برگزیده های پرشین تولز

با محبوب‌ترین گوشی‌های هفته آشنا شوید

nima_it

Registered User
تاریخ عضویت
9 می 2017
نوشته‌ها
146
لایک‌ها
27
سن
36
مطابق با رسم هفته های پیش، امروز نیز قصد داریم تا محبوب‌ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار در هفته جاری را به شما معرفی کنیم
در فهرستی که به تازگی توسط وب سایت معتبر جی اس ام آرنا بر اساس مشاهده کاربرانش منتشر شده است، گوشی نوکیا ۶ توانست خود را از جایگاه دوم هفته قبل، به رده نخست در این هفته برساند و عنوان پرطرفدارترین گوشی هفته را از آن خود کند.
محصولی که علاوه بر مشخصات فنی قابل قبول، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است و همین مسئله، سبب استقبال خریداران از این عضو تازه وارد به دنیای گوشی های هوشمند شده است. اما در رده دوم، گوشی گلکسی J7 پرو سامسونگ ایستاده است که توانسته بیشترین نوسان را در میان مدل های موجود تجربه کند و جایگاه خود را از نهم به دوم ارتفا دهد.
در رده سوم، اسمارت فونی دیگر از شرکت سامسونگ مشاهده می شود. گلکسی اس ۸ که در واقع، پرچمدار امسال چشم بادامی ها محسوب می شود و اخیرا تمامی نگاه ها را به خود جلب کرده است. به دنبال آن، گوشی های وان پلاس ۵ و ردمی نوت ۴ شیائومی جار گرفته اند که هر دو در مقایسه با هفته گذشته یک پله سقوط را تجربه کرده اند.
و اما اسمارت فون بعدی که رده ششم را از آن خود کرده است، گلکسی J7 مکس نام دارد که اگر خاطرتان باشد، در هفته گذشته، به عنوان محبوبت ترین گوشی هفته، در صدر این فهرست قرار داشت.
در رده های هفتم، هشتم و نهم نیز به ترتیب گوشی های گلکسی J7 پرایم، ردمی ۴ (۴ ایکس) و گلکسی J5 2017 جای گرفته اند و بالاخره اسمارت فونی دیگر از شرکت موتورولا یعنی موتو E4 Plus در جایگاه دهم قرار گرفته است.


لیست قیمت به روز انواع گوشی های موبایل موجود در بازار ایران را اینجا ببینید
 
بالا