برگزیده های پرشین تولز

اصول و مبانی SEO به زبان ساده (دانش لازم webmaster های 2017)

ali-boofaloo

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
7 فوریه 2005
نوشته‌ها
1,391
لایک‌ها
66
سن
39
محل سکونت
مالزی
سلام دوستان
قصد دارم یک سری مقالات رو که خودم ترجمه کردم برای استفاده عموم در این تاپیک قرار بدم.
امیدوارم بپسندین و به کارتون بیاد.
 

ali-boofaloo

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
7 فوریه 2005
نوشته‌ها
1,391
لایک‌ها
66
سن
39
محل سکونت
مالزی
مقاله اول:
4 تاکتیک اشتباه که باعث جریمه شدن سایتتان میشود

به بررسی 4 اصل راهبری سایت میپردازیم که میبایست مراقبشان باشید.
آیا احساس میکنید وقتش رسیده موتورهای جستجو و به ویژه گوگل سایت شمارا جریمه کنند؟ امیدواریم که اینگونه نباشد اما همیشه این خطر وجود خواهد داشت. امروزه راه اندازی وبسایت معمول امری بسیار ساده شده است. بسیاری از ما بدون دانش کافی از راههای افزایش قدرت SEO سایت که خیلیشان هم قدیمی هستند استفاده میکنیم..

1. لینک هایی که به صفحه اصلی سایتتان میدهید
اول باید گفت که هیچ چیز اشتباهی درباره ساختن back link به صفحه الی سایت و homepagee سایتتان وجود ندارد. اما به شرطی که آن را به روش درست انجام دهید.
هنوز هستند افرادی که فکر میکنند هرچه بیشتر به سایتشان back link وجود داشته باشد سایتشان قدرتمند تر میشود. این افراد هنوز در سال 2005 زندگی میکنند. امروزه دیگر گوگل سایت را رنک نمیدهد بلکه صفحات را به طور جداگانه rankk میدهد. سایت شما برای بهتر دیده شدن باید بخشهای مختلف و مرتبطی داشته باشد مثلا در کنار سایتتان باید وبلاگی هم داشته باشید و باید همه این صفحات مهم دارای سهمی از back link های شما باشند.

2. لینکدونی های شلوغ و بی کیفیتی که برای ساخت back links استفاده میکنید
منظور ما از لینکدونی در واقع سایتهایی است که back link میپذیرند و به شما لینک میدهند. این صفحات گاها صفحات بی هویتی هستند که با روشهای خاصی rankk خودشون رو افزایش دادن و حالا شما فکر میکنید اگر لینک خودتون رو در این صفحات قرار بدین براتون امتیاز داره. قدرت back link های شما فقط به تعداد بستگی ندارد بلکه کیفیت و موضوعیت صفحات لینک دهنده امری بسیار مهم است که شما کمتر رعایت میکنید...

3. لینک کردن سایتهایتان از صفحاتی که گوگل آنها را قبلا جریمه کرده است
شما هرگز نمیخواهید توسط صفحه ای که گوگل آن را penalty یا sandbox کرده است لینک شوید. این صفحات به دلایلی توسط گوگل جریمه شده بودند و لینک آنها برای شما ارزش خاصی در بر نخواهد داشت. شما نیاز به لینکهایی دارید که مورد اطمینان گوگل باشند.

4. خریدن backlink برای سایت هایتان؟
شما هرگز نباید backlink خریداری نمائید. این نقص Google policies و یکی از دلایلی است که سایتتان ممکن است سریعا penalty و sandbox شود. لینکهای شما باید به صورت طبیعی بیایند و هر گونه خرید و فروشی در این زمینه مشمول جریمه خواهد بود.

در پایان
سعی نکنید به هر قیمتی و از هر صفحه ای با هر کیفیتی backlink بگیرید. سعی کنید محتوای سایتتان را از لحاظ کیفی ارتقا بدهید تا سایتهای دیگر به میل خودشان به شما لینک بدهند. اگر هم در تهیه مطالب خوب برای سایتتان دچار مشکل هستید و نمیخواهید مطالب تکراری و بی ارزش copy/paste کنید میتوانید نگاهی هم به این سایت بیاندازید و مطالب آماده ازش خریداری و در سایتتان منتشر کنید.

ترجمه شده از اینجا
 
بالا