• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

اپیک: Gears OF War به این دلیل کلیشه ای به نظر می رسند که دیگران از ان تقلید می کنند

PS3.ONE

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2010
نوشته‌ها
3,296
لایک‌ها
354
سن
42
محل سکونت
طهران
«کریس پرنا» کارگردان هنری استودیو اپیک، آنهایی که از سری بازیGears of War کپی‌ صرف می کنند را «تقلید کار» نامید و دلیل «کلیشه ای» شدن این سری را نتیجه کپی کردن بیش از حد از روی این سری دانست.


68xj6ht3ilmy8zbhxwow.jpg


او در جواب این سوال که آیا نسخه جدید سری را به ورطه تکرار خواهد انداخت یا خیر افزود:
“وقتی شماره اول منتشر شد، تازه بود و جو تاریکی داشت، خشن بود و باید هم این‌طور می‌‌ بود. سپس همه شروع به تقلید از ما و بازی ما کردند که به بازی اصلی‌ هم ضربه زد.”
از این دست تقلید‌های محض می‌توان به بازی ناموفق Quantom Theory اثر Tecmo و Inversion ساخته Saber Interactive اشاره کرد.
وی در ادامه افزورد “خوشبختانه اپیک توانست سری را با وفاداری به شماره اصلی‌ با پیشرفتی باور نکردنی در زمینه گرافیکی بدون به خطر افتادن اصالت بازی ادامه دهد. ما سیستم پالتهای رنگبندی، موتور، نور پردازی، و تکنولوژی ساخت را در (Gears of War 2) و بعد از ان در شماره سوم ارتقا‌ٔ دادیم. نسخه سوم بازی عنوانی رنگارنگ بود چرا که سیستم رندرینگ و Global Illumination (پخش و بازتاب نور و سایه) را ارتقا‌ٔ دادیم که باعث شد کارایی‌ بهتری داشته باشد و رنگ‌های بیشتر، نورهای روشن تر و چیزهای شبیه به آن شکل بگیرد. در شماره آخر یعنی‌ «داوری»(Judgment) حتی باز هم به جلو گام برداشتیم، افکت bloom را ارتقا‌ دادیم در نتیجه شاهد افکت آتش فوق‌العاده‌ای خواهیم بود. سیستم رنگبندی را باز هم به جلو بردیم تا بازی تم و حالت غم انگیزی بگیرد. از تکنیک post-processing بهره بردیم تا تصاویر و میان پرده های بازی را ارتقا‌ٔ دهیم و بدون شک این شماره بهترین گرافیک سری را خواهد داشت. همچنین تغییرات جالبی‌ در بخش تک نفره صورت گرفته که آن اضافه شدن المان‌های «سند باکس»(SandBox) به بازی است. بخش “غیر محرمانه” که به صورت انتخاب‌هایی‌ در طول بازی به آن افزوده شده اند به آن عمق می‌‌بخشند و ارزش تکرار به بازی میدهند.”
“چرخ دنده های جنگ: داوری»(Gears of War: Judgment) که اخیرا ساخت آن به پایان رسیده است با همکاری مشترک «اپیک گیمز»(Epic Games) و People can fly و موتور ارتقا یافته Unreal Engine ساخته شده است.

منبع
 

fashion.gamer

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2013
نوشته‌ها
67
لایک‌ها
16
دقیقا همیطوره، چون این سری بازی اولین بازی تو سبک شوتر سوم شخصه
 
بالا