برگزیده های پرشین تولز

با سوغاتی های آگرا آشنا شوید

shabneshin

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
44
لایک‌ها
0
سن
29
با سوغاتی های آگرا آشنا شوید
خرید سوغاتی یکی از بخش های جدا نشدنی مسافرت با تور است ، به هر مکانی که سفر می کنید سوغاتی مخصوص آن منطقه را میتوانید بخرید ، بخش خرید سوغاتی از جمله بخش های لذت بخش مسافرت به خصوص برای خانم های ایرانی است . در ادامه قصد معرفی چند سوغاتی مخصوص شهر آگرا در کشور هند را داریم. آگرا یکی از شهر های زیبای کشور هند است ، شهرت این شهر را میتوان به پای بنای تاریخی و بسیار زیبای تاج محل دانست که با شکوه و عظمت خود در میان این شهر مانند الماسی می درخشد . شهر آگرا علاوه بر بنا های تاریخی بسیار زیبا، بازار های متعددی نیز دارد که صنایع دستی بسیار زیبایی برای فروش عرضه می کنند که میتواند یک یادگاری بسیار ارزشمند برای دوستانتان از تور آگرا باشد . در ادامه با بعضی از این صنایع دستی آشنا خواهید شد، با ما همراه باشید.

%D8%AA%D8%A7%D8%AC-%D9%85%D8%AD%D9%84.jpg



صنایع دستی مرمرین

صنایع دستی ساخته شده از سنگ مرمر یکی از پر فروش ترین نوع صنایع دستی ، در این مراکز خرید به شمار می آید . انواع ظروف تزیینی، جاسیگاری، گلدان، جعبه‌های جواهرات و مدل‌های کوچک تاج محل از جمله این صنایع دستی است . هنگام خرید این نوع محصول سعی کنید از مراکز معتبر خرید کنید زیرا افراد سودجویی در بازار ها وجود دارند که با فروش محصولاتی با کیفیت پایین سعی در فریب مردم دارند .

%D8%B5%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%B9-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D9%85%D8%B1%DB%8C.jpg




محصولات چرمی
کفش ، کمربند ، کیف و سایر محصولات چرمی با کیفیت بالا در شهر آگرا برای خرید وجود دارد. در آگرا بهترین اجناس چرمی را میتوانید با قیمت بسیار معقولی خریداری کنید . یکی از بهترین مراکز خرید محصولات چرمی بازا سادار (sadar) و بازار کیناری (kinari) هستند. در سفر به آگرا پیشنهاد میکنیم این بازار ها را به هیچ وجه از دست ندهید.

%DA%86%D8%B1%D9%85%DB%8C.jpg




فرش
آگرا را میتوان به عنوان یکی از بازار های فروش فرش در هند دانست. بافت های فرش مربوط به زمان سلطنت گورکانیان در این منطقه رواج بسیاری دارد . تاجران زیادی از سراسر جهان به این شهر برای خرید این فرش های زیبا سفر میکنند . در تور آگرا میتوانید انواع فرش های کوچک و بزرگ و زینتی را در فروشگاه هایی که بیشتر در اطراف تاج محل مشغول کار هستند خریداری کنید . از بهترین مکان هایی که برای خرید فرش میتوانید بروید دهکده صنایع دستی Shilpagram است .

%D9%81%D8%B1%D8%B4.jpg




ماکت های کوچک تاج محل
همانطور که گفته شد تاج محل به عنوان الماسی درخشان در قلب آگرا قرار دارد که بازدید این این محل خاطره ای به یادماندنی از تور آگرا را میتواند برای شما به ارمغان بیاورد . در آگرا میتوان انواع ماکت های کوچک و بزرگ بنای بسیار زیبای تاج محل را با جنس های مختلف تهیه کرد و به عنوان سوغاتی ای به یاد ماندنی برای دوستان و آشنایان به همراه آورد. این ماکت های بسیار زیبا، از جنس سنگ هایی قیمتی ساخته میشوند و یا با استفاده از سنگ مرمر تراشیده می شوند .

%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%AA-%D8%AA%D8%A7%D8%AC-%D9%85%D8%AD%D9%84.jpg
 
بالا