برگزیده های پرشین تولز

بازی بعدی خالقین God of War داستان پیچیده‌ای خواهد داشت

Optimous

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 می 2007
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
4
طبق اخبار بازی‌ و یکی از آگهی‌های شغلی جدیدی که خالقین بازی God of War در وب‌سایت خود قرار داده‌اند، عنوان در دست ساخت استودیو Santa Monica داستان پیچیده‌ای خواهد داشت.

بازی God of War



به‌تازگی دو آگهی شغلی جدید توسط سازندگان گاد آو وار قرار گرفته که اطلاعات جالبی را از پروژه معرفی‌نشده این استودیو به ما می‌دهند. طبق این آگهی‌های شغلی که توسط The Game Post رؤیت شده، همان‌طور که انتظار می‌رود سانتا مونیکا در حال خلق یک بازی داستان محور با “شخصیت‌پردازی قوی” و “داستان‌های پیچیده” است.


در اولین آگهی منتشر شده توسط سانتا مونیکا می‌خوانیم: “ما به دنبال جذب یک طراح روایی ارشد هستیم. اگر به همکاری با توسعه‌دهنگان توانمند برای ساخت بازی‌های بزرگ علاقه‌مند هستید، در سفری جدید به ما ملحق شوید. داوطلب ایده آل باید در کنار داشتن درک عمیقی از نوشتن داستان‌های پیچیده، بتواند طرح‌های روایی خود را در طول تجربه بازیکنان اجرا کند. شخص مورد نظر باید در راستای محقق ساختن اهداف کارگردان خلاق پروژه، وظیفه معماری و طراحی سیستم‌های روایی را بر عهده بگیرد.”


همچنین دومین آگهی منتشر شده نیز مربوط به جذب یک نویسنده ارشد جدید است: ” داوطلب ایده آل باید در کنار تسلط کامل به داستان‌گویی، درک صحیحی از تلفیق گیمپلی با روایت داستان داشته‌باشد. شخص مورد نظر وظیفه خلق داستان‌ها و شخصیت‌های قوی و همچنین نوشتن دیالوگ‌های متقاعد کننده را بر عهده دارد. او باید در کنار اینکار، به‌طور مساوی تمرکز را بر روی ساخت و توسعه تیم نویسندگی برقرار سازد.”

بازی گاد آو وار در آپریل سال 2018 برای کنسول پلی استیشن 4 وارد بازار شد و جایزه بهترین بازی سال را کسب کرد.
 
بالا