• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

از همه جا - اخبار بازيهاي كامپيوتري

وضعیت
موضوع بسته شده است.

farid110

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 مارس 2011
نوشته‌ها
11
لایک‌ها
0
خط هوایی مجازی
Www.PilotOfPersia.Com
افتتاح شد
پرسنل متشکل از خلبانان واقعی!
.اختصاص VPO یا افسر پروازی (خلبان واقعی) برای هر خلبان بعد از ثبت نام
سیستم ترک رهگیری و ارسال گزارش پرواز از طریق اف اس پسنجرز
آرشیو بینظیر و عظیمی از نرم افزارهای مربوطه مانند فرودگاهها هوپیماها و...
پشتیبانی 24 ساعته
سیر آموزشی حساب شده برای تازه کارها
تخصصی شدن پروسه پرواز برای حرفه ایی ها
کاملا مطابق با اصول تبیین شده هوانوردی
پرواز انلاین وتسیم ایوائو
قرعه کشی
چت آنلاین امکانات متعدد ارتباطی در محیط وب سایت
مقاله ها و راهنما های قدم به قدم
محیطی اکتیو با حضور 24 ساعته و همیشگی حداقل یکی از پرسنل
ارائه مشاوره معرفی سخت افزار و نرم افزار های تخصصی برای حرفه ایی ها
کاملا بروز همکاری با 15 شرکت معتبر بین اللمللی مانند کاپتین سیم آئروسافت جاست فلایت و.....
...
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
شركت مايكروسافت طرح جديد خود براي Kinect غير‌تجاري روي كيت‌هاي توسعه يافته نرم‌افزاري (SDK)سيستم عامل ويندوز را در ماه فوريه معرفي كرد. اين حركت به شيفتگان سخت‌افزار و شركت‌هاي تجاري امكان مي‌دهد رسما از سنسور حركتي كه در اصل براي كنسول بازي Xbox 360 طراحي شده‌اند، براي كامپيوترهاي شخصي كه از سيستم عامل ويندوز بهره مي‌برند، استفاده كنند.


SDK طراحي شده براي Kinect در ويندوز، توسط مركز تحقيقات مايكروسافت (MSR) و با همكاري IEB م(Interactive Entertainment Business) در حال توسعه و انتشار است.اين طرح كه در بهار آينده به صورت دانلود رايگان در اختيار كاربران قرار خواهد گرفت، به محققان دانشگاهي و شيفتگان سخت افزار اجازه مي‌دهد كه به بخش‌هاي اصلي آن مانند فناوري صدا، اينترفيس برنامه سازي نرم‌افزار سيستم و كنترل مستقيم سنسور Kinect دسترسي داشته باشند. اجتماعي كه از زمان توليد Kinect براي Xbox 360 در ماه نوابر ايجاد شد، نشان‌دهنده زنده بودن خلاقيت و عمق تحقق تصورات در زماني‌ دسترسي افراد به فناوري بود. چنان‌چه در حال حاضر محققان، دانشگاهيان و شيفتگان سخت افزار در اين فكر هستند كه فناوري بعدي چه خواهد بود.


پشتيباني از اين اجتماع و فراهم كردن خلاقيت در خصوص اينترفيس‌هاي طبيعي كاربران (UNI) اهميت داشته و اميد آن مي‌رود كه SDK آتش آينده خلاقيت را شعله ور كند. مايكروسافت از معرفي اين محصول ابراز خرسندي كرد و سرمايه‌گذاري خود را نه تنها نشاني از اهميت صنعت فناوري دانست بلكه اطمينان داد كه كاربران ابزاري خواهند داشت كه تمايل آنها به متحول كردن آنچه كه مردم تعامل با فناوري مي‌دانند تحقق ‌بخشد.


مسلما تصميم مايكروسافت از پشتيباني رسمي از Kinect موضوعي هيجان انگيز است. پيش از اين تصور مي‌شد كه اين تركيب موجب رقابت با Xbox 360 خواهد شد. هرچند كه به نظر مي‌رسد مايكروسافت مي‌خواهد سيستم‌هاي عامل خودرا به هر قيمتي به عنوان موردي خلاقانه نمايش دهد كه اضافه كردن Kinect به آن، يكي از اين راه‌حل ها به شمار مي‌رود.
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
به نظر میرسد که EA از ساختن سری NFS برای سال ۲۰۱۱ دست بردار نیست.این که EA چرا به این سرعت شروع به بیرون دادن سری NFS میکند مشخص نیست.سریی که طبق رسوم این شرکت هر سال یک بازی ارائه میشد.ولی به نظر من یکی از دلایلی که میتوان در نظر گرفت , نزدیک شدن به پایان عمر کنسول های نسل هفتم و شتاب این شرکت برای ارائه NFS های در نظر گرفته شده برای این کنسول ها دانست و همین طور باید در انتظار ظهور کنسول های نسل بعد در سال آینده از طرف microsoft و Sony باشیم.
به گزارش وین بتا یک منبع آگاه در Electronic Arts به IGN اعلام کرده که این شرکت در ماه نوامبر Need for Speed : The Run را ارائه خواهد کرد.همچنین سایت shopto.net نیز زود عمل کرده و نام این بازی رو به همراه یک تریلر و قاب دی وی دی در سایت خود قرار داده است.

