برگزیده های پرشین تولز

kareshoma

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 آگوست 2020
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
7
سن
29
خرید اینترنتی نوعی خرید است که از طریق فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌شود. در سالهای اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است و عده زیادی از مردم در حال راه اندازی سایت های فروشگاه اینترنتی هستند ؛ بطوریکه بنظر من میانگین از هر 10 مشتری که به شرکتهای طراح سایت مراجعه می کنند ، 2 نفر آنها فروشگاه اینترنتی سفارش می دهند.
به این مساله کاری نداریم که تعداد این سایتها خیلی زیاد شده و همه روزه هم دوستان زیادی دارند تلاش می کنند تا ایده دیجی کالا و یک سایت مثل دیجی کالا بزنند و همین راه رو بروند. مساله اصلی این است که وقتی غول هایی در این عرصه وجود دارد ، بهتر است ما از این ایده ، ایده بگیریم. یعنی چی ؟ یعنی فروشگاه بزنیم ؛ ولی نه عین دیجی کالا


پیشنهاد ما برای این دوستان این هست :
  • "نیچ" کار کنند و فقط یک چیز برای فروش داشته باشند.
  • فقط یک محصول خاص کار کنند ؛ مثلاً فقط کتاب بفروشند (مثل سایت 30book) – فقط اسباب بازی بفروشند - فقط ادکلن - فقط لباس زنانه - فقط مردانه - فقط دکوری و ...
  • فقط یک برند خاص کار کنند ؛ مثلاً کفش برند نایک – لپتاپ برند hp
  • فقط یک جنس خاص کار کنند ؛ مثلاً فقط چوب mdf یا وسایلی از جنس mdf
  • فقط یک چیز الکترونیکی کار کنید ؛ مثلاً فقط فروش سایت (همینجا کلی از دوستان هستند که اقدام کردند برای فروش سایت یا خرید سایت با سئو بالا . یک سایت بزنید ، داخلش کسانیکه سایت برای فروش دارند آگهی بگذارند یا خودتون ثبت شون کنید. درواقع خریدار رو به فروشنده وصل کنید و بدون اینکه هزینه کرده باشید ، پورسانتتون رو بردارید )

امیدورام اگر قصد پیاده سازی فروشگاه اینترنتی دارید ، این ایده ها جرقه ای در ذهنتون زده باشه ، موفق باشید

طراحی سایت | طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
 
Last edited:

kareshoma

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 آگوست 2020
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
7
سن
29
فروشگاه اینترنتی 20 بخر ، الگوی بسیار خوبی میتونه باشه.
این فروشگاه ، فقط محصولات بوش آلمان رو برای فروش ارائه کرده و اینکه فقط روی یک برند کار میکنه میتونه عامل موفقیت اش باشه .
در نتیجه راحتتر رقباش رو کنار میزنه و از اقیانوس قرمز (خون و خونریزی برای فروش محصول و تعداد رقبای زیاد) میاد توی اقیانوس آبی (جای امن ، رقبای کمتر)
 
بالا