرف آنها كنيم. مي خواستيم يك تجربه ي كاملا جديد خلق كنيم. اين تجربه بايد به طور انحصاري براي PS3 عرضه ميشد و مي خواستيم كاري كنيم كه مردم به خاطر Heavy Rain يك PS3 بخرند. ما در حال حاظر خوشحال هستيم و وقتي به Forum ها مي رويم و نظرات مردم بعد از تماشاي Trailer ها را ميبينيم كه مي گويند: " اين بازي است كه مرا مجبور مي كند يك PS3 بخرم."

Heavy Rain بشتر براي افراد سنين بالا تهيه شده كه وابسته به سياست PS3 در رابطه با تمام سنين است. آيا اين دليلي بر كمك به سوني در رابطه با حمايت قوي آنها است ؟

درست نمي دانم . فكر كنم Heavy Rain آخرين پروژه امضا شده توسط Phil Harrison بود . نميدانم آن زمان كه قرار داد امضا شد آنها چه برنامه اي داشتند . به نظرم آنها چيزي خيلي منحصر به فرد ديدند كه مي خواستند آن را انحصاري روي PS3 عرضه كنند .فكر كنم بازي هدفي بيشتر از عرضه براي hardcore دارد. مي خواستيم بازيبازهاي Casual و كساني كه به تريلر هايي مانند Seven و Silence of the Lambs هم از بازي لذن ببرند.


heavy-rain-20091103010129907.jpg




يكي از اهداف اصلي شما وارد كردن داستان سرايي در بازيها است. بهترين مثال براي اين كار چيست ؟

مثالهاي كمي براي آن دارم . بازيهاي فوق العاده اي وجود دارند ولي تعداد كمي از آنها به داستان سرايي اهميت مي دهند به اين خاطر كه زياد بخش مهمي تلقي نمي شوند. بازيها درمورد اين است كه هرچه سريع تر مي توانيد دكمه ها را فشار دهيد . در مورد اين هستند كه هيجان و سرگرمي را خلق كنند. من هميشه از بازيها Fumito Ueda خوشم مي آمده -ICO و Shadow of the Colossus- او يك هنرمند واقعي است ، يك نويسنده ي واقعي و واقعا افرادي مانند او بسيار كم هستند. ولي او دنيا و ديدگاه خاص خود را دارد و اين حس او بسيار قوي است كه واقعا آدم از آن لذت مي برد. او مي تواند احساسات مختلفي را خلق كند و نه فقط آدرنالين و هيجان. او مي تواند همدلي را خلق كند و همچنين نارحتي و غم را نشان دهد ، و اين خيلي جالب است. من نمي توانم راه او را در راه ومسير خود انجام دهم ولي فكر مي كنم ما در يك مسير فكري قرار داريم.

Ueda يكي از نادران اين صنعت است در كنار شما و كوجيما كه بيشتر به يك نويسنده شناخته مي شود. ولي بازيسازي بسيار متفاوت تر و نيامند به افراد بيشتر است . آيا فكر مي كنيد يك ديد مي تواند براي بازيها كافي باشد ؟

اين خيلي سخت است. من اين كار را در فكر داشتم و كمشاني خود را ساختم و رئيس شدم. من تنها نويسنده نيستم ، من هركاري را كه بخواهم روي كار انجام مي دهم و در يانجا كل كمپاني به عنوان وسيله براي من براي خلق بازيم مي شوند. دنياي عجيبي است ولي وقتي شما نويسنده هستيد ، شما به عهده خودتانيد و با كاغذها و قلم سرو كار داريد ، و بعد از آن شروع به نوشتن مي كنيد و به كمك كسي ديگر نياز نداريد. وقتي فيلم ميسازيد قضيه كمي پيچيده تر مي شود به خاطر اين كه افراد بيشتري درگير هستند. وقتي بازي مانند Heavy Rain ميسازيد كه 200 نفر طي 3 سال روي آن كار مي كنند ، مجبور مي شويد كه بدانيد همه به يك ديد كار مي كنند. و اين ديد يك نفر است كه همه به او مينگرند. بايد كاري كنيد همه در يك جهت باشند.

صنعت سينما خيلي قبل تر از وارد شدن داستان به آن شكل گرفت. فكر مي كنيد در همين موقعيت ، صنعت بازي چه مقدار با آن فاصله دارد ؟

فكر مي كنم ما همه چيز را خيلي سريع تر انجام داديم. ولي مشكل اينجا است كه ما تعداد كمي را با اين اهداف داريم و اميدوارم اين تعداد بيشتر شود.

ولي اين امكان هست كه صنتع بازي زباني مجزا از سينما داشته باشند ؟

هر زباني نياز به يك سري زير ساختها دارد. ما براي Heavy Rain اين كار را انجام داديم. مقداري از سينما ، تلوزيون ، كتابها ، مجلات و ... قرض گرفتيم.


heavy-rain-20091103010127829.jpg




تعدادي از تكنيكها كه در Heavy Rain مورد استفاده قرار گرفته به نظرتان در بازيهاي ديگر امكان پذير است ؟

بله.چون ما اين بازي را خيلي جدا نساختيم و تقريبا با همان فرمت است. ولي با گرامر HR شما مي توانيد هر جور داستاني را بگوييد كمدي،موزيكال،كارتون.

