برگزیده های پرشین تولز

بازی What in the World طبق وعده گیم تروپرز برای ویندوز فون منتشر شد

AmirK2

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 فوریه 2011
نوشته‌ها
77
لایک‌ها
20

گیم تروپرز تا به امروز خدمات انتشار بازی های محبوبی را برای ویندوز فون فراهم کرده است که سازنده ی تمام آن بازی ها، شرکت های دیگر بودند که بازی خود را ابتدا برای دیگر سیستم عامل ها منتشر کرده بودند. اما این بار استودیوی پلانج اینتراکتیو دست به کار شده و خودش اولین بازی مختص ویندوز فون را که از Xbox Live نیز پشتیبانی می کند را منتشر کرده است.


خسوس بوش، مدیر عامل گیم تروپرز درباره ی این بازی می نویسد:

این بازی محصول خود ماست تا بتوانیم طیف وسیعی از ژانر ها و مخاطبان را پوشش دهیم. این بازی اولین بازی کلمه ای ما است، اما آخرین بازی در این ژانر نخواهد بود. ما خیلی هیجان زده هستیم تا ببینیم استقبال از این بازی چطور خواهد بود. این بازی شامل ویژگی های مخصوص ویندوز فونی همچون ادغام کرتانا در بازی و کاشی زنده نیز می شود.

در این بازی شما باید کلمه ای را که در تصاویر به شما القا می شود را حدس بزنید که این کلمات در چهار نوع دسته بندی وجود دارند. این دسته بندی ها شامل موضوعات: فیلم و تلویزیون، شخصیت ها، افراد مشهور، شهر و کشور ها و برند ها می شود.

ویژگی های بازی What in the World
  • امکان رقابت با دوستانتان
  • امکان دریافت راهنمایی برای دست یابی به پاسخ درست
  • امکان به اشتراک گذاری رکوردتان با دوستانتان در فیسبوک
  • مراحل پیشرفته تر همزمان با افزایش مهارت شما در بازی
شما برای انجام این بازی حتی لازم نیست به گوشی خود دست بزنید! چراکه این بازی از سیستم تشخیص صدای کرتانا پشتیبانی می کند. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که آن کلمه را به کرتانا بگویید تا کرتانا آن کلمه را برای شما بنویسد! شما همچنین برای باز کردن بازی، دیدن میزان پیشرفت خود، دیدن دستاورد های خود و به اشتراک گذاری بازی با دوستان خود نیز می توانید از کرتانا استفاده کنید.

پس شما هم جدید ترین عنوان گیم تروپرز را بر روی گوشی خود نصب کنید تا از این عنوان اختصاصی و ویژگی های مختص ویندوز فون آن همچون ادغام کرتانا با آن، کاشی زنده ی بازی و پشتیبانی از اکس باکس لایو لذت ببرید.

دانلود از استور ویندوز فون
تمام بازی های گیم تروپرز


منبع : وینفون
 
بالا