• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

استخدام مترجم و نویسنده خوب در سایت پربازدید

peymanforceman

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2012
نوشته‌ها
125
لایک‌ها
24
سلام دوستان ٬ امیدوارم که حالتون خوب باشه .
ما یک سایت پربازدید در حوزه سلامت و خانواده داریم . به یک نویسنده و مترجم مطالب خبره و خوب در این زمینه نیازمنیدم.

شرایط کار ما با نویسنده ها به این شیوه می باشد:

۱- هزینه ترجمه هر ۴۰۰ حرف ۳ هزار تومان می باشد.

۲- همه ی عکس های موجود در مطالب باید از طریق برنامه فوتوشاپ لوگوی سایت که ما به شما میدیم رو روشون اعمال کنید. و حجم عکس ها رو نیز باید resize کرده و بیشتر از ۱۰۰ کیلو بایت نباشد.

۳- پست هایی که جهت ترجمه ارسال میشوند از طرف خود مدیران سایت یعنی بنده به آنها ارسال میشود و انها خود حق ترجمه یا ارسال هیچ مطلبی رو بدون هماهنگی با بنده ندارند.

۴- برای پست های باکیفیت و خوب ما هزینه میدیم . ترجمه غیر روان رو قبول نداریم. ترجمه ی مطالب باید کاملا روان باشد. در غیر اینصورت ترجمه قابل قبول نخواهد بود.

۵- مترجم خود نیز میتواند در حاشیه ی ترجمه از قدرت نویسندگی خودش استفاده کنه و لازم نیست ترجمه ۱۰۰٪ از روی متن باشد. ما ضمن اینکه یک مترجم خوب میخواییم انتظار داریم مترجم یک نویسنده خوب هم باشه و مفاهیم رو بخوبی و روانی برای فارسی زبانان بنویسه ٬ رساندن مفهوم خوب و روان به فارسی برای ما از ترجمه ۱۰۰٪ مطالب دقیقا مثل آنچه که نوشته شده واجب تر است.

۶- بصورت هفتگی با نویسنده تسویه حساب صورت میگیرد.

۷- رعایت نکات SEO و مثلا عنوان های h2 یا h3 و ... در هنگام آماده کردن مطالب ضروری می باشد.

۸- نویسنده و مترجم حق انتشار مطالب را بدون هماهنگی با مدیر ندارند و ما خودمون پس از بازنگری مطالب و رفع اشکالات جزئی آنها را منتشر می نماییم.

۹- این شغل رو نه بعنوان یک شغل پاره وقت و موقت بلکه بصورت یک شغل کامل و دائم میتونید روش حساب کنید و ترجمه این مطالب ضمن درامدی که برای شما میتونه به ارمغان بیاره ٬ سطح سواد و معلومات شمارو بسیار میتونه بالا ببره .

بسیاری از پست هایی که ما میخوایم شما ترجمه کنید بالای ۱۰۰۰ حرف می باشند همراه با تصاویر . مثلا اگر پستی ۱۲۰۰ حرف بود هزینه ترجمه اون پست میشه ۹ هزارتومان . خیلی از مطالبی که ما جهت ترجه بهتون میدیم حتی ممکنه ۲۵۰۰ حرف باشه مثلا برای یک پست ۲۵۰۰ حرفی ما ۱۹ هزار تومان به شما هزینه میدیم. فکر میکنم که قیمت بسیار منصفانه باشه.

متقاضیان میتونند بهم پیام بدن ٬ بهشون یک مطلب تستی ارسال میکنیم در صورتی که از کیفیت ترجه راضی باشیم ابتدا بصورت محدود و سپس بصورت دراز مدت باهاشون آماده همکاری هستیم.

جهت ارتباط با بنده به آیدی تلگرام روبرو پیام ارسال کنید: @peiman_gh
http://telegram.me/peiman_gh

تشکر .
 
بالا