معلوم است كه سرتان فعلا پر است از Heavy Rain ولي پروژه بعدي Quantic Dream كجاست ؟

سر من پر از ايدهاي پروژه بعدي هم هست. اين مهمه كه قدم بعدي تيم را بشناسيم و خود را از قبل براي آن آماده كنيم. ولي بعد از اين كه HR عرضه شود اين خيلي براي من اهميت بيشتري پيدا مي كند. پس ما هميشه روي پروژه هاي جديد هم فكر مي كنيم ولي طوري نگهشان ميداريم كه بتوانيم هر وقت خواستيم تقريشان دهيم.

منبع:http://www.bazicenter.com/game-news-1609.html
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
سال آینده میلادی شاهد نسخه‌های جدید Call of Duty و گیتارهرو خواهیم بود

به‌نقل از خبرگزاری Kotaku، هفته گذشته مسئولان اکتیویژن در جریان کنفرانس مطبوعاتی پیرامون گزارش مالی سه‌ماهه سوم این کمپانی، عرضه‌ نسخه‌های جدید از عناوین Call of Duty و گیتارهرو را بطور رسمی تایید کردند. با توجه به سابقه اکتیویژن در عرضه عناوین فوق در فواصل زمانی مشخص و از پیش تعیین شده، این تاییدیه دور از ذهن نبود.
نسخه‌ جدید از عنوان Call of Duty به‌احتمال بسیار قوی توسط استودیو Treyarch ساخته خواهد شد، و بر طبق اخبار منتشره خط داستانی بازی از زمان جنگ جهانی دوم به جنگ ویتنام تغییر خواهد کرد. هنوز خبر موثقی در خصوص نسخه جدید گیتارهرو منتشر نشده است، اما با توجه به تجربه نسخه پنجم در سال جاری میلادی، شاهد عنوانی جدید با پیشرفت‌های گرافیکی و بصری و حتی در بخش کنترل بازی خواهیم بود.
همچنین مسئولان اکتیویژن در جریان این کنفرانس از عرضه نسخه‌های جدید اسپایدرمن و شرک در سال آتی میلادی

خبر دادند.
منبع:
www.kotaku.com

http://dbazinews.com/index.aspx?siteid=1&pageid=141&newsview=196
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
IO Interactive مشغول ساخت عنوانی جدید


hitman.jpg


CVG امروز اعلام کرده که فهمیده که IO Interactive مشغول ساخت یک عنوان جدید است .
این عنوان یک بازی multiplatform هست که به قول منبع شبیه هیچ بازی دیگری نیست .
این عنوان بی نام IO Interactive علاوه بر Kane & Lynch 2 و Hitman 5 حدود 3 سال است که در دست ساخت است .
" تمام خشونت Kane & Lynch و Hitman رو در این بازی تصور کنید ولی هنوز مستند نشده ! "
Kane & Lynch 2 و Hitman 5 هر دو در سال اینده منتشر میشوند .

منبع:http://www.bazicenter.com/forums/showthread.php?t=26241
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
نسخهspecial edition بازیBayonetta رونمايی شد



bayonetta-spe.jpg


بخش اروپا SEGA نسخه special edition را برای bayonetta معرفی کرد.

اين بسته شامل خود بازی يک دفترچه artwork با جلد سخت و دسيک موسيقی های بازی است و در استراليا،فرانسه و انگليس عرضه ميشود.

اين بسته 8 ژانويه سال 2010 برای ps3 و x360 عرضه ميشود

منبع:http://www.bazicenter.com/forums/showthread.php?t=26237
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
عرضه RE5:Alternatvie Edition بصورت DLC
از حالا می توانید به رای گیریهای اینترنتی اعتماد کنید. بعد از رای گیری کپکام در مورد نحوه انتشار Resident Evil 5: Alternative Edition، کپکام با احترام به آراء اکثریت اعلام کرد که این بازی بصورت DLC برای همه مناطق (ابتدا این خبر تنها برای امریکا، اقیانوسیه و اروپا منتشر شد ولی انتشار آن در ژاپن هم تایید شد) در بهار 2010 منتشر خواهد شد. در این رای گیری مخاطبین خواستار عرضه بازی بصورت محتوای روی شبکه به جای دیسک شدند و کپکام در توجیه تصمیم خود میگویید ارائه این قبیل امکانات روی شبکه بسیار خوشایندتر از خریدن دوباره بازیست!
هنوز اطلاعاتی از جزئیات این DLC در دست نیست ولی همه میدانیم که در آن شما در نقش جیل ولنتاین و کریس ردفیلد به دو سال پیش از نسخه پنجم باز گشته و فلش بک کریس را در عمارت اسپنسر (دجا وو؟) اینبار از نزدیک تجربه میکنید.
البته قطعا چندان نمیشود به این رای گیریها اعتماد کرد، هرچه باشد بعد از میلیون ها امضا اوه بول همچنان به فیلم سازی ادامه میدهد!

