برگزیده های پرشین تولز

بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ

parsianforum62

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2013
نوشته‌ها
102
لایک‌ها
21
بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ و یا آنلاین مارکتینگ یکی از ارزان ترین روش ها برای جذب و شناخت کاربر است که در آن محصول یا خدمات با استفاده از فناوری های دیجیتال مانند تلفن همراه و کامپیوتر و … بر بستر اینترنت ارائه می شوند.

ویژگی بارز بازاریابی اینترنتی، استفاده از اینترنت برای معرفی محصول و خدمت و همچنین شناخت مشتریان بالقوه و بالفعل است و با توجه به گستردگی اینترنت، این کار از طریق سایت، اپلیکیشن، رسانه های اجتماعی مانند Facebook، Tweeter ، Instagram، Telegram و تبلیغات کلیکی و بنری انجام میشود.

از کجا شروع کنم؟

یک بستر بسازید و خود را معرفی کنید.

این بستر می تواند یک وب سایت باشد، یک اپ موبایل باشد و یا یک اکانت در یکی از رسانه های اجتماعی.

در بستر خود اطلاعات به روز بگذارید و دائما با کاربران خود در ارتباط باشید.

توجه داشته باشید برای ساخت وب سایت ، الزاما نیاز به دانستن زبان برنامه نویسی نیست و می توان از فیلم های آموزشی مربوطه کمک گرفت.

روش های کسب درآمد اینترنتی با بازاریابی آنلاین

1- ارائه مشاوره


در این روش باید نشان دهید در کار خود متخصص هستید و در این زمینه برندسازی کنید. راه های تماس با شما باید مشخص و قابل دسترس باشند و مشتریان بتوانند درخواست های خود را ثبت کنند.

بسیاری از پزشکان، روانپزشکان، مشاوران حقوقی، وکلا و آرایشگران و مزون داران از این روش استفاده می کنند.

2- تبلیغات

در ابتدا باید رسانه ی شما ترافیک کاربری بالایی داشته باشد. و بخشی از سایت یا صفحه شما برای این کار درنظر گرفته شده باشد.متقاضیان میتوانند با شما تماس بگیرند و اطلاعات مربوط را در اختیار شما قرار دهند.

تعرفه ی تبلیغات براساس زمان نشر تبلیغ است و توجه داشته باشید تعرفه را طوری در نظر بگیرید که برای تبلیغ دهنده هم به صرفه باشد و منجر به افزایش درآمد وی شود در غیر این صورت تمایل برای مشارکت با شما کاهش می یابد.

3- بازاریابی اینترنتی پورسانتی

در این روش شما محصول و یا خدمات مشتری را به کاربران خود معرفی می کنید و آنها را به استفاده ترغیب می کنید.

الف) میتوانید به ازای هر مشتری مبلغی را دریافت کنید. برای این کار کاربران برای خرید محصول از کد معرف شما استفاده خواهند کرد.

ب) درصدی از میزان فروش را به عنوان هزینه بازیابی تخصیص می دهید.

4- فروشگاه اینترنتی

از طریق فروشگاه اینترنتی میتوانید محصولات و خدمات خود را به فروش برسانید. مزیت آن نسبت به فروشگاه های فیزیکی، عدم نیاز به مکان فیزیکی و پرداخت اجاره بهای مربوط به آن است.همچنین مشتریان مختص به منطقه جغرافیایی خاصی نیستند و میتوانند از کل کشور باشند.و در آنلاین مارکتینگ اگر دارای وب سایت یا اپ موبایل باشید، نیاز به وجود فرد ثابت نیست و تمامی مراحل خرید به صورت خودکار انجام می شوند.
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,733
لایک‌ها
13,991
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
بالا