nfstr.jpg
 

Blocker

Registered User
تاریخ عضویت
2 ژانویه 2010
نوشته‌ها
1,116
لایک‌ها
24
محل سکونت
Where May I Roam
20110429lanoire.jpg



Rockstar’s Social Club یک موفقیت بزرگ برای شرکت rockstar است این شرکت با این بخش توانسته است تعداد گیمر های زیادی را به دور هم جمع کند حالا باید دید که این خصوصیت در بازی L.A.Noire چگونه خواهد بود.
اگر بازی RDR را به یاد داشته باشید این ویژگی در بازی RDR نیز وجود داشت این قابلیت در بازی LA.Noire همانند RDR خواهد بود البته شبیه به ان با کمی تغییرات یکی از خصوصیات این SC این است که شما می توانید همسفر(out fit) های جدید را از حالت Lock خارج کنید ودرواقع Unlock کنید. این مطلب بر اساس متنی است که در Rockstar Blog منتشر شده است. قابلیت استفاده از shotguns and machine guns در این بازی بهبود یافته است.
برخی از قابلیت هایی که در بازی RDR وجود داشت با بهبود کارایی در این بازی نیز وجود خواهد داشت. سیستم جدید به بازی اضافه شده است که شما می توانید از مخاطبتان سوال کنید و رفتار او را زیر نظر بگیرید شما تاثیرات این SC را وقتی بازی عرضه شود درک خواهید کرد . در قسمت انلاین شما به طور 100 درصد می توانید checklist خود را کامل کنید.

منبـع خبــــر
 

Ostadb

Registered User
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2005
نوشته‌ها
881
لایک‌ها
62
طرفای آبان ماه ریلیز میشه دوباره سبکشو بردن توی مسابقات خیابونی.
 

Ostadb

Registered User
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2005
نوشته‌ها
881
لایک‌ها
62
خب کم و بیش همه گیمرها از قضیه هک شدن شبکه آنلاین پلی استیشن خبر دارن
electricf.gif
حالا طی یک کنفرانس مطبوعاتی جناب کاز هیرای نفر اول سونی اینترتینمنت بمدت هفت ثانیه تعظیم و عذر خواهی میکنه از مردم و رسانه ها بعلت این مشکل بوجود آمده و قول داده در سریع ترین زمان ممکن شبکه آنلاین سونی به وضع اولش برگرده.

به این میگن رفتار مسئولانه شاید چند هزار سال دیگه اینورا از این کارا انجام بدن.که فک نمیکنم..
 

فایل های ضمیمه

  • 754926_1.jpg
    754926_1.jpg
    6.5 KB · نمایش ها: 8

Dark Hero

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
20 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
4,096
لایک‌ها
370
محل سکونت
Shiraz
lanoire6.jpg


L.A. Noire آنقدر بازی بزرگی است كه Rcokstar براي عرضه آن به 3 ديسک برای Xbox 360 نياز دارد.

Jeronimo Barrera از Rockstar مي گويد: " L.A. Noire از همان ابتدا قرار بود بازي عظيمی باشد؛ از اندازه و جزئيات دنياي آن گرفته تا زمان هر پرونده. حجم وسيع اطلاعات MotionScan كه چهره بيش از 400 بازيگر را در خود دارد هم موجود است. براي روايت داستانی كه تصميم داشتيم بگوييم مي دانستيم به يك Blu-Ray كامل و سه ديسک Xbox نيازمنديم"

Rockstar هنوز اعلام نكرده است كه بازي چند ساعت خواهد بود ولي البته اين بدين معني نيست كه طول بازي به طور مثال سه برابر GTA IV خواهد بود. Barrera مي گويد حجم مورد نياز براي جاي دادن تصاوير MotionScan بسيار زياد خواهد بود. نيازي نيست در اين بازي مدام ديسك عوض كنيد و فقط دوبار كافي است اين كار را انجام دهيد و در حقيقت بقيه پرونده ها در ديسك هاي بعد است.

نسخه ی PS3 یک بلوری 25 گیگ رو پر میکند.