Resident-Evil-5-1.jpg


منبع:http://www.bazicenter.com/forums/showthread.php?t=26238
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
آقای Thomas.Angelo راضی هستی؟
آقای mahi58 ناراضی هستی؟
اگر بخواید نمیذارم ها مشکلی نیست
ولی منبع رو هم ذکر کردم
 

Thomas.Angelo

Registered User
تاریخ عضویت
11 نوامبر 2007
نوشته‌ها
407
لایک‌ها
16
محل سکونت
Lost Heaven
خدا قوت :happy:
دوست من
ادامه بده :rolleyes:... من که از شما خواهش کردم به نقل اخبار ادامه بدهید ... ;)


دستت درد نکنه .
 

mahi58

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2006
نوشته‌ها
7,735
لایک‌ها
11,291
محل سکونت
Tehran
آقای Thomas.Angelo راضی هستی؟
آقای mahi58 ناراضی هستی؟
اگر بخواید نمیذارم ها مشکلی نیست
ولی منبع رو هم ذکر کردم

لینک منبع رو همیشه مثل همین پست های جدیدت بذار که اخلاق درست اینترنتی رعایت شده باشه. همین.
 

alibati

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
22 آپریل 2005
نوشته‌ها
5,726
لایک‌ها
1,344
محل سکونت
تهران
این heavy rain فقط برای ps3 هست ؟
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
نفوذ شبكه‌هاي اجتماعي به كنسول‌هاي بازي


خبرگزاري فارس: شركت مايكروسافت پس از معرفي قابليت‌هاي فراوان مدل جديد كنسول بازي Xbox 360 اعلام كرد كه با به‌روزرساني سرويس Dashboard كاربران از اين پس مي‌توانند از طريق اين كنسول به‌صورت مستقيم به خدمات شبكه‌هاي اجتماعي دسترسي داشته باشند.
A0746055.jpg


به گزارش فارس به نقل از يوروگيمر، در حالي كه مايكروسافت تاكيد فراوان بر افزايش قابليت‌هاي كنسول بازي خود براي هماهنگي بيشتر با شبكه‌هاي اجتماعي دارد، ديگر توليدكنندگان كنسول‌هاي بازي نيز از اين قافله عقب نمانده‌اند.
شركت سوني به تازگي سرويس جديدي براي كنسول PlayStation 3 معرفي كرده است كه كاربران بر اساس آن مي‌تواند به صورت مستقيم به خدمات شبكه‌هاي اجتماعي دسترسي داشته باشند.
در حالي كه امكان دسترسي به شبكه‌هاي اجتماعي در كنسول بازي PS3 تاكنون از طريق مرورگر اينترنتي موجود بود، ارايه اين سرويس جديد به كاربران امكان مي‌دهد تا با سرعت بيشتر و به صورت مستقيم به امكانات اين سايت دسترسي داشته باشند.
ديگر اخبار رسيده حاكي از آن است كه شركت نينتندو نيز در حال تكميل نرم‌افزار جديدي است كه بر اساس آن كاربران مي‌توانند از طريق كنسول بازي Wii سرويس‌هاي كليه شبكه‌هاي اجتماعي را در دست بگيرند كه البته هنوز زمان دقيق عرضه اين نرم‌افزار مشخص نشده است.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
قيمت و زمان عرضه كنسول بازي مايكروسافت اعلام شد


خبرگزاري فارس: سيستم كنترلي كنسول بازي مايكروسافت موسوم به Project Natal كه هم‌اكنون در حال تكميل است، تا پيش از نوامبر 2010 با قيمت ارزان‌تر از 50 دلار وارد بازارهاي جهاني مي‌شود.
A0746049.jpg


به گزارش فارس به نقل از نشريه انگليسي ام‌سي‌وي، شركت مايكروسافت در نظر دارد كه 5 ميليون دستگاه Natal را وارد بازارهاي جهاني كند.
در گزارش اين نشريه آمده است: اين اطلاعات به همراه ديگر جزئيات مربوط به دستگاه كنترلي كنسول بازي مايكروسافت از نشست مديران مايكروسافت كه پشت‌ درهاي بسته انجام شد، به‌گوش رسيده است. شركت مايكروسافت نيز هم‌اكنون برخي قابليت‌هاي اين دستگاه را به همراه جزئيات طرح خود براي ارايه آن در سال 2010 مطرح كرده است تا از هم‌اكنون بتواند حمايت‌هاي شركت‌هاي مربوطه را براي توسعه بيشتر اين محصول در اختيار بگيرد.
منابع آگاه اعلام كرده‌اند كه مايكروسافت در تلاش است تا فروش دستگاه كنترلي Natal را به ميزان زياد افزايش دهد و محبوبيت آن را بين مردم زياد كند.
مايكروسافت اظهار داشته است كه فناوري به‌كار رفته در اين دستگاه كنترلي با فناوري سيستم‌هاي كنترلي كنسول‌هاي PS3 سوني و Wii نينتندو كاملا متفاوت است و كاربران در آن امكانات بيشتري را در اختيار دارند.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا