برگزیده های پرشین تولز

انتخابات رييس فدراسيون فوتبال

به نظر شما كدام گزينه جهت مديريت فدراسيون فوتبال مناسب تر است؟


  • Total voters
    41

R E Z A

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,266
لایک‌ها
1
محل سکونت
TeHrAn
گمون نمیکنم جای تعجبی وجود داشته باشه!!

دیگه انتظار نداشتیم که پیتر ولاپان بشه رئیس فدراسیون!! :دی

یا کفاشیان میشد یا شهنازی فقط فرقش این بود که امثال آقای شهنازی میمردن زودتر اعلام کنن و مردم و فوتبال رو از این سردرگمی دربیارن!
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
به نظر من که خیلی مسخره بازی بود...........
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
شهنازی ترجیح داد با این حرکت قدری جلوی ضایع شدنش را بگیرد چون مشخص بود که رای لو بسیار پایین خواهد بود.

اما مساله اینجاست که حضرات ماه ها -آن هم فقط به خاطر اظهار نظر کسی که مساله ی فوتبال هیچ ارتباطی به او نداشته- قضیه ی انتخابات را کش دادند و تا سر حد جنون و مرگ! تلاش کردند تا بتوانند علی آبادی را به فوتبال تحمیل کنند و در این راه هیچ کس و هیچ چیز برایشان مهم نبود. به این می گویند مسؤولیت پذیری همراه با دلسوزی خانمان برانداز! اما خوشبختانه -اگر چه ملت مدت ها انتظار کشیدند و فوتبال در بلاتکلیفی محض به سر برد- اما با درایت افرادی مثل صفایی فراهانی که جلوی زیاده خواهی این افراد را گرفتند، امروز شخصی را در مسند ریاست فدراسیون فوتبال می بینیم که دست کم تجربه ی ورزشی بیشتری دارد.
 

Reprisal

Registered User
تاریخ عضویت
13 نوامبر 2007
نوشته‌ها
109
لایک‌ها
2
محل سکونت
Wonderland
علي كفاشيان به عنوان رييس فدراسيون فوتبال ايران انتخاب شد. نامزدهاي پست‌هاي مختلف فدراسيون فوتبال توسط اعضاي مجمع اين فدراسيون برگزيده شدند. پس از اين‌كه دوبار انتخابات فدراسيون فوتبال‌به تعويق افتاد امروز همگان منتظر بودند تا ببينند سكان هدايت اين فدراسيون به دست چه كساني سپرده مي‌شود. اين در حالي است كه براي رياست فدراسيون فوتبال تنها نامزد "علي‌كفاشيان" بود چرا كه "شاهرخ شهنازي" شب گذشته به نفع وي از حضور در انتخابات كنار رفت. تنها نامزد رياست فدراسيون فوتبال با اكثريت دو سوم آرا ، به اين سمت برگزيده شد.

همچنين "مهدي تاج" تنها نامزد نايب رييس اول نيز به اين سمت انتخاب شد.

اما در پست نايب رييس دوم "عزيزالله محمدي"، "محمد حسن انصاري فر" و "علي اكبر ابرقويي نژاد" حضور داشتند كه محمدي با ‪ ۳۵‬راي به اين سمت برگزيده شد.

"خديجه‌سپنجي" و "فريده شجاعي" نامزدهاي نايب رييس سوم بودند كه "دكتر شجاعي" با كسب ‪ ۵۱‬راي اين پست را از آن خود كرد.

در پست نماينده هيئت‌هاي استاني در هيات رييسه ، "منصور آرامي"، "محمدرضا بابايي"، "غلامرضا بهروان" و "كيومرث غلامي" حضور داشتند كه بهروان با ‪ ۴۷‬راي توانست گوي سبقت را از ديگران بربايد.

برپايه اين گزارش، در پست عضو هيات رييسه (نماينده مديران عامل باشگاه‌ها)، "علي فتح الله زاده خويي"، و"سيدمهرداد هاشمي" حضور داشتند كه فتح الله زاده با ‪ ۴۰‬راي از هاشمي پيشي گرفت و به عضويت هيات رييسه درآمرد.

اعضاي مجمع فدراسيون فوتبال همچنين "محمد هادي آيت الهي" را با ‪ ۴۹‬راي در دور نخست به عنوان عضو هيات رييسه انتخاب كردند.

همچنين در انتخاب "ساير اعضا" براي عضويت، ديگر نامزدهاي تصدي عضويت در هيات رييسه فدراسيون فوتبال به علت آنكه آرايشان به حدنصاب نصف به اضافه يك نرسيد، در مرحله دوم انتخابات انتخاب شدند.

در دور دوم اعضاي مجمع "سيدنصرالله گنجعلي‌خاني" و " ناصر حاجي حسينلو شفق " را به عنوان اعضاي هيات رييسه اين فدراسيون انتخاب كردند.

همچنين "محمد تقي خزايي" به عنوان خزانه‌دار و "شيخ سفلي" به عنوان بازرس مالي اين فدراسيون انتخاب شدند، تا تكليف سازمان فوتبال كشور مشخص شود.
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
49
محل سکونت
تهران
با سلام خدمت همه دوستان
ميخواستم در اين پست از همه دوستاني كه در اين تاپيك نظر دادند و مطلب نوشتند تشكر كنم . نكته قابل توجه در اين تاپيك براي من زمان شروع و خاتمه تاپيك هست . استارت اين تاپيك در 13 شهريورماه خورد و زمان آخرين پست دوستان روز 20 ديماه بود . اين تاپيك در خوش بينانه ترين حالت نبايد بيش از 5 صفحه ميشد ، ولي با برنامه ريزي بي نظير برنامه ريزان ورزش كشور اين تاپيك به 13 صفحه رسيد و خود بخوان حديث مفصل از اين مجمل. به هر حال بار ديگه از همه دوستان همراه سپاسگزاري مي كنم و براي فوتبال كشور با رياست جديد آرزوي موفقيت دارم . شاد و سربلند باشيد.
 
بالا