برگزیده های پرشین تولز

اگه حسابی نخندید لااقل یه لبخندرو می زنید

iman82

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2003
نوشته‌ها
97
لایک‌ها
3
این سایت رو تازه راه انداختیم(با دعای خیر خانواده و مردم و مسئولین و ...). منباب معرفی و این حرفا گفتیم شما رو هم مطلع کنیم. منت نهاده قدم رنجه ( یا به عبارت بهتر " کلیک رنجه") فرموده بازدید بفرمایید و خانواده ای را از غصه نجات دهید. مطلبی که در اول سایتمون گذاشتیم اینجا میارم. امید آنکه کلیک سبزتان دریچه ای نوین به روی ...(شرمنده دیگه حرفای قشنگم نمیاد. یه سری بزنید، اگه حسابی نخندید لااقل یه لبخندرو می زنید.)
و اما مطلب اول:

«راه انداختن سایت، اون هم از این نوع که ما راه انداختیم، حکما کار ساده ای نبوده. به روز نگه داشتن و تازه کردن آن هم که دیگه کار حضرت فیله. اما مساله مهم اینجاست که اگر بخوایم به نقطه مطلوب برسیم و کارهای زیادی انجام بدیم و طنزهایی بنویسیم که ناب باشه، علاوه بر استعداد و توانایی فکری و دید باز و ... (که داریم یا تهیه می کنیم!) نیاز به منابع متنابهی جرات داریم که یا باید روزانه چند کیلو جیگر از جیگرکی اصغر آقا تهیه کرده نوش جان کنیم، که خوب هزینه آن چیزی نیست که بشه به این راحتی قبولش کرد، و یا به دنبال راههای دیگری باشیم.
پس از بررسی زیاد متوجه شدیم، آقایی که سابقا وزیر بوده و در زمان وزارتش روی دیوارها نوشته بودند: « وزیر ضد ارشاد ارشاد باید گردد » در یکی ازمقالاتش اشاره به نیم لیوان (کمتر یا بیشتر) "شیر خری" نموده اند که در ایام کودکی میل فرموده اند و با توجه به اینکه عده ای از نکته سنجان ارتباطاتی پیدا کرده اند بین شیر خر و آنچه که ایشان کرده اند، آشکارا و یا پنهان، و نیز کارهایی که خواهند کرد ( ایضا آشکارا و یا پنهان) ، لهذا با الگو قرار دادن این تجربه موفق و با توجه به آنکه ما اینقدرها هم نیاز به جرات نداریم(به خصوص در قسمت مسائل پنهان)، تصمیم گرفتیم در یک اقدام نمادین، به جای شیر آن حیوان درازگوش، همان شیر آن حیوان درازشاخ را میل کنیم (حدودا روزی یک لیوان) و ضمن بهره مندی از سایر خواص شیر گاو، از خاصیت جرات بخشی آن نیز بهره مند شویم. امید آنکه به انداره شیر خر مفید باشد.»

جنگل
 

iman82

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2003
نوشته‌ها
97
لایک‌ها
3
سایت جنگل با طراحی جدید به روز شد.
خوشحال می شویم که نظرات خود را در مورد سایت به اطلاع ما برسانید.
http://www.jangal.net.tc
 
بالا