برگزیده های پرشین تولز

انجمن تخصصي بازي Vampire

Mafia

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 آگوست 2003
نوشته‌ها
172
لایک‌ها
3
معرفي بازي خوناشام – رقص مردگان


داستان بازي :
كريستف يك جنگجوي جوان جنگ هاي صليبي در جنگ كشته مي شود .او اكنون تبديل به يكي از آفريدگان جاودان شده است و بايد به مبارزه با نيروهاي شيطاني برود .در دنياي تاريكي شما با يك سري از شياطين افسانه اي كه جزئي از قدرت كينه جويانه Vampire هستند روبرو مي شويد. مبارزات شما از قرون وسطي در اروپا آغاز مي شود و تا دنياي مدرن امروزي ادامه مي يابد .
گوئي شما دشمن ابدي و قسم خورده او هستيد و تا Vampire را نابود نكنيد دست از تلاش هاي خود برنمي داريد .
فقط به اميد نابودي اوست كه جاودانه شده ايد .كريستف خوناشامي از خانواده Brujah بايد در دنياي تاريكي و خون با نيروهاي اهريمني مبارزه كند تا بتواند در مقابل نفسانيات خود مقاومت كند و خصوصيات خوناشامي خود را از بين ببرد.
در اين راه ، نيروهاي اهريمني ديگر همچون برده هاي شما با شما هم مسيرند . اما شما بايد آنها را تحت كنترل خود داشته باشيد . در طول مسير شما درگير داستاني عميق و كامل مي شويد .

نقاط قوت بازي :

● بازي در دو موقعيت زماني كاملا متفاوت ، پراگ و وين قرون وسطي و لندن در قرن حاضر. در هر كدام از مراحل فوق شما داراي اسلحه ها و تجهيزات خاص آن موقعيت زماني هستيد.
● داستاني قوي و شخصيت پردازي عالي كه بيش از پيش اهميت داستان را در بازي هاي كامپيوتري مشخص ميكند.
● طراحي دقيق موقعيتهاي مختلف بازي ودقت در جزئيات مكانها
● تنوع شخصيتهاي مثبت و منفي داستان كه به جذابيت بازي مي افزايد.
● تنوع اسلحه و جادو در هر دوران بازي
● قدرت موتور سه بعدي بازي :
موتور اين بازي متوسط Nad engine طراحي شده و توليد آن از Nihilistic software مي باشد .
نورپردازي هنرمندانه و جلوه هاي ويژه از قبيل مه و زمينه هاي پرزرق و برق و شبيه سازي كاملي از زندگي مردم قرون وسطي در پراگ و وين و تغيير بازي به دنياي مدرن و منظره لندن و نيويورك همه و همه در يك كابوس وحشتناك .
● The Vampire يك RPG جاودان
بازي Vampire برمبناي محبوب ترين نوع بازيهاي كامپيوتري يعني RPG ساخته شده است و به همين دليل بود كه تبديل به يكي ازپرفروشترين بازيهاي PC درجهان شد .
 
بالا