منبع
 
Last edited:

jahan hamed

کاربر فعال تاریخ و گردشگری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
27 مارس 2007
نوشته‌ها
8,763
لایک‌ها
808
محل سکونت
NET
بازی L.A Noie برای PC منتشر میشه؟؟؟یا نسخه شبیه سازیش میاد یا نه؟؟؟
 

Dark Hero

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
20 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
4,096
لایک‌ها
370
محل سکونت
Shiraz
بازی L.A Noie برای PC منتشر میشه؟؟؟یا نسخه شبیه سازیش میاد یا نه؟؟؟
به هیچ وجه.حداقل تا 6 سال آینده هیچ امولاتوری نمیاد اگر هم بیاد سیستم برای اجراش وجود نخواهد داشت.
 

wcgiran

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 جولای 2011
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
برای برگزاری هر چه بهتر و بزرگتر رقابتهای امسال، برنامه ریزیهای زیادی انجام گرفته و تغییرات عمده ای نسبت به دوره های قبل ایجاد شده است. هدف از این اقدام ها، هر چه نزدیکتر کردن رقابتهای «مقدماتی ملی» و «فینال ملی» در ایران به سطح بازیهای جهانی است و از طرف دیگر تلاش می شود شرکت در مسابقات تسهیل شده و امکان حضور عدة بیشتری فراهم گردد.

امتیازات و تغییرات این دوره به تدریج و با نهایی شدن برنامه ریزی ها به اطلاعات تان خواهد رسید که می توانید از طریق وب سایت یا با عضویت در خبرنامه از آنها مطلع بشوید.

زمان دو مرحله ملی بازیها در نیمه دوم شهریور ماه است که زمان بندی دقیق آن به زودی اعلام خواهد شد.

در حال حاضر عنوان بازیهای مسابقات امسال مشخص شده که رقابتها در سه بازی فردی و یک بازی تیمی انجام می گیرد. در انتخاب این بازیها تلاش شده که نظر و خواستة گیمرهای ایرانی در نظر گرفته شده و تا حد امکان محبوبترین و پرطرفدارترین بازیها انتخاب شوند. در عین حال محدودیتهای مختلفی هم وجود داشت که امکان اضافه کردن بازیهای دیگر را می گرفت. از جمله این محدودیت ها می توان به فهرست بازیهای رسمی اعلام شده توسط WCG برای رقابتهای جهانی، مسایل نرم افزاری، شرایط خاص و محدودیتهای برگزاری رقابتهای مرحله «فینال ملی» و از همه مهمتر، محدودیتی که برای تعداد نفرات اعزامی از ایران قرار داده شده اشاره کرد که متأسفانه رفع هیچکدام از آنها ممکن نبود. تمام بازیهای امسال روی PC انجام می شوند و امکان اضافه کردن کنسولهای بازی هم وجود نداشت.

به این ترتیب، فهرست بازیهای امسال به این شرح است:

Counter-Strike 1.6 (تیمهای ۵ نفره)

Warcraft III: The Frozen Throne (فردی)

FIFA 11 (فردی)

TrackMania Nations Forever (فردی)

TrackMania جزو بازیهای امسال رقابتهای جهانی WCG نیست؛ اما در بازیهای ملی اضافه شده است. به شرکت کنندگان و قهرمانهای این بازی جوایز ارزنده ای اهدا می شود، اما کسی در این رشته به بازیهای جهانی اعزام نخواهد شد.

جزییات بشتر دربارة نحوه برگزاری، قوانین بازیها و ... به زودی اعلام می شود و ثبت نام برای شرکت در بازیها هم تا چند روز آینده شروع خواهد شد.

امیدواریم که با راه اندازی دوباره این رقابتها در ایران پس از وقفه ای سه ساله، در سالهای آینده مسابقات با بازیهای متنوعتر و اعزام بازیکنان بیشتر به مسابقات جهانی برگزار شود.
 

Sh.Roshan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 نوامبر 2010
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
0
سن
33
امکان رونمایی از Resident Evil 6 در نمایشگاه توکیو

اگر تصویری که شخصی از نمایشگاه Comic Con 2011 در سن دیگو آمریکا گرفته است واقعی باشد، می توانیم امیدوار باشیم که بازی Resident Evil 6 در نمایشگاه Tokyo Game Show 2011 رونمایی شود.

Resident-Evil-6-300x173.jpg

این شخص که ادعایش را به همراه تصویر در تالار گفتگو Hell Decent عنوان کرده است می گوید که این تصویر را از یک کنفرانس در پشت در های بسته در این نمایشگاه گرفته است.
تصویر گرفته شده شامل یک لوگو و تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۹۰ (زمان برگزاری نمایشگاه بازی توکیو) می شود.
در نمایشگاه E3 2011 در شهر لس آنجلس شرکت کپکام اعلام کرد که می خواهد با رزیدنت اویل ۶ به ریشه های سری رزیدنت اویل بازگردد.

منبع: گیمفا
 

Ostadb

Registered User
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2005
نوشته‌ها
881
لایک‌ها
62
این عکسه که مال نسخه قبلیه!
 

Ostadb

Registered User
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2005
نوشته‌ها
881
لایک‌ها
62
نهاد یا ارگان خاصی از این مسابقات حمایت میکنه؟مثلا بنیاد بازی های رایانه ای یا وزارت ارشاد؟
 

Nathan Mckane

Registered User
تاریخ عضویت
24 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
834
لایک‌ها
69
یه چنتا تریلر تو ای تری امسال پخش شد که جالب نبود اصلا. امیدوارم گند نزنن به این سری.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا