• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

اپسون عینک گوگل را به چالش می کشد

sajiran

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2010
نوشته‌ها
41
لایک‌ها
12

تهران نود و هشت


همه ما اپسون را با پرینترهای آن می شناسیم اما اپسون بتازگی اقدام به شکستن فناوری جدید پوشیدنی گرفته است و بزرگترین غول تکنولوژی را به چالش کشیده است. این شرکت در نمایشگاه CES 2014 در لاس وگاس اقدام به رونمایی از نسل دوم محصولات اپسون به نام Moverio BT- 200 است که نوعی عینک هوشمند است این عینک مجهز به سیستم عامل اندروید است ( با این سیستم سازگار است) و یک صفحه نمایش شفاف دارد و قابلیت ردیابی و مسیریابی و دوربین دارد.

البته اپسون قبلا نسل اول این عینک هوشمند را نیز بمدت یکسال ارائه داده بود و با قیمت ۷۰۰ دلار بفروش می رساند البته سایز آن بزرگ بود و امکانات کمی داشت اما نسل دوم آن با ویژگی های بیشتر با همان قیمت ۷۰۰ دلار بفروش می رسید.



عینک Epson_Moverio_BT – ۲۰۰ با شیشه ای ۶۰ درصد سبک تر و قابل توجه کوچکتر از پیشینیان خود است که صفحه نمایش دارای کیفیت LCD که قادر به پوشش محتوای دیجیتالی جهان واقعی را پیش روی چشم شما دارد. ک می توانید از آن برای تماشای ویدئو و یا بازی ها استفاده کنید اما اپسون در شعارها و تبلیغات خود گفته این عینک راهنمایی است برای مهندسین و متخصصان پزشکی.
صفحه نمایش دارای وضوح ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل است که دقیقا شبیه همان BT- 100 است که داخل آن یک ژیروسکوپ ، شتاب سنج و قطب نمای مغناطیسی و پشتیبانی از ردیابی GPS است. دوربین جلویی می تواند عکس ها و ویدئو ضبط و پخش کند. Wi-Fi آن اجازه دسترسی به اینترنت و به اشتراک گذاری فایلها و ویدئوها را می دهد و دارای پورت HDMI است که می تواند به شما یک صفحه نمایش بزرگ دهد با پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۳ و بهره گیری از میکرو SD که می تواند تا ۳۲ گیگابایت را ساپورت کند و صدای دالبی دیجیتال ( منبع: Tehran98.com)
 
بالا