برگزیده های پرشین تولز

افتتاح و شارژ حساب پی پال/ پی‌پال : تسهیل دریافت پرداخت‌ها از خارج از کشور برای فروشندگان هندی

payasan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 می 2017
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
0
سن
32
براساس پی‌پال، برات می‌تواند به صورت مستقیم توسط فروشندگان از سوی بانک خود نقد شوند.

بستر پرداخت دیجیتال، پی‌پال، در روز ٤ آوریل اعلام کرد که پروسه صدور برات خارجی دریافت وجه را برای کمک به فروشندگان هندی به صورت الکترونیکی درآورده است. و صدور آن را از طریق انتقال مالی الکترونیک ممکن ساخته است که تا پیش از این براساس پروسه اعمال سند انجام می‌شد.

پی‌پال گفته است با روند جدید، فروشندگانی که پرداخت‌ها را از سراسر جهان دریافت خواهند کرد می‌توانند به صورت آنلاین با پرکردن فرم‌های موجود در وبسایت درخواست‌های خود را ثبت کنند و به این ترتیب میزان کاغذبازی را کاهش دهند.

برات یک سند است که به عنوان گواهی برای وجوهی است که وارد هند می‌شوند. بسیاری از مقامات حقوقی این سند را به عنوان مدرکی برای اثبات اینکه فرد یا کسب و کاری (شرکت‌هایی با مسئولیت محدود، شرکت‌های تضامنی و یا شرکت‌های سهامی خاص یا دیگر انواع شرکت‌ها) وجهی را از خارج از کشور به صورت ارز خارجی دریافت کرده‌است، می‌پذیرند.

بستر پرداخت آنلاین در بیانیه خود اعلام کرده است: پیش از این فروشندگان هندی باید به شعبه بانک صادر کننده مراجعه می‌کردند و درخواست خود را ارائه می‌دادند، کارمزد صدور را پرداخت می‌کردند و تقاضای خود برای برات را به سیتی‌بانک ارسال می‌کردند.

اکنون، با آنلاین شدن این روند، فروشندگان به سادگی می‌توانند فرم درخواست را در وبسایت پی‌پال تکمیل کرده و حق‌الصدور را پرداخت کنند؛ و پی‌پال به صورت مستقیم جزئیات را در اختیار سیتی بانک قرار ‌دهد.

http://payasan.com/money-services/paypal/

براساس بیانیه پی‌پال، این گواهی می‌تواند به صورت مستقیم توسط فروشنده از بانک صادر کننده دریافت شود.

نارسی سابرامانیان، مدیر رشد پی‌پال هند می‌گوید: این روند بازبینی شده بدون دردسر بوده و باعث صرفه‌جویی در زمان و تلاش‌هایی می‌شود که در طول این روند بکارگرفته می‌شد و پرداخت‌ها را رسمی می‌کند. با ساده‌سازی روند قبول تبادلات خارجی می‌خواهیم فروشندگان را تشویق کنیم تا وارد بازار جهانی شوند.

سال گذشته پی‌پال اعلام کرد کارمزد صدور برات را تا ٥٠ درصد کاهش داده است و روند تایید برات را حذف کرده است در حالیکه پیش از این نیاز بود برای هر انتقال یک تاییدیه دریافت شود.



برای افتتاح و شارژ حساب پی‌پال اینجا کلیک کنید.


 
بالا